Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Uudet Biisin ja Tatsian karaokelevyt

Kaunista kuultavaa

Kyllä kai se on makuasia, mistä kukainenkin pitää. Itse olen täysin hurahtanut Biisin ja Tatsian karaokelevyihin.
Oli eilen illalla tosi, tosi ihanaa laulaa Biisin ja Tatsian vasta ilmestyneitä levyjä.

Biisillä hyviä vereksiä kappaleita, joissa hyvät taustat, upeine instrumenteineen.
On jopa haasteellista laulaa näitä kappaleita, joita ei ole aikaisemmin kuullut.
Jopa tälläisen tavallisen mamman laulut kuulostaa ihan hyviltä, kun taustat on tehty niin, että kuulee rytmit ym. ja pysyy tahdissa mukana.

Edelliset Biisin levyt ovat olleet ihania, mutta tää kolmas oli yliveto kaikista.

Myös Tatsian kappaleet ovat mieleisiä ja taustat oikein soitettu, eikä koneella väsätty.
Toivottavasti Tatsia tekee lisää Esko Rahkosen ja Lasse Hoikan levyjä laulettavaksi.
Myös Anneli Pasasen ja Seija Simolan karaokelevyt olisivat tervetulleita joukkoon myös :)

Kaikkien muidenkin tekemiä levyjä tulee ostettua, mutta nämä kaksi Biisi ja Tatsia ovat ylitse muiden minun ja mieheni mielestä.

17

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bjolliisi

      OLIPA HYVIN LAADITTU MAINOS!

      • KK

        Mainoksessa on yleensä tieto, mistä ko tuotetta saa ja usein hintakin. Tuossa ed.mainitussa jutussa on vain omia mielipiteitä ja toiveita, mikä mainos se on?
        Täällä kyllä on joskus oikeasti mainostettu, esim. laulunopetuskursseja ym.

        Kuuntelin muuten netistä noita biisin uusia lauluja ja hyvältähän nuo kuulosti, oli jopa pari tuttua taustalaulajaakin:)


    • Kaunista kuultavaa

      Juu, ei ollut tarkoituksena todellakaan mainostaa ja en edes ymmärtänyt, että tästä mielipiteestäni voisi joku alkaa vinoilemaan.
      Onhan täällä ihan yleisesti puhuttu, kun ilmestyy jonkun uusi levy, että onko hyvä ja mitä biisejä levy pitää sisällään. Olen itsekkin niihin mielipiteeni kertonut

      .Eikö sekin sitten ole mainostamista? En siis ymmärrä missä menee se raja.
      Onko niin, että joistakin täällä saa puhua ja joistakin ei. Muuten tulee takkiin heti.

      Puhutaanhan täällä eri kilpailuistakin ja silloinhan sekin on mainostamista.

      Olen ostanut lähes kaikki suomenkieliset karaokelevyt ja jo VHS-videoista lähtien.
      Joten kokemusta on monelaisista tekeleistä. Jotkut levyt ovat olleet ihan hirveitä laulaa. Onneksi tänä päivänä on vara valita ja jokainen voi ostaa mistä tykkää!

      Itse arvostan levyissä juuri taustoja ja soittimien ääniä. Myös mukava, kun eivät ole muutamaa levyä lukuunottamatta kopiota toisen yrittäjän levyistä. Niin ja muutamaa levyä lukuunottamatta samoja kappaleita joita on joka toisella levyllä.

      Ei muuta kuin laulelemisiin, sillä se on mukavaa ajanvietettä kotona:)

    • Anteeksi tyhmyyteni

      mutta mikä on Biisi-karaoke?

      • Aloittaja :)

        Löytyy Gooklesta nimellä "Biisinurkka" Toivottavasti minua ei syytetä nyt mainostamisesta :)


    • Ootko ihan varma

      että kaikki on samaa mieltä:

      "On jopa haasteellista laulaa näitä kappaleita, joita ei ole aikaisemmin kuullut.
      Jopa tälläisen tavallisen mamman laulut kuulostaa ihan hyviltä, kun taustat on tehty niin, että kuulee rytmit ym. ja pysyy tahdissa mukana."

      Aivan varmasti on hasteellista, mutta ei välttämättä kuulosta hyvältä kuin laulajan omissa korvissa, jos ei ole ikinä kuullut kappaletta.
      Toki on sellaisiakin taitureita olemassa jotka osaavat tuonkin homman, mutta aika harvassa ne yleensä on.

    • Aloittaja :)

      Höh höh kuuluu muidenkin korvaan hyvältä, kuin vain aloittajan. Kun taustat ja teksti on kohdillaan ja laulaja omaa sävelkorvaa, niin mikä ettei onnistu. Biisinurkan levystä löytyy vielä esittelyvideo youtubesta.

      Tatsian kappaleet ovat tuttuja, mutta ei niitä joita päntiönään kuulee esim.radiosta.

      Muutenkaan en välitä Teräsniskan, Kurkelan Eklundin ym.biiseistä.

    • viiru ja pesonen

      Taas on kuulemma tulossa uusi Tatsian karaokelevy. Huomasin vaan tuossa kun käväisin heidän nettisivuillaan.

      Hienoa että taas tulee uusia kappaleita laulettavaksi.

    • Biisinurkan Kari

      Kiitoksia hälle, joka kehaisi "Biisinurkka" levyjämme, tässä keskustelussa.

      Tiedoksi! Olemme siirtyneet "Kansan Karaoke" -idean alle, jossa tarjoamme netin kautta biisien lauletut- ja karaokeversiot kansalle ILMAISEKSI! Lisäksi tämä uutuus sarjamme on saatavilla tällä hetkellä ammatti Melplayereihin.

      Sarjan ensimmäinen osa (40 biisiä) valmistui Helmikuun alkupuolella 2013 ja kakkososa on hyvässä vauhdissa. Tavoite tulevaisuudessa on ujuttaa myös Biisinurkan dvd-levyillä olevat biisit ideaan pikku hiljaa.

      Tässäpä oli pieni mainos, mutta mikään ei innokkaille laulajille maksa mitään eli Ilmaista Karaokea kansalle olkaapa hyvä > www.kansankaraoke.com. Toki perinteisiä levyjä on vielä, jonkin verran jäljellä ja niitä voi Biisinurkan nettisivuilta löytyvällä lomakkeella tilata, jos kiinnostaa, edullisia ovat kympin paikkeilla kappale ja käyvät myös ammattikäyttöön t.Biisinurkka

      • Taustalaulajan tuttu

        Olen tutustunut näihin sivuihinne ja kysyisin, eikö tuota kolmoslevyä ole saatavana kotikaraoke levynä, kun se olisi kuitenkin mukavampi laulaa oikeitten karaokelaitteiden kanssa ja mikillä, kun en ole yhdistänyt läppäriä noihin laitteisiin.
        Ykkös- ja kakkoslevy minulla onkin, mutta haluaisin saada myös kolmosen levynä kotikäyttöön. Noita kahta ensimmäistä levyähän voi käyttää ihan ammattilevyinäkin.


      • Biisinurkan Kari
        Taustalaulajan tuttu kirjoitti:

        Olen tutustunut näihin sivuihinne ja kysyisin, eikö tuota kolmoslevyä ole saatavana kotikaraoke levynä, kun se olisi kuitenkin mukavampi laulaa oikeitten karaokelaitteiden kanssa ja mikillä, kun en ole yhdistänyt läppäriä noihin laitteisiin.
        Ykkös- ja kakkoslevy minulla onkin, mutta haluaisin saada myös kolmosen levynä kotikäyttöön. Noita kahta ensimmäistä levyähän voi käyttää ihan ammattilevyinäkin.

        Moi, kolmoslevy toimii kuten ykkönen ja kakkonenkin eli käy niin koti kuin ammattikäyttöönkin. Biisinurkan sivuilla on lomake jolla voi tilata tuon levyn. Laitoimpa suoran linkin tähän https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFEtLWZVNnJCajhLRGxLdG1mYUg2ZHc6MQ


      • Biisi fani

        Kiitos Kari, kun valaisit meitä karaoken syöväreihin hurahtaneita teidän systeemistä. Eli Biisi,fi ja Kansankaraokesta.
        Katselin Kansankaraoken sivuja ja siellä oli tosi hyviä kappaleita.
        Olettaisi ihmisten olevan mielissään, kun saavat ilmaiseksi laulaa ja ihan luvalla.

        Minä henkilökohtaisesti ihan mielelläni ostaisin edelleen dvd-levyjänne kotikäyttöön, koska en käytä tietsikkaa laulamiseen.
        Toivottavasti tulevaisuudessa siihenkin on mahdollisuus :)


    • Karaokepena

      Huomasin tuossa juuri että Tatsian sivuille on tullut aika huima tarjous levyistä.
      Tilaus lähti noista ammattilevyistä ihan samantein sähköpostilla menemään ja tilasin vielä noita kotilevyjäkin pari settiä, niin voip antaa vaikka palkinnoiksi laulajille. Hieno homma.

    • Tatsia fani

      Innolla odotan tulevaa Tatsian uutukaista levyä ja sitä mitä se pitää sisällään.

      Odotan myös sitä, jotta jospa tekisivät Seija Simolan, Robinin alias ( Esa Simosen ) ja Lasse Hoikan kappaleista omat levyt !
      Niin ja jospa tekisivät Esko Rahkoselta toisen levyn pelkästään Rahkosta.

      • Tatsia fani

        Tatsialta ilmestyi juuri uusi karaokelevy. Oli hyviä biisejä, mitä lauleskella eilen illalla sanomisen jälkeen.


    • magggnuu

      Kyllä Magnumilla onainakin kaikkein parhaat taustat :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe