Eikös Casio ole laatumerkki?

Kertokaa viisaat

9

3469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaativaa hommaa

Hyvää huolta pitämällä voit saada halvankin kellon kestämään iäti.

• osta mielummin

Orient merkkinen. Noissa on hinta ja laatu kohdallaan

• Lindl-kello paras

Minäkin luulin lapsellisuuttani vuosikymmeniä, että Cizenit ym. vain ovat kelloja. Mutta kun alkoi uusi peli jätättää vaihdettiin patteria, lopulta kellokin. Yhtä heikko. Eli pelkkien patterien vaihtokin tulee kalliiksi. Mulla ollut jo aiankin 5 vuotta Lidl- halpakello ensin 5 nyt 9 euroa. On hyvä. Ihan olen turhaan rahaa upottanut "laatukelloihin". Ota onkeesi, säästät PALJON.

• tossut orrella
        Lindl-kello paras kirjoitti:

Minäkin luulin lapsellisuuttani vuosikymmeniä, että Cizenit ym. vain ovat kelloja. Mutta kun alkoi uusi peli jätättää vaihdettiin patteria, lopulta kellokin. Yhtä heikko. Eli pelkkien patterien vaihtokin tulee kalliiksi. Mulla ollut jo aiankin 5 vuotta Lidl- halpakello ensin 5 nyt 9 euroa. On hyvä. Ihan olen turhaan rahaa upottanut "laatukelloihin". Ota onkeesi, säästät PALJON.

Patterin voi vaihtaa myös itse. Eivät maksa paljoa.

• Osta pois

Erinomainen valinta, vesitiiviys 10 atm kuten Prologuen lippulaivassa mutta Prologuen patteri kestää max. kolme vuotta. Patteri pitää siis vaihtaa kolme kertaa kun Casiossa vain kerran, tämä tekee Casiosta voittajan!

• Black digiCasio

Mulla on musta Casio digitaalikello, on hyvä ja täsmällinen. Pidän tätä vain vapaa-ajalla kädessä ettei töissä kolhiintuisi.

• Essu

Casio on hyvä valinta. Tosin niissä alkaa oleen niin paljon jo toimintoja ettei niitä hetkessä kyllä opi ja kun on oppinut niin saa viedä pariston vaihtoon.

• Näin on

Eipä tuossa aloittajan kellossa ole muita toimintoja kuin päivämäärä, eiköhän sitä osaa käyttää vähän yksinkertaisempikin.

• tiedotan vain

Aloittajan kello on hinta-laatusuhteeltaan ihan hyvä, mutta vielä parempi olisi Prologuen lippulaiva.
      Hinta 10e pienempi ja muuten samat ominaisuudet, paitsi että prologuessa on vielä kronografi toiminto.
      Valitettavasti lippulaiva on loppuunmyyty jo englannin, suomen ja nyt myös ruotsin clas o:sta joten kellon metsästäminen saattaa olla hankalaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8108
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3912
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1380
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      33
      1224
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1109
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      980
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe