paras Ripsipidennys Turussa?

feikkaako kaikki?

Oon käyny mones paikkaa ja ne täyttää ripset vain osin vaik aina sanotaan et jokaiseen ripseen kiinnitetään jatke. missä tehdään oikeesti täyteen ja kunnon räpsyt. ketuttaa maksaa maltaita tyhjästä!

36

6249

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen asiakas

      Jos vain jaksat kaarinaan lähetä niin siellä kyllä saa Kauneushoitola Joi´s:sta parhaimmat ripset. Olen itse käynyt siellä nyt n. puoli vuotta ja siellä saa kyllä ehdottomasti parasta palvelua ja rahalleen vastinetta. Ja siellä on suht halvat hinnat, ripset 63€. Huolto on saman hintainen sillä kaikki pidennykset otetaan pois joka huollossa ja laitetaan kaikki uusiksi että ripset kestävät mahdollisimman pitkään. On todella suosittu paikka eli kannattaa varata aika suht ajoissa.

      • soributnotsori

        Kävin itse tuolla jonkin aikaa sitten, nykyäänhän Joi'sin ripsiteknikko on muualla. Ripset oli nätit kyllä, mutta kestivät hyvin lyhyen aikaa. Rapisivat pois ja ripsiä oli liimattu yhteen. Kävin toisessa paikassa huollattamassa ja joutuivat ottamaan kaikki pois ennenkuin laittoivat uusia. Hinta kohdillaan, mutta laatu ei.


    • räpsykkä

      Myös Studio Satussa saa hyvät ripset ja otetaan huollossa kaikki pois. Hintakin on edullinen 45€

      • ripsetstudio

        Ei älkää menkö studio satuun...tosiaan vauhdilla tekee ja aiheuttaa aikamoista tuhoa ja pilaa omat ripset...


    • Epäsuositus

      Studio Satuun kannattaa mennä mikäli haluaa alle tunnissa sutaistut harvat ja sotkuiset hämähäkkiripset. Hyvä ja halpa ei todellakaan mahdu samaan lauseeseen!

      Kauneus- ja jalkahoitola MN tekee huolella kauniit ripset :)

      • !!"!!

        YHDYN!! minulla oli tämän studio satun tekemät ripset 4pv kunnes kaikki varisi pois.. eikä edes korvannut asiaa mitenkään nyt olen käynyt l beuty:ssä ja aivan upeat ja kestävät


    • njkghfviyrdt

      mulla ainakin edulliset hinnat kun teen kotona. kuitenkin ammattilaiskamat. ihan samoja käytössä monessa keskustankin liikkeessä. myöskään se kallis ja laadukas ei aina mene käsi kädessä.. olen kokeillut 2x kalliit mutta kamalat ihan henkkoht. tekijästä enempi kii kuin materialeista. itse olen kokeillut 5eri valmistajan liimaa ja kaikilla oon saanut samanlaista jälkeä ja pitoa. samoilla tehtynä voi myös tulla yhteenliimattuja ripsiä ja rumaa jälkeä jollei tekijä ole tarkka ja huolellinen.

    • hgkiyt

      tekemisessä on myös kikkoja ja jekkuja jotka taitavat tietävät. :) hinta ei ole tae mistään kuin siitä että köyhdyt. keskustele tekijän kanssa ja kysele. itse ainakin olen rehellinen ja kerron asiakkaalle suoraan siitä mihin hänen ripsistään on. kaikille ei voi laittaa sitä pisintä ja kaarevinta! oma luonnonripsi määrittelee järkevät mahdollisuudet.

    • 3weeks

      sotkuisuun tulee juuri liian pitkistä suhteessa omiin ripsiin ja myös siitä miten laittaja on ne asetellut. liian pitkä huoltoväli tekee sekaisuutta. uudet tukevat jo olemassa olevia. hyvä huoltoväli on oikeastaan kolmisen viikkoa vaikka ne viimeiset karvat pysyisivätkin sen 6-8 viikkoa kiinni ja näkyvillä. tämä on mun mielestä huonosti markkinoitu. kyllähän rakennekynnetkin pysyy vaikka 3kk kynnessä mut on eri asia kuinka kauniilta sellaiset kynnet enää näyttää ja miltä ne tuntuu tms.. korjattavaa on aina enemmän jos huoltoväli on pitkä ja menee liikaa aikaa vanhojen sorttimiseen ja ojenteluun ja poistoon kuin siihen että keskittyis nopeesti vaan lisäämään puuttuvat. itse teette itsellenne karhunpalvelun venyttämällä huoltoväliä. teknikon aika menee kaikkeen muuhun kuin siihen mihin toivot eli lisäkkeiden laittamiseen. meikki kannattaa aina puhdistaa itse valmiiksi silmistä jotta ripset eivät ole märät silloin kun laitto/huolto alkaa.

    • räps

      Hoitola glow Turussa,itse käynyt jo yli vuoden..aina hyvää jälkeä ja tuuheat.

    • Epäsuttura

      Lisää kokemuksia Turussa?

      Haluaisin laittaa pidennykset, mutta en uskalla ottaa hakuammuntana vain jotain paikkaa, kun kenelläkään ystävällänikään ei pidennyksiä ole. Kaupungilla tulee jatkuvasti vastaan aivan järkyttävän näköisiä sutturoita kulmakarvoja hipovine hämähäkkiripsineen. Hauluaisin vain omien olemattomien ripsieni tilalle huolitellun näköiset, luonnolliset ripset. Paljon laittajasta kertonee hänen omat ripsensä, mutta niitä nyt en voi mennä etukäteen tarkistamaan, heh. Eli jos laittajalla itsellään on teinihororipset, en voi luottaa hänen tyylitajuunsa minunkaan ripsissäni.

      Kokemuksia, kanssasiskot!

    • räpsyttäjä

      paitsi että ripsipidennyksiä ei voi laittaja itselleen tehdä. liima kirveklee avonaiseen silmään eikä kukaan tuskin sokkonakaan niitä lähde laittelemaan. mene facebookista katselemaan työn jälkiä, kyllä sekin jotain kertoo jollei ole kuvia tekeleistä kehdattu esille laittaa..

      mä kävin kaarinassa kun siellä oli hyvä tarjous. ollu vast viikon so far so good. otin kans lyhyet, sellaiset luonnolliset.

    • Epäsuttura

      Juu en tarkoittanutkaan että voi itselle tehdä, mutta kertoo henkilön omasta tyylitajusta. Sama kun että en mene kampaajalle, jolla on törkeä tukka. Tai osta bemaria mieheltä joka ajaa skodalla.. Miten tän nyt selkeästi ilmaisisi... :D

      Kaarina siis vahvoilla tähän mennessä.

    • Räpsyttimistä

      Kauneus- ja jalkahoitola MN voin myöskin suositella, tunnissa nätit huolitellut ripset (kai se ripsistä riippuu kauako menee) ja huoltokin oli ihan kohtuun hintainen. Itse kävin Naantalissa mutta ymmärtääkseni heillä on myös liike Turussa.

    • Onkohan

      Tuota kyseistä MNää parjattu ainakin muissa keskusteluissa..itsellä ei kokemusta mutta epäilen silti..

    • Tyytyväinenasiakas

      Ite oon käyny beauty studio m turussa edulliset hinnatki kunnei ihan keskikaupungilla :) aina on ollut kivat! Viimeksi koitin volyymiripsiä ja aivan ihanat... Sit oon käyny time outissa kanssa!Itellä kans huonoja kokemuksia justiinsa noista alle tuntiin tehdyistä hämähäkkiripsistä... Mitä yleensä saa kotioloissa tehdyistä "liikkeistä"

      • Nou Nou glow

        Hoitola Glow monenmoista toimintaa , nimi vaihtunut samat vanhat tekijät taustalla
        Kuinka voi olla jo vuosien kokemus firma perustettu 2012. Hei haloo! vähän yli vuosi sitten. Monen Y-tunnusten alla on Hollywood Nails kynsibisnes ja Spa bisnes, SL Wellness & Beauty Oy. Hoitola Glow, Mikä tämä meno on. Kovasti kehutaan taitaa olla itse mainostamassa juttujaan. Ystävä ei ainakaan saanut kunnon ripsiä ja omassa hoidossa ei kehumista. Kasvoihin tuli rakkuloita kemiallisesta kuorinnasta.


    • Nyt on vauderipset!

      Käyn Tampereentiellä Eenafitissä ja kokeilin uusia volyymipidennyksiä. Huoltoväli oli viimeksi viisi viikkoa. Aina ennen ollut vain kolme viikkoa. Laitto kestää hiukka pidempään kuin entisellä mutta ikinä en ole näin tuuheita saanut mistään. En enää vaihda.

      • volyymit

        Itse en tykänny kauheesti noista volyymeista. Oli raskaan tuntuset ja kalliitkin. Pysyn tästä lähin ihan tavallisissa ja perinteisissä. Pysyvät paremmin ja ovat luonnollisempia....Niin siis eena fitissä kävin myös minä.


      • johanna.
        volyymit kirjoitti:

        Itse en tykänny kauheesti noista volyymeista. Oli raskaan tuntuset ja kalliitkin. Pysyn tästä lähin ihan tavallisissa ja perinteisissä. Pysyvät paremmin ja ovat luonnollisempia....Niin siis eena fitissä kävin myös minä.

        Samaa mieltä, meikällä aikas hyvät ripset jo itellä viimeksi otin vain ulkonurkkiin pientä tuuetusta ja ovat kevyet sekä luonnolliset, inhoan sellaisia "tuksu ripsiä".


      • johanna.
        johanna. kirjoitti:

        Samaa mieltä, meikällä aikas hyvät ripset jo itellä viimeksi otin vain ulkonurkkiin pientä tuuetusta ja ovat kevyet sekä luonnolliset, inhoan sellaisia "tuksu ripsiä".

        sori, virhe siis, tuuheutusta.


    • essiliii

      Studio satuun en enää mene. Omia ripsiä yhteen jatkeeseen oli vähintään 2 useassa 3! Kun sitten yksi oma irtoaa ja kaksi muuta vielä kiinni niin olipa hienoa. Enkä ole ainut, muutama tuttu käynyt ja heillä sama..vähintään kaksi omaa ripseä yhteen jatkeeseen.

      • sama kokemus

        Itselläkin samanlaisia kokemuksia Studio Sadusta. Todellakin suututtaa, kun nyt omat ripset ovat harvat ja lyhyet. Ei ole ammattilainen tuo Satu. Ajattelee vain rahaa ja tekee työnsä huolimattomasti ja liian nopeasti...Kun ripset tästä toivottavasti palautuvat, etsin toisen tekijän...


      • Lilla Myy

        Mulla täysin samanlainen kokemus studio Satusta ja kun annoin palautetta niin rupes mua haukkumaan ja sanoi että kyllä mä osasin sulta odottaa tälläistä palautetta yms. Täysin ammattitaidoton ainakin ripsissä.


    • Räpsräps vaan!

      EenaFitissä parasta jälkeä! Kauniit pehmeät ja oikeesti ihan superkevyet! Ei uskoisikaan!! Parasta että liiman kuivumista ei tartte odottaa ja varoa kastamisia!

    • katriina h.

      Itse olen käynyt jo pitkään Pläkkikaupungissa laitattamassa ripsiä ja suosittelen Satua. Monet ystävänikin käy hänellä. The Pajalla maksaa ripset 59 egee ja huolto 49e.

    • caisuli

      Mikäli joku täältä vielä tietoa etsii, niin Kynsihuone ihan Turun keskustassa on ehdottomasti paras paikka käydä. Aina ollut über tyytyväinen omiini ja sana hyvästä ammattitaidosta on levinnyt jo pitkälle. Tais olla niin, että Kynsihuoneella työskentelevä Ira on voittanut viimeiset 2 vuotta Suomen mestaruudenkin ripsien pidennyksistä!! Myös kynnet täältä on ollu mielettömät! On se hienoo vaan ku jotkut osaa!!

      • SuomenKisatPyolueellisia

        Toi kisailu on suomessa ihan pelleilyä. Osaavia tekijöitä on vaikka kuinka mut ei ne todelliset osaajat ehdi mihkään kisoihin osallistua. Myöskin arvosteleva taho on sama kuin heitä kouluttanut taho. Miettikööt jokainen tykönään mitä se meinaa. . Kisat on vain kisaavien kesken paras. Ei koko suomen paras koska sinne osallistuu noin 1% tekijöistä.


    • Turkulainen2016

      Mä oon käynyt Turussa kolmessa paikassa, ja kaikkia voin kyllä lämpimästi suositella! Sarin Tukkapaja Humalistonkadulla, Glow ja CentralBeauty kävelykadulla. Sari tekee volyymia, muissa oon käynyt ns. perusripset ottamassa. Ehkä ykkönen noista CentralBeauty, siellä on aina saanut tosi ihanaa palvelua, Sarikin on jees.. Tosin hyvin puhelias, välillä haluaisi vaan vaikka nukahtaa ripsien laitossa.

    • Järkyttynyt

      Älkää vaan menkä tuhlaamaan rahojanne soul sistersiin Miralle! Kävin viime päivinä huoltamassa täällä ripset ja näyttää nyt jo siltä kuin seuraava huolto olisi jo huomenna! Ei missään nimessä 60€ arvoiset! Muista tekijöistä en tiedä, mutta älkää vaan menkö Miralle!!!!!

      • tyytyväinenasiakas

        Mulle Mira taas on tehnyt parhaimpia, siisteimpiä ja pysyvämpiä volyymiripsiä ku varmaan missään muualla ;) tekee tosi tarkkaan ja lopputulos on aina tosi siisti. Harmittaa vaan SoulSistersin kalliit hinnat.


    • Räpsyli81

      EenaFitistä saa kaikenlaisia. Pitää itse tarkkaan tietää mitä haluu kun valikoima niin laaja.

    • Pinsetti85

      Oon käynyt vuosien mittaan aika monessa paikassa ripsissä, ja nyt käyn Studio Jenissä. Tekee tosi kestävät ja hyvännäköiset volyymit. Pidemmän päälle tulee halvemmaksikin, kun ei tarvii jatkuvasti juosta huollossa. Studio Jen muutti vastikään keskustaan Humalistonkadulle. http://www.studiojen.fi

    • Tyytymätön90

      Studio satusta sain adeno viruksen silmiin. Omat ripset tippu kuitujen mukana. Kämppä täys karvoja ja koiria ruokottaman näköstä. Mulla pieni koira allergia ni silmät turpos melkeen umpeen ku olin sen 3 varttia itelleni volyymei ottamassa.
      Ripset oli järkyttävää klimppiä. Niin ja ei pessy käsiään ku tulin sinne ja vanha asiakas lähti..
      Vieläkin vuoden jälkeen kasvatan ripsiäni takasin.
      Ja kuulin huhua et satulla ei ollu edes kaikki maksut kunnossa.

    • Opiskelijabudjetti

      Ite liputan beauty studio m puolesta :) paljon kuvia ja opiskelija ale on plussaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe