1. Oletko ostanut jäätelö-töttöröä tänä suvena?
2. Oletko istunut iltaa kaljaterasilla?
3. Oletko onkinut mato-ongella?
4. Oletko käynyt huvipuistossa?
5. Ovatko vesisukset olleet käytössä?
6. Oletko popsinut mansikoita?
7. Entä herneitä?
8. Uudet perunat ja silli: maistuuko?
9. Oletko käynyt uimarannalla palvomassa aurinkoa?
10. Muistatko, että kuinka monta kertaa olet leikannut nurmikon tänä kesänä?
11. Oletko käynyt tanssimassa?
12. Oletko ajanut avoautolla?
HE-HEE! :-)
Kesä-gallup
11
81
Vastaukset
- .
1. Oletko ostanut jäätelö-töttöröä tänä suvena? oon
2. Oletko istunut iltaa kaljaterasilla? oon
3. Oletko onkinut mato-ongella? en
4. Oletko käynyt huvipuistossa? en
5. Ovatko vesisukset olleet käytössä? mitkä
6. Oletko popsinut mansikoita? vadilta
7. Entä herneitä? en
8. Uudet perunat ja silli: maistuuko? jonkin verran
9. Oletko käynyt uimarannalla palvomassa aurinkoa? en
10. Muistatko, että kuinka monta kertaa olet leikannut nurmikon tänä kesänä? varmaan 6 kertaa
11. Oletko käynyt tanssimassa? en käynyt mutta olen kyllä tanssinut
12. Oletko ajanut avoautolla? neva
HE-HEE! :-) - ~cissi~
Viimeinkin! Olenkin odottanut milloin pääsen avautumaan paskasta ja kalliista Mövenpick-jäätelöstä. Hetki on koittanut.
1. Oletko ostanut jäätelö-töttöröä tänä suvena? KYLLÄ. Stockmannilta, 3 euroa pallo. Mövenpickin "aito" vanilja. Jos siinä aitoa vaniljaa oli, vanilliini peitti sen kyllä tosi hyvin.
2. Oletko istunut iltaa kaljaterasilla? Kerran
3. Oletko onkinut mato-ongella? En
4. Oletko käynyt huvipuistossa? Kyllä
5. Ovatko vesisukset olleet käytössä? Ei
6. Oletko popsinut mansikoita? Kyllä
7. Entä herneitä? Kyllä
8. Uudet perunat ja silli: maistuuko? Maistuu
9. Oletko käynyt uimarannalla palvomassa aurinkoa? Puistossa
10. Muistatko, että kuinka monta kertaa olet leikannut nurmikon tänä kesänä? En kertaakaan. Kymmenen vuoden päästä se tulee olemaan lauantai-illan kliimaksi
11. Oletko käynyt tanssimassa? En
12. Oletko ajanut avoautolla? En- palstan vasemmisto
Eikö porvarilla ole avoautoa?
- ~cissi~
palstan vasemmisto kirjoitti:
Eikö porvarilla ole avoautoa?
Siinä kysyttiin, olenko ajanut. Miehet tykkää ajaa. Istun repsikan puolella ja juon kuohuviiniä suoraan pullosta. Mitä iloa avoautosta ja miehestä muuten olisi.
- H
~cissi~ kirjoitti:
Siinä kysyttiin, olenko ajanut. Miehet tykkää ajaa. Istun repsikan puolella ja juon kuohuviiniä suoraan pullosta. Mitä iloa avoautosta ja miehestä muuten olisi.
Ai sulla on mies ylläpitäjänä. Ei yllätä. Normaalia suhdetta ei sun ajatuksenjuoksulla voi saada.
- ~cissi~
H kirjoitti:
Ai sulla on mies ylläpitäjänä. Ei yllätä. Normaalia suhdetta ei sun ajatuksenjuoksulla voi saada.
HE-HEE :-)
1. Oletko ostanut jäätelö-töttöröä tänä suvena? -kyllä
2. Oletko istunut iltaa kaljaterasilla? -en
3. Oletko onkinut mato-ongella? -en
4. Oletko käynyt huvipuistossa? -kyllä
5. Ovatko vesisukset olleet käytössä? -ei
6. Oletko popsinut mansikoita? -olen
7. Entä herneitä? -en
8. Uudet perunat ja silli: maistuuko? -kyllä
9. Oletko käynyt uimarannalla palvomassa aurinkoa? -en
10. Muistatko, että kuinka monta kertaa olet leikannut nurmikon tänä kesänä? -en
11. Oletko käynyt tanssimassa? -en
12. Oletko ajanut avoautolla? -en- Ratikkakuski.
Asut ilmeisesti kerrostalossa?
He-hee! :-)
1. Oletko ostanut jäätelö-töttöröä tänä suvena? - En
2. Oletko istunut iltaa kaljaterasilla? - En
3. Oletko onkinut mato-ongella? - En
4. Oletko käynyt huvipuistossa? - En
5. Ovatko vesisukset olleet käytössä? - Ei
6. Oletko popsinut mansikoita? - Olen
7. Entä herneitä? - Olen
8. Uudet perunat ja silli: maistuuko? - En syönyt
9. Oletko käynyt uimarannalla palvomassa aurinkoa? - En
10. Muistatko, että kuinka monta kertaa olet leikannut nurmikon tänä kesänä? - En kertaakaan
11. Oletko käynyt tanssimassa? - En
12. Oletko ajanut avoautolla? - En- eijuuei
1. Oletko ostanut jäätelö-töttöröä tänä suvena? jep
2. Oletko istunut iltaa kaljaterasilla? en
3. Oletko onkinut mato-ongella? en
4. Oletko käynyt huvipuistossa? joo
5. Ovatko vesisukset olleet käytössä? ei
6. Oletko popsinut mansikoita? joo
7. Entä herneitä? oon
8. Uudet perunat ja silli: maistuuko? yleensä
9. Oletko käynyt uimarannalla palvomassa aurinkoa? en
10. Muistatko, että kuinka monta kertaa olet leikannut nurmikon tänä kesänä? kerran viikkoon
11. Oletko käynyt tanssimassa? en
12. Oletko ajanut avoautolla? en sitäkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522