Naisten kampaukset

Kuvottavaa

Miksi niin monella naisella on nykyään mukamas trendikkäät lesbomaiset/poikamaiset kampaukset?

Tajuatteko, että miehet ei tykkää tuollaisista?

37

784

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cgnyhq

Niinpä! Noita lesbokampauksia näkee varsinkin vanhemmilla naisilla, jotka yrittävät olla nuorekkaita.
      Niinkuin ne kurpat eivät olisi muutenkin jo vastenmielisen näköisiä. Pitääkö itseään rumentaa entisestään lyhyellä tukalla? En tajua.

• Kaunis lyhytukka

En ymmärrä. Jos et halua vanhaa, vastenmielistä lyhyttukkaista kurppaa mikä estää sinua ottamasta nuoren, kauniin ja pitkätukkaisen?
        Oma tyhmyys vai oma ulkonäkö?

• Sugar12

Ja sitä vanhaa lerppaa jolla,se teevati päälaella...hyiii vastenmilisen näköistä.

• epäusko
        Sugar12 kirjoitti:

Ja sitä vanhaa lerppaa jolla,se teevati päälaella...hyiii vastenmilisen näköistä.

Niin, paljon näkee myös rumia miehiä rumine tukkineen.

• olet väärässä
      • 25

samaa mieltä!

• Jehnake! Mä taidan haluta tuollasen undercutin ens kerralla. Tukkaa kasvatellut ja jotakin piristystä se jo kaipais.

Undercut se vois olla...👍

• realismus

Tajuatko, että riittää mikäli kampauksen kantaja pitää siitä.

• Ja miksi et?

Leikkautatkos sinä hiuksesi siihen malliin, että kaikki naiset tykkäävät?

• Delight*

Onneksi ei aina tarvitse miellyttää kaikkia. Kuten realismus sanoi: riittää, että itse on tyytyväinen itseensä.

Ja kyllä noita ottajia on ollut, vaikka minullakin on lyhyt tukka. Joten eivät kaikki miehet selvästikään vihaa lyhyitä hiuksia.

• Rekkal

No kyllä kaikille ottaj löytyy..

• Aloittaja,

nimimerkkinsä väärtti? :)

• Nainen lyhyissä kutr

No ilmeisesti ei tajuta ja who cares, mitä kannaltani ei toivottavat miehet minusta ajattelevat.
      Komppaan edellisiä, lyhyistä hiuksista huolimatta tai juuri niiden vuoksi, olen varsin kuumaa kamaa parisuhdemarkinoilla.

• Kannattaa.

Jo sen takia että kaltaisesi kuvottavat luuseriatmit pysyvät kaukana. Sama koskee tatuointeja.

• Joopa joo

Toimii loistavasti typerien ATM-uskovien karkottamiseen. Tosin mukavat miehet kyllä on tykänneet.

• ...

Kamalimmat hiukset on parturi-kampaaja opiskelijoilla ja toiseksi kamalimmat nuorilla jo valmistuneilla parturi-kampaajilla.

Kokeilevat niitä malleja mitä näkevät jossain muotilehdissä... omaan päähänsä. Yksi hirveimmistä jonka olen nähnyt, on jenkkisiili yhdistettynä takatukkaan... Siis ihan se klassisin juntti-metsästäjä luukki. Ja se 17-vuotiaan muijan päässä. Ilmeisesti sen mielestä se näytti hyvältä ammattilaisen ottamassa kuvassa, jonkun mallin päässä.

• Vaan lyhyet ja hieman poikamaisetkin hiukset näyttää ihan hyvältä, jos ne sopii... Vaan ne on ihan erisarja ku eräjormajuntti.

• hahmotelma kirjoitti:

Vaan lyhyet ja hieman poikamaisetkin hiukset näyttää ihan hyvältä, jos ne sopii... Vaan ne on ihan erisarja ku eräjormajuntti.

Vähän niin nuin hameita, niin kyllä sitä välillä kaipaa värjäämättömiä hiuksia, jotka on vaikka vaan letitetty.

• hahmotelma kirjoitti:

Vähän niin nuin hameita, niin kyllä sitä välillä kaipaa värjäämättömiä hiuksia, jotka on vaikka vaan letitetty.

Olen tosin lyhyiden hiusten perään... Vaikka pitkätkin voi kivat olla.

• ;)
        hahmotelma kirjoitti:

Olen tosin lyhyiden hiusten perään... Vaikka pitkätkin voi kivat olla.

Etenkin jos ne on jonkun kivan naisen päässä ?

• ;) kirjoitti:

Ei kyllä mieluiten jonkun vastenmielisen, sisäisestikin ruman, polion sairastaneen muotopuolen...

No niin tietenkin.

• ;) kirjoitti:

Vaan joo tuohon vielä. Ei tosiaan paljoa tukka paina, jos muuten miellyttää.

• hienoahienoa

• Rosen.karvalaukku

Eivä kukat lahopölkyssä kasva

myrkkysienet vaan

• Sattumaa

Polkkakypärä melkein vaatisi hoikan niskan. Empä tiiä, sellainen rikotun näköinen, vähän kuin tuulen jäljiltä oleva niskatukka on aika kivan näköinen.

• Silikoonimummo

Riippuu niin kasvonpiirteistä,minkälainen kampaus.käy..toisille passaa lyhyet hiukset paremmin..Joku katkera lerppa taas valittaa naisten hiuksista..kas,kun sedilläkään kovin kummoiset ole..se teevati siellä lippiksen alla

• Minä aikonaan leikkautin pitkät hiukset lyhyiksi, koska lyhyt malli on helpompi hoitaa ja laittaa. Ja muutenkin kasvonpiirteisiini sopii lyhyt malli, ei tarvitse peitellä hörökorvia tms. Jos mies ei tykkää, niin ei ole minun murhe, etsiköön jonkun toisen lyylin. En minäkään ole miestä vaihtoon pistänyt, vaikka ei olisi rintakarvoja ollut, silti karvainen rinta on seksikkäämpi.

• mehiläinen

PIdän lesbotukkaa, koska haluan viehättää itseäni ja muita naisia. Parempi vaan, että miehet pysyvät kaukana, koska eivät kiinnosta.

• toisenlainenmies

Minä tykkään lesbotukastakkn sopivalla naisella. Harmi että tuollaista tukkaa käyttävät taitavat tosiaan enimmäkseen katsella vain sitä omaa sukupuolta.

• hurmal

Itselläni on lyhyet hiukset (päällä 17mm, sivut 7-9mm) ja olen pieni rintainen, leveä harteinen nainen. Miespuoliset kaverit on sanonut, että vaatii mieheltä todella hyvän itsetunnon tjn. että voi seurustella näköiseni naisen kanssa. Koska en näytä naiselta ns. kilometrin päähän, voidaan miestä pian luulla homoksi😬 Onnekseni olen saanut huomata, että on miehiä kenelle olen passannut tällaisena kuin olen ja itse tykkään itsestäni, ainakin nyt melkein 40v olen sinut itseni kanssa. Ja katselen/odottelen sitä seuraavaa miestä, joka tykkää minusta 😊

• Esko.Aho

Sopiiko spermanentti naiselle?

• Pitkä punainen on paras.

• hihna.luistaa

Punases tukas juurissa vikaa-vikaa-vikaa-vikaa-vikaa-vikaa-vikaa-vikaa..........

• hihna.luistaa kirjoitti:

Punases tukas juurissa vikaa-vikaa-vikaa-vikaa-vikaa-vikaa-vikaa-vikaa..........

(työntää trollin pyllystä syrjään hus,
        kas niin, istu siellä sivussa nyt kuunteluoppilaana).

Huomenna saat ehkä lähettää yhden kommentin jos olet kiltisti.

• trollisivusta
        misspönttöuuni kirjoitti:

(työntää trollin pyllystä syrjään hus,
        kas niin, istu siellä sivussa nyt kuunteluoppilaana).

Huomenna saat ehkä lähettää yhden kommentin jos olet kiltisti.

Saisko tänne sivuun mukillisen hiusvettä muumilimpsalla

• yuck

"Tajuatteko, että miehet ei tykkää tuollaisista?"

Tajuatko, ettei kaikkia kiinnosta miellyttää miehiä? :D

• Entästämäsitten

Miksi muuten tosi monella miehellä on tosi lyhyt tukka?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2956
    2. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2442
    3. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      107
      2411
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2111
    5. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      236
      1653
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      100
      1648
    7. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      428
      1536
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1492
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      8
      1479
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      20
      1289
    Aihe