Mietiskelyä ja pohdintaa

Kiinnostava aspekti

Voiko vanha takavuosien suhde herätä eloon?Vai onko se täysin menetetty?

111

1038

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kattiliinit

      Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee. Jos suhde ei toiminut silloin niin miksi toimisi nyt?

      • Kiinnostava aspekti

        Nii mä vähä aatelinkin


      • JE

        Toi "sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee.." vois herättää..


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        Toi "sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee.." vois herättää..

        Eiköhän toi kattiliinit oo oikeessa,vanha lelu roskiin kun ei kiinnosta ja uutta peliin.Varmaan se on nykyaikaa,kaikki on esineitä vaan.


    • for ever in love

      Riippuu monesta seikasta. Loppuun kaluttu ei varmaan, jotenkin jostakin syystä vaiheeseen jäänyt kyllä.

      • Kiinnostava aspekti

        Hyvä näkökulma asiassa


      • JE
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Hyvä näkökulma asiassa

        Aivan, vaikka jotenkin, että jotakin jäi ja jotakin saatiin aikaiseksi?


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        Aivan, vaikka jotenkin, että jotakin jäi ja jotakin saatiin aikaiseksi?

        Puhut asiaa,aina jää jotain,mikään ei oo koskaan loppuun kaluttu.


    • JE

      Joo mä suunnittelen tulevaisuutta ja yhden ihmisen haluaisin nostaa nykyisyyteen ja myös sinne tulevaisuuteen, hän on sen arvoinen!

      • Kiinnostava aspekti

        Hieno ajatus,toivottavasti urakka ei muodostu vaikeeks.Onnee yritykseen


      • JE
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Hieno ajatus,toivottavasti urakka ei muodostu vaikeeks.Onnee yritykseen

        Sellaisen asian vuoksi mitä todella haluaa ja minkä katsoo tärkeäksi on valmis tekemään melkein mitä vaan.
        Vain se mietityttää, miten saan hänet vakuuttuneeksi, se ei ole ollut tähänkään asti, eikä tule olemaankaan varmaan kovin helppoa.


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        Sellaisen asian vuoksi mitä todella haluaa ja minkä katsoo tärkeäksi on valmis tekemään melkein mitä vaan.
        Vain se mietityttää, miten saan hänet vakuuttuneeksi, se ei ole ollut tähänkään asti, eikä tule olemaankaan varmaan kovin helppoa.

        Joo saada toinen vakuuttuneeksi,tuntuu kans mielestäni haastavalta.Ei varmaankaan mahdotonta,no kyllä siihen jokin keino löytyy.


    • Heräs :)

      Oikein hyvin voi herää eloon, jos kumpikin vaan tajuu jättää menneisyyden haamut eikä niitä jää vatvoo, vaan katsoo eteenpäin ja nauttii "heräämisestä" .

      • Kiinnostava aspekti

        Niinpä,oliskin toivottavaa,kun ihmiset osais jättää vanhat torailut ja nollaa tilanteen.Puhtoselta pöydältä jatkaminen onnistuu varmasti.


      • JE

        Juuri noin, niitä ei muistella.. mut liiallista nautintoakin pitänee ihan alussa varoa.
        Saattaa olla tosin vaikeata häntä ajatellessa ..jäitä hattuun! :)


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        Juuri noin, niitä ei muistella.. mut liiallista nautintoakin pitänee ihan alussa varoa.
        Saattaa olla tosin vaikeata häntä ajatellessa ..jäitä hattuun! :)

        Just,saattaa homma karata käsistä ,jos alkaa liian nautinnolliseksi.Kyllähän siinä joutuu varmaankin starttaan vähän varovaisemmin kun edellis kerralla.


      • JE
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Just,saattaa homma karata käsistä ,jos alkaa liian nautinnolliseksi.Kyllähän siinä joutuu varmaankin starttaan vähän varovaisemmin kun edellis kerralla.

        Tuntuisi siltä, että vaikka tunne on vahva niin pystyisi kuitenkin myös järjen pitämään mukana ..tällä kertaa :)


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        Tuntuisi siltä, että vaikka tunne on vahva niin pystyisi kuitenkin myös järjen pitämään mukana ..tällä kertaa :)

        Toi oli hyvä,järki se tuntuu välillä tosiaan karkaavan käsistä,ehkä se kuuluu rakkauteen"saa vähä sekoilla"


      • sun n
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Niinpä,oliskin toivottavaa,kun ihmiset osais jättää vanhat torailut ja nollaa tilanteen.Puhtoselta pöydältä jatkaminen onnistuu varmasti.

        Hyvin sä tässä kirjoitit...mutta mites käytännössä...? Olisitko valmis joku päivä...?


      • asemavirkailija
        sun n kirjoitti:

        Hyvin sä tässä kirjoitit...mutta mites käytännössä...? Olisitko valmis joku päivä...?

        Juna meni jo!Miten olis toi naapuri laituri?Sieltä pääsee toiseen suuntaan...


    • JE

      Mulle on nyt jäänyt viime tapaamisesta kuitenkin sellanen lämmin olo, vaikka tapaaminen ei ollut ennalta sovittu, oli odottamaton ja vähän pikaistuksissakin tehty
      ..olikohan sillä kaikella mitä sitä ennen tapahtui jokin tarkoitus?

      • Kiinnostava aspekti

        Kyllä varmasti,jos ei vahingossa ,niin mites muutenkaan.


    • muuttuva maailma

      Koskaan ei voi sanoa.. "ei koskaan" :D

    • Kiinnostava aspekti

      Tarkoitat varmaan ,että ei pitäisi sanoa ,ei koskaan.Joo aina pitäis muistaa että tunteet saattaa muuttua.............

    • JE

      Tunteita on ollut jo aiemminkin ..mut nyt on ehkä sitä järkeäkin enemmän ..kummallista

      • Kiinnostava aspekti

        Jännä juttu,musta kans tuntuu samalta.Alkuun ihan sikana intohimoo,hommassa ei yhtään järkee.Menee aikaa ja huomaa intohimo laantuu ja alkaa järki tulla peliin.Luulen että järjellä nää hommat toimii loppujenlopuks.


    • nykyotos

      Toi on kans et ku näkee toisen ja huomaa millanen toinen on nyt, et ei oo vaan se muistkuva.

      • JE

        No just noin kävi! ..enkä pettynyt ..muistikuvakin oli tosin oikea! : )


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        No just noin kävi! ..enkä pettynyt ..muistikuvakin oli tosin oikea! : )

        Joo noin se menee,hommassa silmät aukee...


    • JE

      Nyt iski kauhia ikävä pitää alkaa jotain touhuamaan..

      • Kiinnostava aspekti

        Joo,touhuuminen pitää mielen virkeänä..


      • JE
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Joo,touhuuminen pitää mielen virkeänä..

        Auttoi ..hetkeksi : )


    • JE

      Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen ..kyllä voi!

      Vaan aika "jalat maassa" pitää olla, hyvä mieli kuitenkin siitä et näin hänet pitkästä aikaa, se kruunasi/pelasti lopun kesäloman.
      Muutenkin tehnyt sen mikä pitää ja minkä voin ja mitä olen halunnut kauan, muutahan ihminen ei tässä tilanteessa voi.

      • realist

        Toivotaa et se toinen on samaa mieltä!


      • Kiinnostava aspekti
        realist kirjoitti:

        Toivotaa et se toinen on samaa mieltä!

        Kyllä kaikki onnistuu,kun tunne/halu on molemmin puolista.Sitä on itsekkin toivonut,mutta vasta kaikua ei ole ainakaan vielä kuulunut.


      • JE
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Kyllä kaikki onnistuu,kun tunne/halu on molemmin puolista.Sitä on itsekkin toivonut,mutta vasta kaikua ei ole ainakaan vielä kuulunut.

        Niin, siis ei ole häneltäkään kuulunut, on syy (..ja ehkä syitäkin) ja ymmärrän sen oikein hyvin. Raastavaa, mutta jotenkin erilaista kun aikoihin.
        Toivon vaan, että aikanaan kuuluisi ja oon onnelisempi kuin pitkään aikaan johtuen vain siitä näkemisestä vähän aikaa sitten.


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        Niin, siis ei ole häneltäkään kuulunut, on syy (..ja ehkä syitäkin) ja ymmärrän sen oikein hyvin. Raastavaa, mutta jotenkin erilaista kun aikoihin.
        Toivon vaan, että aikanaan kuuluisi ja oon onnelisempi kuin pitkään aikaan johtuen vain siitä näkemisestä vähän aikaa sitten.

        No ehkä hän varmaakin soittaa ,jonain kauniina päivänä,sit on murheet väistyneet


      • mitä puuttuu
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        No ehkä hän varmaakin soittaa ,jonain kauniina päivänä,sit on murheet väistyneet

        Miten muuten itse tunnet etköös myös kaipaa jotakuta ihmistä ootko silti onnellinen ja muuten tyytyväinen nykyiseen elämääsi.


      • Kiinnostava aspekti
        mitä puuttuu kirjoitti:

        Miten muuten itse tunnet etköös myös kaipaa jotakuta ihmistä ootko silti onnellinen ja muuten tyytyväinen nykyiseen elämääsi.

        Tyytyväinen omaan elämään?Oli se ratkasu mikä tahansa,kaikissa elämänmuodoissa on hyvät ja huonot puolensa............


    • mietiskelijä vaa

      Toihan on sellanen asia et jakkainen pitää itse miettiä onko tyytyväinen nykyiseen olotilaan ja mitä olis tarjolla?
      Se päätös on kuiteski jossain vaiheessa tehtyvä, pohjimmiltaan on kysymys miten luotettava ja tosissaan toinen on? Mitkä on näytöt?

      • Kiinnostava aspekti

        Siinä tulivatkin ,ne ratkaisevat tekijät........Totta päätökset jokainen itse teekee,aika näyttää, olivatko ne hyviä vai huonoja


      • JE
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Siinä tulivatkin ,ne ratkaisevat tekijät........Totta päätökset jokainen itse teekee,aika näyttää, olivatko ne hyviä vai huonoja

        Juu, itse on aika tyytyväinen nykyiseen muuten, mutta..
        Tosin eräitä tulevaisuudensuunnitelmia on pakko lähiaikoina alkaa tekemään ja olisi pitänyt jo silloin ..aikoja sitten.
        Tässä päästäänkin oikeastaan taas oikeastaan juuri tähän asiaan ..ympyrä on sulkeutunut.
        Sehän tässä elämässä on tärkeintä mistä voi luopua ja mistä ei.


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        Juu, itse on aika tyytyväinen nykyiseen muuten, mutta..
        Tosin eräitä tulevaisuudensuunnitelmia on pakko lähiaikoina alkaa tekemään ja olisi pitänyt jo silloin ..aikoja sitten.
        Tässä päästäänkin oikeastaan taas oikeastaan juuri tähän asiaan ..ympyrä on sulkeutunut.
        Sehän tässä elämässä on tärkeintä mistä voi luopua ja mistä ei.

        Samat sanat,ei tohon oo lisättävää


      • JE
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Samat sanat,ei tohon oo lisättävää

        Minä vaan aikanaan otin hölmöyksissäni liian suuren vastuun kantaakseni, eikä mikään saa olla ihmissuhdetta arvokkaampaa, vaikka olisikin lähes koko siihen astisen elämän ajan johonkin niin kiintynyt, ettei siitä haluaisi luopua.


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        Minä vaan aikanaan otin hölmöyksissäni liian suuren vastuun kantaakseni, eikä mikään saa olla ihmissuhdetta arvokkaampaa, vaikka olisikin lähes koko siihen astisen elämän ajan johonkin niin kiintynyt, ettei siitä haluaisi luopua.

        Joo,mutta, kun ihmiset tunnu nykyään enää arvostavan toista,enemmänkin itseään....,tuskimpa eroja tulis jos kaikki kunnioittas toista..............


    • tuntus näin

      Jokin sysäys varmaa tarvitaan et sitä alkaa ajattelemaan sillä lailla ja sillä silmällä ja pitäähän siinä pohjalla olla se kipinä joka ei koskaan oosammunut kokonaan.

      • Kiinnostava aspekti

        Niin kipinä,eihän se sammu koskaan.Ihmiset yrittää vaan kätkee sen johonkin piiloon sisällensä,ja todeta etten rakasta häntä enään............,vaikka ainahan se toinen jollain lailla pyörii mielessä...


    • JE

      Kyllähän sitä jossain vaiheessa yrittää "kätkeä", minäkin ..huonolla menestyksellä tosin, ei kaikki ihmiset jää sillä tavalla mieleen ja sisälle..
      Saattaa olla, että toi arvostus ja kunnioitus yleensä ihmisillä on vähentynyt, en tiedä,
      nykyään on kaikkea roskaa tarjolla niin paljon ja jos niihin lähtee mukaan niin.. välillä tuntuu noin että ihmisiltä on unohtunut tärkeitä asioita..

      • Kiinnostava aspekti

        Nykymaailma on luonut/tehnyt ihmisistä itsekkäitä.Nykyään ollaan niin lyhyt jänteisii ettei jakseta keskittyy parisuhteeseen.....


      • JE
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Nykymaailma on luonut/tehnyt ihmisistä itsekkäitä.Nykyään ollaan niin lyhyt jänteisii ettei jakseta keskittyy parisuhteeseen.....

        Niin kai? Toisaalta hyvä suhde toimii eikä siihen tarvi kovasti keskittyä, se vaan toimii.. äh, tää vaan vahvistaa taas omia tuntoja!
        No joo, ehkä ymmärrän mitä tarkoitat ja esim. hyvät harrastukset (ja jopa yhteiset) vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta ja muu sähellys jää ..jos sellaista edes mielessä oliskaan?


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        Niin kai? Toisaalta hyvä suhde toimii eikä siihen tarvi kovasti keskittyä, se vaan toimii.. äh, tää vaan vahvistaa taas omia tuntoja!
        No joo, ehkä ymmärrän mitä tarkoitat ja esim. hyvät harrastukset (ja jopa yhteiset) vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta ja muu sähellys jää ..jos sellaista edes mielessä oliskaan?

        Jotain sen suuntaista


    • Ja hyvä niin

      Kiinnostava aspekti tosiaankin, sussa on monta puolta, ajattelet kuitenkin asioita.

      • Kiinnostava aspekti

        Joop,pitää sitä olla avarakatseinenkin.Kyllä kieltämättä tulee pohdittuu parisuhde... kiemuroita...josko oppis jotain uutta...


      • Ja hyvä niin
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Joop,pitää sitä olla avarakatseinenkin.Kyllä kieltämättä tulee pohdittuu parisuhde... kiemuroita...josko oppis jotain uutta...

        Uutta vanhaan parisuhteeseen (siis jos saat uudelleen lämmitettyä) ?
        vai uutta katsantoo mahdolliseen uuteenkin suhteeseen ?


      • Kiinnostava aspekti
        Ja hyvä niin kirjoitti:

        Uutta vanhaan parisuhteeseen (siis jos saat uudelleen lämmitettyä) ?
        vai uutta katsantoo mahdolliseen uuteenkin suhteeseen ?

        Luulen ettei vahha lämpii ja en usko että uutta osuu enää kohdalle...


      • Ja hyvä niin
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Luulen ettei vahha lämpii ja en usko että uutta osuu enää kohdalle...

        Varmasti osuu jos vaan oot vastaanottavainen sille.
        Sitten on tietysti vaikeempaa, jos vertaat kaikkia siihen entiseen.
        Jokainen ihminen on kuitenkin oma yksilönsä.


      • Kiinnostava aspekti
        Ja hyvä niin kirjoitti:

        Varmasti osuu jos vaan oot vastaanottavainen sille.
        Sitten on tietysti vaikeempaa, jos vertaat kaikkia siihen entiseen.
        Jokainen ihminen on kuitenkin oma yksilönsä.

        Niin tai rupeen naisten kiusaks,ikisinkuks


      • Ja hyvä niin
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Niin tai rupeen naisten kiusaks,ikisinkuks

        Ei ihmistä oo luotu yksinkään olemaan. Hylkää siis sinkkuajattelu.
        Kyllähän kaikki tekeminen tuntuu toisenlaiselta kun on/olis rakas vierellä.
        Ja aattele vaik viikonloppuaamujen (miksei arkiaamujenkin) hitaita heräilemisiä...
        Voisi nauttia monin tavoin rakkaan läheisyydestä...
        Mun mielestä ainakin karuinta on juuri yksin nukkumaan meneminen ja
        yksin heräileminen. Onko mitään surullisempaa.


      • Kiinnostava aspekti
        Ja hyvä niin kirjoitti:

        Ei ihmistä oo luotu yksinkään olemaan. Hylkää siis sinkkuajattelu.
        Kyllähän kaikki tekeminen tuntuu toisenlaiselta kun on/olis rakas vierellä.
        Ja aattele vaik viikonloppuaamujen (miksei arkiaamujenkin) hitaita heräilemisiä...
        Voisi nauttia monin tavoin rakkaan läheisyydestä...
        Mun mielestä ainakin karuinta on juuri yksin nukkumaan meneminen ja
        yksin heräileminen. Onko mitään surullisempaa.

        Kokemusta mulla on noista asiosta paljon.Siinä se ongelma onkin"taisin viitata asiaan aiemmmin"ihmiset on nykyään niin itsekkäitä.On päässyt unohtuun toisesta välittäminen ja suurin osa kokee suhteen kuulemma omaa elämää rajoittavaksi.No heille ei vaan oo valjennut että,parisuhde vaatii sosiaalisuutta"sopu sijaa antaa",välillä tuntuu että ihmiset kilpailee keskenään"parisuhteessa"


      • Ja hyvä niin
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Kokemusta mulla on noista asiosta paljon.Siinä se ongelma onkin"taisin viitata asiaan aiemmmin"ihmiset on nykyään niin itsekkäitä.On päässyt unohtuun toisesta välittäminen ja suurin osa kokee suhteen kuulemma omaa elämää rajoittavaksi.No heille ei vaan oo valjennut että,parisuhde vaatii sosiaalisuutta"sopu sijaa antaa",välillä tuntuu että ihmiset kilpailee keskenään"parisuhteessa"

        No mutta koskaan ei kuitenkaan voi yleistää.
        Kaikki suhteet ei mene samalla kaavalla.
        Ja mä uskon että ihmiset (aikuiset ainakin) oppii virheistään ja osaa välttää niitä seuraavassa suhteessa. Koska eiks se niin mene, että ihminen tekee saman virheen vain kerran. Jos tekee uudestaan samoin, niin sitten se ei oo enää virhe vaan valinta.
        Mut ite ainakin kun on ihastunut/rakastunut, niin sitä vaan haluu tehdä hyvää toiselle, kaikin tavoin. Siihen sisältyy kaikki: niin arvostus ja kunnioittaminen,
        kuin myös fyysisellä tavalla hyvänä pitäminen.
        Taisi olla sekavaa toi mun selostus. Väsyttää ja vähän surettaakin.
        Ja aikaisin pimenevät illat ei ainakaan paranna tilannetta...


      • Kiinnostava aspekti
        Ja hyvä niin kirjoitti:

        No mutta koskaan ei kuitenkaan voi yleistää.
        Kaikki suhteet ei mene samalla kaavalla.
        Ja mä uskon että ihmiset (aikuiset ainakin) oppii virheistään ja osaa välttää niitä seuraavassa suhteessa. Koska eiks se niin mene, että ihminen tekee saman virheen vain kerran. Jos tekee uudestaan samoin, niin sitten se ei oo enää virhe vaan valinta.
        Mut ite ainakin kun on ihastunut/rakastunut, niin sitä vaan haluu tehdä hyvää toiselle, kaikin tavoin. Siihen sisältyy kaikki: niin arvostus ja kunnioittaminen,
        kuin myös fyysisellä tavalla hyvänä pitäminen.
        Taisi olla sekavaa toi mun selostus. Väsyttää ja vähän surettaakin.
        Ja aikaisin pimenevät illat ei ainakaan paranna tilannetta...

        Ensimmäinen virhe on vahinko,toinen on huolimattomuutta ja kolmas ammattitaidottomuutta.No joo ei pidä yleistää,mut mun kohdalleni on vaan osunut vaan jotain ihan ........muuta.Siks ehkä nään tän sinkkuuden hyvänä vaihtoehtona.


      • Ja hyvä näin
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Ensimmäinen virhe on vahinko,toinen on huolimattomuutta ja kolmas ammattitaidottomuutta.No joo ei pidä yleistää,mut mun kohdalleni on vaan osunut vaan jotain ihan ........muuta.Siks ehkä nään tän sinkkuuden hyvänä vaihtoehtona.

        Onhan sulle ainakin se yks hyvä kohdalle osunut, ketä ajatellen oot aloituksenkin varmaan laittanut. Ja vaikkei se suhde enää lämpenis uudelleen, niin ei se sitä tarkoita, etteikö täysin uusi ja erilainen suhde voisi onnistua. Jotenkin kyllä vaikuttaa vähän siltä, että peilaat kuitenkin kaikkea siihen entiseen...?
        Jos näin on, niin sitten ei kyllä varmaan ole muita hyviä vaihtoehtoja kuin
        mainitsemas sinkkuus. Ainakin se olis väärin myös uuden suhteen naista
        kohtaan, etenkin jos hän ei tietäis, että häntä koko ajan verrataan entiseen
        "täydellisyyteen". Niin silloinhan suhde olis jo tuomittu epäonnistumaan,
        koska tekee nainen mitä tahansa tai sanoo mitä tahansa, niin se ei ole hyvä.
        Koska se ei ole se entinen, joka teki ja sanoi toisella lailla....
        Voin olla nyt väärässäkin tässä, mutta tuon käsityksen jotenkin sain.


      • ei hyvä jos ei oo
        Ja hyvä niin kirjoitti:

        Varmasti osuu jos vaan oot vastaanottavainen sille.
        Sitten on tietysti vaikeempaa, jos vertaat kaikkia siihen entiseen.
        Jokainen ihminen on kuitenkin oma yksilönsä.

        Mun miälestä ap ei oo missään kohtaa kirjottanu et vertaa edelliseen?
        Toi on täysin typerä ajatus malli, kertoo vaan siitä miten pinnallisia ihmiset ovat.
        Tänäkin päivänä vaan voi se yksi ainoa ja suuri rakkaus osua kohdalle, sinä et siihen ehkä usko?
        Mut joku aina uskoo.


      • Kiinnostava aspekti
        Ja hyvä näin kirjoitti:

        Onhan sulle ainakin se yks hyvä kohdalle osunut, ketä ajatellen oot aloituksenkin varmaan laittanut. Ja vaikkei se suhde enää lämpenis uudelleen, niin ei se sitä tarkoita, etteikö täysin uusi ja erilainen suhde voisi onnistua. Jotenkin kyllä vaikuttaa vähän siltä, että peilaat kuitenkin kaikkea siihen entiseen...?
        Jos näin on, niin sitten ei kyllä varmaan ole muita hyviä vaihtoehtoja kuin
        mainitsemas sinkkuus. Ainakin se olis väärin myös uuden suhteen naista
        kohtaan, etenkin jos hän ei tietäis, että häntä koko ajan verrataan entiseen
        "täydellisyyteen". Niin silloinhan suhde olis jo tuomittu epäonnistumaan,
        koska tekee nainen mitä tahansa tai sanoo mitä tahansa, niin se ei ole hyvä.
        Koska se ei ole se entinen, joka teki ja sanoi toisella lailla....
        Voin olla nyt väärässäkin tässä, mutta tuon käsityksen jotenkin sain.

        En vertaa entiseen ketään,karu tosiasia on ettei kukaan oo säväyttänyt mua"kaikki on olleet niin vaisuja".No onneks tää juttu ei oo sun murhe..


      • Ja hyvä näin
        ei hyvä jos ei oo kirjoitti:

        Mun miälestä ap ei oo missään kohtaa kirjottanu et vertaa edelliseen?
        Toi on täysin typerä ajatus malli, kertoo vaan siitä miten pinnallisia ihmiset ovat.
        Tänäkin päivänä vaan voi se yksi ainoa ja suuri rakkaus osua kohdalle, sinä et siihen ehkä usko?
        Mut joku aina uskoo.

        Totta, ei suoraan kirjottanutkaan, mutta kuten sanoin niin sen käsityksen sain,
        kun ap ensin puhuu nätisti takavuosien suhteesta ja sitten mainitsee,
        että myöhemmin "kohdalle on vaan osunut vaan jotain ihan ........muuta" ja
        "kaikki on olleet niin vaisuja". Niin eikö niitä silloin peilaa tai vertaa siihen, joka
        on "säväyttänyt" ? Tottahan se on, että jos joku tietty on juurtunut mieleen,
        niin eipä ne muut silloin tunnu miltään. Kun ne tunteet on jääneet entiseen.
        Mutta hyvä ketju jokatapauksessa. Ajatustenvaihto avaa aina uusia näkökulmia.
        Ja mä henk.koht. nimenomaan uskon siihen suureen rakkauteen.
        Pinnallinen en ole.


      • ihan kummaa
        Ja hyvä näin kirjoitti:

        Totta, ei suoraan kirjottanutkaan, mutta kuten sanoin niin sen käsityksen sain,
        kun ap ensin puhuu nätisti takavuosien suhteesta ja sitten mainitsee,
        että myöhemmin "kohdalle on vaan osunut vaan jotain ihan ........muuta" ja
        "kaikki on olleet niin vaisuja". Niin eikö niitä silloin peilaa tai vertaa siihen, joka
        on "säväyttänyt" ? Tottahan se on, että jos joku tietty on juurtunut mieleen,
        niin eipä ne muut silloin tunnu miltään. Kun ne tunteet on jääneet entiseen.
        Mutta hyvä ketju jokatapauksessa. Ajatustenvaihto avaa aina uusia näkökulmia.
        Ja mä henk.koht. nimenomaan uskon siihen suureen rakkauteen.
        Pinnallinen en ole.

        Huomaa miten ajattelet juur tollai vertailet itse ja valkkaat miksi yleensä mainita koko asiaa ihmissuhteita käsitellessä, ellei niin ajattele? Käännät toisten ajatukset ihan eri tarkoittaviksi.
        Se on sitä jostain "opittua" tapaa ei itse ajateltua. Anteeks vaan mut pinnallisen ihmisen vaikutelman kirjoituksistasi saa.


      • kavahtaa säpsähtää
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Niin tai rupeen naisten kiusaks,ikisinkuks

        "Niin tai rupeen naisten kiusaks,ikisinkuks"

        Sinkku nimitys on minusta vastenmielinen nimitys ja antaa käyttäjästään tietyn kuvan, ainaski minulle. Juoksen karkuun!!
        Haluat ilmeisesti et naikkoset alkavat pörrätä ympärilläsi?


      • Ja hyvä niin
        ihan kummaa kirjoitti:

        Huomaa miten ajattelet juur tollai vertailet itse ja valkkaat miksi yleensä mainita koko asiaa ihmissuhteita käsitellessä, ellei niin ajattele? Käännät toisten ajatukset ihan eri tarkoittaviksi.
        Se on sitä jostain "opittua" tapaa ei itse ajateltua. Anteeks vaan mut pinnallisen ihmisen vaikutelman kirjoituksistasi saa.

        Mun mielestä on ihan kummaa vetää hernettä nenuun tuntemattomien viesteistä.
        Mähän sanoin vain ja ainoastaan oman mielipiteeni. Jolla ei siis ole mitään merkitystä suuntaan tai toiseen. En kääntänyt kenenkään muun ajatuksia yhtään miksikään. Huom: sanoin vain mitä ajatuksia tuo mussa herätti.
        Hassua jos tuolla sohaisin jotakuta tietämättäni ja tahtomattani.
        Tässä ilmeisesti vaan nais- ja miesnäkökulmat törmää. Aiheetta tosin.
        Ja vielä se, että ihan omia ajatuksiani kirjotin, yhtään alan "opusta" en ole
        eläissäni lukenut, niin ei voi puhua jostain "opituista tavoista".
        Mutta kuten JE alhaalla jo mainitsikin, niin menipä ikäväksi, joten antaapi olla.


      • ei sinkku, poikamies
        kavahtaa säpsähtää kirjoitti:

        "Niin tai rupeen naisten kiusaks,ikisinkuks"

        Sinkku nimitys on minusta vastenmielinen nimitys ja antaa käyttäjästään tietyn kuvan, ainaski minulle. Juoksen karkuun!!
        Haluat ilmeisesti et naikkoset alkavat pörrätä ympärilläsi?

        Samaa mieltä "sinkku" nimityksestä, en tykkää..


      • Kiinnostava aspekti
        ei sinkku, poikamies kirjoitti:

        Samaa mieltä "sinkku" nimityksestä, en tykkää..

        Villi ja vapaa eli ikisinkku


      • JE
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Kokemusta mulla on noista asiosta paljon.Siinä se ongelma onkin"taisin viitata asiaan aiemmmin"ihmiset on nykyään niin itsekkäitä.On päässyt unohtuun toisesta välittäminen ja suurin osa kokee suhteen kuulemma omaa elämää rajoittavaksi.No heille ei vaan oo valjennut että,parisuhde vaatii sosiaalisuutta"sopu sijaa antaa",välillä tuntuu että ihmiset kilpailee keskenään"parisuhteessa"

        "On päässyt unohtuun toisesta välittäminen ja suurin osa kokee suhteen kuulemma omaa elämää rajoittavaksi.No heille ei vaan oo valjennut että,parisuhde vaatii sosiaalisuutta"sopu sijaa antaa","

        Jep, mä koin juuri tämänkin suhteen päinvastoin avartavaksi ja kaikkea mitä oli harrastanut yksin voi harrastaa kaksin ja on paljon mukavampaa.
        Tottakai jokainen/ kumpikin tarvii myös sitä omaa aikaa, mutta en mä ainakaan koe parisuhdetta mitenkään rajoittavaksi.


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        "On päässyt unohtuun toisesta välittäminen ja suurin osa kokee suhteen kuulemma omaa elämää rajoittavaksi.No heille ei vaan oo valjennut että,parisuhde vaatii sosiaalisuutta"sopu sijaa antaa","

        Jep, mä koin juuri tämänkin suhteen päinvastoin avartavaksi ja kaikkea mitä oli harrastanut yksin voi harrastaa kaksin ja on paljon mukavampaa.
        Tottakai jokainen/ kumpikin tarvii myös sitä omaa aikaa, mutta en mä ainakaan koe parisuhdetta mitenkään rajoittavaksi.

        Joo,se on aika tärkee parisuhteesa toi sosiaalisuus,sitä ilmankaan se ei toimi.Toiset kokee jutun eritavalla kun toiset,toisii rajoittaa toisii ei,sehän riippuu pitkälti siitä millaisesta elämäntilasta lähtee parisuhteeseen.Toisille hyvä ja toisille huono..


    • Jk the man

      Tuskin se suo ap. enään haluaa, taitaa intohimo olla jo uudessa. Ammuu ammuu siellä määitte :D

      • Kiinnostava aspekti

        ap siis ?joku nobody?


    • niin se vaan

      Jotku ne lukee jotain kirjoja oppaita ja suomii parisuhteitaan siltä pohjalta toiset ajattelee itse ja tuntee sydämmellään.

      • Kiinnostava aspekti

        Joo toi on karuu tosiasiaa,on niitä ihmisii jotka seukkaa opusten perusteella"näin toimiva suhde tai jotain...."


    • JE

      No menipäs ikäväksi, antaapi olla :/

      • Kiinnostava aspekti

        Sanos muuta,täällä on jollain joku ap hukassa


    • Kiinnostava aspekti

      Kohta on ruvettava luomaan tosiasioista totta,palstakin näytti hiljentyvän lopullisesti

      • JE

        Tosia pitää aina luoda, vaikka välillä täällä piipahtaisikin.


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        Tosia pitää aina luoda, vaikka välillä täällä piipahtaisikin.

        Toivottavasti onnistuu,saas nähdä.


      • Kiinnostava aspekti

        Tää juttu ei auennut mulle,otsikko oli kylläkin tuttu..


      • JE
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Tää juttu ei auennut mulle,otsikko oli kylläkin tuttu..

        Mä en oo varma ymmärsinkö?


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        Mä en oo varma ymmärsinkö?

        No joku "Toinen aspekti"varmaan kertoo,mistä jutussa on kyse


      • ei ymmärrä

        Mitä tarkoitat?


    • JE

      "Varmasti osuu jos vaan oot vastaanottavainen sille.
      Sitten on tietysti vaikeempaa, jos vertaat kaikkia siihen entiseen.
      Jokainen ihminen on kuitenkin oma yksilönsä."

      Eihän tässä nyt tuosta ole kysymys, minullakin oli yksi suhde tässä välissä enkä tehnyt mitään vertailuja.
      Ajatusmaailmat vaan olivat niin erilaiset, jonkun ihmisen kanssa vaan kaikki palaset loksahtaa kohdalleen ja se on siinä.

      Pahemmaksi asian tekee kun omaa tyhmyyttään päästää sellaisen ihmisen käsistään, vaikka sitten koko siihenastinen elämä olikin vaarassa luhistua.
      Prkl, olisi pitänyt antaa mennä vaan, tyhmä olin ja kaduttaa!

      • JE

        Eikä siis ollut kysymys mistään kolmannesta ihmisestä, olin eronnut jo paljon aikaisemmin.


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        Eikä siis ollut kysymys mistään kolmannesta ihmisestä, olin eronnut jo paljon aikaisemmin.

        Hei JE! mä oon vastaan ottavainen,on yks probleema...............


      • kuudas
        JE kirjoitti:

        Eikä siis ollut kysymys mistään kolmannesta ihmisestä, olin eronnut jo paljon aikaisemmin.

        Oliko kyse ehkä yrityksestä? Se vie ainakin kaiken ajan ja saa tekemään typeriä ratkaisuja ihmissuhteissa.


      • JE
        kuudas kirjoitti:

        Oliko kyse ehkä yrityksestä? Se vie ainakin kaiken ajan ja saa tekemään typeriä ratkaisuja ihmissuhteissa.

        Joo sanottakoon näin, että hyvinkin yritykseen verrattavissa ja kun se ei oikein toiminut, niin "kummitteli" tietenkin taustalla siinä suhteessa myös.
        Veti mielen välillä aika matalaksi.


      • Kiinnostava aspekti
        JE kirjoitti:

        Joo sanottakoon näin, että hyvinkin yritykseen verrattavissa ja kun se ei oikein toiminut, niin "kummitteli" tietenkin taustalla siinä suhteessa myös.
        Veti mielen välillä aika matalaksi.

        Harmi kun ette oo kuulemassa,kohta alkaa kitara kiljuun,mennän nirvanan puolelle


      • kuudas
        JE kirjoitti:

        Joo sanottakoon näin, että hyvinkin yritykseen verrattavissa ja kun se ei oikein toiminut, niin "kummitteli" tietenkin taustalla siinä suhteessa myös.
        Veti mielen välillä aika matalaksi.

        Etkö kertonut suhteen toiselle osapuolelle tilanteesta? Vai eikö hän vain ymmärtänyt?

        Nytkö sinulla ei ole enää samaa palloa jalassa? Siis yritykseen verrattavaa vai oletko vain viisaampi ja asetattaisit elämäsi ihmisen etusijalle?

        Kai asiat ainakin selviää, kun selvittää ja kertoo toiselle suoraan, tietää ainakin missä mennään.


      • JE
        kuudas kirjoitti:

        Etkö kertonut suhteen toiselle osapuolelle tilanteesta? Vai eikö hän vain ymmärtänyt?

        Nytkö sinulla ei ole enää samaa palloa jalassa? Siis yritykseen verrattavaa vai oletko vain viisaampi ja asetattaisit elämäsi ihmisen etusijalle?

        Kai asiat ainakin selviää, kun selvittää ja kertoo toiselle suoraan, tietää ainakin missä mennään.

        Kyllähän mä yritin kertoa omalla tavallani, nolotti vaan kuitenkin sen verran uudessa suhteessa alkaa puhumaan rahasta, kun muuten oli tosi kivaa!
        Suunniteltiihan me yhteistä tulevaisuutta,
        hänen muuttoa samalle paikkakunnalle kun minä ja useita asuntojakin käytiin katselemassa ja silloinhan se ongelma olis poistunutkin ..jotenkin kaikki jäi kesken.

        Joo luulisin, että hän tietää nyt asiat paremmin, olen ainakin yrittänyt kertoa, toisaalta ymmärrän hänen ehkä suuttumuksensa, niin äkkiä se loppu suhteelle tuli :/

        Hassua, en ymmärrä miten minä tavallaan laitoin jonkin kiinteän omaisuuden
        jonka olisin halunnut pitää suhteen edelle??
        Olkoonkin, että siihen oli kiintynyt ja siihen liittyi lähes koko siihen astinen elämäni.


    • Kinnostava aspekti

      Nyt mun on varmaan tehtävä loppu selvitys tästä palstasta. Olen se "Kiinnostava aspekti" eli dimessiot 44,193 ,85 mies,etsin naista ystäväksi,mutta sitä ei löytynyt.Kiitän palstalaisii ymmäryksestä ja mielekiinnosta
      by CAIJU

      • sun n...

        Niin enhän mä väärin arvannu....
        Mä muuten kuuntelin Nirvanaa tos aiemmin ja sähän siitä tulit mieleen...taas....


      • Kiinnostava aspekti
        sun n... kirjoitti:

        Niin enhän mä väärin arvannu....
        Mä muuten kuuntelin Nirvanaa tos aiemmin ja sähän siitä tulit mieleen...taas....

        Miten olis ,bon jovii"It`s my lif.....sairaan hyvä


      • sun n...
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Miten olis ,bon jovii"It`s my lif.....sairaan hyvä

        Joo, just sitäkin kuuntelin vähä aikaa sitten, se on tosiaanki sairaan hyvä....
        hyvät sanat kans.
        Entä meneekö Brian Mayn kitarointi Brighton Rock....?


      • Kiinnostava aspekti
        sun n... kirjoitti:

        Joo, just sitäkin kuuntelin vähä aikaa sitten, se on tosiaanki sairaan hyvä....
        hyvät sanat kans.
        Entä meneekö Brian Mayn kitarointi Brighton Rock....?

        Tässä jotain , Zakk Wylde "farewell ballad"solo-orginal. sit rupeet tajuun musta jotain


      • sun n...
        Kiinnostava aspekti kirjoitti:

        Tässä jotain , Zakk Wylde "farewell ballad"solo-orginal. sit rupeet tajuun musta jotain

        Hei tostahan oli puhetta jo aikaa sitte, on sitä tullu kuunneltuu sillon tällön.....
        Jos ei priva-kirjottelu käy, ni laitatko sitte vaik tänne uuden alotuksen,
        ei tarttis skrollaa koko ajan tänne alas asti....


      • by Caiju
        sun n... kirjoitti:

        Hei tostahan oli puhetta jo aikaa sitte, on sitä tullu kuunneltuu sillon tällön.....
        Jos ei priva-kirjottelu käy, ni laitatko sitte vaik tänne uuden alotuksen,
        ei tarttis skrollaa koko ajan tänne alas asti....

        Jos pelkäät julisuutta,miten aiot elää jos meet naimisiin?loikii pitkin nurkkii,mulle se on julkinen asia


      • sun n...
        by Caiju kirjoitti:

        Jos pelkäät julisuutta,miten aiot elää jos meet naimisiin?loikii pitkin nurkkii,mulle se on julkinen asia

        En mä mitään sellasta pelkää, ei siitä oo kyse. Enkä loiki pitkin nurkkii. En oo hiiri.
        Et sä naimisis ollessas varmaan kaikkii teidän kahdenvälisii asioita
        selvitelly näil palstoil tai fb:s...? Naimisiin meno voi olla julkista jos sen niin
        haluu tai sitte vaan kahestaan, koska se on kahden kauppa.
        Ja on asioita joita voi puhuu julkisesti, mut on asioita myös, joita puhutaan
        vaan kahdenkeskisesti. Mun mielestä kaikkee ei vaan tartte revitellä kaikille.


      • by Caiju
        sun n... kirjoitti:

        En mä mitään sellasta pelkää, ei siitä oo kyse. Enkä loiki pitkin nurkkii. En oo hiiri.
        Et sä naimisis ollessas varmaan kaikkii teidän kahdenvälisii asioita
        selvitelly näil palstoil tai fb:s...? Naimisiin meno voi olla julkista jos sen niin
        haluu tai sitte vaan kahestaan, koska se on kahden kauppa.
        Ja on asioita joita voi puhuu julkisesti, mut on asioita myös, joita puhutaan
        vaan kahdenkeskisesti. Mun mielestä kaikkee ei vaan tartte revitellä kaikille.

        Helppoo ,et siis haluu mitään.Ei sit muuta kun moi


      • sun n...
        by Caiju kirjoitti:

        Helppoo ,et siis haluu mitään.Ei sit muuta kun moi

        Kyl mä haluun. Sen koko paketin mistä sillon puhuttiinkin.
        Mut kysehän tässä on koko ajan ollukin siitä haluutko SÄ.
        Se jarru on sussa....ei mussa.


    • by Caiju

      Mun haluumisista,en haluu vastarannankiiskee.eli tosi helpoo

      • sun n...

        Vielä kun tietäs et mis mä nyt oon ollu vastarannankiiski...?
        Sanomalla mielipiteeni vai ? Siitäki oli jo aikaa sitte puhetta
        että omat mielipiteet saa olla kummallakin. Eihän kaikes voi
        olla koko ajan toiselle et jees jees....aika tylsäähän sellanenkin olis.
        Sano edes yks asia missä nyt pitäs olla sitte pokkaa ?


      • by Caiju
        sun n... kirjoitti:

        Vielä kun tietäs et mis mä nyt oon ollu vastarannankiiski...?
        Sanomalla mielipiteeni vai ? Siitäki oli jo aikaa sitte puhetta
        että omat mielipiteet saa olla kummallakin. Eihän kaikes voi
        olla koko ajan toiselle et jees jees....aika tylsäähän sellanenkin olis.
        Sano edes yks asia missä nyt pitäs olla sitte pokkaa ?

        ootsä miettinyt asiaa ,että jos oltas kavereita tää vois toimii


      • sun n...
        by Caiju kirjoitti:

        ootsä miettinyt asiaa ,että jos oltas kavereita tää vois toimii

        Sitä mä kuule aioin just itekin ehdottaa ja vastasinkin tonne toisaalle...
        Vaikuttas ihan hyvältä, koska oot mun mielestä tosi hyvä tyyppi.
        Ja vaik me täs nyt taas känistään, ni osataan varmaan kumpiki lopulta
        nauraa sille....väännetään ja käännetään ja veivataan ja vatkataan....heh....


      • by Caiju
        sun n... kirjoitti:

        Sitä mä kuule aioin just itekin ehdottaa ja vastasinkin tonne toisaalle...
        Vaikuttas ihan hyvältä, koska oot mun mielestä tosi hyvä tyyppi.
        Ja vaik me täs nyt taas känistään, ni osataan varmaan kumpiki lopulta
        nauraa sille....väännetään ja käännetään ja veivataan ja vatkataan....heh....

        Tarkoitin sitä,tää juttu vois toimii ystävinä,tietysti se saattaa muuuttuu.............kyllä sä tiedät


      • sun n...
        by Caiju kirjoitti:

        Tarkoitin sitä,tää juttu vois toimii ystävinä,tietysti se saattaa muuuttuu.............kyllä sä tiedät

        Näin just....aattelen ihan samoin.


    • kaiken hinta

      "Nytkö sinulla ei ole enää samaa palloa jalassa? Siis yritykseen verrattavaa vai oletko vain viisaampi ja asetattaisit elämäsi ihmisen etusijalle?"

      Joskus ajautuu äkillisesti uuteen tilanteeseen jossa ei osaa toimia oikein, iskee paniikki, hätääntyy, tuntuu, että kaikki kaatuu päälle.Yrittää keinolla millä hyvänsä
      pyristellä pakoon, hakea ulospääsyä..
      Mutta elämä opettaa, kaikesta selviää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe