Trampoliini temppuja.::.

.::.Trick.::.

Elikkäs kertokaa minkälaisii trampoliini temppuja pääsette? Itellä ollut normi tramppa ihan jtn 3 vuotta ja nyt se joustaa ja on pehmeä. Ja pääsen selänkautta bäkkärin ja voltin... Melkein mistyn mutta mulla ei pyöri tarpeeks lujaa mikä auttas?:) Kertokaa ihmees mitä osaatte ja laittakaa miten opitte. Voitte laittaa tollatteen et miten opettelit jutun jos jaksat:)

6

752

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nooh
      omistanu perustrampan 4v ja osaa:
      Frontti 180 ja 360
      bäkkäri, bäkkäri 180, bäkkäri 360 bäkkäri 540
      korkki 540, 720 ja 900
      pyöritykset 900 asti
      bio pyöritykset 900 asti
      sideflip ja sideflip 180
      loop
      rodeo 540 ja 720
      ja kaikkii erilaisii selänkautta temppuja
      jotain varmasti unohtui

• niin ja harjoitus tekee mestarin ja pitää uskaltaa yrittää eikä saa luovuttaa

• °•●■◆Trickky◆■●•°

Tupla backflipista tupla voltti 360°
      korkki 18 ja muut
      Backflip 360° combossa 6
      Ja Murtaa niskat :D

• Anonyymi

Mä pääsen kaikkee hulluu trampalla ja maalla. Sekä SuperParkissa. Ei kukaan oo niin tyhmä että haluu murtaa niskansa. Eiks kukaan oikeesti osaa jotain vitun volttii. Se tehään niin että hyppäät ilmaan, pyörähdät ja tuut jaloilleen alas. Se ei oo kovin vaikeeta.

• Anonyymi

Mä osaan vesiurheilussakin voltteja joka suuntaan ei se oo vaikeeta. Ja oon harrastanu 7 vuotta parkouria.

• Anonyymi

Mä osaan vaikka mitä temppuja ihan missä vaan ihan miten vaan ei se oo todellakaan vaikeeta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3405
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      383
      3147
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      77
      2978
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2809
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2308
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1979
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      94
      1924
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1849
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1829
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1719
    Aihe