G: Miesdeittailijat

Kenen valitsisit?

Mies1: Muutaman viestin jälkeen haluaa treffeille.
Mies2: On kiinnostunut mutta kirjoittelee kerran-kaksi viikossa. Ehdottaa treffejä muodon vuoksi mutta "unohtaa" kuitenkin että on ehdottanut treffejä.
Mies3: Kirjoittelee usein ja pitkiä viestejä eikä ole kiire treffeille. Ns kirjailijatyyppi, tuskin hakee edes tosissaan seuraa.
Mies4: Ikuinen etsijä, profiili ollut vuosikausia, ei edes ehdota treffejä, hakee kai jotain prinsessaa tai testaa vain markkina-arvoaan, tai peräkammaripoika joka ulos tuskin uskaltaa.
Ja, ja ...

Kommetteja ja kokemuksia naiset edellämainituista miehistä ;)

13

395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea kanssa

Ei taida sopivaa löytyäkään jos treffejä ehdotteleva ei kelpaa eikä sellainen joka ei ehdottele treffejä :).

• ...............

Lievästi sanoen läpinäkyvä ja ennakkoasenteellinen gallup. :)

• Mies1: Muutaman viestin jälkeen haluaa treffeille.
      - Ei sovi mun tyyliini, haluan jonkun verran tuntea etukäteen ennenkuin suostun ketään tapaamaan

Mies2: On kiinnostunut mutta kirjoittelee kerran-kaksi viikossa. Ehdottaa treffejä muodon vuoksi mutta "unohtaa" kuitenkin että on ehdottanut treffejä.
      - Odottaisin, että pyytää uudelleen. Itse tuskin asiasta sanoisin. Sama niiden sopimisen kanssa.

Mies3: Kirjoittelee usein ja pitkiä viestejä eikä ole kiire treffeille. Ns kirjailijatyyppi, tuskin hakee edes tosissaan seuraa.
      - Mäkin oon kirjailijatyyppiä. Oishan se kiva vaihdella hetken aikaa ajatuksia, mut ei sen pidempään. Oon vissiin aika saamaton, jos kattoo kahta viimeistä vastausta :s

Mies4: Ikuinen etsijä, profiili ollut vuosikausia, ei edes ehdota treffejä, hakee kai jotain prinsessaa tai testaa vain markkina-arvoaan, tai peräkammaripoika joka ulos tuskin uskaltaa.
      - Markkina-arvoilijat nyt haistaa kilometrin päähän. Samoin peräkammarit. Ei kiitos kumpaakaan.

Vastaus:
      Ottaisin kakkosen, silläkin riskillä, että sillä on montakin naista kierroksessa. Se näistä eniten on sellainen, että sillä on omakin elämä. Aika näyttää, liikeneekö aikaa minullekin ja onko kiinnostus aitoa ja molemminpuolista.

• Ap..

Kakkosen minäkin.

• "- Markkina-arvoilijat nyt haistaa kilometrin päähän. Samoin peräkammarit. Ei kiitos kumpaakaan."

Oletko varma? Tapailemalleni naisellekkin tuli yllätyksenä etten ole ollut parisuhteessa aikaisemmin.

• carambola87a
    • ~cissi~

Mies1: Muutaman viestin jälkeen haluaa treffeille.
      - Onpa ainakin itsevarmuutta. Näitä tapaan, jos aikaa on.

- Tämänkin voi tsekata, "unohtaminen" on usein auttavaa taktiikkaa

- Juu ei tapaamiseen näiden kanssa. 5-6 viestiä voi kirjoittaa jos sattuu löytymään yhteisiä mielenkiinnon kohteita, joista vaihtaa ajatuksia.

- Tästä on vaikea sanoa mitään, ketään en jaksa vuosikausia seurata niin ei tietä mitä siellä taustalla on.

• kakkostyypinmies

Ite taidan olla tuota kakkostyyppiä, mutta en ole pitempään viestin vaihtoon päässy paria kertaa enempää. Tosin nyt tais tärpätä lopullisesti, niin eipä sillä väliä. :)

• Ykkönen. En ylipäänsä jatkaisi kirjoittelua muiden kanssa.

• Sovi-nisti

Itse olisin varmaan kolmonen, gallupin mukaan ei tuntuisi olevan vientiä mikä onkin ihan hyvä, tuntuu olevan niin tiukkapipoisia naisia täällä palstalla että eipä noita ehken kiinnostaisikaan treffata.

• suoraa toimintaa

ykkönen

Itse ehdotan saman tien tapaamista, niin tulee heti selvyys kannattaako jatkaa yhteydenpitoa.
      Paljon enemmänhän menee aikaa, jos viestittelee päivä ja viikko tolkulla, ja sitten jos ei kumminkaan livenä lopulta synkkaa, niin on mennyt vaan ihan turhaa aikaa.

• mietittävääehkä

En nyt tiedä, mikä on turhaa aikaa ja mikä ei. Voihan sitä löytää kavereitakin tätä kautta, ja ihmisten kanssa on aina mukava höpistä.

Tuntuu, että aika moni koittaa rynniä ja taklia ittensä suhteeseen hirveetä vauhtia, ja sitten keräilläänkin taas parin kuukauden päästä, ja ihmetellään, kun se arpa ei osunutkaan.

Kuinkakohan moni meistäkin missaa sen parhaan mahdollisen kumppanin ihan omaa epävarmuuttaan ja hätiköintiään.

Veikkaisin, että mennään aika isoissa prosenteissa.

• Haluu treffeille

Ykkönen on paras. Jos molemmilla on sellainen profiili, että siitä näkee yhteisiä intressejä olevan, viestit ovat aidon kiinnostuneita ja kuvat on vaihdettu.

Juuri äskettäin toivotin yhdelle kerran viikossa kirjoittelijalle hyvää jatkoa. Tuntui, että hän piti minua "varalla", treffaili varmaan ensin mielenkiintoisemmat

Kirjailijatyyppejä ja ikuisia etsijöitä on riittänyt. Näille olen itse aktiivisesti ehdottanut treffejä. Yhteistä aikaa ei löydy tai puheenaihe vaihtuu. Sitten viestit loppuvat ja saattavat alkaa uudestaan usean viikon jälkeen muina miehinä tyyliin "haluaisitko tavata". Ja kun vastaan, että tavataan vaan, miten olisi ylihuomenna, ensi viikon maanantaina tai tiistaina, vastausta ei kuulu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3047
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      79
      2732
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      177
      2377
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2135
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1466
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1393
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1386
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1269
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10