NYT LAIHDUTAN!

Olen 30-vuotias nainen ja olen 157 cm pitkä. Parhaimmillani painoni kävi lähellä 90 kg ja kevään/kesän aikana asuessani ulkomailla painoni putosi 78 kiloon.

MUtta vieläkin on pudotettavaa noin 20 kiloa ja aion sen tehdä. Itselläni on myös sellainen iho että raskausarpia on tullut jo nuorena (silloin harrastin uintia ja olin kroppa oli tosi timmi ja kunto hyvä sekä paino ihanneluokkaa), mutta arpia tuli silti joka paikkaan ja nyt ne kyllä vaalenneet jo, mutta viime vuosien lihomisen takia vatsaani on tullut paljon raskausarpia, jotka todella ottavat päähän.

En tiedä miten ne muuttuvat jos laihtuu, toivottavasti ainakin hieman vetäytyvät. Ostin tänään myös etanavoidetta, josko sillä häivyttäisin.

Päätin, että nyt seuraavat 8 viikkoa katson miten laihdutus alkaa sujumaan ja seuraan tuloksia, samoin kuin myös sitä kuinka vatsan raskausarville käy, jos laihdutan, teen lihaskuntoa ja käytän tuota voidetta.

Joten jos joku samassa jamassa, niin olis kiva vaihtaa ajatuksia täällä.

Toisinaan vihaan itseäni siitä, että päästin itseni tähän kuntoon, koska joskus olin todella kaunis, urheilullinen ja hyväkroppainen. Mutta elämä ei aina mene niin kuinka toivoisi, mutta nyt aion todistaa, että kyllä minustakin vielä saa kauniin ja saan elämäni takaisin. Nythän elämäni on vain ollut yksinäistä syömistä viimeiset 6 vuotta, mutta nyt se muuttuu... Sen on pakko muuttua ennenkuin olen aivan rauniona.

Myös syömishäiriöstä ja esim. ulostuslääkkeiden syönnistä johtuen tuntuu ettei aineenvaihduntani toimi kunnolla ja välillä vatsakivut ovat todella kovia. Söin jossain vaiheessa iltaisin älyttömiä määriä ja sitten ruuan perään 15 - 20 kpl ulostustablettia, niin että kaikki tuli ulos ja joka kerta lupasin, että huomenna en syö enää näin. Mutta aina annoin itselleni luvan ahmia, ja sitten taas ulostuslääkkeillä kaikki ulos. En edes tahdo tietää mitä vaurioita olen vuosien tablettien syömisellä aiheuttanut. :(

Jos siis kohtalotovereita niin tuki ei olis pahitteeksi, päivittelen vaikka tänne kuulumisia
097
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Tanya :) kirjoitti:

Olen 30-vuotias nainen ja olen 157 cm pitkä. Parhaimmillani painoni kävi lähellä 90 kg ja kevään/kesän aikana asuessani ulkomailla painoni putosi 78 kiloon.

MUtta vieläkin on pudotettavaa noin 20 kiloa ja aion sen tehdä. Itselläni on myös sellainen iho että raskausarpia on tullut jo nuorena (silloin harrastin uintia ja olin kroppa oli tosi timmi ja kunto hyvä sekä paino ihanneluokkaa), mutta arpia tuli silti joka paikkaan ja nyt ne kyllä vaalenneet jo, mutta viime vuosien lihomisen takia vatsaani on tullut paljon raskausarpia, jotka todella ottavat päähän.

En tiedä miten ne muuttuvat jos laihtuu, toivottavasti ainakin hieman vetäytyvät. Ostin tänään myös etanavoidetta, josko sillä häivyttäisin.

Päätin, että nyt seuraavat 8 viikkoa katson miten laihdutus alkaa sujumaan ja seuraan tuloksia, samoin kuin myös sitä kuinka vatsan raskausarville käy, jos laihdutan, teen lihaskuntoa ja käytän tuota voidetta.

Joten jos joku samassa jamassa, niin olis kiva vaihtaa ajatuksia täällä.

Toisinaan vihaan itseäni siitä, että päästin itseni tähän kuntoon, koska joskus olin todella kaunis, urheilullinen ja hyväkroppainen. Mutta elämä ei aina mene niin kuinka toivoisi, mutta nyt aion todistaa, että kyllä minustakin vielä saa kauniin ja saan elämäni takaisin. Nythän elämäni on vain ollut yksinäistä syömistä viimeiset 6 vuotta, mutta nyt se muuttuu... Sen on pakko muuttua ennenkuin olen aivan rauniona.

Myös syömishäiriöstä ja esim. ulostuslääkkeiden syönnistä johtuen tuntuu ettei aineenvaihduntani toimi kunnolla ja välillä vatsakivut ovat todella kovia. Söin jossain vaiheessa iltaisin älyttömiä määriä ja sitten ruuan perään 15 - 20 kpl ulostustablettia, niin että kaikki tuli ulos ja joka kerta lupasin, että huomenna en syö enää näin. Mutta aina annoin itselleni luvan ahmia, ja sitten taas ulostuslääkkeillä kaikki ulos. En edes tahdo tietää mitä vaurioita olen vuosien tablettien syömisellä aiheuttanut. :(

Jos siis kohtalotovereita niin tuki ei olis pahitteeksi, päivittelen vaikka tänne kuulumisia

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu