Nainen laukeaa liian nopeasti!

liian nopeaa

Yleensä tämä meneekin toisin päin, mutta meillä menee näin. Ja tätä ihmettelen paljon. Kuulemma tuntuu niin hyvälle ettei voi asialle mitään ja mikä ihmeintä minulla ei ole mitään isoa penistäkään 14cm pitkä ja suunnilleen samanverran paksu. Useampikin kerta tulee päivässä tehtyä välillä että ei näytä sekään kikka onnistuvan että "tottuisi" ja kestäisi pidempään.

Ei tässä muuta ongelmaa ole kuin että emäntä menee niin voimattomaksi lähes aina ettei sitten päästä minun loppu huipentumaan asti. itse pitää lähes aina loppuun tehdä työt.

Onko muilla samaa ongelmaa esiintynyt ja kuinka tästä on selvitty.

22

5540

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnekas AP!

Sullahan käyny kunnon flaksi, itse n. 20 cm kalulla työntelen, mutta muija ei tahdo tulla alle puolessa tunnissa :) Itse jos hyvällä tuulella olen niin kestää 1 min että tulen :D Täytyy hyväillä ja sormettaa 10 min ennen seksiä, että tyttöystäväni tulee samoihin aikoihin kun itekkin :D

No mutta aiheeseen, sun pitää kertoa hänelle, että antaa merkin kun on tulossa, niin vedät vaan kalus ulos ja odottelet n. 1 min ja takasin hommiin ;D Kyllä pitäs jotenkin tehota.

Tämä on kyllä harvinainen aihe, toivottavasti ei ole trolli, koska itse tosissaan täällä vastailen :D

• carambola87a

Tämä on selvä pienimunaisten trolliketju.

• et sillee...

Hei miehet, koolla ei ole juuri väliä. Normaalikokoinen tyydyttää luultavasti parhaiten.

• ei nainen ole mies

No ei nainen ole mies...eli jos tulee kerran niin miksi ei voisi jatkaa...hetken hengähdystauko (vaikka pusuttelua) ja jatkaa vaan...minun mies ei yleensä ole tyytyväinen ennen kuin minulle on tullut kolme tai neljä kertaa (jos olen väsynyt niin kaksikin riittää). Sen jälkeen hän vasta ajattelee itseään.

• Kyllä naisillakin voi kuule paikat herkistyä tollasten energiavirtojen vapautumisen jälkeen eikä ole ehkä voimia jatkaa, vaikka kuinka tahtoisi toisen puolesta niin tehdä.

• 5r4789

kokeile käyttää runsaasti liukkaria niin kitka häviää..

• meillä myös

Niinpä. Itselläni sama ongelma, mutta mies on ottanut asian hienosti. Kertoo nauttivansa, kun saan. Mutta onhan sitä melko voimaton olo jälkeenpäin, kun on 2-4 kertaa saanut...
      Mutta ei tämä ole näin mennyt muissa parisuhteissa. Tässä tyypissä on vaan jotain, siinä mielessä, mulle niin parasta

• Ykskakskolineli

Miulle riittää välillä se muutama työntö. Ja kirjoittajana nainen 26.
      Nuorempana ei meinannut tulla mitenkään, enkä ilman kättä tullutkaan. Nuorena nuorena sitten ei tuntunut tulevan mitenkään päin. Kasvamisesta, opettelusta ja ohjaksien irti laskemisesta siinä on ollut kyse, ainakin omalla kohdalla.

Tääkin kuulostaa hullulle, mutta pienen pieni hien hajua tekee ihan hulluksi, vaikkei se niin itse tuoksuna hyvä ole. Niissä on kuitenkin niitä jotain feromoneja vai mitä lie. Ite menen ihan järettömän sekasin siitä. Toki etsivä löytää ja olenkin etsinyt jonkun aikaa hyvää panokaveria, sellasta sopivaa. En mä ainakaan lähtis sanomaan että koolla ei ole väliä. Mulle on, tykkään isoista ja muhkeista, kukapa ei. Ei mulla kyllä mitään sitä vastaan jos on oikeasti vähän pienempi, jos ymmärtää, eikä mies pahoita mieltään vaikkapa jos haluan leikkiä isommilla leluilla välillä 😏

Naiset jotka kärsii ilman orgasmia; rupeette touhuumaan vasta kun oot kiusannu ja rääkänny ittees hetken eli ette hyppää suoraan ratsaille vaan venytät ja venytät sinne lähtöä, vaikka voi vaikeeta ollakkin. Ite sain sillä ainakin pikkuhiljaa itteni tulemaan, ehkä jopa liiaksikin. Lantionpohjalihakset on myös tärkeät. Mie reenailen niitä vähän joka paikassa. Ne on seksin aikana ihan parhaat. Mitä tiukemmin jaksat jännittää, sen parempi orgasmi.

• Voitaivasnoitamiehiä

Jos se johtuu sen paksuudesta, 14 cm 🤣

• ongelmaanratkaisu

Ongelmaan on ratkaisu. Lihotat itseäsi 50kg. Älä käy parturissa, älä aja partaasi tai käy edes pesulla. Ja kaikkein tärkein, älä harjaa ikinä hampaita! Unohda vaatteiden vaihto ja dödö, anna hien haista. Sillä aidon suomalaisen miehen ominaistuoksu ja ulkonäkö ratkaisee ongelmasi pysyvästi. Naisesi ei saa todennäköisesti enää koskaan ja vain sinä saat nauttia seksistä. Jos tämän jälkeen kysyt naiseltasi, että tulitko liian nopeasti? Saat vastauksen, että ei haittaa vaikka tulisit vieläkin nopeammin! Kyllä suomalaisen miehen elämä on ihanaa!

• ongelmansa_kullakin

Minä taas joudun laukeamista pidättelemään kun vaimo taas hidas saamaan orgasminsa. Vaimo haluaa ensin luonnollisesti nauttia panosta ja vasta sitten pikku hiljaa saavuttaa huipun.

• N46vee

Toimiva homma voisi olla, että enemmän ja pidempään kiihottelua ja mielihyvää esileikissä sulle, runkkailua, suihinottoa jne. mitä nyt keksitte ja mistä tykkäät. Ihan siihen pisteeseen, että joudut jo pidättelemään laukeamista.

Minä tuun yleensä nopeasti, miehellä kestää aina reilusti pidempään jos en kunnolla ensin ”hoitele”.
      Ihan noin herkässä en ole kuin omasi että monta kertaa päivässä tulisin, mutta yhtäkaikki, olen ollut aina miestä nopeampi kiihottumaan ja laukeamaan.

Jos käy niin, että mies ei ole tullut ja minä en halua (eli jaksa) enää naida, otan suihin lopuksi. Se on vaan jaksettava vaikka kuinka olis vetelä olo. Niin ei KOSKAAN saa kumpikaan tehdä, että jättää toisen ilman tyydytystä kun itse on saanut. Tehkää tästä sopimusasia.

Joo ja toivottavasti ei ole trolli, koska ihan tosissani minäkin tässä asiasta kerroin :)

• Ykskakskolineli

Noh vähän hämmensi tilanne ja välillä niin herkille vetää, ettei kyene kun patsastelemaan tai piehtaroimaan. Vinkkejä naisille jotka ei vain tule? Olikos siitä joku artikkeli just julkastu, ettei naiset osaa keskittyä olennaiseen sitten. Liikaa paineita? Ite ollu ihan vastaavassa tilanteessa vuosia sitten, ei naurattanut, siksi haluaisin auttaa. Jos voin. Hoitaa ittensä niin pitkälle kun pystyy, lähtee siitä sitten sitä treenaamaan. 🤷 Muistan kyllä että oli jossain vaiheessa niin herkkä klitta että jätin suosiolla sormeilut. En tiiä miten se on muka muuttunut. Nyt vaatii vaan kovaa jyystöä ja vähä räpläämistä. Ja tumppaa pohjalle asti, kunnolla, nam. Vaihtelee painoa omassa käessä. Sormi, sormet. Ite saan peräkkäin hyviä vaan hipsuttamalla yhellä, melkein en ees koske. Lisää painoa, vähemmän mutta isompi, jne..

• eisenkummempaa

Eli tässähän on nyt vain niin että pitää löytää saman kestoiset parit. Seuranhakuun ilmoitusta että alapäästä tunnoton jyystäjä etsii toista tuntitolkulla jyystäjää ja herkät ja nopiat saa toisensa.

• Ykskakskolineli

Noh noh. Eipäs nyt. Tunnetasolla huono idea. Vahinkopeukku ja vielä väärinpäin.

• N-36

Olen saanut suurta matkoillani :) Tilastoista viis (=Terkkarin juttuja pikkupileille), tiedän että niitä valtavia on, eivätkä ole harvinaisiakaan kun kymmenestä kolmella on ollut jättikalu. Yksi ei mahtunut sisääni, mutta yrittäisin vielä uudelleen jos tapaisin tämän (Gambian) matkoillani.

• 14 cm paksu. Kaljapullo lienee jotain 6 cm, joten sinulla on jotain yli kaksi 2 kaljapullon paksuinen. Ohoh!

• komm

Tarkoittanee ympärysmittaa, jossa moinen ei ole mikään mahdoton. Jollei joogamiehellä ihan lyijykynä ole niin huomaa itsekin omistavansa yli 10 cm työkalun.

• ivalon

Pillumehu on hyvää!

• Pakkopano

Mun ex kertoi, että hänen exä laukesi nopeasti ja vain kerran. Itse sai kuulemma tehdä lopputyö ja ei aina lauennut. No ei se munkaan kanssa heti lauennut vaikka sainkin useamman kerran. Nyt kuulemma kun sillä on useempi muija, on ongelma ettei aina edes laukea vaikka jyystää tunnin, naiset saa useamman aina. On kuulemma seksi mennyt pakkopullaksi.

• Anonyymi

Missä tollasia naisia on kelle kelpaa keskikokonen mulkku? Ite en o tavannu ku yhen ja sitä ei seksi kiinnosta, niitä joita kiinnostaa on vaan arvostellu vehkeeni pienuutta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3368
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1909
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1733
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1601
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1453
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      96
      1395
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1371
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1314
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1267
    Aihe