Joko kolahtaa

venkala

Mulla on ikävä tilanne ,kun naapurin kaunis nainen haluaisi tehdä enemmän tuttavuutta minuun urheilevaan 40 mieheen ,mutta hänen miehensä ei. Naapurin mies on tosiaan 130kg isomahainen mies 40v ja minä 90kg urheilullinen mies. Naapurin nainen on todella ihana namu ,jota tekisi tälläisen eronneen miehen kosketella. Olin lähdössä kalaan ja naapurin nainen huuteli otatko mukaan johon vastasin ,että kyllä mutta kysypäs mieheltäs päästääkö ? Onneksi alkaa metsästyskausi ,jossa naapurin mies viihtyy toivottavasti saan silloin koskea hänen kauniiseen naiseensa.

3

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takas alakouluun

Joo, tämä on nyt väärä palsta noihin unelmiin. Uskottomuutta käsitellään tuolla alempana. Ja välilyönti tulee pilkun JÄLKEEN, ei ennen pilkkua. Eikä välilyöntiä ollenkaan ennen välimerkkejä kuten kysymysmerkki tai huutomerkki.

• AAH!

Onko sinun naapurissasi ihana, iso metsämies??? He ovat aivan ihania, miehekkeitä, oikeita miehiä...toisin kuin jotkut särkiä onkivat punttien nostelijat!

• ei näin!

Laita omalle kohdalles.
      Että joku naapurin molopää yrittää viedä sun naisen (jota sulla ei nyt kylläkään ole).
      Se voi olla kiinnostunut susta pelkästään keverimielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

Aihe