Olen tällä hetkellä tehnyt niin, että katson maata kohti ja laitan hiukset roikkumaan alas, jolloin suihkuttelen siihen jotain/hieron vettä/tmv, ja sitten kun nostan pääni ja vedän ne takaisin, tulos on ihana. Seuraavat kaksikymmentä sekuntia.
Miten saisin hiukset pysymään ilmavina ja tuuheina, mieluiten päivän läpi? Tai ainakin useampia tunteja? Onko jotain suihketta tmv. mitä voisi käyttää? Hiukseni ovat melko suorat, vaaleat ja pituudeltaan vähän rinnan yläpuolelle.
Kaikki vinkit ovat kullanarvoisia!
Miten saada ilmavat ja tuuheat hiukset?
3
449
Vastaukset
- Pöyheätukkainen
Kokeile krepata hiusten tyvi.
- Paula-Lena
Suihkuta kosteisiin just pestyihin kammattuihin hiuksiin suolasuihketta, kuivaa hiukset hajoittajalla pää alaspäin. älä enään kampaa vaan suohkuta tuuheuttavaa lakkaa tyveen.
- 3+11
Mulla auttaa tämä:
Pesen hiukset huolellisesti puhtaaksi, likaiset hiukset ei ole tuuheat. Mulla toimiva shampoo on Tigin Epic volume.
Hoitoainetta käytän vain latvoihin silloin tällöin, muuten käytän kevyempää hiuksiin jätettävää hoitosuihketta.Ennen tuli lotrattua ihan liikaa hoitoainetta koko päähän, ei ihme että oli lättänä.
Föönaus juuresta pyöreän harjan kanssa ja jotain tuuheuttavaa muotoiluainetta. Itse käytän Osiksen Body me volyymiseerumia.
Kevyt tupeeraus lakkasuihkaus tyveen, mutta tarkasta kahdella peilillä takaraivolta lopputulos, ettei näy rumia tupeerauspaakkuja päälaella.
Kuivien latvojen tasoittelu keventää heti hiuksia ja tuuheus pysyy kauemmin. Erilaiset kiharrukset ja laineet tekee hiuksista vähän tuuheamman ja paksumman oloiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka923009GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431147- 831122
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja511015Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31974- 67858
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53837
- 44822
- 71770