Todella kuivat hiukset, tuntuu ettei mikään auta. Onko ehdotuksia??
Paras hoitoaine?
6
236
Vastaukset
- 1+4=5
Davines-sarjan Love on pörröisille hiuksille tarkoitettu hoitosarja. Olen käyttänyt tuotetta pidennyshiuksiini, jotka helposti kuivuvat. Hoitoaine on tosi hyvä!
- Hoito aineita!!
http://miestennielija.blogspot.com/2013/10/muodokas-nainen.html
kertoi useiden miesten siemennesteiden ruiskuttamisen auttavan kuiviin hiuksiin. Ota seuraasi useita miehii ja anna ruiskuttaa naamalle/hiuksille. Ilmasta ja saat viel kivat fiilikset kehoosi kullleista!!
- K
Mulla toimii L'Orealin anti-breakage (se keltainen). Käytän shampoo ha hiuksiin jätettävä ha ja näyttävät paljon parempikuntoisilta.
Paras hoito on kananmunan keltuainen
- Santefani
Santen jojoba shampoo ja brilliant care tehohoitoaine. Itse en niistä enää pois vaihda kun ne kerran löysin :D
- katjah4
Suosittelen lämpimästi Idea Toscanan neitsytoliiviöljyä sisältävää hoitoainetta www.ideatoscana.fi/hoitoaine.htm. Löytyy apteekista tai nettikaupasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147