Ootte te naiset niin hassuja

ghgfh

Mikä teitä naisia estää vierailemasta profiilissa. Tai siis vierailettehan te, mutta ette tunnuksillanne kirjautuneena. Tossa eilen pistin parille tytölle viestiä. Seurasin heidän online tilaansa. Heti viestin lähetettyäni nainen kirjautuu ulos. Ja kohta taas sisään. Mikä siinä naiset on että ette halua näyttää vierailleenne miehen profiilissa? Koitatteko kenties vielä samalla antaa vaikutelman että olette poistaneet viestin lukematta sitä?
Tiedän että ihminen on sen verran utelias että hän kyllä katsoo keneltä viesti on tullut, mutta miksi se pitää tehdä vasta uloskirjautuneena?

10

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman havainnut

      Tämä varmaan jotteii mies kuvittele että nainen olisi kiinnostunut jopa niin paljon että ihan virailee viestin lähettäneen profiilissa... sehän olisi jo hieman liikaa osoittaa toiseen suuntaan että"sinut on kyllä huomattu"....paljon mukavampi jättää mies olotilaan "olet minulle vain ilmaa".

    • :::((((

      Miten te ootte noin katkeroituneita luusereita? Kyttäätte naisten paikalla oloja ja poistumisia. Että tervetuloa yksinäinen loppuelämä, jos ei muuhun pysty. Hyh. Ja sitten vielä kuvitellaan olevan nokkeliakin?

      • ::::)))))

        kumpi on nokkelampi? Se joka kirjautuu ulos, ettei toinen näe tämän vierailua profiilisivulla, vai se joka katsoo kirjautuuko toinen ulos käydäkseen profiilisivulla? =D


      • nolifer.....
        ::::))))) kirjoitti:

        kumpi on nokkelampi? Se joka kirjautuu ulos, ettei toinen näe tämän vierailua profiilisivulla, vai se joka katsoo kirjautuuko toinen ulos käydäkseen profiilisivulla? =D

        Molemmat ihan tyhymiä.


    • djghjdgj

      Nokkelaa on vetää vuodesta toiseen, aiheeseen kun aiheeseen se todella nokkela katkeruuskortti? Noh, mistä sulle koko katkeruus ylipäätään mieleen juolahti? Itse kun en koko sanaa ole vuosiin muistanut:)

      No selvennetään sulle nyt miten sen huomasin. Kun laitan hakukriteerit trefit osioon ja haen, niin siihen tulee sivullinen paikalla olevia ja valokuvallisia naisia näille on vielä ikä kriteerit. Niitäkun siinä rauhassa kattelee ja miettii et kellehän laittas viestiä ja mitä sille laittas ni huomaa siinä aika helposti tyhmempikin jos joku on poistunut. Ja eikös se treffipalstailu ole vähän niinkuin kyttäämistä. Sä et tietenkään siellä ole kyttäämässä? Sä et oo niin katkera luuseri et nettideittejä harrastat? No et olekkaan!! Sä oot vielä pahempi kuin katkera luuseri. Sua kiinostaa nettideitit muttet itse ole siellä kun et uskalla mennä sinne.

      runkuti runkuti vaan sinne loppuelämäksi :)

    • No herranjestas että jotkut osaa ,leikkiä sitten vaikeita. Kyllä mä kurkin ihan avoimesti kuka on käynyt mua kurkkimassa. Jos on kivan olonen tyyppi ni laitan jopa viestiä, että kivat kun kurkit. Oikeesti harmittaa ettei jengi laita mitään viestiä.

    • Joe Goes Pop

      Ootte te hassuja.. Etsin profiilissani lapsetonta naista ja kun vastaan lapsen omaavalle äidille erittäin kohteliaasti ja pahoitellen, että minä en nyt ole kiinnostunut, niin tulee torjunta palkaksi. Niinku miksi?

    • varmaan kuuluu sulle

      So what?

      Ei ole jaksanut enää aikoihin kiinnostaa kuka profiilissani vierailee ja kuka ei, joten eipä tule sitä listaakaan tuijoteltua. Eikö tosiaan ihmisillä ole mitään muuta tekemistä kuin istua perse homeessa netin äärellä kyttäämässä jonkin jonninjoutavan S24:n kautta kuka kävi ja missä?

      Mahtaisi olla mielenkiintoinen parisuhde moisen kyylääjän kanssa. "No nyt se muija meni vessaan. Kuuntelenpa että kuseeko se siellä vai vääntääkö peräti tortut."

      TSIISUS! Antakaa edes vähän happea ja tilaa ihmisille!!!

      • edell.

        Mainittakoon lisäksi että itse tsekkailen miehiä haun kautta kirjautuneena, ja tästä kiitokseksi nämä joiden profiilin olen käynyt katsomassa tulevat profiiliini antamaan huonot arvostelut siitä hyvästä että pärstäni ei kelpaa.

        Eipä tuossa sitten pahemmin oikein kiinnosta kenenkään profiileja katsellakaan. Pitäkää profiilinne...


      • djghjdhj

        " Eikö tosiaan ihmisillä ole mitään muuta tekemistä kuin istua ***** homeessa netin äärellä kyttäämässä jonkin jonninjoutavan S24:n kautta kuka kävi ja missä? "

        nää on aina niitä huvittavimpia kyssäreitä. pikkasen vedetään mustavalkoseksi kaikki. eli tollasen kysymyksen tein ni jonkun kana aivon mielestä en tee siis yhtään mitään muuta. hahaha!! mitäs tänne ennen yhtätoista kirjottelet muiden kyttäämisestä? mee töihin perkeleen kana!! ja opettele lukee koko ketju. tossa on kyllä selostettu miten sen huomasin.

        en nyt muista sanontaa, mut jotenki näin: se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

        annetaan sulle lopuks nyt vinkki tohon ei kirjautuneena kyttäämiseen. eli aukaset toiseen välilehteen treffitpalstan ja siellä katot sen profiilin. sit voit pitää ittees sisään kirjautuneena kokoajan. kyttäileppä sä täällä vielä huominenkin päivä toisten kirjoituksia, ylihuominen ja keskiviikko. kyttäile ens viikko ja ens vuosi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      61
      2722
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2005
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1462
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      312
      1420
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1209
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1129
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      44
      1058
    10. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      18
      1036
    Aihe