arvaan jo heti kättelyssä, että tähänkin viestiin jaksavat vastailla monet itseään huumorimiehinä pitävät miehet., joilla ei ole oikeasti mitään asiaa. No sille ei mitään voi, mutta jospa tulisi myös joitain ihan oikeitakin vastauksiakin.
Missä Helsingin ravintoloissa mahtavat viihtyä parhaiten koulutetut, itsestään huolta pitävät naiset? Itsestään huolta pitämisellä tarkoitan lähinnä säännöllistä kuntoilua, terveitä ruokailutottumuksia, yleistä siisteyttä ja korkeintaan kohtuullista alkoholin käyttöä.
Helsingin "sinkku"ravintolat ja itsestään huolta pitävät naiset
24
8242
Vastaukset
- lköfdljfköjbögkf
Kallessa ja Teatterissa.
- Vierailulla
Kiitos :-)
"Kallesta" löytyikin juttua City-lehdestä. Veikeä tuo kahden jonon systeemi, vaikka en siitä hyödykkään.
Tuo Ravintola Teatteri vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pitää laittaa osoite ylös perjantaita varten. - .............
Olisikohan noiden lisäksi vielä sitä ehdottomasti parasta, eli porukka ei olisi nyrpeää ja elitististä, vaan koulutuksen ja itsestään huoltapitämisen lisäksi mukavia henkilöitä, jotka voivat jutella yhtä lailla kirurgin ja siivoojan kanssa?
- Vierailulla
............. kirjoitti:
Olisikohan noiden lisäksi vielä sitä ehdottomasti parasta, eli porukka ei olisi nyrpeää ja elitististä, vaan koulutuksen ja itsestään huoltapitämisen lisäksi mukavia henkilöitä, jotka voivat jutella yhtä lailla kirurgin ja siivoojan kanssa?
Kyllä. Olet aivan oikeassa. Avausviestini ei ollut paras mahdollinen.
- Kuningasmies
Seduloissa.
- yrw
Seduloissa hengaa lähinnä teinejä.
- Vierailulla
Taas City-lehden verkkosivuista oli apua. Näitä Sedu-ravintoloita näyttääkin olevan aika monta, esim. Kaivohuone. Kiitos.
- mies32
Aika pieniä taitavat erot tuolla akselilla olla jos puhutaan keskustan yökerhoista. Iän mukaan eroja tietysti syntyy.
Mutta jos nyt joku pitää valita, niin Teatteri. Kallessa käy läjäpäin Itä-helsingin parturikampaaja-yyhoita ynnämuita sellaisia, jotka eivät noin hienolle miehelle kelpaa.
Käy niitä huonoja ihmisiä kyllä Teatterissakin, mutta ehkä vähän vähemmän kuin muualla.- Vierailulla
Viestissäsi on pieni sarkastinen heitto minulle. Ja valitettavasti olen sen kyllä ansainnutkin. Siitä Sinulle plussaa :)
Voidaan tietysti ajatella myös niinkin, että minä en kelpaisi heille.
"Itsestänsä huolta pitävät" yhdistetään aika usein koulutukseen. Siitä minä varmaan tuon "koulutetut" sanan keksin lisätä tuohon avausviestiin. Olisi pitänyt jättää se kohta pois.
- 1613
Onko Helsingissä ravintoloita joissa käy vain sivistynyttä porukkaa? Vai hyvämaineiset paikatkin pelkkiä julkkiksilla tapetoituja räkälöitä...
- sinne illaksi
Mummotunneli eli Puuma-outlet on taattua tavaraa.
- Jatko-opiskelija
Helsinkiin tänä vuonna muuttaneena minuakin kiinnostaisi Helsingin sinkkubaarit, joissa on paljon noin 30 -5 vuotta ikäluokan porukkaa. Toki vanhempaa ja nuorempaakin saa olla, kunhan löytyy tuota ikäluokkaa. Mieluummin vielä niin paljon porukkaa, että sinne viitsii mennä yksinkin, eikä tule orpo olo. Ei oikein huvita paikat, joissa pari kaveriporukka juttelee keskenään ja joku satunnainen tyttöpari liikuttelee jalkojaan tanssilattialla laukkujensa ympärillä. Omat paikalliset kaverit, kun ei niin enää käy baareissa ja uudessa isossa kaupungissa ei ole sellaista verkostoa vuosien varrella tulleita tuttuja, joihin törmäilisi kaupungilla.
Kallessa on tullut käytyä kurkkaamassa, mutta siellä tuntuu olevan joko "aivan sairaat jonot" torstaisin tai sitten "ei ketään" muina päivinä. Teatteri pitää sitten myös kokeilla.
Mummotunneli ei oikein kiinnosta, kun tavoitteena on löytää noin 30-vuotias elämänkumppani, eikä tarjota hetkellistä uutta nuoruutta eronneille ja karanneille. Sitä etsiessäkin mieluummin sitten seikkailisi noiden 30-kymppisten sinkkujen kanssa, eikä puuma-mummojen...
Haussa siis myös fiksut sekä sosiaaliset naiset, jotka osaavat olla tarpeen mukaan verkkareissa ilman meikkiä tai sitten jakkupuvussa edustamassa. Mieluummin koulutettu naapurintyttö kuin meikattu tosi-tv wannabe...
Minkälaista porukkaa on yleensä esimerkiksi Stadin Tähdessä tai Apollossa?- mies32
Stadin tähti on kuin lähiöyökerho. Siellä käy kaikenlaista kansaa, meno on "kansanomaisempaa" ja räkäisempää kuin keskustassa. Rennon rempseä meno ja kyllä sieltä varmasti voi ihan kivan naisen löytää, mutta ei sinne ensisijaisesti kannata mennä, jos hakukriteerinä on sivistynyt, koulutettu jne.. nainen elämänkumppaniksi. Ikäjakauma siellä 18-50v, poikkeuksellisen laaja siis.
- 11+3
Täällä olisi just kys. kuvaukseen osuva nainen ja samaa ihmettelen mihin pitäisi suunnistaa, jossa olisi juurikin 30 koulutettuja, siistejä ja itsestään huolehtivia sinkkumiehiä... :)
- Anonyymi
30-5 vuotiaita? No joko baariin tai päiväkotiin sitten. ;)
- Jatko-opiskelija
Onkos Helsingissä jotain tiettyjä vakiintuneita yökerhoja tai vastaavia sinkkupaikkoja eri viikonpäiville? Esimerkiksi torstaisinhan on tuo Kalle. Mutta mitkäs ovat maanantain, tiistain, keskiviikon tai sunnuntain bilepaikat? Eritysesti keskiviikkona ja sunnuntaina luulisi olevan myös suosittuja paikkoja.
- n30
Olen miettinyt ihan samaa asiaa 30-vuotiaista miehistä...baareissa pyörii vaan 20-vuotiaita kännisiä miehiä. Olen mielestäni ihan ok näköinen nainen, käyn säännöllisesti salilla, en tupakoi ja syönkin terveellisesti:). Missä kivannäköisiin miehiin voi törmätä? Kuinka haluaisit että nainen lähestyy sinua?
- Che
Heippa Kaikki !
Etsitään hyvälaatuista naisseuraa pk-seudulta.
Olen katseita kestävä, iso ja raamikas. Huumorintajuinen kahden tytön isä, harrastuksena jääkiekko, sali, jooga ja lukeminen. - Sonne
Könäri on ihan jees. Mutta mä en omasta mielestäni ole mikään ydinhemmo, joten pysyttelen lähinnä Kallion repseässä tunnelmassa, koska kaikki frendit on kuitenkin yhtä laiskoja liikkumaan täältä pois.
(naurua) - 6+9
Teatteri oli mielestäni plässy, porukkaa sellainen nirpanokka-asenteinen, paljon venäläisiä virolaisia maksullisia. Voisin käydä toisen kerran varmistamassa ettei ensivaikutelma ollut väärä. Jokaisella on myös oma maku ja tarpeet. Toiset tykkää istuskella ja jutella, toiset vai ryypätä, jotkut vain musiikin ja tanssin perässä.
Namu on teinipaikka mutta hyvät mahdollisuudet juuri tanssimiseen, iso paikka. Apollo ihan ok, live-esintyjästä riippuen. Mummotunneli ihan mielenkiintoinen vaihteluksi. - Aapo2
”Könäri on ihan jees.”
Tiedoksi että Könärissä ovat viimeisenä vuotena viihtyneet melkein yksinomaan afrikkalaiset miehet ja heistä kiinnostuneet naiset. Tuskin ainakaan ap:n tarkoittama paikka, elleivät sukujuuret ole Saharan eteläpuolelta peräisin.
Huomasin äskettäin, että Könäri eli virallisesti König Club on lopettanut ja tiloissa toimii tällä hetkellä ruokaravintola.
En ihmettele.- Sonne
Oho.
Mä sekotin Belgeen. Miten mä nyt näin sössin? Siinä on kaksi kerrosta keskustelutilaa.
König (?)
(naurua) - Sonne
Sonne kirjoitti:
Oho.
Mä sekotin Belgeen. Miten mä nyt näin sössin? Siinä on kaksi kerrosta keskustelutilaa.
König (?)
(naurua)Hirvee säätö.
(reps)
- 4+18
Apollo on mielestäni paras paikka ikäluokalle 30-45.
Sijainti on keskeinen.
Live-bändit piristävät kummasti ja tanssilattialla on tiiviisti porukkaa koko ajan.
Alakerrassa on tarjontaa hieman raskaamman musiikinkin ystäville.
Apolloon mahtuu paljon väkeä.
Ihmiset pukeutuvat siististi, mutta onneksi suurin osa naisistakaan ei ole mitään blingbling prinsessoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241528Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851254Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841184Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1061095- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932