Mistä mies joka ei halua lapsia

Tedrde

Toiveena olisi löytää 25-35 v mies joka ei halua lapsia. Onko tämä mahdollista vaikuttaa että kaikki miehet haluavat lapsia. Itse vajaa 30v nainen.

73

2639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No hae miestä, joka ei halua lapsia, vaikka netissä. Noin. Siellä kun voit tehdä esikarsinnan helposti.

• Tedrde

Vajaa? Onko lapsia haluamaton nainen sinusta automaattisesti jotenkin vajaa tai viallinen? Mikä saa sinut ajattelemaan tuolla tavalla?

• Hauska

• on ihan normaalia

ja luonnollista haluta lasta. Naiset jotka eivät halua kokea äitiyttä ovat enemmän tai vähemmän nyrjähtäneitä.

• ei ikinä lapsia

Mä en halua lapsia. Kelpaako 37 vee mies

• Tedrde

Näin ollen myös lapsen haluamattomuus on luonnollista, vai onko sinusta luonto sellainen että siinä on olemassa asioille vain yksi vaihtoehto.

• Tedrde

Kyseessä ei ole kuitenkaan seksin haluamattomuus eli seksiä voi mielestäni harrastaa ilman lapsen hankkimistakin.

• Minä en halua lapsia ja en varmasti ole ainoa.

• emmäkeksimitää

Minä en myöskään halua lapsia. En ole koskaan, edes ohimenevää hetkeä halunnut. Muuten olen kyllä kait normaali, mikä tekeekin asiasta joillekin niin kauhean vaikean ymmärtää. Olen 29v, joten tuskin suuria muutoksia tuohon enää tulee.

• mies

Ei kai siinä mitään pahaa ole jos ei ole halua lapsia? maapallo täyttyy muutenkin ihmisistä ja esim. ruuan tuotanto ei kohta enää pysy perässä.

• _m79_

Ainakin täältä S24:n Treffeistä on hyvin helppo etsiä sellaisia miehiä, jotka eivät halua lapsia. Itsekään en halua ja lapsia haluamattomat naiset tuntuvat olevan kiven alla.

• femme fatale

Osasyy on siinäkin, että ruskimalla "ei halua lapsia" saa vihaviestejä osakseen. Itse pidän "ehkä"-vaihtoehtoa, mutta ihannemiehen kriteereistä ei löydy "kyllä lapsia" -vaihtoehtoa.

• _m79_
        femme fatale kirjoitti:

Osasyy on siinäkin, että ruskimalla "ei halua lapsia" saa vihaviestejä osakseen. Itse pidän "ehkä"-vaihtoehtoa, mutta ihannemiehen kriteereistä ei löydy "kyllä lapsia" -vaihtoehtoa.

Onko näin? Miehille (tai ainakaan minulle) ei näytä tulevan sellaisia viestejä, eikä oikein minkään muunkaanlaisia. Liekö tuo miehillä jotenkin hyväksyttävämpää, vaikea sanoa.

• ,.,.

Kyllähän lapsia haluamattomista miehiä on paljon enemmän kuin naisia. Tuntuu jopa siltä, että moni mies suostuu lasten hankkimiseen jos se on hinta siitä, että saa parisuhteen.

• kovat vaatimusket

Etkö sinä halua lapsia vai etkö kykene tulemaan raskaaksi. Etsi joku tuhkamuna mies niin voitte harrastaa seksiä vapaasti ilman ehkäisyä.

• parisuhde kyllä

Olipas todella rumasti kirjoitettu! Miten muuten on mukamas "kova vaatimus" jos nyt ei satu haluamaan lapsia? Kyllä tällaisia ihmisiä on takuulla moniakin sekä miehissä että naisissa, ihan luonnollistahan tuo on. Kun ihminen on eläinlajeista se, joka voi valita!

Sitä paitsi on sekin luonnollista, jos joku ei voi saada lapsia että hän sitten hakee seuraa sellaisesta, joka ei lapsia toivo. Eikös?

• tsing tsong

Jep, jep... Omasta kokemuksesta voin sanoa, että jo sellaisenkin miehen, joka tyytyy lapsettomuuteeen, löytäminen on yhtä he1vettiä. Aina, kun on lapsettomuudestaan kertonut, on mies lähtenyt lätkimään, tavalla tai toisella.

Jos jostain löytyy seuraavanlainen mies, jolle lapsettomuus on ok, niin saa toimittaa mulle.

- hyväsydäminen ja epäitsekäs
      - korkeasti koulutettu
      - erittäin älykäs
      - lapseton (uusperheily on kokemuseen perustuen yhtä helvettiä)
      - nokkela
      - hyvätuloinen (omatkin tulot ovat 70 kEUR vuodessa)
      - pitää matkustelusta
      - tasapainoinen

• Siis

Tuo on ihan täyttä hölynpölyä, että naiselle olisi jotenkin vaikeata löytää mies joka ei halua lapsia. Toinen asia tietenkin on se, että jos sellainen mies löytyy niin hänessä saattaa olla muita vikoja, jotka estävät suhteen hänen kanssaan mutta kyllä miehissä lapsia haluamattomia on runsaasti enemmän kuin naisissa.

• tsing tsong
        Siis kirjoitti:

Tuo on ihan täyttä hölynpölyä, että naiselle olisi jotenkin vaikeata löytää mies joka ei halua lapsia. Toinen asia tietenkin on se, että jos sellainen mies löytyy niin hänessä saattaa olla muita vikoja, jotka estävät suhteen hänen kanssaan mutta kyllä miehissä lapsia haluamattomia on runsaasti enemmän kuin naisissa.

"Tuo on ihan täyttä hölynpölyä, että naiselle olisi jotenkin vaikeata löytää mies joka ei halua lapsia."

Tuo kommentti on jo aivan hiton loukkaavaa. Dissaat mun henkilökohtaisen kokemuksen korvaten sen omalla harhaluulollasi. Lapsettomuuteen tyytyväisen miehen löytäminen on muuten aivan hemmetin vaikeaa. Aivan hiton vaikeaa, vaikka olen sen verran hyvännäköinen, että deittejä kyllä riittää. Asiat eivät vain etene pidemmälle, kun mies saa tietää, ettei ole geenien jatkamisia luvassa.

Se, etteivät miehet välttämättä halua lapsia - ja että lapsettomuus olisi miehelle ok - on pelkkä myytti. Se johtuu siitä, että naiset pitävät enemmän meteliä lapsihaaveistaan. Miehet, vaikka itse haluaisivat lasta jopa naista enemmän verhoavat lapsien hankkimisen naisvetoiseksi.

Huomatkaa, että on todella suuri ero siinä, onko nainen vapaaehtoisesti lapseton vai tahattomasti. Miehet aina kuvittelevat, että naiset muuttavat mieltänsä - ja että eihän asiaa heti tarvitse päättää. No, minun kanssani se on pakko päättää heti, kun mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Miehet eivät ole kykeneviä tekemään lopullisia päätöksiä lapsien suhteen, kun tilanne eteen tulee.

• miss blue
        tsing tsong kirjoitti:

"Tuo on ihan täyttä hölynpölyä, että naiselle olisi jotenkin vaikeata löytää mies joka ei halua lapsia."

Tuo kommentti on jo aivan hiton loukkaavaa. Dissaat mun henkilökohtaisen kokemuksen korvaten sen omalla harhaluulollasi. Lapsettomuuteen tyytyväisen miehen löytäminen on muuten aivan hemmetin vaikeaa. Aivan hiton vaikeaa, vaikka olen sen verran hyvännäköinen, että deittejä kyllä riittää. Asiat eivät vain etene pidemmälle, kun mies saa tietää, ettei ole geenien jatkamisia luvassa.

Se, etteivät miehet välttämättä halua lapsia - ja että lapsettomuus olisi miehelle ok - on pelkkä myytti. Se johtuu siitä, että naiset pitävät enemmän meteliä lapsihaaveistaan. Miehet, vaikka itse haluaisivat lasta jopa naista enemmän verhoavat lapsien hankkimisen naisvetoiseksi.

Huomatkaa, että on todella suuri ero siinä, onko nainen vapaaehtoisesti lapseton vai tahattomasti. Miehet aina kuvittelevat, että naiset muuttavat mieltänsä - ja että eihän asiaa heti tarvitse päättää. No, minun kanssani se on pakko päättää heti, kun mitään muuta vaihtoehtoa ei ole. Miehet eivät ole kykeneviä tekemään lopullisia päätöksiä lapsien suhteen, kun tilanne eteen tulee.

Sama tilanne täällä, en voi saada lapsia ja en oo tavannut miestä jolle se olisi ollut ok. Olenkin alkanut kallistumaan siihen päätökseen et lienee parempi olla etsimättäkään.

• nettitreffit jees
        miss blue kirjoitti:

Sama tilanne täällä, en voi saada lapsia ja en oo tavannut miestä jolle se olisi ollut ok. Olenkin alkanut kallistumaan siihen päätökseen et lienee parempi olla etsimättäkään.

Miksi ihmeessä ette etsi kumppania netistä? Täällä Suomi24:n treffeilläkin on todella helppoa tehdä esikarsintaa ruksaamalla kohdan "en halua lapsia". Silloin voi jo heti suoraan karsia ne pois, jotka haluavat lapsia tai jotka_ehkä_haluavat lapsia.

Ei kaikki miehet halua lapsia ihan samoin kun kaikki naisetkaan eivät halua lapsia.

Näistä kahdesta tahattomasti lapsettoman naisen kommenteista ei kuitenkaan käy ilmi, että onko kummallakaan halua ryhtyä adoptioprosessiin lapsen saamiseksi tai että onko mahdollisuus saada lapsi esim. munasolun luovuttajan kautta. Tiedän, että Suomessa on myös joitakin naisia, joilla kohdun rakenteellisen poikkeavuuden takia raskaus ei ole ollut mahdollista, jolloin esim. oma sisko on kantanut kohdussaan lasta (siskon munasolu aviomiehen siittiöt). Tällöin teknisesti siis sisko on synnyttänyt lapsen ja se on sitten adoption kautta siirtynyt itselle.

• tsing tsong
        nettitreffit jees kirjoitti:

Miksi ihmeessä ette etsi kumppania netistä? Täällä Suomi24:n treffeilläkin on todella helppoa tehdä esikarsintaa ruksaamalla kohdan "en halua lapsia". Silloin voi jo heti suoraan karsia ne pois, jotka haluavat lapsia tai jotka_ehkä_haluavat lapsia.

Ei kaikki miehet halua lapsia ihan samoin kun kaikki naisetkaan eivät halua lapsia.

Näistä kahdesta tahattomasti lapsettoman naisen kommenteista ei kuitenkaan käy ilmi, että onko kummallakaan halua ryhtyä adoptioprosessiin lapsen saamiseksi tai että onko mahdollisuus saada lapsi esim. munasolun luovuttajan kautta. Tiedän, että Suomessa on myös joitakin naisia, joilla kohdun rakenteellisen poikkeavuuden takia raskaus ei ole ollut mahdollista, jolloin esim. oma sisko on kantanut kohdussaan lasta (siskon munasolu aviomiehen siittiöt). Tällöin teknisesti siis sisko on synnyttänyt lapsen ja se on sitten adoption kautta siirtynyt itselle.

Lapsettomalle ei kannata besserwisseröidä, se on varsin alentuvaa. Lapseton tietää kyllä KAIKKI mahdollisuudet saada lapsia omalla kohdallaan. Ne laittomatkin. Kohdunvuokraus alias lainkohdun käyttäminen on muuten Suomessa laitonta nykyisin.

Halukkuus adoptioprosessiin ei muuta juurikaan tilannetta. Miehiä ei pääsääntöisesti kiinnosta muut kuin omista geeneistä lähtöisin olevat lapset. Joskus tapasin yhden, jolle adoptio olisi käynyt. Harmillisesti miehen vakavan masennuksen ja jatkuvan terapiatarpeen vuoksi en uskaltanut miehelle luvata lapsien hankkimista hänen kanssaan ilman pidempää tutustumista. Se olisi ollut tarpeen, jotta pystyisi varmistumaan miehen kyvystä toimia täysipainoisesti isänä. Yksinhuoltajuuteen en todellakaan halua. Sitäpaitsi, nyt alkaa jo tulla ikä vastaan, että tuokin ikkuna on jo suljettu. Adoptioprosessi kun kestää yleensä vähintäänkin viisi vuotta, ellei ole innokas adoptoimaan "special needs" -lasta, enkä siihen todellakaan ole itse valmis.

Oletko kokeillut hakea lapsia haluamattomia miehiä Suomi24:sta? Etpä varmaankaan, muuten et päästäisi noin typeriä kommentteja.

Tein haun, ja tässä lopputulos, kun haen laajalla ikähaarukalla miestä, jolla ei ole lapsia ja on riittävän koulutettu ja asuu sadan kilometrin säteellä (en ole valmis muuttamaan) JA jonka hakukriteereihin itse mahdun.

Tulos: 20 kpl. Näistä kahdestakymmenestä en itse mahdu ikäni puolesta n. 10 kriteereihin. N. 5 hakee selkeästi vain panoseuraa. Kaksi selkeää ulkomaalaista feikkiä. Yksi hakee itselleen reilusti itseään nuorempaa. Yksi selvästi liian yksinkertainen kaveri. Yhden kanssa joskus kirjoittelin. Lopputuloksena vain yksi profiili, jossa voisi olla jotain potentiaalia. Vaikea sanoa, koska profiili on niin tyhjä, ettei tyypistä oikeastaan selvää saa. Milläkähän todennäköisyydellä just meillä natsaisi? Onpa tosi helppoa!

Niin, ja jos itse laittaa profiiliinsa, ettei halua lapsia tilannetta helpottaakseen, se on katastrofi. Pian saa postiinsa suurin piirtein tappouhkauksia, koska on niin kylmä ja sairas ihminen, koska ei halua lapsia. Nämä pipipäät eivät edes vaivaudu kysymään, miksi profiilissa on ei lapsia – merkintä.

• .::.
        tsing tsong kirjoitti:

Lapsettomalle ei kannata besserwisseröidä, se on varsin alentuvaa. Lapseton tietää kyllä KAIKKI mahdollisuudet saada lapsia omalla kohdallaan. Ne laittomatkin. Kohdunvuokraus alias lainkohdun käyttäminen on muuten Suomessa laitonta nykyisin.

Halukkuus adoptioprosessiin ei muuta juurikaan tilannetta. Miehiä ei pääsääntöisesti kiinnosta muut kuin omista geeneistä lähtöisin olevat lapset. Joskus tapasin yhden, jolle adoptio olisi käynyt. Harmillisesti miehen vakavan masennuksen ja jatkuvan terapiatarpeen vuoksi en uskaltanut miehelle luvata lapsien hankkimista hänen kanssaan ilman pidempää tutustumista. Se olisi ollut tarpeen, jotta pystyisi varmistumaan miehen kyvystä toimia täysipainoisesti isänä. Yksinhuoltajuuteen en todellakaan halua. Sitäpaitsi, nyt alkaa jo tulla ikä vastaan, että tuokin ikkuna on jo suljettu. Adoptioprosessi kun kestää yleensä vähintäänkin viisi vuotta, ellei ole innokas adoptoimaan "special needs" -lasta, enkä siihen todellakaan ole itse valmis.

Oletko kokeillut hakea lapsia haluamattomia miehiä Suomi24:sta? Etpä varmaankaan, muuten et päästäisi noin typeriä kommentteja.

Tein haun, ja tässä lopputulos, kun haen laajalla ikähaarukalla miestä, jolla ei ole lapsia ja on riittävän koulutettu ja asuu sadan kilometrin säteellä (en ole valmis muuttamaan) JA jonka hakukriteereihin itse mahdun.

Tulos: 20 kpl. Näistä kahdestakymmenestä en itse mahdu ikäni puolesta n. 10 kriteereihin. N. 5 hakee selkeästi vain panoseuraa. Kaksi selkeää ulkomaalaista feikkiä. Yksi hakee itselleen reilusti itseään nuorempaa. Yksi selvästi liian yksinkertainen kaveri. Yhden kanssa joskus kirjoittelin. Lopputuloksena vain yksi profiili, jossa voisi olla jotain potentiaalia. Vaikea sanoa, koska profiili on niin tyhjä, ettei tyypistä oikeastaan selvää saa. Milläkähän todennäköisyydellä just meillä natsaisi? Onpa tosi helppoa!

Niin, ja jos itse laittaa profiiliinsa, ettei halua lapsia tilannetta helpottaakseen, se on katastrofi. Pian saa postiinsa suurin piirtein tappouhkauksia, koska on niin kylmä ja sairas ihminen, koska ei halua lapsia. Nämä pipipäät eivät edes vaivaudu kysymään, miksi profiilissa on ei lapsia – merkintä.

No, ei sellaisetkaan ihmiset ihan täyspäisiä ole, jotka alkavat tuntemattomia ihmisiä arvostelemaan jonkun lasten haluamattomuuden vuoksi.

• mopo keulii

nokkela
        - pitää matkustelusta
        - tasapainoinen "

Höhöhöö... Silti se sinun unelmiesi 100 000 euroa vuodessa tienaava YTM mies menisi mieluummin naimisiin sen hedelmällisen peruskoulusta kuutosen keskiarvolla päässeen näppylänaamaisen Alepan kassa tytön kanssa. Se että sinua voi polkea huoletta ilman kumia kuin tulpatonta mopoa ei riitä YTM sonneille parisuhteen sisällöksi.

• tsing tsong
        mopo keulii kirjoitti:

nokkela
        - pitää matkustelusta
        - tasapainoinen "

Höhöhöö... Silti se sinun unelmiesi 100 000 euroa vuodessa tienaava YTM mies menisi mieluummin naimisiin sen hedelmällisen peruskoulusta kuutosen keskiarvolla päässeen näppylänaamaisen Alepan kassa tytön kanssa. Se että sinua voi polkea huoletta ilman kumia kuin tulpatonta mopoa ei riitä YTM sonneille parisuhteen sisällöksi.

Niin, oliko tässä jotain uutta? Sehän on jo varsin hyvin tiedossa, että miehille kriteeri numero yksi on naisen kyky toimia synnytyskoneena.

Ei sen väliä, vaikka montakin YTM:ää on jäänyt perään itkemään, miten täydellinen pari olisimmekaan. Paskaakos siitä, kun lapsettomuus on silti erottava ongelma.

En minä ryhdy enää seurustelemaan miesten kanssa, jotka eivät asiaa lopulta kuitenkaan pystyisi sulattamaan. Alussa he kuitenkin asiasta yli pääsevänsä toivovat, kun kärvistelevät ihastuksissaan. Tai pikemminkin eivät halua ajatella asiaa. Haluaisivat leikkiä parisuhdetta, jossa kaikki on hyvin, kunnes tosiasiat olisi pakko kohdata. Typerää, todella typerää.

• tsing tsong
        mopo keulii kirjoitti:

nokkela
        - pitää matkustelusta
        - tasapainoinen "

"Se että sinua voi polkea huoletta ilman kumia kuin tulpatonta mopoa ei riitä YTM sonneille parisuhteen sisällöksi."

Btw, tuo on todella luokattomasti sanottu. Ei kiitos tarvitse hieroa naamaan tuota tosiasiaa, että väliaikaiseen parisuhteeseen kyllä kelpaisi, mutta ei muuhun (siksi en tähän tilaisuutta annakaan, ennemmin olen yksin).

Sinulla ei ainakaan ole minkäänlaista empatiakykyä, eikä varsinkaan hyväsydämisyyttä olemassakaan. Olet ilkeä ihminen.

• seim

Aika pitkälti vaatimukset täsmäävät, vähän riippuu kuinka ehdottomia tai tarkkoja nuo vaatimukset ovat.

Missään vaiheessa en ole lapsia halunnut. Lähinnä olen miettinyt sitä että kuinka mahtava nainen pitäisi vastaan sattua että olisin valmis häntä miellyttääkseen isäksi tulemaan.

• mies32
        tsing tsong kirjoitti:

Sulla nyt oli muutenkin miehelle äärettömän kovat vaatimukset, tietysti vaikea löytää miestä, jonka kohdalla nuo kaikki osuvat on vapaa ihastuu suhun.

Mutta lapsia haluamattomia tai niihin hälläväliä-suhtautuvia on varmaan omassakin kaveripiirissäni suurin osa, itseni mukaanlukien.
        Kyllä nainen on aina tärkein ja tulee ensin. Jos nainen ei voi lasta saada, niin sitten en saa minäkään. Lasta ehdottomasti haluamattoman kohdalla pitäisi hetki miettiä, että mistä moinen johtuu.

• slkwjelk
        tsing tsong kirjoitti:

Jos omat kriteerisi ovat kovin korkeat, niin voi olla vaikea löytää sopivaa kumppania. Nosta ikärajaa vähän ylemmäs, niin lapsettomaa naista etsii erittäin moni mies.

Jos löytäisit sopivan miehen vaikkapa 150 km:n päästä, niin mistä tiedät, että HÄN ei olisi valmis muuttamaan. Eikö voisi edes deittailla ja katsoa, että jos hän onkin elämäsi mies, niin kummallakin olisi haluja löytää jonkinlainen kompromissi (aluksi etäsuhdetta viikonlopputapaamisin ja sitten jotain muuta).

Montako miestä oikein haluat? Eikö riitä, että nettitreffien kautta löytyy se yksi ja ainoa? Jos et löydä nettitreffeistä juuri nyt sopivaa, niin mikä estää katsomasta asiaa esim. kuukauden välein, koska porukka vaihtuu myös näissä jutuissa. Kaikki eivät suinkaan ole ikisinkkuja.

Yksi pointti on myös se, että miksi et lähesty niitä, joiden profiilissa lukee, että haluavat EHKÄ lapsia. Näistä miehistä varmasti iso osa on niitä, jotka eivät itsekään tiedä, että haluavatko lapsia vai ei. Moni mies varmasti on näistä ehkä-miehistä sellaisia, että asettavat hyvän parisuhteen ykköseksi, koska eivät alunperinkään tiedä, että haluavatko lasta vai ei.

Itse olen laittanut profiiliini selkeästi sen, että en halua lapsia. Tappouhkauksia tai vastaavia ei ole tullut ainuttakaan. Olen nainen.

Parisuhteen löytäminen on suurimmalle osalle tosi vaikeaa. Koska olet nuori ja kaunis, niin ei pitäisi olla mitään syytä, miksi et saisi parisuhdetta.

• tsing tsong
        slkwjelk kirjoitti:

Jos omat kriteerisi ovat kovin korkeat, niin voi olla vaikea löytää sopivaa kumppania. Nosta ikärajaa vähän ylemmäs, niin lapsettomaa naista etsii erittäin moni mies.

Jos löytäisit sopivan miehen vaikkapa 150 km:n päästä, niin mistä tiedät, että HÄN ei olisi valmis muuttamaan. Eikö voisi edes deittailla ja katsoa, että jos hän onkin elämäsi mies, niin kummallakin olisi haluja löytää jonkinlainen kompromissi (aluksi etäsuhdetta viikonlopputapaamisin ja sitten jotain muuta).

Montako miestä oikein haluat? Eikö riitä, että nettitreffien kautta löytyy se yksi ja ainoa? Jos et löydä nettitreffeistä juuri nyt sopivaa, niin mikä estää katsomasta asiaa esim. kuukauden välein, koska porukka vaihtuu myös näissä jutuissa. Kaikki eivät suinkaan ole ikisinkkuja.

Yksi pointti on myös se, että miksi et lähesty niitä, joiden profiilissa lukee, että haluavat EHKÄ lapsia. Näistä miehistä varmasti iso osa on niitä, jotka eivät itsekään tiedä, että haluavatko lapsia vai ei. Moni mies varmasti on näistä ehkä-miehistä sellaisia, että asettavat hyvän parisuhteen ykköseksi, koska eivät alunperinkään tiedä, että haluavatko lasta vai ei.

Itse olen laittanut profiiliini selkeästi sen, että en halua lapsia. Tappouhkauksia tai vastaavia ei ole tullut ainuttakaan. Olen nainen.

Parisuhteen löytäminen on suurimmalle osalle tosi vaikeaa. Koska olet nuori ja kaunis, niin ei pitäisi olla mitään syytä, miksi et saisi parisuhdetta.

Selvennetäänpä hieman. En ole nuori, olen jo lähempänä neljääkymmentä kuin kolmeaviittä. Hyvät geenit ovat vain auttaneet, eikä ryppyjä ole --> olen vielä hyvin haluttua treffiseuraa, osin koska minua luullaan merkittävästi (5-10v.) nuoremmaksi.

Olen seurustellut miesten kanssa ikävälillä -6 - 13 vuotta. Useimmin kuitenkin oman ikäisteni kanssa, sillä heidän kanssaan on eniten yhteistä. Yli viisi vuotta nuorempi tai seitsemän vuotta vanhempi alkaa ikäerona jo hieman haitata yhteiseloa.

Mainitsemassani haussa käytin ikähaitaria 34-44. Etäsuhteisskain olen ollut, jopa toiseen maahan, ja todennut ne turhan haasteellisiksi. Toki, jos mies ensimmäisenä kertoisi olevansa valmis muuttamaan, eikä asu niin kaukana, ettei viikollakin näkeminen onnistuisi, mikäs siinä.

Jos katsot EHKÄ-miesten profiilia, heidän hakemissaan naisissa on lähes aina Haluaa lapsia: kyllä, ehkä. Jos "ei" ei ole vaihtoehto, ehkä on kyllä. Puhun tästä viidentoista vuoden sekä nettitreffailu- että live-elämä-kokemuksella. Mies tietää jo todellisuudessa haluavansa lapsia, mutta tarvitsee vain aikaa ja sopivan naisen sopeutuakseen ajatukseen. Ehkä-vaihtoehtoa käytetään myös, koska ei haluta antaa kuvaa liiallisesta innokkuudesta lapsien tekemiseen. Syy: tikittävän kellonsa kanssa elävä nainen tulee liian päällekäyväksi, eikä mies halua tehdä liian nopeasti päätöksiä sitoutumisesta.

Olen toki tehnyt hakuja ehkä-miehiinkin, mutta jos profiilista löytyy yllä oleva kriteeri naiselle, on kontaktointi aivan turhaa.

Toki tappouhkaukset ovat harvinaisia, mutta aika usein postilaatikkooni tuli viestejä, miten kylmä ja inhottava minun täytyy olla - ja vain, koska olen rastinut "ei lapsia". Mikään muu profiilissani ei viittaa kylmyyteen. Ulkonäköni ja tulotasoni todennäköisesti antaa kommentointiin helpommin kimmokkeen, kun jokin pipipää tekee virheellisiä johtopäätöksiä. Tulotasoni (siis rastinut kohdan "yli 51 000") kun olen ilmoittanut vain siksi, että joillekin miehille se on ongelma. Tämä karsii helposti huonosta itsetunnosta kärsivät pois joukosta.

En viitsi enää pitää profiilia, ainakaan toistaiseksi. Käyn silloin tällöin katsomassa, olisiko jokin sopiva ilmestynyt paikalle.

Ulkonäöstä vielä kommentin verran. Minä en halua miestä, joka haluaa minut vain ulkonäköni vuoksi. Toki se helpottaa ihmisiin tutustumista, mutta ulkonäköön liikaa tuijottaminen tekee ihmisestä pinnallisen ja tylsän. Itselläni on ollut parisuhteita niin tavallisen näköisten kuin komeidenkin kanssa. Ulkonäkö ei ole minulle niin tärkeää. Kunhan se jokin, määrittelemätön raja on ylitetty, ulkonäkö ei merkitse enää sen jälkeen. Luonne merkitsee senkin edestä. Mahtava luonne tekee tavallisenkin näköisestä miehestä ihannemiehen. Minulle.

• tsang tsang

Jos tarkoitat hyvätuloisella miehellä miestä, jolla tulot ovat yli 70 000 euroa vuodessa, niin silloin potentiaalisten miesten joukko käynee osaltasi melko vähiin. Yli 70 000 euroa vuodessa tienaavia miehiä ei nimittäin aivan joka oksalla ole.

Mutta kaikki muut vaatimuksesi ovat sellaisia, että niiden vaatimusten perusteella sinulla on mahdollisuuksia löytää haluamasi mies, jos vain jätät pois vaatimuksistasi tuon hyvätuloisuuden.

• tässä olisi yksi

• Nuori nainen...

Kyllä varmaan löytyy. Itse en ole kokeillut etsiä, mutta uskoisin kyllä että on.

Itsellä entisen miehen kanssa takana 1v luomu yrittämistä, 6kk lääkkeillä -> ei tärppiä, miehen sperma ok eli luultavimmin ei miehestä kiinni.

1 inseminaatio -> ei tärppiä. Koeputki ei onnannut.
      Tämän jälkeen olin jo niin väsynyt turhista odotuksista ja kokeiluista.
      Yritystä oli takana 2 vuotta ja ikää minulla vasta 24v.

Erosimme, mies saa kai lapsensa toisen naisen kanssa joskus, ellei hänessä sitten ole vikaa, vaikka hänessäkin kyllä saattoi olla koska koeputki ei alkanut onnaamaan.

Jos nyt alan hakemaan parisuhdetta, sehän on selkeää että mies joka ei halua lapsia, tai mies joka on jo lapsensa saanut. En halua uudestaan hoitorumbaan, uuden miehen kanssa koska tiedän että vikaa on minussa ja en usko että luomusti onnistuisi toisenkaan miehen kanssa. Moni sanoo, että et voi tietää haluatko hoitoja vielä uudelleen eri miehen kanssa kun ikää on nyt vasta 25v. Mutta kyllä tiedän mitä haluan, kun on 2v tuota rumbaa kokenut.

Ei muuten juttua yhtään helpottanut se että miehen vanhemmat halusi kovasti isovanhemmiksi. Omat vanhempani suhtautuu niin, että parempi vaan kun en saakaan lapsia eli sen suhteen kaikki ok.

• .............

Jos vanhempasi noin haluaa, sitten voikin olla hyvä ettet saa lapsia.
        Vanhemmat on sinut pienestä saakka kasvattaneet ja tuntevat sinut hyvin. Normaalisti vanhemmat haluavat myös isovanhemmiksi.
        Jos vanhemmat ajattelee että voi kun tuo meidän tyttö ei lisääntyis koskaan, niin kyllä siihen on helvetin hyvä syy. Kyllä ne vanhempinasi tietää, ettei sinun kannatakaan saada lapsia.

Mutta hyvä juttu ettei tosiaan ole onnistunut. Kuulostaa että sulla varmaan munasolun irtoamisessa jotain tai munasolut ei kunnollisia. Toki toisen naisen munasolulla tai adoptio, mutta lapsi parka olisi silti sinun armoilla vaikket olisi biologinen äiti.

• tsing tsong

Sinun iässäsi kanssasi parisuhteeseen haluavia miehiä löytyy varmasti. Se johtuu siitä, etteivät ikäisesi miehet yleensä ajattele lapsiasiaa vielä vakavasti. Kas, kun ei ole mikään kiire - ja voithan sinäkin mielesi muuttaa hoitojen suhteen. Näin he ajattelevat.

Sitten, kun asia lopulta tulee heille ajankohtaiseksi - tai he ovat kyllästyneitä parisuhteeseen, on lapsettomuus hyvä tekosyy heittää parisuhde romukoppaan ja lähteä hakemaan uutta kumppania.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vaikeammaksi tulee myös kumppanin löytäminen. Ei minullakaan ollut sinun iässäsi mitään vaikeutta löytää minua haluavaa miestä, vaikka tuleva lapsettomuus on ollut tiedossa ja parikymppisenäkin. 27-vuotiaana poistettiin jo kaikki lisääntymiselimet. Vaikeaksi parisuhteen löytyminen tuli tuossa kolmenkympin hujakoilla, kun miehetkin asiaan alkavat herätä.

• näistä löytyy

" Jos nyt alan hakemaan parisuhdetta, sehän on selkeää että mies joka ei halua lapsia, tai mies joka on jo lapsensa saanut."

Kyllä sitten kannattaa hakea vanhempaa miestä, nelikymppistä tai ylikin.

• Nuori nainen..

Sitten varmaan odottelen, että olen itse vanhempi :) Eipä tässä kiire minnekään.
        Koska en nyt ihan 25-vuotiaana osaa kuvitella olevani nelikymppisen kanssa.

• ................
        Nuori nainen.. kirjoitti:

Sitten varmaan odottelen, että olen itse vanhempi :) Eipä tässä kiire minnekään.
        Koska en nyt ihan 25-vuotiaana osaa kuvitella olevani nelikymppisen kanssa.

25-vuotias joka tietää ettei halua nelikymppistä ukkoa mutta tietää ettei halua enää lapsettomuus hoitojakaan :D Salli mun nauraa. Et taida tietää elämästä yhtään mitään, muuta kun tuo sun 2v lapsettomuus sotku.

• älä ole ilkeä
        ................ kirjoitti:

25-vuotias joka tietää ettei halua nelikymppistä ukkoa mutta tietää ettei halua enää lapsettomuus hoitojakaan :D Salli mun nauraa. Et taida tietää elämästä yhtään mitään, muuta kun tuo sun 2v lapsettomuus sotku.

Fyysisellä vetovoimalla on merkitystä. Nelikymppinen on auttamatta kaksikymppisen mielestä vanha ukko. Et kai sinäkään haluaisi itsellesi 20 vuotta vanhempaa naista/miestä?

Sinä tässä et taida elämästä mitään tietää non yksinkertaisten kommenttien perusteella.

• Tyhjää täynnä

Sellaista miestä ei ole ,joka muuta väittää valehtelee vaan sen takia että pääsee vällyjen väliin.
      Miksi pitäisi olla mies jos ei sitä tarvitse.
      Tai voit tietyti yrittää etsiä 80-90v miestä.

• Built

Siis millaista miestä ei ole? Sellaista joka haluaa vai ei halua lapsia? Tuo sinun väitteesi jäi tuolta osin vähän epäselväksi.

• Hyvä ihminen

No tuo ei lienee mikään vaikea tehtävä, koska yleensähän ne naiset niitä lapsia haluavat.
      Itselleni tämä lapsi homma olisi kyllä melkolailla kysymysmerkki, koska siihen vaikuttaa niin moni tekijä. Eli ehkä en, tai sitten joo. Riippuu ja roikkuu sen hetkisestä tilanteesta varmaankin.

• itä nousee...

Kiinasta.

• Siellähän halutaan enemmän kuin laki sallii... kirjaimellisesti.

• 35v mies

Onhan se. En halua lapsia koska ei minusta olisi isäksi. Enkä myöskään haluaisi lasten perivän huonoja ominaisuuksiani. Eikö kuulostakin todella houkuttelevalta? :)

• Hyvä ihminen

Juu, taisit saada naisen itsellesi!

• 31v mies

Ihminen varmasti muuttuu rakastuessaan aika paljon ja lapset saattavat alkaa tuntua mielekkäältä vaihtoehdolta, kun on ollut vuosia kumppanin kanssa ja tietää hänen olevan luotettava ja rakas ihminen. Tällä hetkellä tuntuu kuitenkin, että en haluaisi lapsia. Voisin silti varmaan yhteen lapseen suostua, mikäli lapsi olisi naiselle aivan ehdoton juttu, ja voisihan se minuakin ihmisenä kasvattaa.

Ykkösvaihtoehtona kuitenkin minulla nainen, joka ei halua lapsia.

• Juuri näin.

Ihminen joka on päättänyt pysyä lapsettomana ei ole koskaan rakastunut.

• voi elämä
        Juuri näin. kirjoitti:

Ihminen joka on päättänyt pysyä lapsettomana ei ole koskaan rakastunut.

Eli lapset tehdään vain puolison mieliksi, "rakkaudesta"?

Ilmeisesti menin siis naimisiin, koska - jaa, en tiedä miksi - kerro sinä? Minähän en voi olla rakastunut aviomieheeni, koska emme ole koskaan halunneet lapsia.

Harmillista, että ne kaikkein tyhmimmät lisääntyvät kaikkein eniten...

• andy30v

En ole kyllä vielä tavannut naista joka jo eka tapaamisella alkaisi udella lisääntymishaluistani. Eikä se kyllä minuakaan kiinnosta ensimmäisenä naisessa. No en tällä hetkellä halua lapsia, mutta mistä sen tietää viiden vuoden päästä, miltä sitten tuntuu. En vaan koskaan ole ollut niin ehdoton, että sanoisin että ei ikinä. Ja mistä sitä tietää tuliskokaan niitä lapsia haluamisesta huolimatta. En voi sitä mitenkään tietää, joten eihän sitä voi toisestakaan tietää. Ehkä sitä pitäisi hommata joku sertifikaatti siitä että pystyy lisääntymään, ennenkuin hyppää suhteeseen tai toisinpäin. Minulle on vaan aina ollut itse se ihminen tärkeämpi kuin halut saada tai olla saamatta lapsia. Joten eipä nyt ole ollut missään suhteissani mikään ykkösasia pohdittavaksi.

• Itseäni kovasti taas kiinnostaisi saada tietää moinen seikka samantien. Siis jos tietää että ei halua lasta tai että ei voi saada.
        Eri asiahan se sitten on jos tulee ikäviä yllätyksiä.

• CarelianJoe

Hankalaa on myös löytää sellaista naista jolla ei ole lapsia, eikä niitä halua!
      Minä olen 30-vuotias mies ja viimeiset 10 vuotta olen tiennyt etten lapsia halua enkä mieltäni muuta tässä asiassa.
      Kaikissa muissa asioissa pystyn kyllä kompromissien tekoon mutta tää lapsihomma on kyllä kynnyskysymys...
      Jos seurustelemaan meinaa alkaa niin lapsi-kysymys tulee yleensä tehtyä hyvissä ajoin selväksi ettei kummallekkaan pääse muodostumaan turhia toiveita ko. asiassa...

• andy30v

Vielä tästä silti vänkään, siis parisuhteessahan on paljon muutakin kuin lasten hankinta tai olla niitä hankkimatta. Joten edelleenkään se ei minua miehenä ensimmäisenä naisessa kiinnosta, vaan ihan muut asiat. Omalla kohdallani kumpikin vaihtoehto kävisi, lapsettomana tai vaikka suurperheen isänä. Siis jos muuten toisiamme rakastetetaan ja halutaan yhdessä olla ja elää. En karsata lapsia haluavia enkä myöskään naisia jotka eivät lapsia halua ja este ei ole ollut tutustumiselle myöskään naisen jo olemassaolevat lapset. Joten onhan valinnanvaraakin enemmän.

Tätä tarkoitan, lapsiasia ei ole minulle tärkeää sitä kumppania valitessa, jos nainen on muuten sopiva.

• Satakunta1977

Terve olen 35v mies, lapsia minulla ei ole. Olen mietiskellyt et haluankos lapsia vai en ja tullut siihen tulokseen että pärjään ilman lapsiakin. Lemmikkejä löytyy pari ja nainen vierelle olis kiva.

• m33v

Moi!

Mennäänkö naimisiin ens viikonloppuna?

• N30

En ole koskaan ajatellut hankkivani lapsia ja tajusin juuri tänään että lähimmästä 20 tuttavastani vain yhdellä on lapsia! Ihan tavallisia, monenlaisissa eri elämäntilanteissa, 20-40v, jotka eivät halua lapsia tai eivät vain ole tulleet hankkineeksi niitä. En ole mitenkään julistavan lapseton eivätkä hekään, joten ilmeisesti ainakin minun kohdallani samanmieliset vaan alitajuisesti hakeutuvat toistensa seuraan. :-)

• N30

P.S. Kysyit että mistä löytää, en ole mistään tietyistä paikoista heitä löytänyt, ovat vain tarttuneet mukaan elämän varrella.

• Kello tikittää

Sie oot vielä nuori. :) Kyllä se biologinen kello alkaa sinullakin tikittämään nii ei kannata etsiä miestä joka ei halua lapsia.

• N30

Parille teistä: kyse on vähän niin kuin etsisi miestä joka ei käytä huumeita. Kun ajattelen asiaa ~20 vuoden perusteella itse, tiedän etten halua alkaa käyttää huumeita ja minulla on vahva vakaumus. Mutta jos en ole varovainen ja alan viettää aikaa jonkun aivan ihanan miehen kanssa, joka käyttää huumeita, niin oma alkuperäinen harkintakykyni saattaa sumeta ja luisun käyttämään niitä itsekin. :D

(Paitsi lapsen hankinta ympäristörikoksena on näistä pahempi rikos)

• Netin kautta

kannattaa etsiä ja sanoa suoraan että ei halua lasta. Itselläni - lasta haluamattomalla miehellä - on ollut se ongelma, että niiden naisten kanssa jotka eivät halua lasta, ei ole synkannut niin hyvin kuin parisuhteessa pitäisi
      -> ero
      Niiden kanssa joiden kanssa sitä mystistä kemiaa on ollut, taas on mennyt siitä lapsesta vääntämiseksi (nainen haluaa, minä en) -> ero

• been there

Tervetuloa klubiin.

Itse jäin hetki sitten samasta syystä taas sinkuksi. Noinhan se menee.

Sitten harvoin, kun törmää johonkin potentiaaliseen mieheen, ajoitus on ollut jotenkin täysin väärä. Vasta eronnut tms Tosin eipä niistäkään tiedä, olisiko heistä voinut tulla jotain enemmän.

Huoh, rasittaa jo ajatuskin, että taas joutuu juoksemaan treffeillä. Tapailemaan jotain miestä pari viikkoa ja kertoa sitten, ettei lapsia tule (itse en siis edes voisi saada lapsia). Homma päättyy sitten taas siihen.

Alkaa olla jo fiilis, ettei lopputuloksen tietäen edes kiinnosta lähteä pyytäjien kanssa deiteille. Netin kautta taas miesten laatu on ollut... no, aika kuraa. Ilkeästi ehkä sanottu, mutta niistä harvoista suurin osa näyttää olevan vain piparin perässä (siinä onnistumatta, tietysti) tai ovat muuten todella outoja tai kylmiä.

• Itse olen huomannut
        been there kirjoitti:

Tervetuloa klubiin.

Itse jäin hetki sitten samasta syystä taas sinkuksi. Noinhan se menee.

Sitten harvoin, kun törmää johonkin potentiaaliseen mieheen, ajoitus on ollut jotenkin täysin väärä. Vasta eronnut tms Tosin eipä niistäkään tiedä, olisiko heistä voinut tulla jotain enemmän.

Huoh, rasittaa jo ajatuskin, että taas joutuu juoksemaan treffeillä. Tapailemaan jotain miestä pari viikkoa ja kertoa sitten, ettei lapsia tule (itse en siis edes voisi saada lapsia). Homma päättyy sitten taas siihen.

Alkaa olla jo fiilis, ettei lopputuloksen tietäen edes kiinnosta lähteä pyytäjien kanssa deiteille. Netin kautta taas miesten laatu on ollut... no, aika kuraa. Ilkeästi ehkä sanottu, mutta niistä harvoista suurin osa näyttää olevan vain piparin perässä (siinä onnistumatta, tietysti) tai ovat muuten todella outoja tai kylmiä.

että ne naiset, joiden kanssa sängyssä synkkaa hyvin, alkavat varsin pian (muutaman kuukauden jälkeen) monkuamaan sitä lasta ja ehdottavat ehkäisyn lopettamista. Ja sitten kun kiletäydyn julistavat, että en halua OIKEASTI sitoutua kun en halua lasta. (ja näin on tapahtunut kolme kertaa, joten näen kyllä tässä kaavan, vaikka vähän typerää tietysti yleistää)

Ne naiset, joiden kanssa pedissä on laimeampaa, usein olisivatkin valmiit sitoutumaan lapsettomaan elämään, mutta suhde on muutenkin usein tuntunut niin laimealta, että en oikein ole nähnyt sille tulevaisuutta.

• been there
        Itse olen huomannut kirjoitti:

että ne naiset, joiden kanssa sängyssä synkkaa hyvin, alkavat varsin pian (muutaman kuukauden jälkeen) monkuamaan sitä lasta ja ehdottavat ehkäisyn lopettamista. Ja sitten kun kiletäydyn julistavat, että en halua OIKEASTI sitoutua kun en halua lasta. (ja näin on tapahtunut kolme kertaa, joten näen kyllä tässä kaavan, vaikka vähän typerää tietysti yleistää)

Ne naiset, joiden kanssa pedissä on laimeampaa, usein olisivatkin valmiit sitoutumaan lapsettomaan elämään, mutta suhde on muutenkin usein tuntunut niin laimealta, että en oikein ole nähnyt sille tulevaisuutta.

Hmm...

Oletko ajatellut, että lapsia haluavat ovat super-innokkaita sängyssä, koska tekevät sitä lapsi-agenda mielessä?

Melko aikaista muutaman kuukauden jälkeen vinkua lasta. Jos olisin itse samassa joukossa, päätös lapsista voisi tulla aikaisintaan muutaman vuoden päästä, kun toisen ihmisen tuntee kunnolla.

Palatakseni laimeuteen: ei innokkuus ja innovatiivisuus ole tietysti täysin lapsien hankkimisesta kiinni. Joskin minua surettaa ajatus, että miehet asettavat täydellisen (?) seksielämän arvoasteikossa niin korkealle. Halut eivät aina kohtaa, mutta mielestäni noissa asioissa voi joustaa. Ottaen toki huomioon, ettei toista pakoteta mihinkään, mihin hän ei halua.

Itse en haluaisi tulla valituksi kumppaniksi valtaosin seksuaalisuuden perusteella, kun itse arvostan kaikkein korkeimmalle ihmisen persoonaa. Siksi olen ollut ihan tyytyväinen vähän estoisempiinkin kumppaneihin, kunhan ovat kuitenkin olleet halukkaita pitämään minutkin sängyssä tyytyväisenä. Ei minua niin suuresti haittaa, jos en kaikkai innovaatioita voi pedissä kokeilla, eikä kumppani ole kovin kekseliäs. Onhan mulla oma mielikuvitus.

Sitoutumisesta ajatuksen verran. Itselleni mittari sitoutumiselle on halukkuus avioliittoon, kun sen aika on. Ellei mies pidä avioliittoa parisuhteessa tulevaisuuden mahdollisuutena, minulle se kertoo enemmän sitoutumisesta kuin lapsien tekeminen koskaan. Lapsiahan näytetään tekevän, jotta geenien jatkuvuus on varmistettu, mutta naisen kanssa ei mennä naimisiin. Jossain vaiheessa nainen sitten vaihdetaan, kun se avioliitto-kelpoinen tulee vastaan. Raadollista, mutta näinkin joskus käy.

• En minä sillä
        been there kirjoitti:

Hmm...

Oletko ajatellut, että lapsia haluavat ovat super-innokkaita sängyssä, koska tekevät sitä lapsi-agenda mielessä?

Melko aikaista muutaman kuukauden jälkeen vinkua lasta. Jos olisin itse samassa joukossa, päätös lapsista voisi tulla aikaisintaan muutaman vuoden päästä, kun toisen ihmisen tuntee kunnolla.

Palatakseni laimeuteen: ei innokkuus ja innovatiivisuus ole tietysti täysin lapsien hankkimisesta kiinni. Joskin minua surettaa ajatus, että miehet asettavat täydellisen (?) seksielämän arvoasteikossa niin korkealle. Halut eivät aina kohtaa, mutta mielestäni noissa asioissa voi joustaa. Ottaen toki huomioon, ettei toista pakoteta mihinkään, mihin hän ei halua.

Itse en haluaisi tulla valituksi kumppaniksi valtaosin seksuaalisuuden perusteella, kun itse arvostan kaikkein korkeimmalle ihmisen persoonaa. Siksi olen ollut ihan tyytyväinen vähän estoisempiinkin kumppaneihin, kunhan ovat kuitenkin olleet halukkaita pitämään minutkin sängyssä tyytyväisenä. Ei minua niin suuresti haittaa, jos en kaikkai innovaatioita voi pedissä kokeilla, eikä kumppani ole kovin kekseliäs. Onhan mulla oma mielikuvitus.

Sitoutumisesta ajatuksen verran. Itselleni mittari sitoutumiselle on halukkuus avioliittoon, kun sen aika on. Ellei mies pidä avioliittoa parisuhteessa tulevaisuuden mahdollisuutena, minulle se kertoo enemmän sitoutumisesta kuin lapsien tekeminen koskaan. Lapsiahan näytetään tekevän, jotta geenien jatkuvuus on varmistettu, mutta naisen kanssa ei mennä naimisiin. Jossain vaiheessa nainen sitten vaihdetaan, kun se avioliitto-kelpoinen tulee vastaan. Raadollista, mutta näinkin joskus käy.

seksuaalisella synkkaamisella sitä tarkoittanut mitään sänkyakrobatiaa, vaan sitä että seksuaalista jännitettä on. Että esim kosketellaan toista alinomaan (eikä toinen kavahda kosketusta), halataan ja suukotellaan paljon, nukutaan toisiin kietoutuneina eikä selät vastakkain jne. Varsinainen seksi on vain pieni osa tätä kokonaisuutta.

Itse olen aika kyyninen luonne ja en osaa nähdä aviollittoa kuin palana paperia. Siitä pääse eroon yksipuolisella ilmoituksella puolessa vuodessa. Minusta sitoutuminen ei vaadi mitään papereita. Se tehdään sydämessä ei kirkossa tai maistraatissa. Itselläni ei ole mitään avioliittoa vastaaan, mutta pidän jotenkin hassuna ajatella, että jotenkin lisäisi sitoutumista

• been there
        En minä sillä kirjoitti:

seksuaalisella synkkaamisella sitä tarkoittanut mitään sänkyakrobatiaa, vaan sitä että seksuaalista jännitettä on. Että esim kosketellaan toista alinomaan (eikä toinen kavahda kosketusta), halataan ja suukotellaan paljon, nukutaan toisiin kietoutuneina eikä selät vastakkain jne. Varsinainen seksi on vain pieni osa tätä kokonaisuutta.

Itse olen aika kyyninen luonne ja en osaa nähdä aviollittoa kuin palana paperia. Siitä pääse eroon yksipuolisella ilmoituksella puolessa vuodessa. Minusta sitoutuminen ei vaadi mitään papereita. Se tehdään sydämessä ei kirkossa tai maistraatissa. Itselläni ei ole mitään avioliittoa vastaaan, mutta pidän jotenkin hassuna ajatella, että jotenkin lisäisi sitoutumista

Ah, väärin ymmärsin siis. Itsekin kaipaan juuri tuollaista. Itse kutsun sitä tosin läheisyydeksi, en seksuaalisesti jännitteeksi.

Näin naisena olisi tosi rasittavaa, jos kaikessa kosketuksessa on ajatuksena päätyä seksiin. Jos näin olisi, kosketuksesta tulisi vastenmielistä, sillä pelkkään läheisyyteenkin on suuri tarve. Jos sen saaminen jäisi aina väliin, se alkaisi ahdistaa.

Ei avioliitto tietysti lisää sitoutumista, mutta mielestäni se mittaa sitä jossain määrin. Tunnustettua halua olla yhdessä loppuelämä. Itse ainakin haluan olla jonain päivänä rakastettu vaimo, en pelkkä tyttöystävä. Se on minulle emotionaalisesti tärkeää ja osa romantiikkaa. Juridisestikin se on järkevää, jos paperinpala-asteelle vielä asiaa ajatellaan.

• mies32
        En minä sillä kirjoitti:

Ei seksuaalinen jännite tule automaattisesti koskettelusta, vaan niissä kosketuksissa pitää olla sitä jännitettä, sähköä, kemiaa..
        Toinen pariskunta voi kosketella toisiaan kerran viikossa, mutta silloin kun koskettelee, taivas salamoi. Toinen taas halinallettelee pitkin päiviä, mutta missään ei värähdä.

• mies32
        been there kirjoitti:

Ah, väärin ymmärsin siis. Itsekin kaipaan juuri tuollaista. Itse kutsun sitä tosin läheisyydeksi, en seksuaalisesti jännitteeksi.

Näin naisena olisi tosi rasittavaa, jos kaikessa kosketuksessa on ajatuksena päätyä seksiin. Jos näin olisi, kosketuksesta tulisi vastenmielistä, sillä pelkkään läheisyyteenkin on suuri tarve. Jos sen saaminen jäisi aina väliin, se alkaisi ahdistaa.

Ei avioliitto tietysti lisää sitoutumista, mutta mielestäni se mittaa sitä jossain määrin. Tunnustettua halua olla yhdessä loppuelämä. Itse ainakin haluan olla jonain päivänä rakastettu vaimo, en pelkkä tyttöystävä. Se on minulle emotionaalisesti tärkeää ja osa romantiikkaa. Juridisestikin se on järkevää, jos paperinpala-asteelle vielä asiaa ajatellaan.

Etkö koe olevasi tunnustettu rakas päästessäsi tyttöystävänä esimerkiksi miehesi vanhempien joulupöytään?
        Oletko epäluottavainen? Et usko miehesi sanaan ja tekoihin ennen kirkkoa?

• SomebodyXXX

Tuntuu se olevan vaikeaa todellakin löytää edes yksi täysipäinen mies joka ei halua lapsia. Vuosien saatossa on huomattu että kun aletaan jälkikasvusta puhumaan on kantapäät vastakkain. Ja itse olen vapaaehtoisesti lapseton. Miehet eivät vain ole voineet sisäistää ajatusta lapsia haluamattomasta naisesta.

• mies32

Voisiko täyspäisen määritelmässäsi olla korjaamisen varaa? Jos haet mahdollisimman turvallista ja perinteistä vanhanaikaista miestä, on todennäköistä, että sellainen myös haluaa elää perinteisen turvallisen vanhanaikaisen perhe-elämän.

• Niinpä.
        mies32 kirjoitti:

Voisiko täyspäisen määritelmässäsi olla korjaamisen varaa? Jos haet mahdollisimman turvallista ja perinteistä vanhanaikaista miestä, on todennäköistä, että sellainen myös haluaa elää perinteisen turvallisen vanhanaikaisen perhe-elämän.

Lapsia haluamattomat ovat yleensä boheemeja ja liberaaleja, harvemmin sovinnaisia, perinteisiä ja konservatiiveja

• minä myös

0len tullut enemmän siihen tulokseen, etten halua lapsia ollenkaan. Olen siis nainen, lähestyn kolmeakymppiä. Pidän lapsista mutta en tahdo omia. En tahdo koiraakaan. Kissa on ainut jota voisin harkita, mutta vain kaupungin ulkopuolella.

Toivon löytäväni miehen, joka ei tahdo lapsia eikä muita karvapalleroita elämäänsä. Miehen, joka on hoitanut elämänsä järjestykseen mm. rahallisesti ja töissä kiireen/ kiireettömyyden osalta. Sellainen älykäs ja oikealla tavalla itsevarma mies, muista riippumaton yksilö ;)

• kimi

Täällä olis sun toive mies 29v jos kelpaa?

• 9+3 ei ole 12

En halua lapsia mutta en halua myöskään kissoja / koiria.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe