Hei!
Ostin eilen Garminin Forerunnerin 210 sykemittarin ihan siitä syystä, että siinä oli tuo matkamittari/syketiedot/kalorit yhdessä ja samassa.
Mut joko mä en osaa käyttää tota (tänään kävin ekaa kertaa sen kanssa lenkillä) vai onko oikeasti todella niin, että ainoastaan LENKIN JÄLKEEN voin vasta tarkastella kulutettuja kaloreita??
Meinas tulla itku kun tajusin tän asian...pitääks mun ostaa toinen halvempi sykekmittari esim. jumppaan, jossa mä haluun seurata reaaliajassa kalorinkulutusta..
Vai onko multa jäänyt joku huomaamatta..
Kalorit näkyviin/Forerunner 210
typerä-blondi
3
140
Vastaukset
- gfr
keskeyttää ajanotto aja silloin ottaa historiatiedon esille silloin näkyy kalorit
- aa bb cc
Jep, Garminien hieno "ominaisuus" että et pysty kalorinäkymää saamaan ruudulle yhtenä näkymänä.
Omassa Polarissa tuo on, mutta kun nyt Garminin hankit niin kannattaa miettiä tarvitsetko oikeasti reaaliaikaista näkymää poltettuihin kaloreihin kesken tunnin?
Tuolla tiedollahan ei kesken treenin ole juuri käypää arvoa varsinkaan ohjatussa liikunnassa, sen sijaan hetkellinen syke (ja/tai keskisyke) on merkityksellisiä.- valitse oikein
Suuntokin on parempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682219Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621302Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍84899- 104879