Olisko tommonen Tunturi asiallinen peli työmatkapyöräilyyn??? Matkaa 14km suuntaansa, hiekkatietä puolet. Nishiki olis kiinostanu enemmän, mutta tuntuu olevan kaupoista loppu. Vaihteet tuntu ihan päteviltä tossa tuntsassa. Joustokeula ja satulatolppakin tuntui olevan ihan OK.
Tunturi H320
7
6797
Vastaukset
- snap
Onhan se ihan ok peli, joustohaarukkakin pitäis olla ihan riittävän hyvä ja kestävä, kunhan suurimmat kuopat kierrät. Rungossa 5v takuu. Kyllä H320:sella työmatkat ja vapaa-ajan ajelut pitäis mukavasti taittua.
- snap
...ja kyllähän Tunturi laadussa aina Nishikin selättää.
- jokke
Perusteluja sille, miten muka tunturi nishikin laadussa voittaisi. Mulla on ollu molempia merkkejä ja kyllä nishiki on aina ollu parempi. H320:ssa on Shimanon Nexave vaihtajat ja takavaihtaja toimii siis "väärin päin", vaati jatkuvaa putsausta ja öljyämistä, että toimii kunnolla. Ja se jousi kuoleentuu nopeesti. Ei toimi pakkasella
- Peke
jokke kirjoitti:
Perusteluja sille, miten muka tunturi nishikin laadussa voittaisi. Mulla on ollu molempia merkkejä ja kyllä nishiki on aina ollu parempi. H320:ssa on Shimanon Nexave vaihtajat ja takavaihtaja toimii siis "väärin päin", vaati jatkuvaa putsausta ja öljyämistä, että toimii kunnolla. Ja se jousi kuoleentuu nopeesti. Ei toimi pakkasella
Mulla on ollu H300 reilun vuoden ja kyllä ne vaihteet on toiminu niin kesällä kuin talvellaki.
- Tolppa
Onhan se varmaan aivan kelpo laite,paino on kyllä melkoinen.
http://www.tunturi.fi/bicycles/product.cfm?id=12&sex=m
Se miksi Nishikiä ei tähän aikaan enää ole juuri saatavilla johtuu yksinkertaisesti siitä että ihmiset arvostavat tuota merkkiä enemmän. - työmatkaliikkuja
Mulla on Tunturi H300, jonka ostin viime syksynä. Pyörä on ollut juuri niin hyvä kuin odotinkin ja olen nauttinut ajamisesta. Muunkin merkkiset pyörät ovat varmasti hyviä. Tunturissa sisältyi hintaan tavarateline, lokasuojat, seisontatuki ja takavalo, jotka muissa pyörissä olisi pitänyt ostaa erikseen...
- Rapaperä
Onko kukaan hommannut ko. pyörään jälkiasennuksena muita kuin vakiolokareita.
Ostin H320:n uutena muutamia vuosia sitten, eikä valittamista juuri ole...paitsi lokasuojista.
Lokarit ovat avuttoman lyhyet, sekä edessä että takana roiskuu etu ja takapäistä rapaa/vettä ajettaessa, joten kengät, lahkeet, alaselkä, reppu on täynnä rapaa, ja muutama tippa eksyy eturapakaaren etupuoleltakin viimassa rinnuksille.
Sen jälkeen kun laitoin pistosuojatut nokian PCR-renkaat, jotka ovat vakioita 2mm leveämmät tilanne on edelleen pahentunut, tottakai kun nuo sirot lärpäkkeet joiden pitäisi estää rapa ovat vain hivenen leveämmät kuin itse rengas.
Nyt mitta täynnä ja pitäisi etsiä korvaavat lokarit jostain, onko kenelläkään kokemuksia moisista. Ihan sama minkälaiset mummopyörän näköiset ovat kunhan rapaa saataisiin pidettyä poissa vaatteilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803