Elikkäs kertokaa minkälaisii trampoliini temppuja pääsette? Itellä ollut normi tramppa ihan jtn 3 vuotta ja nyt se joustaa ja on pehmeä. Ja pääsen selänkautta bäkkärin ja voltin... Melkein mistyn mutta mulla ei pyöri tarpeeks lujaa mikä auttas?:) Kertokaa ihmees mitä osaatte ja laittakaa miten opitte. Voitte laittaa tollatteen et miten opettelit jutun jos jaksat:)
Trampoliini temppuja.::.
5
377
Vastaukset
nooh
omistanu perustrampan 4v ja osaa:
Frontti 180 ja 360
bäkkäri, bäkkäri 180, bäkkäri 360 bäkkäri 540
korkki 540, 720 ja 900
pyöritykset 900 asti
bio pyöritykset 900 asti
sideflip ja sideflip 180
loop
rodeo 540 ja 720
ja kaikkii erilaisii selänkautta temppuja
jotain varmasti unohtuiniin ja harjoitus tekee mestarin ja pitää uskaltaa yrittää eikä saa luovuttaa
- °•●■◆Trickky◆■●•°
Tupla backflipista tupla voltti 360°
korkki 18 ja muut
Backflip 360° combossa 6
Ja Murtaa niskat :D - Anonyymi
Mä pääsen kaikkee hulluu trampalla ja maalla. Sekä SuperParkissa. Ei kukaan oo niin tyhmä että haluu murtaa niskansa. Eiks kukaan oikeesti osaa jotain vitun volttii. Se tehään niin että hyppäät ilmaan, pyörähdät ja tuut jaloilleen alas. Se ei oo kovin vaikeeta.
- Anonyymi
Mä osaan vesiurheilussakin voltteja joka suuntaan ei se oo vaikeeta. Ja oon harrastanu 7 vuotta parkouria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010