minkä laatuisia nuo wet n' wild tuotteet ovat??halpa hinta kaikissa mutta ovatko hyviä?esim. onko tuo cover all palette-peiteväri paletti hyvä?
wet n' wild meikit
9
752
Vastaukset
- gfdhfd
Kyllä ne Wet N' Wild meikit sopii aloitteleville meikkaajille ja köyhän ihmisen kukkarolle.
Ei kovin kehuttavia oikeastaan. Luomivärit eivät ainakaan ole kovin pigmenttisiä.- aqwss
OOTKO TOSISSAS? Ne luomivärit on ihan helskutin pigmenttisiä, mä suosittelen tosi paljon niitä! Paljon parempi kuin esim. Maybelline, loreal, ne on huippu pigmenntisiä ♥
- 859
aqwss kirjoitti:
OOTKO TOSISSAS? Ne luomivärit on ihan helskutin pigmenttisiä, mä suosittelen tosi paljon niitä! Paljon parempi kuin esim. Maybelline, loreal, ne on huippu pigmenntisiä ♥
Ja käytit ko. merkin tuotteita myös vuosi sitten ja tiedät, minkälaisia heidän tuotteensa silloin olivat?
- kosmetiikka-addikti
Vastailen nyt kuitenkin vaikka aloituksesta on jo aikaa.......
Höpö höpö. Luomivärit ovat hintaansa nähden hyvinkin pigmenttisiä ja erityisesti tuo cover all -paletti on oikea huipputuote. Ei ole aivan yhtä peittävää / paksua kuin esim. Make up storen vastaava peiteainepaletti, mutta aika harva niin stykyä kamaa mielestäni tarvitseekaan. Punertavasta ja kellertävästä sävystä saa sekoitettua ihan täydellisen sävyn tummien silmänalusten peittoon ja vihreällä neutralisoi nenänpielien punoituksen. Lisäksi paletistä löytyy kiva highlighter -sävy poskipäille, sopii erirtyisesti vaalean viileälle ihon sävylle. Toimii myös puuterimaiset highlighterin alla "pohjustuksena"!
Toinen -pakko mainita- tuote on wet n wildin vedenkestävä nestemäinen eyelineri. Musta sävy on todella musta ja pysyy vaikka uidessa. Toisaalta ko. lainerin poistoon tarvitaan hyvä putsari (esim. lumenen vedenkestävän silmämeikin poistoaine on hyvä).. ja sivellin on hippasen paksu aloittelijan käteen.. mutta siihen tottuu. Tavalliset nestemäiset lainerit voittavat vedenkestävän siinä, että niissä todella ohut ja helppokäyttöinen sivellinosa. Ja ovat myös pigmenttisiä. Olen itse ostanut molemmat ja vaihtanut paremman siveltimen vedenkestävään laineriin, sillä käytän sitä enemmän! Toimii. :)
Mainittakoon vielä, että vaikka mainitsin myös luomivärien olevan laadukkaita, niin suosittelen käyttämään niiden alla silmämeikin pohjustusainetta. Toisaalta suosittelen käyttämään pohjustusta kaikkien luomivärien alla (myös kalliimpien, esim. MUS, MAC, Estee Lauder), sillä ainakaan minun rasvaisilla luomillani mikään ei pysy muutamaa tuntia kauempaa ilman pohjustusta. Goshin pohjustuspuikko on loistava, värit tarttuvat, näyttävät intensiivisiltä ja pysyvät! Eikä ole kallis sekään... kustantaisiko jotain 10€ paikkeilla ja sokoksista löytyy.
Ei mitään hyvää, ettei jotain pahaakin! Meikkivoiteet yms tuotteet ja ripsarit wet n wildiltä jätän ainakin itse kaupan hyllyyn.
Toivottavasti tästä on jollekulle hyötyä. :) - tietämätönn
paljon ne maksaa??
- fffghhh
Ovat halpoja, enimmäkseen alle 10 euroa, lieneekö yksikään yli. Luomiväritriot 6 euroa, kahdeksan värin paletit 8 € muistaakseni. Halpismerkkien kulttikamaa melkeinpä.
- MikäMaa
Mun mielestä ne on hyviä tuotteita, ripsarit kyllä täyttää _____ ,,, mut minkä maalainen tää wet n wild on ??? :)))
- Himomeikkaaja
Wettis on yhdysvaltalainen merkki :)
Minäkin pidän hurjasti Wettiksen tuotteista, 8 luomivärin paletteja minulta löytyy 2 kpl, trioja 4 kpl ja sinkkuja 5 kpl. Nestemmäisiä linereitä on kaksi, yksi kynäliner ja tuo peiteainepaletti. Lisäksi omistan purkissa olevan Cream linerin, aivan huipputuote! Kynsilakkojakin löytyy kaksi, huulikiiltoja viisi ja uudesta Fergie-kokoelmasta luomiväripaletti ja korostustuote. Lisäksi nestemmäinen huulipuna. Olen todella tyytyväinen kaikkiin kokeilemiini tuotteisiin!
- kosmetiikkafriikki1
Ainakin tuolla ovat ihmiset kovasti kehuneet!
http://www.beautify.fi/component/jreviews/search-results/?order=rhits&query=all&jr_brand=wetnwild
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829