sähköpostia?
Kuinka monen palstan rekatun kanssa olet lähettänyt
99
126
Vastaukset
Muistaakseni kahden rekatun (naisia).
- ?
Onko toinen niistä zisel?
? kirjoitti:
Onko toinen niistä zisel?
En ole muistaakseni lähettänyt koskaan ziselille meiliä, miks kysyt?
Nyt muihin puuhiin taas :)
Muistaakseni kahden rekatun (naisia).
- love box
hahmotelma kirjoitti:
Vastaus nyt vaan sattui olemaan sama.
kanasutralle ja Jaanalle
love box kirjoitti:
kanasutralle ja Jaanalle
Eipä ole kumpikaan heistä tuolla kahden palstalaisen listalla.
- salikaverisiko?
hahmotelma kirjoitti:
Eipä ole kumpikaan heistä tuolla kahden palstalaisen listalla.
iso karvainen mies?
- tää on varma
hahmotelma kirjoitti:
Ei.
The One
tää on varma kirjoitti:
The One
Ei. Vaikka häneltä voisikin kysyä voimatreeniä varten vinkkejä.
- ;)
Papun ja xenan?
- big foot
hahmotelma kirjoitti:
Ei. Vaikka häneltä voisikin kysyä voimatreeniä varten vinkkejä.
Richartti....jalka-asioissa
big foot kirjoitti:
Richartti....jalka-asioissa
No jos alan totisemmin jalkapöydän lihaksia jumppaamaan.
- pari lisää
hahmotelma kirjoitti:
No jos alan totisemmin jalkapöydän lihaksia jumppaamaan.
Genion ja kirpelan?
- datsunin kaa
hahmotelma kirjoitti:
En kummankaan.
dazun?
- ei rek-
En pysty laskee.. Niitä on monta.
- Hähää
Tää oli varmaan Timanttia, jolla on löysäks pantu pilde; hähää
Hähää kirjoitti:
Tää oli varmaan Timanttia, jolla on löysäks pantu pilde; hähää
Eiks peräkammarin tumputtaja tiedä, että pillu tiukkenee panemalla.
- mm
Richartti kirjoitti:
Eiks peräkammarin tumputtaja tiedä, että pillu tiukkenee panemalla.
Lorttojen propagandaa.
Kolmen.
- Papu (ei kirj.)
Kenelle kaikille???
Papu (ei kirj.) kirjoitti:
Kenelle kaikille???
Vastasin sähköpostiisi. Hähäähh...kato sieltä. xD
Neljän.
- minä oon
viiden kanssa. Mutta sille kuudennelle en sitten uskaltanut, vaikka osoitekin oli. Ei vain tohtinut. Hänen kanssaan tuskin olisi edes mitään pidempää kirjeenvaihtoa syntynyt, olisin vain muutaman lauseen hänelle halunnut kertoa. Toisaalta, miksi kertoisin, en oikein sitäkään tiennyt, niin sitten ei oikein ole mitään mieltä kirjoittaa ylipäätään mitään.
- ..
Ainakin 14 kanssa
- ..
Kuinka monen kanssa tällä hetkellä?
- ..
.. kirjoitti:
Kuinka monen kanssa tällä hetkellä?
En yhdenkään
- ..
.. kirjoitti:
En yhdenkään
Et edes xenan?
- ..
.. kirjoitti:
Et edes xenan?
En ole tietääkseni hänen kanssaan vaihtanut sähköposteja. Vaihtanut viestejä yksityisesti muuta kautta kyllä, mutten sänköpostitse.
- ..
.. kirjoitti:
En ole tietääkseni hänen kanssaan vaihtanut sähköposteja. Vaihtanut viestejä yksityisesti muuta kautta kyllä, mutten sänköpostitse.
Nyt kun muistelin lisää, niin tuli pari palstalaista lisää. Ainakin 17 kanssa.
- ?
.. kirjoitti:
Nyt kun muistelin lisää, niin tuli pari palstalaista lisää. Ainakin 17 kanssa.
Olet Jazuli?
- ..
? kirjoitti:
Olet Jazuli?
Heh, en ole.
- Q
.. kirjoitti:
Heh, en ole.
Olet xena
- ..
.. kirjoitti:
Heh, en ole.
Tuli taas mieleen yksi lisää kenen kanssa pari sähköpostia tullut vaihdettua. 18 toistaiseksi.
- ..
.. kirjoitti:
Heh, en ole.
No olen. :)
- :D
.. kirjoitti:
Heh, en ole.
Olet Genio.
- ..
:D kirjoitti:
Olet Genio.
Sitten jos lasketaan gallerian privaviestittely mukaan, saadaan jokunen vielä lisää. Reilu 20 kanssa olen vaihtanut viestejä yksityisesti.
- ?
.. kirjoitti:
Sitten jos lasketaan gallerian privaviestittely mukaan, saadaan jokunen vielä lisää. Reilu 20 kanssa olen vaihtanut viestejä yksityisesti.
Mikset xena sitten enää sähköpostittele kenenkään kanssa?
- ..
? kirjoitti:
Mikset xena sitten enää sähköpostittele kenenkään kanssa?
Ensinnäkin en ole xena ja toiseksi en jaksa sähköpostitella kenenkään kanssa. En palstalaisten enkä muidenkaan kanssa. Eikä siihen ole tarvetta, on muitakin välineitä yhteydenpitoon.
Heh, ja ärsyttääkseen joitakin teistä täytyy varmaan kertoa, että niistä palstailaisista 3 on ollut miespuolisia ja loput naisia... - xena
.. kirjoitti:
Ensinnäkin en ole xena ja toiseksi en jaksa sähköpostitella kenenkään kanssa. En palstalaisten enkä muidenkaan kanssa. Eikä siihen ole tarvetta, on muitakin välineitä yhteydenpitoon.
Heh, ja ärsyttääkseen joitakin teistä täytyy varmaan kertoa, että niistä palstailaisista 3 on ollut miespuolisia ja loput naisia...Olet Q
- ..
xena kirjoitti:
Olet Q
Mulla on sirompi klyyvari.
- xena
.. kirjoitti:
Mulla on sirompi klyyvari.
Ja itseasiassa huomasinkin kirjoituksessasi piirteen joka paljastaa, että Q et ole. Nimimerkkisi vain hämäsi.
- ;)
.. kirjoitti:
Heh, ja ärsyttääkseen joitakin teistä täytyy varmaan kertoa, että niistä palstailaisista 3 on ollut miespuolisia ja loput naisia...Siis Genio, tuosta hehettelystä ei ole epäilystä. Oletko varma, että niistä naispuolisista joku ei olis ollut mies? Esim. minä ;)
- ..
xena kirjoitti:
Ja itseasiassa huomasinkin kirjoituksessasi piirteen joka paljastaa, että Q et ole. Nimimerkkisi vain hämäsi.
Joku toinenkin on osallistunut tähän kahdella pisteellä.
- ..
;) kirjoitti:
Siis Genio, tuosta hehettelystä ei ole epäilystä. Oletko varma, että niistä naispuolisista joku ei olis ollut mies? Esim. minä ;)
Olen.
- ...
.. kirjoitti:
Niin mutta kirjoitukseta minä ne vihjeet poimin, en nimimerkistä. Nimimerkki tosin sai aikaan mielleyhtymän.
- D
.. kirjoitti:
ei rek-
12.8.2012 13:58
0
Sulje
En pysty laskee.. Niitä on monta.
Hän voisi olla Q. - ..
... kirjoitti:
Niin mutta kirjoitukseta minä ne vihjeet poimin, en nimimerkistä. Nimimerkki tosin sai aikaan mielleyhtymän.
Samapa se. Lopetin privailut palstalaisten kanssa hiukan ennen sitä kollektiivista mielenterveyden järkkymistä palstalla. Ne, joiden kanssa olen edelleen väleissä ja yhteydessä, eivät ole enää palstalaisia minulle, vaan oikeita ihmisiä. Eivät ole enää nimimerkkejä ja sanoja ruudulla.
- ;)
.. kirjoitti:
Olen.
Ok, sit et ole Genio. Jos kerran olet varmistanut asian esim. puhelimitse.
- ..
;) kirjoitti:
Ok, sit et ole Genio. Jos kerran olet varmistanut asian esim. puhelimitse.
Yksikään mies ei osaa esittää naista niin hyvin, etten erottaisi naista miehestä.
- ..
.. kirjoitti:
Yksikään mies ei osaa esittää naista niin hyvin, etten erottaisi naista miehestä.
Paitsi ehkä transu, joka kokee olevan enemmän nainen kuin mies.
- ;)
.. kirjoitti:
Niin, ei puhelimessa, mutta kirjoittamalla olen itse saanut mm. Geniota huijattua. Uskon, että hän uskoo vieläkin minun olevan nainen.
- ?
;) kirjoitti:
Niin, ei puhelimessa, mutta kirjoittamalla olen itse saanut mm. Geniota huijattua. Uskon, että hän uskoo vieläkin minun olevan nainen.
Mikä oli motiivisi?
- ;)
? kirjoitti:
Mikä oli motiivisi?
Olen bi, mutta motiivi ei ollut seksuaalinen. Halusin selvittää palstan ihmissuhdekuvioita, etenkin kenen naisien kanssa hän on tekemisissä ym.
- ..
;) kirjoitti:
Mistä tiedät, että et kuulu niiden kolmen miespuolisen joukkoon, joista mainitsin? Et niin mistään.
Palstalla taas ei sukupuolella ole väliä. - ...
.. kirjoitti:
Samapa se. Lopetin privailut palstalaisten kanssa hiukan ennen sitä kollektiivista mielenterveyden järkkymistä palstalla. Ne, joiden kanssa olen edelleen väleissä ja yhteydessä, eivät ole enää palstalaisia minulle, vaan oikeita ihmisiä. Eivät ole enää nimimerkkejä ja sanoja ruudulla.
Luonnollisesti.
- ;)
.. kirjoitti:
Mistä tiedät, että et kuulu niiden kolmen miespuolisen joukkoon, joista mainitsin? Et niin mistään.
Palstalla taas ei sukupuolella ole väliä.Kyseei ollut palstailusta, vaan meileistä.
;) kirjoitti:
Oletko sä nyt ylpeä itsestäsi?
- ?
voopotin kirjoitti:
Oletko sä nyt ylpeä itsestäsi?
Keneltä kysyt?
- ;)
voopotin kirjoitti:
;) marrinaamalta.
Miksi ylpeä? Geniota on helppo huijata, ei siitä ylpeyttä tarvitse tuntea. Sain mitä halusin, tiedot, mitkä tarvitsin. Ei muuta. Ja hänen on turha yrittää selvittää kuka olen, ei tule onnistumaan.
;) kirjoitti:
Miksi ylpeä? Geniota on helppo huijata, ei siitä ylpeyttä tarvitse tuntea. Sain mitä halusin, tiedot, mitkä tarvitsin. Ei muuta. Ja hänen on turha yrittää selvittää kuka olen, ei tule onnistumaan.
Huijaatko sä muitakin?
- ;)
voopotin kirjoitti:
Huijaatko sä muitakin?
En enää käytä sitä nikkiä juurikaan.En miinustellut. Voi olla, että on toinenkin naisnikki käytössä täällä..
- ?
;) kirjoitti:
En enää käytä sitä nikkiä juurikaan.En miinustellut. Voi olla, että on toinenkin naisnikki käytössä täällä..
Keskustelet nais"kaverien" kanssa sillä? Puhutte miehistä jne.?
;) kirjoitti:
Ok. Se haistatus meni sille joka miinusti.
- ?
;) kirjoitti:
Olen bi, mutta motiivi ei ollut seksuaalinen. Halusin selvittää palstan ihmissuhdekuvioita, etenkin kenen naisien kanssa hän on tekemisissä ym.
Oletko/olitko kiinnostunut niistä naisista? Esiinnyitkö miesnikkinä niille naisille, joista tietoja utelit?
- ;)
? kirjoitti:
Oletko/olitko kiinnostunut niistä naisista? Esiinnyitkö miesnikkinä niille naisille, joista tietoja utelit?
On minulla miesnikkejäkin.
- ..
;) kirjoitti:
Kunhan selittelet. Mutta samapa se. Ei ole minun ongelma.
- ..
.. kirjoitti:
Kunhan selittelet. Mutta samapa se. Ei ole minun ongelma.
Heh, enkä taatusti ole meilaillut dazun kanssa. En edes vahingossa.
- ;)
.. kirjoitti:
Heh, enkä taatusti ole meilaillut dazun kanssa. En edes vahingossa.
Minä en ole dazu, huh sentään.
- ..
;) kirjoitti:
Minä en ole dazu, huh sentään.
Tiedätkö... ihan sama kuka olet. Koska motiivisI juuri nyt on vaan sohia ja toivoa, että osuu johonkin. Hakuammuntaa, sanoisin...
Ja sitten toisaalta.. Heh... Pitäisi varmaan olla imarreltu, et on tullut tehtyä niin voimakas vaikutus johonkin mieheen. Ja ei... Älä pelkää. En ala julkaisemaan täällä julkisesti minulle kirjoitettuja vuodatuksia. Koska tuskin olet kukaan niistä, joiden kanssa olen enemmän meilejä vaihtanut... - ;)
? kirjoitti:
Kyllä. En ole kiinnostunut palstan miehistä, vaikka bi olenkin. Naisena saan enemmän infoa naisilta ja miehiltä.
- ;)
.. kirjoitti:
Tiedätkö... ihan sama kuka olet. Koska motiivisI juuri nyt on vaan sohia ja toivoa, että osuu johonkin. Hakuammuntaa, sanoisin...
Ja sitten toisaalta.. Heh... Pitäisi varmaan olla imarreltu, et on tullut tehtyä niin voimakas vaikutus johonkin mieheen. Ja ei... Älä pelkää. En ala julkaisemaan täällä julkisesti minulle kirjoitettuja vuodatuksia. Koska tuskin olet kukaan niistä, joiden kanssa olen enemmän meilejä vaihtanut...Heh, en ole kiinnostunut sinusta, motiivini oli toinen, mutta se oli hauskaa kyllä.
- ;)
.. kirjoitti:
Ja sitten toisaalta.. Heh... Pitäisi varmaan olla imarreltu, et on tullut tehtyä niin voimakas vaikutus johonkin mieheen. Ja ei... Älä pelkää. En ala julkaisemaan täällä julkisesti minulle kirjoitettuja vuodatuksia. Koska tuskin olet kukaan niistä, joiden kanssa olen enemmän meilejä vaihtanut...Tietäisitpä mitä ne naiset sinusta minulle naisena kertovat. Et olisi noin polleaa. Ja omista miesnikeistäni taas olen kuullut lähes pelkkää hyvää.
- kerrohan meille nyt
;) kirjoitti:
Tietäisitpä mitä ne naiset sinusta minulle naisena kertovat. Et olisi noin polleaa. Ja omista miesnikeistäni taas olen kuullut lähes pelkkää hyvää.
Mitkä miesnikit???
- ..
;) kirjoitti:
Tietäisitpä mitä ne naiset sinusta minulle naisena kertovat. Et olisi noin polleaa. Ja omista miesnikeistäni taas olen kuullut lähes pelkkää hyvää.
Tiedätkö mitä? Mulle on harvoin ollut epäselvää mitä mieltä ihmiset minusta on. En muista milloin viimeeksi, varmaan joskus teininä. En vaan erityisemmin välitä siitä. Mulla on aina ollut taipumusta saada ihmisistä se todellinen minä esiin, sellainen saattaa vitu*taa montaakin ihmistä, erityisesti sellaisia jotka haluaa olla jotain muuta mitä he todella ovat.
Mutta joo. Sait nyt mitä halusit. Hiukan palstahuomiota taas kerran. Moni asia muuttuu, mutta yksi näyttäisi vuodesta toiseen pysyvän samana. Jos haluat palstahuomiota, vedä Genio juttuihin mukaan. Huomio ja mielenkiinto on taattu.
Ja ole hyvä, minä en tästä köyhtynyt. Mutta sulla on taas kerran miettimistä, että mitä seuraavaksi keksit palstahuomion saamiseksi. Millä tavalla seuraavalla kerralla vedät Genion mukaan palstahuomion saamiseksi. - ;)
.. kirjoitti:
Tiedätkö mitä? Mulle on harvoin ollut epäselvää mitä mieltä ihmiset minusta on. En muista milloin viimeeksi, varmaan joskus teininä. En vaan erityisemmin välitä siitä. Mulla on aina ollut taipumusta saada ihmisistä se todellinen minä esiin, sellainen saattaa vitu*taa montaakin ihmistä, erityisesti sellaisia jotka haluaa olla jotain muuta mitä he todella ovat.
Mutta joo. Sait nyt mitä halusit. Hiukan palstahuomiota taas kerran. Moni asia muuttuu, mutta yksi näyttäisi vuodesta toiseen pysyvän samana. Jos haluat palstahuomiota, vedä Genio juttuihin mukaan. Huomio ja mielenkiinto on taattu.
Ja ole hyvä, minä en tästä köyhtynyt. Mutta sulla on taas kerran miettimistä, että mitä seuraavaksi keksit palstahuomion saamiseksi. Millä tavalla seuraavalla kerralla vedät Genion mukaan palstahuomion saamiseksi.Valitan, mutta olet helpoin. Kun otetaan sekä miehet että naiset huomioon.
.. kirjoitti:
Ja ole hyvä, minä en tästä köyhtynyt. Mutta sulla on taas kerran miettimistä, että mitä seuraavaksi keksit palstahuomion saamiseksi. Millä tavalla seuraavalla kerralla vedät Genion mukaan palstahuomion saamiseksi.Olisko kuitenkin niin, että silmäniskuhymiö on joku nainen, joka ei oikein pidä Geniosta ja haluaa piruilla. Veikkaan, että kyseessä on Quiterie.
Sama kirjoittaja on ollut minun kimpussa täällä ja yleensä komppaillut Genioo.
Jaanalle vähän jäitä hattuun. Ei sun tarvi kantaa huolta Genion asioista, ellette ole enää suhteessa. Dont be a puppet.
Saipahan kuitenkin kunnon naurut Genion ja voopotin paniikista.
Seuraavaan kirjoitukseen taidan kommentoida:
"Mulla on aina ollut taipumusta saada ihmisistä se todellinen minä esiin, sellainen saattaa vitu*taa montaakin ihmistä, erityisesti sellaisia jotka haluaa olla jotain muuta mitä he todella ovat."
Älä sotke narsisteja ja ihmisiä keskenään. Se on sellainen asia, mitä teet hyvin usein... käytät varsinkin "nainen"-sanaa, puhuessasi narsisteista.
Narsistilla on se kaunis ulkokuori, minkä tarkoitus on projisoida. Sinä usein isket kiinni tähän projektioon ja käännät sen naista itseään vastaan, jolloin saat naisen projektion valjastettua omaan käyttöösi, koska nainen kokee häpeää ollessaan kohdistamatta projektiota haluamiisi kohteisiin(palstamaine).
En tiedä onko sinulla sellaista ongelmaa, vai ei, mutta palstan perusteella näyttäisi ainakin siltä, että näet vähän kaikki saman muotin mukaisina, eli katsot kaikkia kyynisesti, kuin he olisivat narsisteja. Ihmiskäsityksesi perustuu samaan kaavaan ja samaan hyökkäyskaavaan. Tuohon taas syy on siinä, että heijastat itsesi toisiin ihmisiin.dazu kirjoitti:
Olisko kuitenkin niin, että silmäniskuhymiö on joku nainen, joka ei oikein pidä Geniosta ja haluaa piruilla. Veikkaan, että kyseessä on Quiterie.
Jaanalle vähän jäitä hattuun. Ei sun tarvi kantaa huolta Genion asioista, ellette ole enää suhteessa. Dont be a puppet.
"Mulla on aina ollut taipumusta saada ihmisistä se todellinen minä esiin, sellainen saattaa vitu*taa montaakin ihmistä, erityisesti sellaisia jotka haluaa olla jotain muuta mitä he todella ovat."
Älä sotke narsisteja ja ihmisiä keskenään. Se on sellainen asia, mitä teet hyvin usein... käytät varsinkin "nainen"-sanaa, puhuessasi narsisteista.
Narsistilla on se kaunis ulkokuori, minkä tarkoitus on projisoida. Sinä usein isket kiinni tähän projektioon ja käännät sen naista itseään vastaan, jolloin saat naisen projektion valjastettua omaan käyttöösi, koska nainen kokee häpeää ollessaan kohdistamatta projektiota haluamiisi kohteisiin(palstamaine).
En tiedä onko sinulla sellaista ongelmaa, vai ei, mutta palstan perusteella näyttäisi ainakin siltä, että näet vähän kaikki saman muotin mukaisina, eli katsot kaikkia kyynisesti, kuin he olisivat narsisteja. Ihmiskäsityksesi perustuu samaan kaavaan ja samaan hyökkäyskaavaan. Tuohon taas syy on siinä, että heijastat itsesi toisiin ihmisiin.Joku näkee taas pikkuisia vihreitä miehiä siellä missä niitä ei ole koskaan ollutkaan. Jospa paat omaan hattuus jäitä vaan.
- ??
dazu kirjoitti:
Olisko kuitenkin niin, että silmäniskuhymiö on joku nainen, joka ei oikein pidä Geniosta ja haluaa piruilla. Veikkaan, että kyseessä on Quiterie.
En tiedä onko sinulla sellaista ongelmaa, vai ei, mutta palstan perusteella näyttäisi ainakin siltä, että näet vähän kaikki saman muotin mukaisina, eli katsot kaikkia kyynisesti, kuin he olisivat narsisteja. Ihmiskäsityksesi perustuu samaan kaavaan ja samaan hyökkäyskaavaan. Tuohon taas syy on siinä, että heijastat itsesi toisiin ihmisiin.Q suuttui klyyvari-kommentista?
voopotin kirjoitti:
Joku näkee taas pikkuisia vihreitä miehiä siellä missä niitä ei ole koskaan ollutkaan. Jospa paat omaan hattuus jäitä vaan.
Tädillä vaan pomppas tuosta Genion ahdingosta. Varo vaan, ettei tule vauvasta kovin temperamenttista. Hassua, kun joskus pomppaa siellä Genionkin päässä. On nimittäin samanlaisia provoja tullut mun suuntaan sellaset 150 tässä parissa vuodessa.
Aika monet naiset täällä on muuten nähneet pikku-ukkoja mun suuntaan. Jostain syystä yleensä siellä toisessa päässä on ollut nukkemestari muun G.M.
Tuon takia olenkin näihin palstan sekoiluihin joutunut mukaan huolimatta pitkän aikaa suhteellisen passiivisesta otteesta palstailuun.?? kirjoitti:
Q suuttui klyyvari-kommentista?
Tuo trollaus-väite siitä, että olisi mies, joka on huijannut Genioo on epävarmuuden projektio, joten voisihan se olla, että Genion mielipide Quiterien nenästä, oli Quiterielle niin suuren epävarmuuden aiheuttaja omasta ulkonäöstään, että se piti koittaa sirtää Genioon projektiivisella identifikaatiolla.
Se, mitä tunnet(tai mitä sinun halutaan tuntevan) hyökkäyksen alla, kertoo, mikä tunne ajoi toisen hyökkäämään.dazu kirjoitti:
Tädillä vaan pomppas tuosta Genion ahdingosta. Varo vaan, ettei tule vauvasta kovin temperamenttista. Hassua, kun joskus pomppaa siellä Genionkin päässä. On nimittäin samanlaisia provoja tullut mun suuntaan sellaset 150 tässä parissa vuodessa.
Aika monet naiset täällä on muuten nähneet pikku-ukkoja mun suuntaan. Jostain syystä yleensä siellä toisessa päässä on ollut nukkemestari muun G.M.
Tuon takia olenkin näihin palstan sekoiluihin joutunut mukaan huolimatta pitkän aikaa suhteellisen passiivisesta otteesta palstailuun.Ovelasti sä yhdistät kaiken sanomani aina Genioon, miksi? Eikö sun mielestä tollaista käytöstä saa ihmetellä ilman, että se liittyy tiettyyn henkilöön?
Mä ajattelin, että tuleeko siitä ylpeä olo kun saa huijatuksi jotain. Niin ja mietin tietysti, että mahtaako sellainen ihminen huijata kaikkia muitakin ja miksi?
Mutta tietysti Dazu sinusta kaikki palstalla liittyy Genioon. Genio on sulle pakkomielle. Joskus tuntuu, että olet jopa rakastunut kyseiseen mieheen jollain tasolla. Miten ihmeessä sinä muuten jaksaisit jankuttaa jostain ihmisestä ellet ole korviasi myöden liisterissä ihmiseen.
Minä en jaksaisi puhua sellaisista jotka mua ei kiinnosta, jotka etoo jo ajatuksenakin. Siksi en ehkä ymmärrä sun logiikkaasi lainkaan.
Sähköpostia? Kahden kanssa. Privaa useamman kun kahden, mutta vähemmän kuin 10 kanssa.
Toinen noista s.postilaisista on nainen ja toinen mies. Miehen kanssa emme enää s.postittele, koska asumme samassa osoitteessa. :)Hetkinen valehtelin, kolmen kanssa. Kahden naisen ja yhden miehen. Unohtu ne yhdet kaupat. ;)
voopotin kirjoitti:
Hetkinen valehtelin, kolmen kanssa. Kahden naisen ja yhden miehen. Unohtu ne yhdet kaupat. ;)
Ai, mutta unohdin taaskin karjalan kaverini. Sorppa. Eli joo kahden miehen ja kahden naisen kanssa. Pari viestiä muistaakseni myös erään entisen naisrekatun kanssa (nimeä en sano). Ja sitten yks heppu, joka on tainnut kerran nikillään kirjottaa tälle palstalle, joten en laske palstalaiseksi häntä. Joskus vieläkin tulee kyseltyä kuulumisia.
Sit se yks ruottinsuomalainen, sille pari s.postia. Hmm, siinä ne tais olla.
Mut siis säännöllisesti vain kahdelle, eli yhdelle miehelle ja yhdelle naiselle.- ;)
voopotin kirjoitti:
Ai, mutta unohdin taaskin karjalan kaverini. Sorppa. Eli joo kahden miehen ja kahden naisen kanssa. Pari viestiä muistaakseni myös erään entisen naisrekatun kanssa (nimeä en sano). Ja sitten yks heppu, joka on tainnut kerran nikillään kirjottaa tälle palstalle, joten en laske palstalaiseksi häntä. Joskus vieläkin tulee kyseltyä kuulumisia.
Sit se yks ruottinsuomalainen, sille pari s.postia. Hmm, siinä ne tais olla.
Mut siis säännöllisesti vain kahdelle, eli yhdelle miehelle ja yhdelle naiselle.Entäs anzzyn?
Privoihinkin laskin vain ne joiden kanssa olen privannut enemmän kuin kerran tai kaksi.
Jos kaikki privat laskisi, niin tulisi helkkaristi enemmän. Mä kun olen bruukannut aina vastata jos joku jotain on mulle kirjottanut. Mut millään en kykene sanomaan priva henkilöiden lukumäärää. Alkuaikoina niitä oli monta. matkan varrella vähemmän.
Ja nyt ei lainkaan, koska en pidä galleriaa auki enkä siis ota viestejä vastaan.- häivy kurppa!
voopotin kirjoitti:
Privoihinkin laskin vain ne joiden kanssa olen privannut enemmän kuin kerran tai kaksi.
Jos kaikki privat laskisi, niin tulisi helkkaristi enemmän. Mä kun olen bruukannut aina vastata jos joku jotain on mulle kirjottanut. Mut millään en kykene sanomaan priva henkilöiden lukumäärää. Alkuaikoina niitä oli monta. matkan varrella vähemmän.
Ja nyt ei lainkaan, koska en pidä galleriaa auki enkä siis ota viestejä vastaan.Juujuu, ei kiinnosta sun yksityiskohtaiset selostukset.
häivy kurppa! kirjoitti:
Juujuu, ei kiinnosta sun yksityiskohtaiset selostukset.
Häivy itse. Kukas käskee lukea jos ei kiinnosta. :)
- 6
2 4=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242413
- 951536
- 1181274
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18969- 52862
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249861Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo19850MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795