Miehet kertokaas! Tai naiset mitä mieltä teijän miehet ovat!

Karvaton/karvallinen

Onko mielestäsi kiva että naiselta löytyy alapäästä karvoja vai pitääkö olla täysin posliini?:) rohkeita kommentteja asiasta ja kertokaa täysin sydämmin mistä itse tykkäätte:)

Kysely on ihan vain uteliaisuuttani! Toivottavasti kommentit ovat asiallisia enkä halua aloittaa mitään sotaa siitä kumpi on parempi!

Ja voivathan naisetkin kertoa mitä mieltä ovat alapääkarvoista! Itse en kauheasti nauti niiden ajelusta kuhan siistin hieman:) sen takia myös haluan vähän saada tietää mitä miehet ajattelevat siitä.

8

460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+15

Siistitty on good. Ei kannata riskeerata saavansa näppyjä ja punasuutta sinne alas sheivaamalla kokonaan posliiniks... se on aika ruman näköistä nimittäin :D häpyhuulet on kyllä kivat kokonaan ajeltuna :)

• 19

hui en kyllä ikinä ole tajunnut miten ihmiset pystyy ajaa häpyhuulet:D itse saan vain haavoja aikaan ja kamalan vitutuksen:D

• par-turi
        19 kirjoitti:

hui en kyllä ikinä ole tajunnut miten ihmiset pystyy ajaa häpyhuulet:D itse saan vain haavoja aikaan ja kamalan vitutuksen:D

Ei huulissa ole karvoja, ne on ulkopuolella. Mutta hyvällä ja uudella parranajokoneella ne lähtee.

• refgaega

Tässä tulee naisen mielipide:

Jätä karvat ajamatta jos siltä tuntuu. Ei aina tarvitse olla miehen mieliksi. Muutenkin miehillä on niin eri näkemykset asiasta. Toiset haluavat ehdottomasti posliinin, toiset luonnollisen.

Itse nypin juurineen karvat tuosta ylempää ja loput ajelen, koska esim. häpyhuulten alue on niin pehmeä ja epätasainen, että juurineen karvat ottamalla syntyisi todella pahaa jälkeä ja sattuisi kauheasti.

• Karvaton/karvallinen

Tämän minun kyselyn tarkoitus ei ollut kysyä muilta että mitä minun pitäisi tehdä vaan juuri saada mielipiteitä mistä muut tykkäävät:)
        Minulla ei ole tapana tehdä niinkuin muut haluavat ja muutenkin teen asiat aina erilailteen kuin muuta jopa tietämättänikin :D mutta olen silti utelias saada tietää mitä muut ajattelevat!:)

• paha karvac

en kyllä usko että kukaan pitää luonnollisesta tai sitten ei uskalla sanoa taino ehkä joku 70v setä

• Paljas on paras

en nyt osaa sanoa 50v mielipidettä, mutta JOKAINEN alle 35 v mies pitää varmasti enenmän joko posliinista tai pienestä kolmiosta tai kiitoradasta siinä päällä, mutta huulet paljaana.
      Todella epäsiistin näköistä jos paljon karvoja ja paikatkin vaikuttaa naisella puhtaammalta jos vain vähän karvoja:)
      Paljon kivempi on myös antaa naiselle suuseksiä jos ei tule karvoja suuhun:)

• karvaton b

Posliini on paras tai todella vähän karvaaa mutta huulet ehdottomaksi paljaaksi vähintään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1288
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      157
      1232
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1115
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      54
      1093
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      103
      1087
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      56
      873
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      853
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      782
    10. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      51