Kesä-gallup

Ratikkakuski.

1. Oletko ostanut jäätelö-töttöröä tänä suvena?

2. Oletko istunut iltaa kaljaterasilla?

3. Oletko onkinut mato-ongella?

4. Oletko käynyt huvipuistossa?

5. Ovatko vesisukset olleet käytössä?

6. Oletko popsinut mansikoita?

7. Entä herneitä?

8. Uudet perunat ja silli: maistuuko?

9. Oletko käynyt uimarannalla palvomassa aurinkoa?

10. Muistatko, että kuinka monta kertaa olet leikannut nurmikon tänä kesänä?

11. Oletko käynyt tanssimassa?

12. Oletko ajanut avoautolla?


HE-HEE! :-)

11

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      1. Oletko ostanut jäätelö-töttöröä tänä suvena? oon

      2. Oletko istunut iltaa kaljaterasilla? oon

      3. Oletko onkinut mato-ongella? en

      4. Oletko käynyt huvipuistossa? en

      5. Ovatko vesisukset olleet käytössä? mitkä

      6. Oletko popsinut mansikoita? vadilta

      7. Entä herneitä? en

      8. Uudet perunat ja silli: maistuuko? jonkin verran

      9. Oletko käynyt uimarannalla palvomassa aurinkoa? en

      10. Muistatko, että kuinka monta kertaa olet leikannut nurmikon tänä kesänä? varmaan 6 kertaa

      11. Oletko käynyt tanssimassa? en käynyt mutta olen kyllä tanssinut

      12. Oletko ajanut avoautolla? neva


      HE-HEE! :-)

    • ~cissi~

      Viimeinkin! Olenkin odottanut milloin pääsen avautumaan paskasta ja kalliista Mövenpick-jäätelöstä. Hetki on koittanut.

      1. Oletko ostanut jäätelö-töttöröä tänä suvena? KYLLÄ. Stockmannilta, 3 euroa pallo. Mövenpickin "aito" vanilja. Jos siinä aitoa vaniljaa oli, vanilliini peitti sen kyllä tosi hyvin.

      2. Oletko istunut iltaa kaljaterasilla? Kerran

      3. Oletko onkinut mato-ongella? En

      4. Oletko käynyt huvipuistossa? Kyllä

      5. Ovatko vesisukset olleet käytössä? Ei

      6. Oletko popsinut mansikoita? Kyllä

      7. Entä herneitä? Kyllä

      8. Uudet perunat ja silli: maistuuko? Maistuu

      9. Oletko käynyt uimarannalla palvomassa aurinkoa? Puistossa

      10. Muistatko, että kuinka monta kertaa olet leikannut nurmikon tänä kesänä? En kertaakaan. Kymmenen vuoden päästä se tulee olemaan lauantai-illan kliimaksi

      11. Oletko käynyt tanssimassa? En

      12. Oletko ajanut avoautolla? En

      • palstan vasemmisto

        Eikö porvarilla ole avoautoa?


      • ~cissi~
        palstan vasemmisto kirjoitti:

        Eikö porvarilla ole avoautoa?

        Siinä kysyttiin, olenko ajanut. Miehet tykkää ajaa. Istun repsikan puolella ja juon kuohuviiniä suoraan pullosta. Mitä iloa avoautosta ja miehestä muuten olisi.


      • H
        ~cissi~ kirjoitti:

        Siinä kysyttiin, olenko ajanut. Miehet tykkää ajaa. Istun repsikan puolella ja juon kuohuviiniä suoraan pullosta. Mitä iloa avoautosta ja miehestä muuten olisi.

        Ai sulla on mies ylläpitäjänä. Ei yllätä. Normaalia suhdetta ei sun ajatuksenjuoksulla voi saada.


      • ~cissi~
        H kirjoitti:

        Ai sulla on mies ylläpitäjänä. Ei yllätä. Normaalia suhdetta ei sun ajatuksenjuoksulla voi saada.

        HE-HEE :-)


    • 1. Oletko ostanut jäätelö-töttöröä tänä suvena? -kyllä

      2. Oletko istunut iltaa kaljaterasilla? -en

      3. Oletko onkinut mato-ongella? -en

      4. Oletko käynyt huvipuistossa? -kyllä

      5. Ovatko vesisukset olleet käytössä? -ei

      6. Oletko popsinut mansikoita? -olen

      7. Entä herneitä? -en

      8. Uudet perunat ja silli: maistuuko? -kyllä

      9. Oletko käynyt uimarannalla palvomassa aurinkoa? -en

      10. Muistatko, että kuinka monta kertaa olet leikannut nurmikon tänä kesänä? -en

      11. Oletko käynyt tanssimassa? -en

      12. Oletko ajanut avoautolla? -en

      • Ratikkakuski.

        Asut ilmeisesti kerrostalossa?

        He-hee! :-)


      • Ratikkakuski. kirjoitti:

        Asut ilmeisesti kerrostalossa?

        He-hee! :-)

        Kyllä tavallaan.


    • 1. Oletko ostanut jäätelö-töttöröä tänä suvena? - En

      2. Oletko istunut iltaa kaljaterasilla? - En

      3. Oletko onkinut mato-ongella? - En

      4. Oletko käynyt huvipuistossa? - En

      5. Ovatko vesisukset olleet käytössä? - Ei

      6. Oletko popsinut mansikoita? - Olen

      7. Entä herneitä? - Olen

      8. Uudet perunat ja silli: maistuuko? - En syönyt

      9. Oletko käynyt uimarannalla palvomassa aurinkoa? - En

      10. Muistatko, että kuinka monta kertaa olet leikannut nurmikon tänä kesänä? - En kertaakaan

      11. Oletko käynyt tanssimassa? - En

      12. Oletko ajanut avoautolla? - En

    • eijuuei

      1. Oletko ostanut jäätelö-töttöröä tänä suvena? jep

      2. Oletko istunut iltaa kaljaterasilla? en

      3. Oletko onkinut mato-ongella? en

      4. Oletko käynyt huvipuistossa? joo

      5. Ovatko vesisukset olleet käytössä? ei

      6. Oletko popsinut mansikoita? joo

      7. Entä herneitä? oon

      8. Uudet perunat ja silli: maistuuko? yleensä

      9. Oletko käynyt uimarannalla palvomassa aurinkoa? en

      10. Muistatko, että kuinka monta kertaa olet leikannut nurmikon tänä kesänä? kerran viikkoon

      11. Oletko käynyt tanssimassa? en

      12. Oletko ajanut avoautolla? en sitäkään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe