Olen jähmettynyt paikoilleni erinäisistä syistä.
Onko muita, jotka reagoivat jähmettymällä jonkun tilanteen edessä? Itse syön ja jähmetyn. Toivottavasti tämä tilanne laukeaa pian!
Jähmettyminen!
6
283
Vastaukset
- angstus
Olen syönyt mm. puolikkaan kakun parissa päivässä.
Ai, en oo ainoa.
Tosin, oon syönyt 2 litraa jäätelöä tunnissa. Ja usein koko vadillisen lasagnea tai kukkakaaligratiinia.
Ps. En edes lihoa!- angstus
kanasutra kirjoitti:
PPS. En kyllä jähmety. Harmi 8
Tarkoitin sellaista jähmettymistä, että liikun vain pakolliset liikkumiset. Kaikki harrastaminen loppuu seinään.
angstus kirjoitti:
Tarkoitin sellaista jähmettymistä, että liikun vain pakolliset liikkumiset. Kaikki harrastaminen loppuu seinään.
En jähmety siltikään. :(
- Anonyymi
Kun pitkä buSi vaimon otti, alkoi jatkuva puhelin matka, toisten par enkekze. Oville.
Koiraa vaihtaa ihmiseen,jatkaa sisko.,veli peliään Ruotsi Kaija,käy kimppuun TV LVI hanat.
Raahen Cortina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739