Elikkäs kertokaa minkälaisii trampoliini temppuja pääsette? Itellä ollut normi tramppa ihan jtn 3 vuotta ja nyt se joustaa ja on pehmeä. Ja pääsen selänkautta bäkkärin ja voltin... Melkein mistyn mutta mulla ei pyöri tarpeeks lujaa mikä auttas?:) Kertokaa ihmees mitä osaatte ja laittakaa miten opitte. Voitte laittaa tollatteen et miten opettelit jutun jos jaksat:)
Trampoliini temppuja.::.
6
752
Vastaukset
nooh
omistanu perustrampan 4v ja osaa:
Frontti 180 ja 360
bäkkäri, bäkkäri 180, bäkkäri 360 bäkkäri 540
korkki 540, 720 ja 900
pyöritykset 900 asti
bio pyöritykset 900 asti
sideflip ja sideflip 180
loop
rodeo 540 ja 720
ja kaikkii erilaisii selänkautta temppuja
jotain varmasti unohtuiniin ja harjoitus tekee mestarin ja pitää uskaltaa yrittää eikä saa luovuttaa
- °•●■◆Trickky◆■●•°
Tupla backflipista tupla voltti 360°
korkki 18 ja muut
Backflip 360° combossa 6
Ja Murtaa niskat :D - Anonyymi
Mä pääsen kaikkee hulluu trampalla ja maalla. Sekä SuperParkissa. Ei kukaan oo niin tyhmä että haluu murtaa niskansa. Eiks kukaan oikeesti osaa jotain vitun volttii. Se tehään niin että hyppäät ilmaan, pyörähdät ja tuut jaloilleen alas. Se ei oo kovin vaikeeta.
- Anonyymi
Mä osaan vesiurheilussakin voltteja joka suuntaan ei se oo vaikeeta. Ja oon harrastanu 7 vuotta parkouria.
- Anonyymi
Mä osaan vaikka mitä temppuja ihan missä vaan ihan miten vaan ei se oo todellakaan vaikeeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163405Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833147Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772978Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362809Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582308- 491979
- 941924
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141849Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181829- 571719