Olen miettinyt, että ottaisin netpostin käyttöön. Mietityttää näkyykö palkkalaskema ajoissa siellä siis verrattuna paperilliseen versioon.
Palkkalaskema verkkoon
5
193
Vastaukset
- Riippuu...
Riippuu, koska työnantajasi sen sinne laittaa.
Itsellä näkyy paivän/pari ennen kuin tulee postitse paperiversio. - 4+1
Meillä se näkyy n. 5-6 pv ennen tilipäivää sähköisenä, postissa tulisi pari päivää ennen. Meillä henkilökunnasta suurin osa on valinnut verkkopalkkalaskelman. Vain määräaikaiset keikkalaiset yleensä ottaa kirjeenä kotiin palkkalaskelman.
- itellatoimii
Näkyy aikasemmin kuin paperiversio tulee postissa. Itse hoidan palkkoja ja Netpostiin lähtee palkkalaskelma samantien kun aineiston lähetän pankkiin. Paperiset lähtee vasta sitten tulostukseen ja postiin, eli muutama päivä päivä meneen ennenkuin paperinen tulee postiluukusta.
- ei nettiin
Ei kannata laittaa verkkoon palkkalaskelmaa, sieltä sen pystyy moni muukin lukemaan (joille asia ei kuulu)
- henkilöstösihteeri
Miten tuota perustelet?
Palkkalaskelmanhan pääsee lukemaan omien verkkopankkitunnusten avulla oman pankin sivuilta aivan kuten hoidat muutkin pankkiasiat, ei sinne muut pääse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667