Kumpi parempi vuokratyöläisten kannalta

Galluppia pukkaa

Kumpi parempi vuokratyöläisten kannalta: veronkorotukset vai tämä:

http://yle.fi/uutiset/konkurssi_uhkaa_latviaa/5880534

"Talouden alamäessä Latvian hallitus on karsinut eniten sosiaali-, terveys- ja opetusalan menoja. Muun muassa palkkoja on laskettu monilla aloilla. Esimerkiksi opettajien tulot ovat pudonneet huikeat 70 prosenttia. "

0

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
        Maailman menoa
        56
        2079
      2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
        Ikävä
        90
        1415
      3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
        Ikävä
        62
        1265
      4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
        Ikävä
        68
        1207
      5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
        Ikävä
        114
        1101
      6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
        Ikävä
        67
        926
      7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
        Ikävä
        72
        899
      8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
        Ikävä
        65
        864
      9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
        Tv-sarjat
        8
        811
      10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
        Ikävä
        72
        789
      Aihe