Moi. Eli aloitin tänään kuivaharjauksen. Sen jälkeen ihoa kuumotti ihan vähäsen ja ei ollut kuitenkaan punainen. Tarkoittaako tämä että se ei ollut tarpeeksi tehokasta?:s ja Kuinka kauan yhtä kohtaa pitäisi ''hieroa''? Minulla meni kumpiinkin sääriin ja reisiin yhteensä 15 min.
Ja onko vinkkejä tähän aiheeseen liittyen?:)
Ja kertokaa omia kokemuksia kuivaharjauksesta!
kuivaharjaus kysymyksiä:) auttakaa!
4
469
Vastaukset
- SSSani4
Yhtä aluetta tulisi kuivaharjata niin kauan kunnes iho hieman punoittaa, mutta ei kuitenkaan yli puolta minuuttia per alue (herkempi ihoisilla iho rupeaa punoittamaan nopeasti, kun taas toisilla ei välttämättä punoita ollenkaan) 15min sääriin ja reisiin on aivan liian kauan! edes koko vartaloon ei saa kuluttaa niin paljon aikaa. Jos haluat tuloksia teet vähän aikaa kerrallaan (hellävarovasti) ja joka päivä.
Kuivaharjauksesta on todellakin tehoa esim. selluliittiin tai kuivaan ihoon, jos sitä vain käyttää oikein, mutta liika hankaus ei todellakaan tee hyvää ja aiheuttaa juuri tätä kuumotusta - La donna e stupida
Kitka aiheuttaa kuumotusta. Voisiko joku kertoa, miten selluliitti lähtee ihon pintaa hieman hankaamalla? Mikä mekanismi siinä on? (Ei mikään, vaan iho tuntuu sileämmältä, kun siitä hankautuu kuollutta ihosolukkoa pois. Tästä naisihminen saa itsesuggestiota ja vahvistusta uskolleen: siis ihan sel-VÄS-ti täst on apuuu, kädellä ihan tuntee....).
- SSSani4
Kuivaharjauksella saa selluliittia pois, koska kudoksen verenkierto vilkastuu jolloin iho kiinteytyy, on ihan todistettu että kuivaharjaus vähentää ja siloittaa selluliittia!! Jopa olen itse tehnyt kokeen asiakkaalleni jolloin hän kotona päivittäin käytti kuivaharjauskinnasta ja otimme mitat, kuvat jne. ennen ja jälkeen ja tuloksia todella näkyi!!
- joopa jooo
Sittenhän kannattaa oikein kovasti harjailla niin lähtee rasva pois. Selluliittihan on niin yleistä, että sitä voi sanoa aikuisella naisella normaaliksi. Kyseessähän on vain ei-toivottavat muodot, samaa rasvaa kuin naisen muodot muutenkin.
Mutta nuo mittaukset kyllä tiedetään. "Ammattilaisethan" paketoivat naisia mitä kummallisimpiin kääreisiin. Kummasti mittaustulokset vahvistavat hauteen tehon. Kotona mitään eroa ei sitten huomaakaan.
Mutta jos harjaa oikein kovasti, sulavatko kaikki naiselliset muodot pois eikä vain nämä epäesteettisiksi tuomitut muhkuraisuudet?
Vihtominen/vastominen vilkastuttaa myös verenkiertoa. Miksei se ja monet muut vastaavat toimet vähennä selluliittia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305712Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144304Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522931Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3331518Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601259
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2241170- 791159
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151