Elikkäs kertokaa minkälaisii trampoliini temppuja pääsette? Itellä ollut normi tramppa ihan jtn 3 vuotta ja nyt se joustaa ja on pehmeä. Ja pääsen selänkautta bäkkärin ja voltin... Melkein mistyn mutta mulla ei pyöri tarpeeks lujaa mikä auttas?:) Kertokaa ihmees mitä osaatte ja laittakaa miten opitte. Voitte laittaa tollatteen et miten opettelit jutun jos jaksat:)
Trampoliini temppuja.::.
6
428
Vastaukset
nooh
omistanu perustrampan 4v ja osaa:
Frontti 180 ja 360
bäkkäri, bäkkäri 180, bäkkäri 360 bäkkäri 540
korkki 540, 720 ja 900
pyöritykset 900 asti
bio pyöritykset 900 asti
sideflip ja sideflip 180
loop
rodeo 540 ja 720
ja kaikkii erilaisii selänkautta temppuja
jotain varmasti unohtuiniin ja harjoitus tekee mestarin ja pitää uskaltaa yrittää eikä saa luovuttaa
- °•●■◆Trickky◆■●•°
Tupla backflipista tupla voltti 360°
korkki 18 ja muut
Backflip 360° combossa 6
Ja Murtaa niskat :D - Anonyymi
Mä pääsen kaikkee hulluu trampalla ja maalla. Sekä SuperParkissa. Ei kukaan oo niin tyhmä että haluu murtaa niskansa. Eiks kukaan oikeesti osaa jotain vitun volttii. Se tehään niin että hyppäät ilmaan, pyörähdät ja tuut jaloilleen alas. Se ei oo kovin vaikeeta.
- Anonyymi
Mä osaan vesiurheilussakin voltteja joka suuntaan ei se oo vaikeeta. Ja oon harrastanu 7 vuotta parkouria.
- Anonyymi
Mä osaan vaikka mitä temppuja ihan missä vaan ihan miten vaan ei se oo todellakaan vaikeeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315663
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123528- 1932301
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771607Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741325- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194