Tunturi H320

Jaska

Olisko tommonen Tunturi asiallinen peli työmatkapyöräilyyn??? Matkaa 14km suuntaansa, hiekkatietä puolet. Nishiki olis kiinostanu enemmän, mutta tuntuu olevan kaupoista loppu. Vaihteet tuntu ihan päteviltä tossa tuntsassa. Joustokeula ja satulatolppakin tuntui olevan ihan OK.

7

6797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • snap

Onhan se ihan ok peli, joustohaarukkakin pitäis olla ihan riittävän hyvä ja kestävä, kunhan suurimmat kuopat kierrät. Rungossa 5v takuu. Kyllä H320:sella työmatkat ja vapaa-ajan ajelut pitäis mukavasti taittua.

• snap

...ja kyllähän Tunturi laadussa aina Nishikin selättää.

• jokke

Perusteluja sille, miten muka tunturi nishikin laadussa voittaisi. Mulla on ollu molempia merkkejä ja kyllä nishiki on aina ollu parempi. H320:ssa on Shimanon Nexave vaihtajat ja takavaihtaja toimii siis "väärin päin", vaati jatkuvaa putsausta ja öljyämistä, että toimii kunnolla. Ja se jousi kuoleentuu nopeesti. Ei toimi pakkasella

• Peke
        jokke kirjoitti:

Perusteluja sille, miten muka tunturi nishikin laadussa voittaisi. Mulla on ollu molempia merkkejä ja kyllä nishiki on aina ollu parempi. H320:ssa on Shimanon Nexave vaihtajat ja takavaihtaja toimii siis "väärin päin", vaati jatkuvaa putsausta ja öljyämistä, että toimii kunnolla. Ja se jousi kuoleentuu nopeesti. Ei toimi pakkasella

Mulla on ollu H300 reilun vuoden ja kyllä ne vaihteet on toiminu niin kesällä kuin talvellaki.

• Tolppa
    • työmatkaliikkuja

Mulla on Tunturi H300, jonka ostin viime syksynä. Pyörä on ollut juuri niin hyvä kuin odotinkin ja olen nauttinut ajamisesta. Muunkin merkkiset pyörät ovat varmasti hyviä. Tunturissa sisältyi hintaan tavarateline, lokasuojat, seisontatuki ja takavalo, jotka muissa pyörissä olisi pitänyt ostaa erikseen...

• Rapaperä

Onko kukaan hommannut ko. pyörään jälkiasennuksena muita kuin vakiolokareita.

Ostin H320:n uutena muutamia vuosia sitten, eikä valittamista juuri ole...paitsi lokasuojista.

Lokarit ovat avuttoman lyhyet, sekä edessä että takana roiskuu etu ja takapäistä rapaa/vettä ajettaessa, joten kengät, lahkeet, alaselkä, reppu on täynnä rapaa, ja muutama tippa eksyy eturapakaaren etupuoleltakin viimassa rinnuksille.

Sen jälkeen kun laitoin pistosuojatut nokian PCR-renkaat, jotka ovat vakioita 2mm leveämmät tilanne on edelleen pahentunut, tottakai kun nuo sirot lärpäkkeet joiden pitäisi estää rapa ovat vain hivenen leveämmät kuin itse rengas.

Nyt mitta täynnä ja pitäisi etsiä korvaavat lokarit jostain, onko kenelläkään kokemuksia moisista. Ihan sama minkälaiset mummopyörän näköiset ovat kunhan rapaa saataisiin pidettyä poissa vaatteilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3161
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe