Miehet kertokaas! Tai naiset mitä mieltä teijän miehet ovat!

Karvaton/karvallinen

Onko mielestäsi kiva että naiselta löytyy alapäästä karvoja vai pitääkö olla täysin posliini?:) rohkeita kommentteja asiasta ja kertokaa täysin sydämmin mistä itse tykkäätte:)

Kysely on ihan vain uteliaisuuttani! Toivottavasti kommentit ovat asiallisia enkä halua aloittaa mitään sotaa siitä kumpi on parempi!

Ja voivathan naisetkin kertoa mitä mieltä ovat alapääkarvoista! Itse en kauheasti nauti niiden ajelusta kuhan siistin hieman:) sen takia myös haluan vähän saada tietää mitä miehet ajattelevat siitä.

8

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+15

      Siistitty on good. Ei kannata riskeerata saavansa näppyjä ja punasuutta sinne alas sheivaamalla kokonaan posliiniks... se on aika ruman näköistä nimittäin :D häpyhuulet on kyllä kivat kokonaan ajeltuna :)

      • 19

        hui en kyllä ikinä ole tajunnut miten ihmiset pystyy ajaa häpyhuulet:D itse saan vain haavoja aikaan ja kamalan vitutuksen:D


      • par-turi
        19 kirjoitti:

        hui en kyllä ikinä ole tajunnut miten ihmiset pystyy ajaa häpyhuulet:D itse saan vain haavoja aikaan ja kamalan vitutuksen:D

        Ei huulissa ole karvoja, ne on ulkopuolella. Mutta hyvällä ja uudella parranajokoneella ne lähtee.


    • refgaega

      Tässä tulee naisen mielipide:

      Jätä karvat ajamatta jos siltä tuntuu. Ei aina tarvitse olla miehen mieliksi. Muutenkin miehillä on niin eri näkemykset asiasta. Toiset haluavat ehdottomasti posliinin, toiset luonnollisen.

      Itse nypin juurineen karvat tuosta ylempää ja loput ajelen, koska esim. häpyhuulten alue on niin pehmeä ja epätasainen, että juurineen karvat ottamalla syntyisi todella pahaa jälkeä ja sattuisi kauheasti.

      • Karvaton/karvallinen

        Tämän minun kyselyn tarkoitus ei ollut kysyä muilta että mitä minun pitäisi tehdä vaan juuri saada mielipiteitä mistä muut tykkäävät:)
        Minulla ei ole tapana tehdä niinkuin muut haluavat ja muutenkin teen asiat aina erilailteen kuin muuta jopa tietämättänikin :D mutta olen silti utelias saada tietää mitä muut ajattelevat!:)


      • paha karvac

        en kyllä usko että kukaan pitää luonnollisesta tai sitten ei uskalla sanoa taino ehkä joku 70v setä


    • Paljas on paras

      en nyt osaa sanoa 50v mielipidettä, mutta JOKAINEN alle 35 v mies pitää varmasti enenmän joko posliinista tai pienestä kolmiosta tai kiitoradasta siinä päällä, mutta huulet paljaana.
      Todella epäsiistin näköistä jos paljon karvoja ja paikatkin vaikuttaa naisella puhtaammalta jos vain vähän karvoja:)
      Paljon kivempi on myös antaa naiselle suuseksiä jos ei tule karvoja suuhun:)

    • karvaton b

      Posliini on paras tai todella vähän karvaaa mutta huulet ehdottomaksi paljaaksi vähintään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1640
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      71
      1313
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1238
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      179
      1045
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      152
      1010
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      994
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      882
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      60
      851
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      784
    Aihe