Paha olla

miettikäähän tätä

Olen päälle kolmenkympin eikä ikinä kunnon seurustelua takana. Treffeillä olen käynyt ja tapailua harrastellut, mutta ei mitään kädestäpitämistä ja pussaamista vakavempaa.
Vastakkainen sukupuoli ja intiimimpi kanssakäyminen, en nyt sanoisi pelottaa, mutta tuntuu todella vieraalta ja kontaktin tekeminen on todella hankalaa. Välillä tuntuu että ei ole mitään järkeä ja tekee mieli vaan lähteä kotiin. Muilta tuntuu nuo sosiaaliset kuviot ja suhteiden muodostaminen käyvän ihan leikiten. Kevyesti ja viileästi ilman mitään paineita ja kaikki onnistuu. Minulla taas, välillä tuntuu etten tahdo vastakkaisen sukupuolen lähelle ollenkaan kun pelottaa jo niin paljon että tulee vaan loukatuksi ja hyväksikäytetyksi.
Sosiaaliset suhteet tuntuvat puuduttavalta, kuin toista työtä tekisi kun väkipakolla yrittää tutustua ihmisiin.
Eikö mikään enää tunnu miltään? Syntyykö ne suhteet vaan halusta suhteeseen, kun muillakin on joku mullakin täytyy olla?
Haaveilin aina oikeista tunteista ja nyt juna näyttää menneen jo ohi.
Hävettää. Ihan jumalattomasti hävettää olla näin kokematon tässä ajassa jolloin irtosuhteet ja kaikenmaailman säädöt on sama kun välipalaa söisi. Entäs me tunteellisemmat ja herkemmät ihmiset? Eikö meille ole enää ketään?

Todella paha olla. Pitkäaikainen ihastuksenikin alkoi seurustelemaan, taas uuden kanssa. En ymmärrä, mikä minussa voi olla niin pielessä että jään aina yksin?
Miten saisi itsensä sinuksi tämän yksinolemisen kanssa ettei jatkuvasti tarvitsisi murehtia ja itkeskellä yksinäisyyttään ja leikkiä ihmisten ilmoilla iloista(vaikka AINA olen ihmisten ilmoilla YKSIN ja muutkin jo ihmettelee että mikähän tuokin oikein on ja kavereitakaan ei kohta enää huvita nähdä saati niiden kanssa mihinkään mennä kun ei aina jaksa olla se porukan vanhin ja friikki jolle ei koskaan tapahdu mitään).
Häpeäni on suunnaton. Yksinäisyys on joskus jopa helpottavaa. Yksi nei tarvitse hävetä.
Mitä edes suhteella tekisin kun en mitään osaa..voi helv tätä elämää. Tahdon pillerin joka poistaa halut vastakkaiseen sukupuoleen, ihan oikeasti.

142

932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12,4

"ajassa jolloin irtosuhteet ja kaikenmaailman säädöt on sama kun välipalaa söisi. Entäs me tunteellisemmat ja herkemmät ihmiset? Eikö meille ole enää ketään?"

Teillä ei saa myytyä lehtiä ja elokuvia, kun teidän elämässänne ei ole tarpeeksi "kauhisteltavaa", joten teistä ei kohista mediassa. Siksi olette näkymättömiä.

• missä lie..

No miksi pitäisikään saada lehtiä myytyä tai kosiskella mediaa. Kyllä noita elämänsä pilaavia urpoja on jo ihan tarpeeksi.

On hyvä, että on vielä ihmisiä, jolle kaikki ei ole kertakäyttö kamaa.
        Se miksi kukaan ei vain kolahda, syy siihen on ettei ole tavannut sitä "oikeaa ".

Voi toki olla tiettyjä paineita löytää se oikea,kuten ap:llä, mutta ei se pakolla löydy.
        Parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa.

• kokemus

Älä murehdi aika monella on melkosta "säätöä" kolmekymppiseksi asti ja sekään ei todellakaan ole mitään kadehdittavaa.

• 6+13

Onhan se vaikeaa kun omanikäisillä alkaa olemaan perheitä eikä itse edes seurustella osaa. Vaikea sitä on enää kelvata kenellekään. porukka sarjadeittailee ja poimii suhteita kuin katalogista, meillä väliinputoajilla on ainoana valintana loppuelämän yksinäisyys.

• En tiedä auttaako, m

Et sanonut oletko nainen vai mies, mutta minua auttaa ihan hirveästi ihan esimerkiksi tämän palstan lukeminen. Kun näkee miten sisäisesti rumia miehet on ja miten suuret vaatimukset naisiin kohdistuu ja kaiken tämän "rumalla naisella ei tee mitään" -kommentoinnin, niin on helpompi hyväksyä yksinäisyys. Olisin halunnut perheen, mutta olen kuitenkin miljoona kertaa mieluummin yksin kuin pelkkä masturbaatioalusta, koska en ole virheettömän kaunis, jolloin kukaan mies ei voisi oikeasti tykätä minusta tai kuitenkin parisuhteessakin yksinäinen, koska miesten mielestä naiset on tyhmiä ja tylsiä. Ihan hirveitähän nämä palstat ovat, mutta kun näkee, millaisia miehet ovat oikeasti ja mitä he naisista ajattelevat, ei enää tiedä, että oliko yksinjääminen sittenkin siunaus. Tietysti siellä unelmissa elää hyvä mies, mutta moniko nainen sellaisen saa? Ehkä yksi miljoonasta. Me muut olemme joko yksin tai tämän palstan miesten kaltaisten kanssa ja jos nuo ovat vaihtoehdot, valitsen milloin tahansa yksin olon.

• ap

Nainen olen.
        Kirjoituksessasi on paljon pointtia. En pyöri palstalla niin paljon, mutta mitä tänään tuli näitä miesten kirjoituksia silmäiltyä täällä, niin hiukan helpotti. En minä tuollaista, kuvaamasikaltaista seuraa kaipaa.
        Tottakai ymmärrän että unelmien mies, se hyvä ja ihana mies, on todella vaikea löytää ja että suhteisiin pääsee kaikenlaisia ihmisiä, ei niin hyviä miehiä on suhteissa ihan lähipiirissä. Silti joskus tätä loputonta yksinäisyyttä on vaikea hyväksyä ja se katkeroittaa.
        Minäkin olisin halunnut perheen ja sen yhden ainoan oikean miehen. Nyt alan kohta olemaan jo ehtoopuolella ikäni puolesta(33). Vuodet menee nopeasti eikä miehiä kiinnosta mikään vakavampi, kaikki on vaan kattellaan ja kokeillaan (usein monta naista kerrallaan) ja arvaatkin mitä he haluavat VAIN ja AINOASTAAN. Kyllä yöseuraa löytyisi. Olen niin pettynyt.
        En ymmärrä miksen minä ollut rakkauden arvoinen. Miksi minuun ei kukaan voinut rakastua. Jotain minussa on vialla, kun tietäisi vaan mitä. Ehkä se on juuri se, että olen viisitoistavuotiaan tasolla näissä parisuhdekuvioissa, vaikea kai se on aikuista naista ottaa vakavasti kun esim.parikymppiset neitoset ovat niin kokeneita. Menen usein "lukkoon" ja olen asiallinen sekä pidättäytynyt. Kohtelias olen aina jos minulle ollaan kohteliaita. En osaa small-talkia enkä flirttailla, en osaa olla yhtään tyrkky enkä pelkkää pintaa. Puhun liian kuivakkaita ja fiksuja, en kikattele enkä anna ymmärtää. Se on varmasti kompastuskiveni, pitäisi hiukan llöysätä nutturaa. Mutta miksi, en halua pelkkää seksiseuraa. Saahan sitä naisen helpommallakin, valmiin naisen. Miksi odotella ujompaa ja pelokkaampaa. Ymmärränhän minä toki miehiäkin.

• 27272
        ap kirjoitti:

Nainen olen.
        Kirjoituksessasi on paljon pointtia. En pyöri palstalla niin paljon, mutta mitä tänään tuli näitä miesten kirjoituksia silmäiltyä täällä, niin hiukan helpotti. En minä tuollaista, kuvaamasikaltaista seuraa kaipaa.
        Tottakai ymmärrän että unelmien mies, se hyvä ja ihana mies, on todella vaikea löytää ja että suhteisiin pääsee kaikenlaisia ihmisiä, ei niin hyviä miehiä on suhteissa ihan lähipiirissä. Silti joskus tätä loputonta yksinäisyyttä on vaikea hyväksyä ja se katkeroittaa.
        Minäkin olisin halunnut perheen ja sen yhden ainoan oikean miehen. Nyt alan kohta olemaan jo ehtoopuolella ikäni puolesta(33). Vuodet menee nopeasti eikä miehiä kiinnosta mikään vakavampi, kaikki on vaan kattellaan ja kokeillaan (usein monta naista kerrallaan) ja arvaatkin mitä he haluavat VAIN ja AINOASTAAN. Kyllä yöseuraa löytyisi. Olen niin pettynyt.
        En ymmärrä miksen minä ollut rakkauden arvoinen. Miksi minuun ei kukaan voinut rakastua. Jotain minussa on vialla, kun tietäisi vaan mitä. Ehkä se on juuri se, että olen viisitoistavuotiaan tasolla näissä parisuhdekuvioissa, vaikea kai se on aikuista naista ottaa vakavasti kun esim.parikymppiset neitoset ovat niin kokeneita. Menen usein "lukkoon" ja olen asiallinen sekä pidättäytynyt. Kohtelias olen aina jos minulle ollaan kohteliaita. En osaa small-talkia enkä flirttailla, en osaa olla yhtään tyrkky enkä pelkkää pintaa. Puhun liian kuivakkaita ja fiksuja, en kikattele enkä anna ymmärtää. Se on varmasti kompastuskiveni, pitäisi hiukan llöysätä nutturaa. Mutta miksi, en halua pelkkää seksiseuraa. Saahan sitä naisen helpommallakin, valmiin naisen. Miksi odotella ujompaa ja pelokkaampaa. Ymmärränhän minä toki miehiäkin.

Luepa tuota kokematon 25 - ketjua...

• ap
        27272 kirjoitti:

Luepa tuota kokematon 25 - ketjua...

Kävin lukemassa.

• sama edellinen
        ap kirjoitti:

Nainen olen.

Ihan samaa olen joskus miettinyt. Kai miehille sitten pinta on niin tärkeä, että naisen täytyy olla melkein täydellinen, että mies voi kokea jotain tunteita naista kohtaan.

Olen ihan samassa tilanteessa ja melkein saman ikäinenkin.

Naisten vaatimuksista puhutaan paljon, mutta kyllä se oikeasti on niinpäin, että miehet haluaisivat kaikki sen huippumallin näköinen kotihengettären ja muut kelpaa korkeintaan seksiin. Ja naisen pitäisi vielä olla onnellinen siitä, että kelpaa panoalustaksi!

Mutta tavallaan ymmärrän minäkin, toki minullekin kelpaisi joku herra täydellinen, jos sellainen minut huolisi. Ja jos ei halua kuin kaunista naista, niin minkä sille sitten mahtaa, ei haluilleen ja tunteilleen mitään mahda.

Miehet on niin paljon paremmassa asemassa, koska heille riittää seksi ja sitä kyllä saa. Sitä, mitä nainen haluaa, saa vain hyvin harvat ja hyvin onnekkaat.

• 155115511551
        ap kirjoitti:

Kävin lukemassa.

Kuten toiseen ketjuun kirjoitin, ainakin yliopistossa näkee paljon 25 kokematonta porukkaa. Ja vielä enemmän heitä, joilla on vain yksi suhde takana. Tuskin kokemukset valtavasti karttuu valmistumisen myötä...

Sitä on sitten turha pelätä, ettet kelpaisi kokemattomuuden vuoksi. Semmoset jutut kuuluvat BB-taloon. Jos sulla on kavereita, niin eiköhän seurustelukin luonnistu tosi paikan tullen.

• ..........
        155115511551 kirjoitti:

Kuten toiseen ketjuun kirjoitin, ainakin yliopistossa näkee paljon 25 kokematonta porukkaa. Ja vielä enemmän heitä, joilla on vain yksi suhde takana. Tuskin kokemukset valtavasti karttuu valmistumisen myötä...

Sitä on sitten turha pelätä, ettet kelpaisi kokemattomuuden vuoksi. Semmoset jutut kuuluvat BB-taloon. Jos sulla on kavereita, niin eiköhän seurustelukin luonnistu tosi paikan tullen.

Itse asiassa ainakin täällä netissä miehet usein sanoo, ettei huolisi kokematonta naista, koska kokeneet osaavat enemmän sängyssä.

• ap
        sama edellinen kirjoitti:

Ihan samaa olen joskus miettinyt. Kai miehille sitten pinta on niin tärkeä, että naisen täytyy olla melkein täydellinen, että mies voi kokea jotain tunteita naista kohtaan.

Naisten vaatimuksista puhutaan paljon, mutta kyllä se oikeasti on niinpäin, että miehet haluaisivat kaikki sen huippumallin näköinen kotihengettären ja muut kelpaa korkeintaan seksiin. Ja naisen pitäisi vielä olla onnellinen siitä, että kelpaa panoalustaksi!

Mutta tavallaan ymmärrän minäkin, toki minullekin kelpaisi joku herra täydellinen, jos sellainen minut huolisi. Ja jos ei halua kuin kaunista naista, niin minkä sille sitten mahtaa, ei haluilleen ja tunteilleen mitään mahda.

Miehet on niin paljon paremmassa asemassa, koska heille riittää seksi ja sitä kyllä saa. Sitä, mitä nainen haluaa, saa vain hyvin harvat ja hyvin onnekkaat.

On totta, että miesten ehdoilla tässä mennään. Miehet määrää, kuka suhteeseen pääsee, miehille kun tuntuu riittävän pelkkä seksikin ja sitähän on nykyaikana tarjolla.

Kirjoituksesi on täyttä asiaa.

• ap
        155115511551 kirjoitti:

Toivotaan että olet oikeassa. Minut on jo kyllä vaihdettu pari kertaa toiseen kokemattomuuteni ja hitauteni(näissä asioissa)vuoksi (tapahtui päälle parikymppisenä ja luulen että tämä samainen asia tappoi viimeisimmän ihastukseni kiinnostuksen, hän lähti villimmän ja nuoremman neidon matkaan jota hän mainosti aikamoiseksi seksipedoksi).

• 4675
        .......... kirjoitti:

Itse asiassa ainakin täällä netissä miehet usein sanoo, ettei huolisi kokematonta naista, koska kokeneet osaavat enemmän sängyssä.

No, kasvotusten eivät sano. Olen tavallinen mies, enkä sanoisi noin. Enkä ole kuullut kenenkään koskaan puhuvan tuon suuntaistakaan. Sänkyosaaminen? Eiköhän luottamus, ja sitä kautta rohkeus sanoa mitä haluaa, ole se mitä oikeasti tarvitaan.

• 7365
        ap kirjoitti:

Toivotaan että olet oikeassa. Minut on jo kyllä vaihdettu pari kertaa toiseen kokemattomuuteni ja hitauteni(näissä asioissa)vuoksi (tapahtui päälle parikymppisenä ja luulen että tämä samainen asia tappoi viimeisimmän ihastukseni kiinnostuksen, hän lähti villimmän ja nuoremman neidon matkaan jota hän mainosti aikamoiseksi seksipedoksi).

En tietenkään tiedä millaisessa seurassa liikut. Varmaan jos haluat olla suositun jääkiekkoilijan tms. kanssa, niin tuollainen voi nousta ongelmaksi. Mutta ei tavallisen fiksun miehen kanssa.

• mies32
        ap kirjoitti:

Nainen olen.

Eihän kukaan mies voi tajuta sinun olevan vailla mitään vakavampaa, kun et anna minkäänlaisia seksuaalisia vihjeitä kiinnostuksestasi. Jos olet nuttura tiukalla kuivakka, asialinjalla, niin missä välissä mies voisi tajuta, että sinua ehkä kiinnostaa muukin kuin asialinja?
        Ja sen yhden jakamista on ihan turha pelätä, siitä ne suhteet monesti lähtevät hyvälle alulle. Ainakin paremmin kuin asialinjan keskusteluista.

• mies32

Juttusi kuulostaa ätmien naisvastineelta.
        Mielikuvituksellisia yleistyksiä vastakkaisesta sukupuolesta ja haluttomuutta itse muuttua, pelkkää itsesäälissä kieriskelyä ja niiden, jotka saavat, syyllistämistä pinnallisuudesta, seksihulluudesta jne. tms.

• ap
        7365 kirjoitti:

En tietenkään tiedä millaisessa seurassa liikut. Varmaan jos haluat olla suositun jääkiekkoilijan tms. kanssa, niin tuollainen voi nousta ongelmaksi. Mutta ei tavallisen fiksun miehen kanssa.

Toivotaan niin. En tunne ketään julkkiksia enkä lätkänpelaajia, ihan tavallisia työssäkäyviä/opiskelevia/työttömiä miehiä olen tapaillut.

• ap
        mies32 kirjoitti:

Eihän kukaan mies voi tajuta sinun olevan vailla mitään vakavampaa, kun et anna minkäänlaisia seksuaalisia vihjeitä kiinnostuksestasi. Jos olet nuttura tiukalla kuivakka, asialinjalla, niin missä välissä mies voisi tajuta, että sinua ehkä kiinnostaa muukin kuin asialinja?
        Ja sen yhden jakamista on ihan turha pelätä, siitä ne suhteet monesti lähtevät hyvälle alulle. Ainakin paremmin kuin asialinjan keskusteluista.

Olen sanonut suoraan kun olen kiinnostunut jostakusta.
        En aio jakaa yhtään mitään, aion rakastella sitten vasta kunnes löydän miehen joka välittää minusta aidosti.

• sama edellinen
        ap kirjoitti:

On totta, että miesten ehdoilla tässä mennään. Miehet määrää, kuka suhteeseen pääsee, miehille kun tuntuu riittävän pelkkä seksikin ja sitähän on nykyaikana tarjolla.

Niinpä. Niin se nyt vain on.

• sama edellinen
        mies32 kirjoitti:

Mielikuvituksellisia yleistyksiä vastakkaisesta sukupuolesta ja haluttomuutta itse muuttua, pelkkää itsesäälissä kieriskelyä ja niiden, jotka saavat, syyllistämistä pinnallisuudesta, seksihulluudesta jne. tms.

En minä sääli itseäni ja totta, en halua muuttua. Olen tyytyväinen itseeni tälläisenä kuin olen. Mutta turha sitä on kieltää, etteikö miehet olisi pinnallisia. Rumalla naisella ei tee mitään, vai mitä? :)

• ..................
        4675 kirjoitti:

No, kasvotusten eivät sano. Olen tavallinen mies, enkä sanoisi noin. Enkä ole kuullut kenenkään koskaan puhuvan tuon suuntaistakaan. Sänkyosaaminen? Eiköhän luottamus, ja sitä kautta rohkeus sanoa mitä haluaa, ole se mitä oikeasti tarvitaan.

No ehkä ei kasvotusten, mutta ei se totuus siitä muutu, vaikkei sitä ääneen sanottaisikaan.

Kyllä ne on taidot ja ulkonäkö, mitä naisella pitää olla.

Sitä paitsi ainoastaan idiootti luottaa mieheen.

• ap
        mies32 kirjoitti:

Et kirjoittanut minulle, mutta vastaan.
        Tänään on erityisen paha olla ja tahdoin siitä kirjoittaa.
        Kierin itsesäälissä, kyllä, entä sitten? Olen katkera, kyllä.
        En aio muuttua irtosuhteita harrastavaksi pintaliitäjäksi vaikka vaihtoehtona olisi loppuelämän yksinäisyys. Tiedostan kyllä, kuinka tässä voi käydä. Ja mitä todennäköisimmin käy niin että jään yksin, mutta onnellinen en missään nimessä olisi jos alkaisin elämään kuten nykyään sosiaalisen paineen alla eletään(irtosuhteet ja suhteesta sekä avioliitosta toiseen hyppiminen jne).

En halua vain "saada", haluan rakastaa. He, jotka haluavat sekstailla, sekstailkoot. Aloitukseni idea oli rakkaus ja siihen kuuluva intiimi kanssakäyminen ja rakkaudettomuus sekä yksinäisyys että häpeä.

Ikävä kyllä mielikuvitusta ei tässä ajassa tarvitse juurikaan käyttää. pornoistuminen näkyy joka kulmalla ja useissa ihmisissä. Joskus seksifantasiat oli vain fantasioita, nykyään taitaa aidot tunteet esim.uskollinen rakkaus olla fantasiaa. Huonompi juttu minulle, mutta monelle vapaamalle, villimmälle sielulle hyvä juttu.

• ap kirjoitti:

Me toisella lailla ajattelevat miehet ei varmaan olla edes miehiä sinun silmissäsi.

• mies32
        ap kirjoitti:

Olen sanonut suoraan kun olen kiinnostunut jostakusta.
        En aio jakaa yhtään mitään, aion rakastella sitten vasta kunnes löydän miehen joka välittää minusta aidosti.

Se kiinnostus voisi herätä hitaammalla alulla. Vaikka mies ei aluksi olisi kiinnostunut, niin muutamat hymyt, kevyt flirtti vaikka muutaman päivän tai viikonkin ajan, voi saada miehen heräämään. Jos taas menet suoraan sanomaan, että "aletaanko oleen", niin voi olla, että mies järkyttyy ja karkaa.
        Lisäksi sellainen vähän kiinnostunut mies voisi hyvinkin jäädä "koukkuun", kun saisi flirttiä, hempeyttä ja sitä yhtäkin. Toki tällä tavalla ei jokainen partnerisi olisi aina aitoa rakkautta, mutta mitäpä siinä toisaalta häviää?

• Ritareita ei ole
        wlfwd kirjoitti:

Me toisella lailla ajattelevat miehet ei varmaan olla edes miehiä sinun silmissäsi.

Kenen silmissä? Aika hiljaa olette pysyneet kun naisia saa haukkua täällä..

• .................
        mies32 kirjoitti:

Se kiinnostus voisi herätä hitaammalla alulla. Vaikka mies ei aluksi olisi kiinnostunut, niin muutamat hymyt, kevyt flirtti vaikka muutaman päivän tai viikonkin ajan, voi saada miehen heräämään. Jos taas menet suoraan sanomaan, että "aletaanko oleen", niin voi olla, että mies järkyttyy ja karkaa.
        Lisäksi sellainen vähän kiinnostunut mies voisi hyvinkin jäädä "koukkuun", kun saisi flirttiä, hempeyttä ja sitä yhtäkin. Toki tällä tavalla ei jokainen partnerisi olisi aina aitoa rakkautta, mutta mitäpä siinä toisaalta häviää?

Ainakin itsekunnioituksensa. Minä en ala kenenkään patjaksi siinä toivossa, että ehkä joskus joku huolisi enempäänkin. Ja aitoa rakkautta taitaa nykyään olla vain naisten päässä, miehille kaikki on vain panemista.

• ap
        mies32 kirjoitti:

No en kai minä nyt heti syöksy tunteistani tilittämään. Ne miehet, joille olen tunteistani kertonut olen tuntenut jo hyvän aikaa ennen sitä.
        Voit lopettaa tuon irtosuhdeneuvontasi, ei kiinnosta moinen.

Niin mitäpä siinä mies häviää..mutta entäpä tunteellinen nainen, sitä pikkuhiljaa vaan kuolee pois. Miehen on varmasti vaikea ymmärtää tätä, ainakin sinun kaltaisen miehen.

• ap
        wlfwd kirjoitti:

? Mitä ihmettä tarkoitat? Miksi ette olisi?

• ap
        ................. kirjoitti:

Ainakin itsekunnioituksensa. Minä en ala kenenkään patjaksi siinä toivossa, että ehkä joskus joku huolisi enempäänkin. Ja aitoa rakkautta taitaa nykyään olla vain naisten päässä, miehille kaikki on vain panemista.

Hyvin kirjoitettu!
        Olen epäillyt tätä rakkautta pitkään, ehkä se onkin vain naisille markkinoitua jotta miehet pääsee pukille.
        Silti,en voi sille mitään että tahdon oikeita tunteita ja aitoa rakkautta. Olkoot sitten, jos ei ole kuin tunteetonta seksiä ja pinnallista suhdekuvioa ja muuta menoa tarjolla.

• mies32

En minä sääli itseäni ja totta, en halua muuttua. Olen tyytyväinen itseeni tälläisenä kuin olen. Mutta turha sitä on kieltää, etteikö miehet olisi pinnallisia. Rumalla naisella ei tee mitään, vai mitä? :)

Kyllähän tämä on pinnallinen maailma, turha siitä on miehiä syytellä.
        Mutta kyllä moni ruma nainen seurustelee, elää perhe-elämää jne. ja ihan hyvien miesten kanssa.

• sama edellinen
        mies32 kirjoitti:

Kyllähän tämä on pinnallinen maailma, turha siitä on miehiä syytellä.
        Mutta kyllä moni ruma nainen seurustelee, elää perhe-elämää jne. ja ihan hyvien miesten kanssa.

Juu ja ne miehet kirjoittaa tänne kilometrin pituisia valituksia siitä, miten ovat joutuneet tyytymään rumaan naiseen ja miten joutuu ajattelemaan jotain pornonaista, kun oman naisen rinnat ei ole tarpeeksi kiinteät. Ovatpa onnekaita nuo naiset...

Naiset eivät ole läheskään yhtä pinnallisia, joten ei siitä oikein ketään muutakaan voi syyttää, kuin miehiä. Jos nyt heitäkään, minkä sitä luonteelleen voi.

• mies32
        ap kirjoitti:

Et kirjoittanut minulle, mutta vastaan.
        Tänään on erityisen paha olla ja tahdoin siitä kirjoittaa.
        Kierin itsesäälissä, kyllä, entä sitten? Olen katkera, kyllä.
        En aio muuttua irtosuhteita harrastavaksi pintaliitäjäksi vaikka vaihtoehtona olisi loppuelämän yksinäisyys. Tiedostan kyllä, kuinka tässä voi käydä. Ja mitä todennäköisimmin käy niin että jään yksin, mutta onnellinen en missään nimessä olisi jos alkaisin elämään kuten nykyään sosiaalisen paineen alla eletään(irtosuhteet ja suhteesta sekä avioliitosta toiseen hyppiminen jne).

En halua vain "saada", haluan rakastaa. He, jotka haluavat sekstailla, sekstailkoot. Aloitukseni idea oli rakkaus ja siihen kuuluva intiimi kanssakäyminen ja rakkaudettomuus sekä yksinäisyys että häpeä.

Ikävä kyllä mielikuvitusta ei tässä ajassa tarvitse juurikaan käyttää. pornoistuminen näkyy joka kulmalla ja useissa ihmisissä. Joskus seksifantasiat oli vain fantasioita, nykyään taitaa aidot tunteet esim.uskollinen rakkaus olla fantasiaa. Huonompi juttu minulle, mutta monelle vapaamalle, villimmälle sielulle hyvä juttu.

Mitäpä jos se itsesi seksikkääksi laittaminen, flirtti ja jopa sen riskin ottaminen, että juttu johtaa vain irtosuhteeseen, toisi rakkauden todennäköisemmin kuin kuivan tiukkapipon roolin vetäminen tulevinakin vuosikymmeninä?

• Ritareita ei ole kirjoitti:

Kenen silmissä? Aika hiljaa olette pysyneet kun naisia saa haukkua täällä..

Eiköhän naiset osaa tarvittaessa puolustaa itseään täällä.

• mies32

Juu ja ne miehet kirjoittaa tänne kilometrin pituisia valituksia siitä, miten ovat joutuneet tyytymään rumaan naiseen ja miten joutuu ajattelemaan jotain pornonaista, kun oman naisen rinnat ei ole tarpeeksi kiinteät. Ovatpa onnekaita nuo naiset...

Naiset eivät ole läheskään yhtä pinnallisia, joten ei siitä oikein ketään muutakaan voi syyttää, kuin miehiä. Jos nyt heitäkään, minkä sitä luonteelleen voi.

Aika harvinaisia tuollaiset miehet tai ei tuollainen ajatus ainakaan miehillä usein päällimmäisenä mielessä naistaan ajatellessaan.
        Sielunveljesi täällä kyllä vakuuttavat naisten olevan pinnallisempia.

• mies32
        ap kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu!
        Olen epäillyt tätä rakkautta pitkään, ehkä se onkin vain naisille markkinoitua jotta miehet pääsee pukille.
        Silti,en voi sille mitään että tahdon oikeita tunteita ja aitoa rakkautta. Olkoot sitten, jos ei ole kuin tunteetonta seksiä ja pinnallista suhdekuvioa ja muuta menoa tarjolla.

Ennen teidän avautumisianne luulin naiivisti, että naiset ovat kypsempiä, että ätmi-luusereiden kitinä on vain reppanamiesten juttu, mutta te kaksihan olette aivan samanlaisia! Lohdullista näin miehenä huomata, etteivät miehet tässä asiassa ole sen heikompia.

• mies322
        ap kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu!

Ennen teidän avautumisianne luulin naiivisti, että naiset ovat kypsempiä, että ätmi-luusereiden kitinä on vain reppanamiesten juttu, mutta te kaksihan olette aivan samanlaisia! Lohdullista näin miehenä huomata, etteivät miehet tässä asiassa ole sen heikompia.

• mies322

Itsekunnioituksesi asuu siis pillussasi.
        En oikeastaan haluaisi olla naisen kanssa, joka suhtautuu seksiin noin vakavissaan ja toisaalta pitäen sitä ikään kuin palkintona aidosta rakkaudesta. Tuo asenne kuulostaa siltä, että seksi olisi hyvin jähmeää rakkaussuhteessakin.

• mies32
        ap kirjoitti:

No en kai minä nyt heti syöksy tunteistani tilittämään. Ne miehet, joille olen tunteistani kertonut olen tuntenut jo hyvän aikaa ennen sitä.
        Voit lopettaa tuon irtosuhdeneuvontasi, ei kiinnosta moinen.

Niin mitäpä siinä mies häviää..mutta entäpä tunteellinen nainen, sitä pikkuhiljaa vaan kuolee pois. Miehen on varmasti vaikea ymmärtää tätä, ainakin sinun kaltaisen miehen.

Kuoletko neitsyenä hitaammin ja kivuttomammin pois?

• ap
        mies32 kirjoitti:

Jos ei naisena halua yhden yön juttuja ja hyppiä suhteesta toiseen, vaan tahtoo aitoja tunteita ja rakkautta myös seksin harrastamisessa, on siis kitisevä reppana ja vieläpä epäkypsä sekä heikko.
        Asia selvä.

On vaikea olla katkeroitumatta kun miehet vonkaa vain petiin eikä välitä aidosti. Jos on yhtään järkeä päässä alkaa pakostakin epäilemään koko rakkautta.
        Järkevää naista ei voi käyttää omiin tarpeisiinsa, sehän tässä mättää vai?

• ap
        mies322 kirjoitti:

En oikeastaan haluaisi olla naisen kanssa, joka suhtautuu seksiin noin vakavissaan ja toisaalta pitäen sitä ikään kuin palkintona aidosta rakkaudesta. Tuo asenne kuulostaa siltä, että seksi olisi hyvin jähmeää rakkaussuhteessakin.

Sen minä jo tiesinkin että miehet eivät välitä naisesta, jolle seksi on jotakin syvempää kuin esim.syöminen tai vessassa käynti.
        En vain ymmärrä miksei rauhassa voisi tutustua muutaman kuukauden ja helliä sekä pitää hyvänä noin muuten toista ennen varsinaiseen asiaan ryhtymistä.
        Erikoista että jos ei harrasta seksiä kevyesti, ajatellaan että seksi on lähetyssaarnaajaa peiton alla pimeässä lauantaisin-meininkiä.

Minulla olisi paljon rakkautta annettavana, se ei vaan kelpaa tässä ajassa. Synnyin liian myöhään. Eikä sinunkaltaisesi irtosuhteita harrastava ja kevyen seksin nimeen vannova mies kelpaisi minulle.

• ap
        mies32 kirjoitti:

Aika harvinaisia tuollaiset miehet tai ei tuollainen ajatus ainakaan miehillä usein päällimmäisenä mielessä naistaan ajatellessaan.

Sanoo mies joka neuvoo aloittajaa pukeutumaan seksikkäästi ja käyttäytymään anteliaasti ja jopa harrastamaan avoimesti seksiä "ei-niin-vakavissa" suhteissa.

Jaa etteivät miehet ajattele pornonaisia..kun hyvin usein omastakin väkipakolla ollaan tekemässä sellaista. Ja anonyymistä palstakirjoittelijastakin kasvatetaan horoa ;)

• ap
        mies32 kirjoitti:

Kuoletko neitsyenä hitaammin ja kivuttomammin pois?

Kettuiletkin vielä.
        No sen verran tähän kohtaan, että sivusta olen ystävättärien kitumisia niin paljon katsellut, että ne kymmenet sydänsurut saavat osaltani jäädä. En usko että kevytsuhteista koituu mitään hyvää, on useamman vuoden sivustakatselu ja -kuuntelu riittänyt.

• sama edellinen
        mies32 kirjoitti:

Aika harvinaisia? Juu ei heitä ole kuin 999 tuhannesta.

• ..............
        mies322 kirjoitti:

Ei, vaan käytöksessäni. Mutta ihan turha sitä on kaltaisellesi tunnevammaiselle pintaliitäjälle selittää. Kuten sanoin, yksin jäämisessä on hyvätkin puolensa, kuten se, ettei koskaan joudu kohtamaan kaltaisiasi kusipäitä.

• puskat päivää
        mies32 kirjoitti:

Mitäpä jos se itsesi seksikkääksi laittaminen, flirtti ja jopa sen riskin ottaminen, että juttu johtaa vain irtosuhteeseen, toisi rakkauden todennäköisemmin kuin kuivan tiukkapipon roolin vetäminen tulevinakin vuosikymmeninä?

Ymmärrän kyllä, että tässä heität takaisin sitä naisten suosittelemaa ohjetta ujoille miehille, että kuin laittaa oikeat vaatteet ja laihduttaa, saa naisten huomiota jne.

Mutta onhan se niinkin, että on parempi olla omana itsenään, kuin esittää muuta kun on. Jos täytyy heittää kovasti normaali olemuksesta poikkeavaa maneeria sen puolison saadakseen, täytyy siinä roolissa myös pysyä, eli aika heikot lähtökohdat millekään suhteelle.

• mies32
        ap kirjoitti:

Kettuiletkin vielä.
        No sen verran tähän kohtaan, että sivusta olen ystävättärien kitumisia niin paljon katsellut, että ne kymmenet sydänsurut saavat osaltani jäädä. En usko että kevytsuhteista koituu mitään hyvää, on useamman vuoden sivustakatselu ja -kuuntelu riittänyt.

Ovatko ne ystävättäresi ikinä löytäneet omaa rakastaan vai ovatko hekin jäämässä vanhoiksi piioiks?
        Onko mielestäsi yksikään nainen löytänyt sitä mitä sinä haluat? Ovatko he löytäneet sen neitsyyttään varjellen vai vähän rennommalla linjalla?

Kettuilua kyllä, mutta ihan oikean sanoman kera.

• mies32
        mies32 kirjoitti:

Ovatko ne ystävättäresi ikinä löytäneet omaa rakastaan vai ovatko hekin jäämässä vanhoiksi piioiks?
        Onko mielestäsi yksikään nainen löytänyt sitä mitä sinä haluat? Ovatko he löytäneet sen neitsyyttään varjellen vai vähän rennommalla linjalla?

Kettuilua kyllä, mutta ihan oikean sanoman kera.

Niin ja jos siis myös ystävättäriesi tilanne on järkyttävä, etkä sellaista naista tunnekaan, jolla olisi miesasiat menneet hyvin, niin alkaa vaikuttaa, ettei tavoittelemasi elämä vaan ole mahdollista kenellekään.

Pidä siis se neitsyytesi ja sen takaama pidempi ja kivuttomampi elämä. Olet valinnut oikein.

• mies32
        ap kirjoitti:

Sen minä jo tiesinkin että miehet eivät välitä naisesta, jolle seksi on jotakin syvempää kuin esim.syöminen tai vessassa käynti.
        En vain ymmärrä miksei rauhassa voisi tutustua muutaman kuukauden ja helliä sekä pitää hyvänä noin muuten toista ennen varsinaiseen asiaan ryhtymistä.
        Erikoista että jos ei harrasta seksiä kevyesti, ajatellaan että seksi on lähetyssaarnaajaa peiton alla pimeässä lauantaisin-meininkiä.

Minulla olisi paljon rakkautta annettavana, se ei vaan kelpaa tässä ajassa. Synnyin liian myöhään. Eikä sinunkaltaisesi irtosuhteita harrastava ja kevyen seksin nimeen vannova mies kelpaisi minulle.

Voi toki jonkun aikaa pidättäytyä. Mutta toisaalta, eipä siihen mitään sen suurempaa syytäkään ole. Ja nykyään, kun impeyttänsä tarkkaan vartioiviin ikäneitoihin ei ole totuttu, niin mies helposti käsittää käytöksesi kiinnostuksen puutteena.
        Ja turha tästä on tehdä mitään "miesasiaa". On niitä seksiä kammoavia miehiäkin.

Ei se, että joskus harrastaa kevytseksiä ole mielestäni mitään pois kyvystä rakastella tunteen kanssa oman rakkaan kanssa silloin kun on sen aika. Monesti ihmiset pystyvät tekemään jopa saman kumppanin kanssa kumpaakin.

• 4a46a65a
        ap kirjoitti:

"Miehet on niin paljon paremmassa asemassa, koska heille riittää seksi ja sitä kyllä saa."

Huomaa, että olette molemmat naisia, eikä teillä ole pienintäkään käsitystä koko asiasta miehen kantilta. Ellei kyse sitten ollut maksullisesta seksistä.

• mies32
        ap kirjoitti:

Jos ei naisena halua yhden yön juttuja ja hyppiä suhteesta toiseen, vaan tahtoo aitoja tunteita ja rakkautta myös seksin harrastamisessa, on siis kitisevä reppana ja vieläpä epäkypsä sekä heikko.
        Asia selvä.

On vaikea olla katkeroitumatta kun miehet vonkaa vain petiin eikä välitä aidosti. Jos on yhtään järkeä päässä alkaa pakostakin epäilemään koko rakkautta.
        Järkevää naista ei voi käyttää omiin tarpeisiinsa, sehän tässä mättää vai?

Ei.

Vaan kun luo itselleen kuvitteellisen maailmankuvan, kuvitteellisen negatiivisen käsityksen vastakkaisesta sukupuolesta ja niiden pohjalta alkaa piehtaroimaan itsesäälissä kyvyttömänä ja haluttomana muuttamaan mitään itsestään, on kitisevä reppana.
        Heikkoutta on nimenomaan se, että ei uskalla katsoa vääristämättömään peiliin ja tehdä sen kertomia muutoksia. On helpompaa syytellä muita ja alkaa piehtaroida itsesäälissä.

Et ole ikinä edes kokeillut, että välittävätkö ne petiin vonkaavat miehet.

Vaikka olisi kuinka järkevä nainen, voi nauttia seksistä, myös rakkaudettomasta seksistä.

• mies32
        puskat päivää kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että tässä heität takaisin sitä naisten suosittelemaa ohjetta ujoille miehille, että kuin laittaa oikeat vaatteet ja laihduttaa, saa naisten huomiota jne.

Mutta onhan se niinkin, että on parempi olla omana itsenään, kuin esittää muuta kun on. Jos täytyy heittää kovasti normaali olemuksesta poikkeavaa maneeria sen puolison saadakseen, täytyy siinä roolissa myös pysyä, eli aika heikot lähtökohdat millekään suhteelle.

Onko se roolin vetoa jos sukujuhliin pukeutuu juhlavasti? Ei mielestäni sen enempää kuin se, että baariin pukeutuu vetävästi. Lenkille verkkareihin, marjametsään kumppareihin.

Miksi on pakko valita noista "omimmaksi" yleisunivormuksi juuri se metsäläisen harmaa metsävarustus ja sitten kitistä, kun miehet näkevät sen korkokengissä keikistelevän "villin" tytön?

Eli se "oma itse" kyllä voi olla myös seksikäs, ellei sitten seksi kokonaan puutu persoonastasi, eikä siksi voi tulla ikinä esiin missään tilanteessa.

Jos täällä ihan aidosti omia itsejä oltaisiin, niin eihän kukaan edes piittaisi mitään vaatteistaan, kunhan lämpimät olisivat. eivätkä nyt ihan haisevan likaiset.

Myös pitkässä parisuhteessa ihan siellä kotosalla on hyvä pystyä olemaan montaa erilaista "omaa itseä". Jos et iltasella yhteisen viinipullollisen jälkeen jazzin soidessa taustalla pysty ihan omana itsenäsi olemaan erilainen kuin siellä sienimetsällä meikittömänä, niin kylläpä on ankea yhteiselämä tiedossa niin sinulle kuin potentiaaliselle miehellesi.

• mies32
        ap kirjoitti:

Sanoo mies joka neuvoo aloittajaa pukeutumaan seksikkäästi ja käyttäytymään anteliaasti ja jopa harrastamaan avoimesti seksiä "ei-niin-vakavissa" suhteissa.

Jaa etteivät miehet ajattele pornonaisia..kun hyvin usein omastakin väkipakolla ollaan tekemässä sellaista. Ja anonyymistä palstakirjoittelijastakin kasvatetaan horoa ;)

Vai on terveen seksielämän omaava horo.

Mistä nunnaluostarista teitä iki-impejä tulee antamaan moraaliohjeitaan ihmisille, jotka nauttivat itsestään ja toisistaan normaalisti?

• ap
        mies32 kirjoitti:

Vai on terveen seksielämän omaava horo.

Mistä nunnaluostarista teitä iki-impejä tulee antamaan moraaliohjeitaan ihmisille, jotka nauttivat itsestään ja toisistaan normaalisti?

Sinä neuvoit minua harrastamaan seksiä kevyemmin ja käyttäytymään seksuaalisemmin, minä en neuvonut seksuaalisesti kokeneempia ja villimpiä ihmisiä olemaan harrastamatta seksiä tai käyttäytymään epäseksuaalisesti.

Pysyhän nyt asiassa ja lopeta tuo lapsellinen haukkuminen.

• ap
        puskat päivää kirjoitti:

Samaa olen ajatellut, että on pakko olla oma itsensä, sillä rooli ei vie pitkälle. Ehkä sen vuoksi erotilastotkin nykyään ovat mitä ovat.

• ap
        mies32 kirjoitti:

Onko se roolin vetoa jos sukujuhliin pukeutuu juhlavasti? Ei mielestäni sen enempää kuin se, että baariin pukeutuu vetävästi. Lenkille verkkareihin, marjametsään kumppareihin.

Miksi on pakko valita noista "omimmaksi" yleisunivormuksi juuri se metsäläisen harmaa metsävarustus ja sitten kitistä, kun miehet näkevät sen korkokengissä keikistelevän "villin" tytön?

Eli se "oma itse" kyllä voi olla myös seksikäs, ellei sitten seksi kokonaan puutu persoonastasi, eikä siksi voi tulla ikinä esiin missään tilanteessa.

Jos täällä ihan aidosti omia itsejä oltaisiin, niin eihän kukaan edes piittaisi mitään vaatteistaan, kunhan lämpimät olisivat. eivätkä nyt ihan haisevan likaiset.

Myös pitkässä parisuhteessa ihan siellä kotosalla on hyvä pystyä olemaan montaa erilaista "omaa itseä". Jos et iltasella yhteisen viinipullollisen jälkeen jazzin soidessa taustalla pysty ihan omana itsenäsi olemaan erilainen kuin siellä sienimetsällä meikittömänä, niin kylläpä on ankea yhteiselämä tiedossa niin sinulle kuin potentiaaliselle miehellesi.

Pukeudun naisellisesti ja ehostaudun aina lähtiessäni ulos. Hame ja korkokengät/saappaat on perusvaatetusta. Toki lenkki/harrastuskuteet asia erikseen. Olen alusvaatteita myöten aina tiptop-kunnossa.

Mistä ihmeestä saat päähäsi että pukeudun harmaaseen metsäläislookkiin? Ei, minun kokemattomuuteni ei näy vaatetuksesta.

Uskon jo, että elämä kanssani olisi miehelle kun miehelle ankeaa. Ihan sama miten pukeudun ja kuinka käyttäydyn. Pitäkää tunkkinne.

• 5j6k6k6
        ap kirjoitti:

? Mitä ihmettä tarkoitat? Miksi ette olisi?

Sitä ehkä tarkoitettiin, että vain vähemmistö miehistä ovat niitä, jotka voivat valkata naisista parhaat päältä, ja joille seksiä on jatkuvasti tarjolla.

• partahesus
        ap kirjoitti:

Nainen olen.

"olen asiallinen sekä pidättäytynyt...En osaa small-talkia enkä flirttailla"

No noita kannattaisi ainakin kehittää, niin menekki voisi olla parempi ainakin huumorintajuisten, ihanmukavien miestenkin parissa.

• mies32
        .............. kirjoitti:

Ei, vaan käytöksessäni. Mutta ihan turha sitä on kaltaisellesi tunnevammaiselle pintaliitäjälle selittää. Kuten sanoin, yksin jäämisessä on hyvätkin puolensa, kuten se, ettei koskaan joudu kohtamaan kaltaisiasi kusipäitä.

Eiköhän tunnevammasta ennemminkin kerro se, ettei ole keski-ikään mennessä pystynyt olemaan läheinen kenenkään kanssa.

• mies32
        ap kirjoitti:

Pukeudun naisellisesti ja ehostaudun aina lähtiessäni ulos. Hame ja korkokengät/saappaat on perusvaatetusta. Toki lenkki/harrastuskuteet asia erikseen. Olen alusvaatteita myöten aina tiptop-kunnossa.

Mistä ihmeestä saat päähäsi että pukeudun harmaaseen metsäläislookkiin? Ei, minun kokemattomuuteni ei näy vaatetuksesta.

Uskon jo, että elämä kanssani olisi miehelle kun miehelle ankeaa. Ihan sama miten pukeudun ja kuinka käyttäydyn. Pitäkää tunkkinne.

No joku täällä sanoi, ettei halua olla "tyrkyllä". Siitä päättelin, että mm. korkkarit ovat no-no, nehän saavat naisen vartalon vääntymään varsin tyrkkyyn asentoon.

• mies32
        ap kirjoitti:

Sinä neuvoit minua harrastamaan seksiä kevyemmin ja käyttäytymään seksuaalisemmin, minä en neuvonut seksuaalisesti kokeneempia ja villimpiä ihmisiä olemaan harrastamatta seksiä tai käyttäytymään epäseksuaalisesti.

Pysyhän nyt asiassa ja lopeta tuo lapsellinen haukkuminen.

Horoista sinä puhuit, mikä sitten olikaan tarkoituksesi.

• ap
        partahesus kirjoitti:

"olen asiallinen sekä pidättäytynyt...En osaa small-talkia enkä flirttailla"

No noita kannattaisi ainakin kehittää, niin menekki voisi olla parempi ainakin huumorintajuisten, ihanmukavien miestenkin parissa.

Niin. Kunpa se toisi sitten muitakin kuin häntäheikkejä ympäristööni.

• mies32

Mikset ala "patjaksi", koska sinua panettaa? Vai onko seksi vain väline miehen saamiseksi lopuksi ikääsi ja miehelle palkinto sinun jaksamisesta?

• mies32
        ap kirjoitti:

Niin. Kunpa se toisi sitten muitakin kuin häntäheikkejä ympäristööni.

Olet häntäheikki-hysteerikko. Ikään kuin koko elämäsi olisi pilalla jos joku häntäheikki sinne "pyhimpääsi" työntyy. Tuon pelon takia sitten blokkaat nekin miehet, joista voisi tulla elämänkumppaneitasi.
        Lopputuloksena elämäsi on pilalla. Mitä siis olet voittanut? Ainakin ne irtoseksit jääneet kokematta. Kaipa se sinua lohduttaa vanhoilla päivilläsi. Taivaspaikka varmempi?

• ihmetyttää tämä aika
        mies32 kirjoitti:

" Mitäpä jos se itsesi seksikkääksi laittaminen, flirtti "

Onko lukutaidossasi vikaa ? Jos toinen sanoo , ettei sitä halua, niin on jo kumma ettei sullä ole muuta päässäsi kuin penis ?!

Ihan kuin seksi kattaisi kaiken ? Ei todellakaan kata ja ap:lle sanon älä ala miksikään kiertopalkinnoksi, noille pipipäisille miehille.

Ovatko miehet todellakin noin tunne ja aivoköyhiä ?

• ap
        mies32 kirjoitti:

Olet häntäheikki-hysteerikko. Ikään kuin koko elämäsi olisi pilalla jos joku häntäheikki sinne "pyhimpääsi" työntyy. Tuon pelon takia sitten blokkaat nekin miehet, joista voisi tulla elämänkumppaneitasi.
        Lopputuloksena elämäsi on pilalla. Mitä siis olet voittanut? Ainakin ne irtoseksit jääneet kokematta. Kaipa se sinua lohduttaa vanhoilla päivilläsi. Taivaspaikka varmempi?

Olen agnostikko. En myönnä, en kiellä. En elä vanhojen moraalisääntöjen mukaan vaan ihan omalla tavallani.
        Onko parempi elää tämän pornoistuneen median mukaan sosiaalisen paineen alla kuin vanhojen raamatunaikaisten moraalisääntöjen?
        Minusta yhtä pahoja molemmat.
        Ihmiset ovat yksilöitä, jokainen valitkoot itse.

Harmittaa vaan kun toista samanlaista kuin minä itse ei löydy minun elämääni rikastuttamaan.

• mies32
        ihmetyttää tämä aika kirjoitti:

" Mitäpä jos se itsesi seksikkääksi laittaminen, flirtti "

Onko lukutaidossasi vikaa ? Jos toinen sanoo , ettei sitä halua, niin on jo kumma ettei sullä ole muuta päässäsi kuin penis ?!

Ihan kuin seksi kattaisi kaiken ? Ei todellakaan kata ja ap:lle sanon älä ala miksikään kiertopalkinnoksi, noille pipipäisille miehille.

Ovatko miehet todellakin noin tunne ja aivoköyhiä ?

Eivät ole.

Mutta jos nainen on tuolta osin rutikuiva, voi olla, että pipipää nääntyy matkalla. Ja yksikään ei ole vielä perille jaksanut. Jatkakaa vaan samalla linjalla, jos tähän astinen elämännw on ollut tyydyttävää.

• mies32
        ap kirjoitti:

Olen agnostikko. En myönnä, en kiellä. En elä vanhojen moraalisääntöjen mukaan vaan ihan omalla tavallani.
        Onko parempi elää tämän pornoistuneen median mukaan sosiaalisen paineen alla kuin vanhojen raamatunaikaisten moraalisääntöjen?
        Minusta yhtä pahoja molemmat.
        Ihmiset ovat yksilöitä, jokainen valitkoot itse.

Harmittaa vaan kun toista samanlaista kuin minä itse ei löydy minun elämääni rikastuttamaan.

Et anna sille toiselle mahdollisuutta. Varmasti löytyisi tärkeimmiltä osiltaan samanlainen.
        Toisaalta miksi pitäisi ollakaan samanlainen? Johan sinulla on itsesi.

• on tyydyttävää
        mies32 kirjoitti:

Eivät ole.

Mutta jos nainen on tuolta osin rutikuiva, voi olla, että pipipää nääntyy matkalla. Ja yksikään ei ole vielä perille jaksanut. Jatkakaa vaan samalla linjalla, jos tähän astinen elämännw on ollut tyydyttävää.

Nainen tuolta osin rutikuiva jos ei laittaudu trendimisuksi kylille ja ala flirttaamaan kaikille?

• mies32
        on tyydyttävää kirjoitti:

Nainen tuolta osin rutikuiva jos ei laittaudu trendimisuksi kylille ja ala flirttaamaan kaikille?

Rutikuiva, jos ei tee mieli seksiä edes sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa voisi kuvitella jakavansa elämänsä.

• carambola87a
        ap kirjoitti:

Nainen olen.

Katsoppas http://keskustelu.suomi24.fi/node/10849022

Ja mitä tulee yläpuoliselle kommentille, on kivojakin miehiä mutta naisten vaatimusten ym. takia (ks se ketju) ette löydä kivaa miestä.

• Miekkonen 26

Jep, kyllä se vähän minullakin kallistuu siihen suuntaan, että naisen pitää olla sen näköinen, että jalat lähtee alta.
        Sen jälkeen kyllä se tutustuminenkin alkaa kiinnostamaan ja seurustelu. En todellakaan ole mikään pelimies, eikä minulla ole niin hirveästi valinnanvaraa, mutta siihen pelleilyyn en lähde että "kunhan on joku".
        Ikävää mutta totta, että se ulkonäkö on tärkeä. En kyllä voi tuntea sääliä, koska niin on naistenkin vaatimukset kovia, itseluottamus pitäisi olla kuin olympiavoittajalla.

Koska se ei ole oikein naistakaan kohtaan, että seurustelisin hänen kanssaan vain sen takia, kun ei parempaakaan löydy. Joten mielummin menen siitä mistä aita on korkein, jos löytyy se kaunis ja mukava nainen niin tervetuloa, tai sitten olen yksin, enkä sotke muiden ihmisten tunteita, kuten täälläkin niitä tarinoita saa lukea.

Ja siis tuo mitä tarkoitan kauniilla, on kyllä ihan tavallinen suomalainen nainen.

• Melkein kokematon

Seksiä saa miehenä helpolla? Mistä muualta muka kuin maksullisilta naisilta? Ei ole kuule helppoa saada seksiä todella ujona miehenä. Naiset kyllä saa seksiä koska vaan ja he eivät sitä muka halua kun kuitenkin harrastavat sitä jatkuvasti? Kuitenkaan naiset ei voi harrastaa sitä seksiä niiden ujompien ja naiset paremmin huomioonottavien miesten kanssa.

• ikuisuudenko yksin77
        ap kirjoitti:

Nainen olen.

Mulla on aivan samanlainen tilanne kuin sinulla.
        Mua ei ole koskaan ketään rakastanut,En tiedä että miksi en kelpaa kellekään.
        Nyt olen 35 vuotias mies,eikä tähän päivään mennessä ole suhdetta ollut,Viime tutustuminen kaatui siihen että nainen olisi heti ollut valmis rakastelemaan,mutta ujouteni ansiosta se juttu kaatui siihen ja hän suuttui.

Olisin valmis suhteeseen heti kun se oikea vaan löytyis,mutta enää ei taida löytyä ikäistäni naista joka ymmärtää kokemattomuuteni.

Mulla ei ole kiire mihinkään jos nainen on ujo,koska itsekin olen hieman ujo.
        Tutustuminen ihan hiljalleen on mun mielestä vaan hyvä asia ja kun hiljalleen tutustuisi,niin mahdollisesta suhteesta voisi tulla parempi,kuin että kiirehdittäisi lujaa eikä toiseen ehdi kunnolla tutustua ja kun jo asuttais yhdessä.

Ja mitä seksuaaliseen kokemattomuuteeni tulee,niin haluaisin puhua siitä sen kullan kanssa kun sen aika on.
        Kun sitten joskus tulisi rakastelun aika,niin mä aika varmaan menisin ihan lukkoon.
        Voisi sitten jutella että mistä toinen eniten tykkää ja mikä tuo sitä nautintoa enemmän.

Sinä nimimerkki ap.
        Haluaisin tutustua sinuun ja kuulisin sinusta mielelläni enemmän.

Olen luonteeltani rehellinen,hyväntahtoinen,luotettava ja huumorintajuinen.
        Lapsia ei ole,mutta olen lapsirakas.

Olen liikunnallinen,tykkään käydä lenkillä ja salilla.
        Osaan laittaa ruokaa ja mielelläni teen kotityöt.
        Ruokaakin olisi mukava laittaa kahdelle,kuin että yksin tekee ja syö.

Minusta olisi ihanaa puuhata kaikenlaista yhdessä,käydä kävelemässä käsi kädessä,jakaa kotityöt,tehdä ruokaa yhdessä,kaydä keilaamassa tai vaikka katsomassa hyvää bändikeikkaa.

Pohjimmiltani ole romanttinen luonne,olisi ihana antaa suukkoja ja haleja ja katsoa syvälle silmiin.Mikä olisi ihanampaa kuin viettää romanttinen ilta kynttilänvalossa,keskustella kaikesta,välillä halia ja suukotella.

Olisi tosiaan kiva tutustua sinuun,kirjoittele kun ehdit :)
        Mun s-posti on
        [email protected]

• mies32
        ikuisuudenko yksin77 kirjoitti:

Nyt olen 35 vuotias mies,eikä tähän päivään mennessä ole suhdetta ollut,Viime tutustuminen kaatui siihen että nainen olisi heti ollut valmis rakastelemaan,mutta ujouteni ansiosta se juttu kaatui siihen ja hän suuttui.

Olisin valmis suhteeseen heti kun se oikea vaan löytyis,mutta enää ei taida löytyä ikäistäni naista joka ymmärtää kokemattomuuteni.

Tutustuminen ihan hiljalleen on mun mielestä vaan hyvä asia ja kun hiljalleen tutustuisi,niin mahdollisesta suhteesta voisi tulla parempi,kuin että kiirehdittäisi lujaa eikä toiseen ehdi kunnolla tutustua ja kun jo asuttais yhdessä.

Ja mitä seksuaaliseen kokemattomuuteeni tulee,niin haluaisin puhua siitä sen kullan kanssa kun sen aika on.
        Kun sitten joskus tulisi rakastelun aika,niin mä aika varmaan menisin ihan lukkoon.
        Voisi sitten jutella että mistä toinen eniten tykkää ja mikä tuo sitä nautintoa enemmän.

Sinä nimimerkki ap.

Minusta olisi ihanaa puuhata kaikenlaista yhdessä,käydä kävelemässä käsi kädessä,jakaa kotityöt,tehdä ruokaa yhdessä,kaydä keilaamassa tai vaikka katsomassa hyvää bändikeikkaa.

Pohjimmiltani ole romanttinen luonne,olisi ihana antaa suukkoja ja haleja ja katsoa syvälle silmiin.Mikä olisi ihanampaa kuin viettää romanttinen ilta kynttilänvalossa,keskustella kaikesta,välillä halia ja suukotella.

Mun s-posti on
        [email protected]

Turha sinun on alkaa juttelemaan siitä mistä nainen tykkää eniten, ennenkuin olet edes perusteet eli pippelin pimppiin oppinut laittamaan.
        Eli turha sitä on stressata ja ujostella jos tilaisuus vielä joskus ihmeen kaupalla tulee. Äkkiä vaan homma hoitoon ja spermat ränniin. Jos nainen järkyttyy "osaamattomuudestasi", niin eipä ole kovin ymmärtäväinen nainen muutenkaan ja ainakin sinulta on sitten yksi iso apina tippunut selästä.

• Gööööran
        ikuisuudenko yksin77 kirjoitti:

Sinä nimimerkki ap.

Mun s-posti on
        [email protected]

Ikävä sanoa näin, mutta useimpien naisten kiinnostuslistalla käsi kädessä käveleminen ei ole kovin korkealla. Eikä olisi sinunkaan, jos olisit kokeneempi seksuaalisesti.

• mies32

Se nyt on vaan niin, että rakkaus ja suhteet ovat tunteettomien mulkkujen yksinoikeutta. Te liiankin kiltit ja herkät jäätte yksin.

• ap

Heh. Hmm..ajateltuani heittoasi hiukkasen, totta toinen puoli.

Suhteissakin pitää olla jämäkkänä ettei vaan jää ihan hyväksikäytetyksi ja kyykytetyksi. Kyllä sanoisin että liian herkkänä ei suhteisiin kannata lähteä. Tunteettomammat tietty pärjää suhteissakin paremmin. Ei ole niin paljon menetettävää ja kun ei liikoja tunteile ei tarvitse pelätä mitään.

• 666 666 666 666 666

Kyllä se juuri näin on
        Kyllä miehessä pitää olla psykopaatin luonnetta jos naisen mielii saada. Ei siinä auta edes hyvä ulkonäkö ja asema/varallisuus kuin mitä korkeintaan niitä kaikkein rumimpia naisia saamaan ellei miehessä ole psykopaatin luonnetta.

• mies32
        ap kirjoitti:

Heh. Hmm..ajateltuani heittoasi hiukkasen, totta toinen puoli.

Suhteissakin pitää olla jämäkkänä ettei vaan jää ihan hyväksikäytetyksi ja kyykytetyksi. Kyllä sanoisin että liian herkkänä ei suhteisiin kannata lähteä. Tunteettomammat tietty pärjää suhteissakin paremmin. Ei ole niin paljon menetettävää ja kun ei liikoja tunteile ei tarvitse pelätä mitään.

Kyllä se juttuni varsinainen totuus oli se, että taas kerran aloituksessa korotettiin yksin jääneet jalustalle herkempinä (=parempina), ikään kuin olisi selviö, että seurustelemaan pääsevät vain kylmät hirviöt, joilla ei ole tunteita.

MUTTA onhan siinä tottakin ripaus, kuten sanoit: jos ei ole tunteita, ei jännitä, jolloin pystyy iskemään vastakkaista sukupuolta rennommin.

• ap
        mies32 kirjoitti:

Kyllä se juttuni varsinainen totuus oli se, että taas kerran aloituksessa korotettiin yksin jääneet jalustalle herkempinä (=parempina), ikään kuin olisi selviö, että seurustelemaan pääsevät vain kylmät hirviöt, joilla ei ole tunteita.

MUTTA onhan siinä tottakin ripaus, kuten sanoit: jos ei ole tunteita, ei jännitä, jolloin pystyy iskemään vastakkaista sukupuolta rennommin.

En tarkoittanut herkkyydellä paremmuutta, vaan ihan puhtaasti liikatunteilua ja liikaherkistelyä (eivät voi olla pelkästään hyviä ominaisuuksia).
        Pohdin myös mikä minussa on vikana, en pelkästään mikä muissa on vikana tai mikä maailmassa mättää.

• mies32
        ap kirjoitti:

En tarkoittanut herkkyydellä paremmuutta, vaan ihan puhtaasti liikatunteilua ja liikaherkistelyä (eivät voi olla pelkästään hyviä ominaisuuksia).
        Pohdin myös mikä minussa on vikana, en pelkästään mikä muissa on vikana tai mikä maailmassa mättää.

En oikein usko, että on kyse pelkästään herkkyydestä. On kyse siitä, että ei ole oppinut käsittelemään herkkyyttään. Moni muu on ollut yhtä herkkä, mutta on alkanut / päätynyt aktiivisesti opettelemaan vastakkaisen sukupuolen iskemistä jo teininä, jolloin herkkyytensä ei enää ole suuri seinä edessään. Ei se välttämättä sitä tarkoita, että herkkyys ja tunteet olisivat silti mihinkään hävinneet.

• ap
        mies32 kirjoitti:

En oikein usko, että on kyse pelkästään herkkyydestä. On kyse siitä, että ei ole oppinut käsittelemään herkkyyttään. Moni muu on ollut yhtä herkkä, mutta on alkanut / päätynyt aktiivisesti opettelemaan vastakkaisen sukupuolen iskemistä jo teininä, jolloin herkkyytensä ei enää ole suuri seinä edessään. Ei se välttämättä sitä tarkoita, että herkkyys ja tunteet olisivat silti mihinkään hävinneet.

Voihan se olla niinkin.

• ...
        mies32 kirjoitti:

Minusta kyse on yliherkkyydestä. Ei sellaisesta empaattisesta herkkyydestä mitä yleensä parisuhdetta(kin) ajatellen pidetään arvossa, vaan liiallisesta itsetietoisuudesta, itsekeskeisyydestä.

Kannattaisi enempi keskittyä siihen miltä toisesta tuntuu kuin tutkailla jatkuvasti miltä itsestä tuntuu.

• mies 31

Missäs päin aloittaja asuu?

• RakkaudenAlkeet

YTM-kaverini sanoi näin, "kun panettaa niin sitä voi käydä polkemassa melkein ketä vaan". Naiset antavat tuollaiselle tapaukselle kuin hän on. Tuntuu, että naisilla oman tason käsitys sokeutuu, kun ko. herra käy laittamassa ja jäävät haaveilemaan suhteesta hänen kanssaan. Mieleeni tulee vertaus hevosesta, jolle on ikänsä syötetty lanttua ja muuta kuivaa heinää, mutta kun hepalle antaa sokeripalan niin mikään muu ei enää kelpaakaan.

Näin se vaan menee. Etenkin naiset haaveilevat ja yrittävät tehdä haaveistaan totta - edes siksi yhdeksi yöksi ja sitten ollaan niin loukkaantuneita ja pettyneitä kun ei saada vakituista suhdetta aikaseksi. Yksi YTM voi sitoa todella monta naista koukkuunsa mutta naiset ovat kuitenkin siinä mielessä realistisia että aikansa märehtiessä YTM:n perään he ymmärtävät irroittautua tuollaisesta suhteesta irti - odottamaan seuraavaa YTM-sonnia ja sama rumba jatkuu melkein 40 ikävuoteen asti ja itketään "miksi en kelpaa?"

Oma lukunsa on vielä KT-miehet jotka osaavat tavallaan hyväksikäyttää YT-miehiin pettyneitä naisia. KT-miesten arvo nousee naisten silmissä iänmyötä (tulee ns. "karismaa") vaikka he eivät olisi sitä komeinta sakkia maanpäällä, mutta yleensä ovat korkeakoulutettuja ja urallaan eteniviä järkiliittoon mallikkaita miehiä. Naiset kelpuuttavat tällaiset miehet järkiperustein kun nuoruuden tunnekuohunta ei tuottanut tulosta. Statusarvon kasvaessa KT-mies voi hyvin ryhtyä ns. peluriksi jota hän ei ollut nuorena kaksikymppisenä miehenä, koska silloin ikäisensä naiset katsovat miehen ulkonäköä enimmäkseen - toki nuoria naisia kiinnostaa myös raha mutta KT-miehellä ei ole nuoruudessaan rahaa eikä mieleenpainuvaa ulkonäköä. 30:n kynnyksellä KT-miehellä alkaa olemaan uran siivittämää kapitaalia taskussa niin moni nainen jo pelkästään tästä syystä kiinnostuu hänestä.

• samaa mieltä

Jep, miehet on hirveitä olentoja. Pelkkää naisen hyväksikäyttöä on miehen elämä, inhimillisyydestä tai välittämisestä ei ole tietoakaan.

• mies32

Eiköhän noissakin, kuten koko MAT:ssa, ole kyse aika harvoista poikkeuksista.
        Hyvin harva nainen jää pidemmäksi aikaa märehtimään ytmin perään. Harva ytmi viitsii käyttää mitäänsanomattomia naisia spermaviemäreinä. Harva KTM oikeasti on vain mies, johon nainen "tyytyy". Harva KTM on nuorenakaan ollut vailla naisia.
        Suurin osa YTM:istäkin on yksiavioisissa suhteissa, eikä ehdi panorinkiä pyörittämään.

• Naisasialooseri pah

Jaahas... Taas sitä satuillaan täällä.

Etkö ole vieläkään oppinut mitään? Nämä idioottimaiset sanalyhenteet paljastavat sinut aina!
        Olet todennäköisesti myös mies32, eikö väsytä tuo tarinointi?

Kumpia täällä nyt oikeen mollaat miehiä vai naisia?
        Jäi vähän epäselväksi..

• 12345678899
        samaa mieltä kirjoitti:

Jep, miehet on hirveitä olentoja. Pelkkää naisen hyväksikäyttöä on miehen elämä, inhimillisyydestä tai välittämisestä ei ole tietoakaan.

Sanoisin, että rakkaudessa monelle miehelle juuri tuo kaksikymppisyys on varsin raakaa jolloin moni mies kivettää sisimpänsä. MIkäli mies ikääntyessään alkaa herättää naisten huomion ja olemaan osittain heidän suosiossa - niin tuollainen mies käyttää naisia surutta hyväkseensä. Voi olla osittain kostoa tai sitten mies on hullaantunut saamaansa huomioon vastakkaiselta sukupuolelta.

• no jaa...
        12345678899 kirjoitti:

Sanoisin, että rakkaudessa monelle miehelle juuri tuo kaksikymppisyys on varsin raakaa jolloin moni mies kivettää sisimpänsä. MIkäli mies ikääntyessään alkaa herättää naisten huomion ja olemaan osittain heidän suosiossa - niin tuollainen mies käyttää naisia surutta hyväkseensä. Voi olla osittain kostoa tai sitten mies on hullaantunut saamaansa huomioon vastakkaiselta sukupuolelta.

Tai sitten vain osa miehen luonnetta, miehet nyt vaan ovat sellaisia.

• ap

Mitä ihmettä te puhutte(tuo joka tähän vastasi lyhentein)?
        KT, YTM?
        No mutta sen verran tähän, että yhden yön juttuja ei ole ollut eikä tule. Tapailua ja treffejä on ollut.

• 12345687898
        no jaa... kirjoitti:

Eikös tuo päde yhtälailla kaksikymppisiin naisiin, jotka ovat "elämänsä vireessä"? Naiset o vaa sellasii?

• nimi vaihtuu .
        Naisasialooseri pah kirjoitti:

Jaahas... Taas sitä satuillaan täällä.

Etkö ole vieläkään oppinut mitään? Nämä idioottimaiset sanalyhenteet paljastavat sinut aina!
        Olet todennäköisesti myös mies32, eikö väsytä tuo tarinointi?

Kumpia täällä nyt oikeen mollaat miehiä vai naisia?
        Jäi vähän epäselväksi..

Mutta teemat pysyy..
        Härskit miehet käyttää naista hyväksi ja sitten naiset pettyvät ja lopulta tyytyvät johonkin peräkylänperttiin.
        Ah, ne kuuluisat Panoringit..........
        *kuolee nauruun*

Mä kyllä ehdotan sulle jotain palstahärö palkintoa, toihan on jo todella syvälle rooliin uppoutunutta, kun tyylin tunnistaa ilman nimeä.

• Kivisydän
        no jaa... kirjoitti:

Edellinen kirjoittaja puhuu asiaa.

Minä kivetin ja tapoin tunteeni niin pitkälle kuin siihen tietoisesti pystyin. Sain pari kertaa todella pahasti siipeeni nuorilta naisilta ja päätin, että en koe moista enää. Herkän nuoren miehen psyyke ei olisi enää kestänyt sitä. Tästä on jo muutamia vuosia aikaa ja en ole seurustellut sen jälkeen. Jokunen irtosuhde tuolle välille mahtuu.

En minä mikään hirviö nykyään ole, mutta aika välinpitämätön naisia kohtaan. En tietoiesti huijaa ja johdata harhaan, mutta en muodosta syvempää kiintymystä. Voin aloittaa tapailun viehättävän naisen kanssa, mutta jutun lopettaminen on ihan yhtä helpoa.

Turhaan syytätte miehiä elukoiksi. Ihmiset ovat pääosin elukoita, sukupuolesta riippumatta. Parhaiten pärjäätte, kun tapatte sen tunne-elämänne.

T. Kolmekymppinen mies

• 6+4
        mies32 kirjoitti:

Eiköhän noissakin, kuten koko MAT:ssa, ole kyse aika harvoista poikkeuksista.
        Hyvin harva nainen jää pidemmäksi aikaa märehtimään ytmin perään. Harva ytmi viitsii käyttää mitäänsanomattomia naisia spermaviemäreinä. Harva KTM oikeasti on vain mies, johon nainen "tyytyy". Harva KTM on nuorenakaan ollut vailla naisia.
        Suurin osa YTM:istäkin on yksiavioisissa suhteissa, eikä ehdi panorinkiä pyörittämään.

Minkälainen sairas mies käyttää sanaa spermaviemäri? Se kuuluu ainoastaan tämän palstan peikkojen sanastoon. Paljasta meille, oletko suuri isä, nal, se suomih**ra kaveri vai joku muu?

Terve mies ei edes esimerkin vuoksi lainaa tuollaisia palstan peikkojen oksentamia fraaseja.

• mies32
        6+4 kirjoitti:

Minkälainen sairas mies käyttää sanaa spermaviemäri? Se kuuluu ainoastaan tämän palstan peikkojen sanastoon. Paljasta meille, oletko suuri isä, nal, se suomih**ra kaveri vai joku muu?

Terve mies ei edes esimerkin vuoksi lainaa tuollaisia palstan peikkojen oksentamia fraaseja.

Kuuluu tämän palstan sanastoon ja tätä ilmiötä kuvaamaan varsin osuva termi.

• Kyllä on...
        6+4 kirjoitti:

Kaikki ne...taitaa trollata ihan työkseen täällä. Kenellä miehellä aikaa päivystää palstalla aamusta iltaan ja illasta yöhön. Jos ei trollaa täällä, trollaa jollain muulla palstalla.

• kungliga riket
        no jaa... kirjoitti:

Jos naiset dumppailevat miehiä siinä parikymppisenä ilman empatian häivääkään, tai pelkkänä arkisena välttämättömyytenä, kun parempia miehiä on jonossa, niin se nyt on vain osa naisen luonnetta.

• kungliga riket
        Kivisydän kirjoitti:

Edellinen kirjoittaja puhuu asiaa.

Minä kivetin ja tapoin tunteeni niin pitkälle kuin siihen tietoisesti pystyin. Sain pari kertaa todella pahasti siipeeni nuorilta naisilta ja päätin, että en koe moista enää. Herkän nuoren miehen psyyke ei olisi enää kestänyt sitä. Tästä on jo muutamia vuosia aikaa ja en ole seurustellut sen jälkeen. Jokunen irtosuhde tuolle välille mahtuu.

En minä mikään hirviö nykyään ole, mutta aika välinpitämätön naisia kohtaan. En tietoiesti huijaa ja johdata harhaan, mutta en muodosta syvempää kiintymystä. Voin aloittaa tapailun viehättävän naisen kanssa, mutta jutun lopettaminen on ihan yhtä helpoa.

Turhaan syytätte miehiä elukoiksi. Ihmiset ovat pääosin elukoita, sukupuolesta riippumatta. Parhaiten pärjäätte, kun tapatte sen tunne-elämänne.

T. Kolmekymppinen mies

Itsekin olen nuoruuden muutaman pahan takaiskun jälkeen alkanut "säännöstelemään" tunteitani naisia kohtaan. Pitää muistuttaa itselleen, että tunteet kannattaa pitää kurissa, ennen kuin naisen kiinnostus on herännyt kunnolla. Eikä kannata ottaa naisten sanomisia ihan sellaisenaan, uskoa johonkin heidän ikuiseen rakkauteensa. Nauttii naisen seurasta ja seksistä, silloin kun sitä on tarjolla. Siinä on melkein kaikki mitä suhteista naisten kanssa tarvitsee.

• Anita .
        kungliga riket kirjoitti:

Jos naiset dumppailevat miehiä siinä parikymppisenä ilman empatian häivääkään, tai pelkkänä arkisena välttämättömyytenä, kun parempia miehiä on jonossa, niin se nyt on vain osa naisen luonnetta.

Eiköhän se kuulu ikään. Nuoret miehet ovat yhtä suruttomia egoisteja. Ikä tuo lisää ymmärrystä. Ja ovathan monet yhdessä jo ysiluokalta lähtien. Eli persoonastakin riippuu paljon.

• 2323j

Jäin vain miettimään sitä, kun sanoit, että haluat pidellä kädestä miestä ja pussailla muutaman kuukauden ennen seksiä. Tunnetko kuitenkin miestä kohtaan seksuaalista himoa? On mahdollista, että mies oikeasti välittää sinusta, mutta koska mitään ei tapahdu, niin mies pelkää sitä tilannetta, että kun vihdoin hän pääsisi sänkyyn, niin sen täytyy tarkoittaa samantien naimisiinmenoa jne.

Parisuhteen yksi iso tärkeä osa on seksuaalinen yhteensopivuus. Jos sitä jää odottamaan täydellistä miestä, niin ei ole mitään vertailupohjaa mihinkään

• ap

Ymmärrän pointtisi. En minä heti ole naimisiin ryntäämässä, mutta tuntuu kyllä siltä että miehet eivät ole valmiita mihinkään suhteisiin, vain sänkyyn on halukkaita. Näin siis minun kohdallani, minua ei huolita vakavampiin suhteisiin.

Seksuaalista himoa kyllä löytyy, omin käsin onneen jo vuosikymmeniä. Olisi kyllä ihanaa jakaa seksuaalisuus toisen kanssa, muttei ilman vakavampaa suhdetta jossa on aitoa välittämistä ja oikeita tunteita mukana. Missä sitoutumishalukkaat miehet? Tietty villimpien naisten perässä, huomattu on :(
        Eipä sille mitään voi.

• mies32
        ap kirjoitti:

Ymmärrän pointtisi. En minä heti ole naimisiin ryntäämässä, mutta tuntuu kyllä siltä että miehet eivät ole valmiita mihinkään suhteisiin, vain sänkyyn on halukkaita. Näin siis minun kohdallani, minua ei huolita vakavampiin suhteisiin.

Seksuaalista himoa kyllä löytyy, omin käsin onneen jo vuosikymmeniä. Olisi kyllä ihanaa jakaa seksuaalisuus toisen kanssa, muttei ilman vakavampaa suhdetta jossa on aitoa välittämistä ja oikeita tunteita mukana. Missä sitoutumishalukkaat miehet? Tietty villimpien naisten perässä, huomattu on :(
        Eipä sille mitään voi.

No mikset sitten narraa niitä sitoutumishaluisia itsellesi?
        Se "arvokkaimpasi" varjeleminen on tainnut tappaa sinut.

• ....................
        ap kirjoitti:

Eipä sille mitään voi.

Miksi tuhlata aikaa vakuuttaakseen näitä toisenlaisia? Odota sitä oikeanlaista, äläkä luule että hyviä on joka sormelle. En laskisi rimaa tässä/kään kohtaa, jäisi vain limamöykky käteen oksettamaan.

• mies32
        .................... kirjoitti:

Miksi tuhlata aikaa vakuuttaakseen näitä toisenlaisia? Odota sitä oikeanlaista, äläkä luule että hyviä on joka sormelle. En laskisi rimaa tässä/kään kohtaa, jäisi vain limamöykky käteen oksettamaan.

Pitkä lie odotus, jos jo päälle kolmekymppiseksi odottanut.
        Ja pinnallisessa maailmassa, siinä odotellessa vetovoimaisuutensa laskenut ja friikkiytensä vanhusneitsyenä kasvaa päivä päivältä entistä pelottavammaksi.
        Itse kyllä antaisin 30 neitsytnaiselle ison miinuksen, koska kyllähän tuollainen kertoo jostain ongelmista pään sisällä. Toki tämähän on näkökulmasta kiinni, kaitpa niitäkin voi löytää, jotka arvostavat iki-impeä. Ei vaan ole näköjään vielä löytynyt. No ehkä jo 50v impi on niin arvostettu, että tärppää. Se osoittaisi jo todellista sitoutumista tulevalle miehelleen.

• ap
        mies32 kirjoitti:

No mikset sitten narraa niitä sitoutumishaluisia itsellesi?
        Se "arvokkaimpasi" varjeleminen on tainnut tappaa sinut.

En ajattele että se on arvokkainta mitä minulla on. Haen vain samanlaista ihmistä rinnalleni, millainen itse olen. Samoilla arvoilla ja tunteilla.
        Et taida edes haluta ymmärtää.

• onko hyvä nyt?
        mies32 kirjoitti:

Ja pinnallisessa maailmassa, siinä odotellessa vetovoimaisuutensa laskenut ja friikkiytensä vanhusneitsyenä kasvaa päivä päivältä entistä pelottavammaksi.
        Itse kyllä antaisin 30 neitsytnaiselle ison miinuksen, koska kyllähän tuollainen kertoo jostain ongelmista pään sisällä. Toki tämähän on näkökulmasta kiinni, kaitpa niitäkin voi löytää, jotka arvostavat iki-impeä. Ei vaan ole näköjään vielä löytynyt. No ehkä jo 50v impi on niin arvostettu, että tärppää. Se osoittaisi jo todellista sitoutumista tulevalle miehelleen.

Siinä taas mellastaa palstan mieltenpahoittaja

• mies32
        ap kirjoitti:

En ajattele että se on arvokkainta mitä minulla on. Haen vain samanlaista ihmistä rinnalleni, millainen itse olen. Samoilla arvoilla ja tunteilla.
        Et taida edes haluta ymmärtää.

Onko se kuinka pian haluaa pillua tai on sitä tottunut saamaan, olennaisimpia arvomaailmasta kertovia asioita?
        Luuletko, että sinun arvomaailmasi kohtaa paremmin 35v neitsytpojan kanssa kuin jonkun sellaisen, kenellä on ollut suhteita, jopa pikaisia sellaisia? Eikö se, jolla on ollut suhteita, voi olla arvomaailmaltaan vertaisesi?

Ihmeen pillukeskeiseltä tuollaisten itsensäsäästelijöiden maailmankuva vaikuttaa.

• ..........
        mies32 kirjoitti:

Sinä et vain tajua. Jos haluaa oikean suhteen, niin ei sitä kyllä auta tippaakaan, jos kaikille puliukoillekin jalkansa levittää ihan vain siksi, että voi. Ei se muuta mitään, tulee vain paha olo.

Minusta se, että pitää seksiä jotenkin maailmankaikkeuden tärkeimpänä ja keskeisimpänä asiana kertoo paljon pahemmista ongelmista, kuin se, ettei halua jakaa itseään kaikille. Vakavasta tunnevammasta, mikä sinulla muidenkin juttujesi perusteella on.

Kyllä minä voisin harrastaa vähän kevyempääkin seksiä, mutta sellaisen miehen kanssa en olisi kiinnostunut mistään enemmästä. Jos oikeasti tykkään miehestä ja jos hän oikeasti tykkää minusta, niin ei siihen nyt kuole, jos pari viikkoa vain jutellaan ja tutustutaan ja sitten mennään sänkyyn. Jos mies ei sen vertaa jaksa odottaa, niin miten sellaisen kanssa voisi olla parisuhteessakaan, miten voisi vaikka olla kipeänä, kun mies ei kestä hetkeäkään ilman seksiä?!

Eikä vanha neitsyt ole mikään friikki, joskus se vain menee niin. Minä olen harrastanut seksiä kahdesti. Mies haukkui taitoni ja vartaloni niin julmasti, etten vain pystynyt siihen enää. Ja sitten myöhemmin, kun taas yritin, olisi pitänyt mennä heti sänkyyn, mihin en kyennyt, olisin halunnut hiukan tutustua. Taisi olla sinunkaltaisia miehiä.

En ymmärrä mitä sinä saat ihmisten loukkaamisesta ja haukkumisesta, mutta kai sitten jotain. Aika sairasta ja säälittävää.

• ap
        .......... kirjoitti:

Sinä et vain tajua. Jos haluaa oikean suhteen, niin ei sitä kyllä auta tippaakaan, jos kaikille puliukoillekin jalkansa levittää ihan vain siksi, että voi. Ei se muuta mitään, tulee vain paha olo.

Minusta se, että pitää seksiä jotenkin maailmankaikkeuden tärkeimpänä ja keskeisimpänä asiana kertoo paljon pahemmista ongelmista, kuin se, ettei halua jakaa itseään kaikille. Vakavasta tunnevammasta, mikä sinulla muidenkin juttujesi perusteella on.

Kyllä minä voisin harrastaa vähän kevyempääkin seksiä, mutta sellaisen miehen kanssa en olisi kiinnostunut mistään enemmästä. Jos oikeasti tykkään miehestä ja jos hän oikeasti tykkää minusta, niin ei siihen nyt kuole, jos pari viikkoa vain jutellaan ja tutustutaan ja sitten mennään sänkyyn. Jos mies ei sen vertaa jaksa odottaa, niin miten sellaisen kanssa voisi olla parisuhteessakaan, miten voisi vaikka olla kipeänä, kun mies ei kestä hetkeäkään ilman seksiä?!

Eikä vanha neitsyt ole mikään friikki, joskus se vain menee niin. Minä olen harrastanut seksiä kahdesti. Mies haukkui taitoni ja vartaloni niin julmasti, etten vain pystynyt siihen enää. Ja sitten myöhemmin, kun taas yritin, olisi pitänyt mennä heti sänkyyn, mihin en kyennyt, olisin halunnut hiukan tutustua. Taisi olla sinunkaltaisia miehiä.

En ymmärrä mitä sinä saat ihmisten loukkaamisesta ja haukkumisesta, mutta kai sitten jotain. Aika sairasta ja säälittävää.

Totta joka sana!

• ap
        mies32 kirjoitti:

Onko se kuinka pian haluaa pillua tai on sitä tottunut saamaan, olennaisimpia arvomaailmasta kertovia asioita?
        Luuletko, että sinun arvomaailmasi kohtaa paremmin 35v neitsytpojan kanssa kuin jonkun sellaisen, kenellä on ollut suhteita, jopa pikaisia sellaisia? Eikö se, jolla on ollut suhteita, voi olla arvomaailmaltaan vertaisesi?

Ihmeen pillukeskeiseltä tuollaisten itsensäsäästelijöiden maailmankuva vaikuttaa.

Et halunnut ymmärtää. En ihmettele, nyt näitä kirjoituksiasi lueskelleena.
        Jos sinun maailmasi pyörii seksin ympärillä, se ei tarkoita että ne olisivat friikkejä joiden elämä ei pelkän seksin ympärillä pyöri.

Luulen kyllä että minulla synkkaisi paremmin miehen kanssa jolle seksi ei ole irtosuhteita ja jatkuvaa parinvaihtoa. En kyllä hurjimmissa mielikuvituksissakaan näkisi itseäni suhteessa miehen kanssa, jolla on ollut kymmeniä seksipartnereita. Pitkät, vakavat suhteet sitten erikseen.

• mies32
        .......... kirjoitti:

Tarkoitin friikillä vain äärimmäisen harvinaista erikoisuutta, en sen pahempaa.
        Mitäpä jos joku ihan kiva mies, jonka kanssa voisit päätyä sänkyyn baarin päätteeksi, osoittautuisikin elämäsi mieheksi? Ja nykysinä tuomitset miehen jos kehtaa seksiä ehdottaakaan ekana iltana. Silloinhan on vain sen yhden perässä vai mitä?
        Se, että reaalimaailmasta kertominen loukkaa teitä iki-impejä ja ätmejä, ei kyllä ole minun syytäni.

• mies32
        ap kirjoitti:

Et halunnut ymmärtää. En ihmettele, nyt näitä kirjoituksiasi lueskelleena.
        Jos sinun maailmasi pyörii seksin ympärillä, se ei tarkoita että ne olisivat friikkejä joiden elämä ei pelkän seksin ympärillä pyöri.

Luulen kyllä että minulla synkkaisi paremmin miehen kanssa jolle seksi ei ole irtosuhteita ja jatkuvaa parinvaihtoa. En kyllä hurjimmissa mielikuvituksissakaan näkisi itseäni suhteessa miehen kanssa, jolla on ollut kymmeniä seksipartnereita. Pitkät, vakavat suhteet sitten erikseen.

Ei se, että on neitsyydestään päässyt jo ennen 30v ja suhteiden välissä jopa muutaman yhdenyön panon kokenut, tee kenestäkään seksikeskeistä, tunteetonta jne..
        Eli lopeta jo tuo hysteerisyys: ei se, että "annat", vaikka mies ei jäisikään, elämääsi pilaa.
        Rentoudu ja elä tunteella, vaistolla ja himolla äläkä keskiaikaisten pappien saarnaanien moraalikäsitysten mukaan.

• mies32
        mies32 kirjoitti:

Tarkoitin friikillä vain äärimmäisen harvinaista erikoisuutta, en sen pahempaa.
        Mitäpä jos joku ihan kiva mies, jonka kanssa voisit päätyä sänkyyn baarin päätteeksi, osoittautuisikin elämäsi mieheksi? Ja nykysinä tuomitset miehen jos kehtaa seksiä ehdottaakaan ekana iltana. Silloinhan on vain sen yhden perässä vai mitä?
        Se, että reaalimaailmasta kertominen loukkaa teitä iki-impejä ja ätmejä, ei kyllä ole minun syytäni.

Korjataan nyt sen verran, kun nyt ihan ehdin lukemaan aiempiani, niin tarkoitinhan friikillä friikkiä. Mutta enemmän yleisesti kansan silmissä, joskin kyllä se omastakin mielestäni kovin erikoista on. Toki ymmärrettävää jos on muita ongelmia taustalla.

• ap (friikki)
        mies32 kirjoitti:

Korjataan nyt sen verran, kun nyt ihan ehdin lukemaan aiempiani, niin tarkoitinhan friikillä friikkiä. Mutta enemmän yleisesti kansan silmissä, joskin kyllä se omastakin mielestäni kovin erikoista on. Toki ymmärrettävää jos on muita ongelmia taustalla.

Tulipa tässä mieleeni kysyä että mitä eroa on entisaikain moraalilla, joka kielsi esiaviollisen seksin ja nykyajan sosiaalisella seksin harrastamispakolla? Ennen oli pakko odottaa papin aamenta että pääse harrastamaan seksiä, nykyään jos odotat seksin aamenta olet friikki jne.

Ei muuten mitään eroa noilla. Yhtä pakkoa ja normia kaikki sekä yksilön stressaamista. Olisi mukavaa kun kaikki saisivat elää kuten haluavat, kunhan eivät satuttaisi muita. Mutta ei, aina täytyy olla joku friikki joka täytyisi pakolla tunkea ahtaaseen muottiin etteivät "normaalit" vaan hermostu.

Ajatelkaas tuota hetki(vaikka itsekin läheisyyden ja kumppanin puutteesta kärsinkin, mutta olenko oppinut senkin? Mallithan tähän imemme elämämme aikana, jo mainoksista lähtien..isä, äiti, vanhempi poika ja nuorempi tytär, auto ja asuntolaina sekä kultainen noutaja jne.)

• ap kirjoitti:

Eipä sille mitään voi.

Hei nimimerkki ap.
        Mä haluaisin sitoutua.
        Olisi ihana tuntea se rakkauden huuma toista kohtaan.
        Pitää kädestä kiinni,katsoa syvälle silmiin,halata ja suukottaa.

Kirjoitin aiemmin sulle kokemattomuudestani. Olen 35v mies.
        Tutustutaanko?
        Jos kemiat pelaisi,niin olisi ihanaa jos kävisi niin että vielä tunteet lämpenisi,ihastisi ja rakastuisi.
        Kun me kokemattomia ollaan,niin tutustutaan hiljalleen :)
        Koetaan kaikki ihana ja kaunis yhdessä.

Toisen läheisyys,haliminen,kädestä pitäminen syvälle silmiin katsominen on niin ihanaa ja kaunista,että sanat ei riitä kertomaan.Se kahden ihmisen välillä oleva rakkaus,se huuma se taivaallisen ihana tunne :)

Voisin kuvitella tuntevani sen rakkauden huuman vaikka sinun kanssasi :)

Katso ap mun profiili suomi 24 treffeistä.

Mun nimimerkki on romanttinen77
        Kirjoittele,niin tutustutaan :)

• mies32
        ap (friikki) kirjoitti:

Tulipa tässä mieleeni kysyä että mitä eroa on entisaikain moraalilla, joka kielsi esiaviollisen seksin ja nykyajan sosiaalisella seksin harrastamispakolla? Ennen oli pakko odottaa papin aamenta että pääse harrastamaan seksiä, nykyään jos odotat seksin aamenta olet friikki jne.

Ei muuten mitään eroa noilla. Yhtä pakkoa ja normia kaikki sekä yksilön stressaamista. Olisi mukavaa kun kaikki saisivat elää kuten haluavat, kunhan eivät satuttaisi muita. Mutta ei, aina täytyy olla joku friikki joka täytyisi pakolla tunkea ahtaaseen muottiin etteivät "normaalit" vaan hermostu.

Ajatelkaas tuota hetki(vaikka itsekin läheisyyden ja kumppanin puutteesta kärsinkin, mutta olenko oppinut senkin? Mallithan tähän imemme elämämme aikana, jo mainoksista lähtien..isä, äiti, vanhempi poika ja nuorempi tytär, auto ja asuntolaina sekä kultainen noutaja jne.)

Yhtälailla 30v neitsyt oli friikki entisaikaan. Tai no, vanha piika. Olihan heitä, kun "eivät kelvanneet ". Eikä esiaviollinen seksi ole ikinä ollut kokonaan kadoksissa, vaikka julkisesti paheksuttua olikin. Olisipa hauska tietää kuinka moni oli oikeasti neitsyt hääyönään 1800-luvulla.
        Friikkiys on tietysti kulttuurisidonnaista.

• male bitch
        ap (friikki) kirjoitti:

Se muottiin tunkeminen lähtee vain niin helposti liikkeelle ihmisiltä. Oikeasti avarakatseisia ihmisiä on vähän. Jos valitsee olla tai sattuu olemaan erilainen, siitä pitää oppia olemaan välittämättä, niin pitkälle kuin mahdollista.

• ap

Kiitoksia kaikille keskusteluun osallistuneille.
      Huomasin ettei häpeäni ole ihan aiheetonta, ikävä kyllä usein meitä erilaisia pidetään outoina, eikä meillä ole samanlaisia mahdollisuuksia suhteisiin kuin niillä, jotka tässä ajassa ovat opetelleet näillä sosiaalisilla normeilla toimimaan.
      Täytyy kai suunnata energia muihin juttuihin ja unohtaa nämä haaveet rakkaudesta ja rakastelusta, vaikeaa se tulee olemaan muttei kai täysin mahdotonta.
      Hyvää syksyä kaikille!

• mies 31

Älä nyt vielä luovuta. Ei kannata kuunnella mies32:n hölmöjä juttuja. Kyselin tosiaan asuintienootasi siinä mielessä, että voisimme ehkä mailailla ja tavata, jos asumme kohtalaisen lähekkäin. Minullakin on äärimmäisen lyhyt parisuhde-cv. Sehän on tietysti palstateesien mukaan kaikkien naisten mielestä hyvin negatiivista, joten emme kai sitten voi tutustua.

• ap
        mies 31 kirjoitti:

Älä nyt vielä luovuta. Ei kannata kuunnella mies32:n hölmöjä juttuja. Kyselin tosiaan asuintienootasi siinä mielessä, että voisimme ehkä mailailla ja tavata, jos asumme kohtalaisen lähekkäin. Minullakin on äärimmäisen lyhyt parisuhde-cv. Sehän on tietysti palstateesien mukaan kaikkien naisten mielestä hyvin negatiivista, joten emme kai sitten voi tutustua.

03-alue. Kokemattomuutesi ei ole mikään ongelma, vaan se on että tuskin minä mitään uskallan. Pahoittelut.

• mirror mirror...

Ei pelkkä kauneuskaan riitä miehen saamiseen. Voit olla väärällä tavalla kaunis. Jos olet urheilullinen blondi, mies tahtookin hennon ja lyhyen bruneten. Arpapeliä. Lisäksi kauniit saavat enemmän peräänsä seksin vonkaajia ja joutuvat sieltä siivilöimään tosissaan olevia.

• 21,1

"Jäin vain miettimään sitä, kun sanoit, että haluat pidellä kädestä miestä ja pussailla muutaman kuukauden ennen seksiä. Tunnetko kuitenkin miestä kohtaan seksuaalista himoa? On mahdollista, että mies oikeasti välittää sinusta, mutta koska mitään ei tapahdu, niin mies pelkää sitä tilannetta, että kun vihdoin hän pääsisi sänkyyn, niin sen täytyy tarkoittaa samantien naimisiinmenoa jne.

Parisuhteen yksi iso tärkeä osa on seksuaalinen yhteensopivuus."

Kuinka todennäköistä on että on hyvä suutelija ja hempeilijä mutta täysin huono sängyssä... Ei kovinkaan luulen!

Tietysti pihtaaminen pihtaamisen vuoksi on pahaa. Mutta jos ei halua mennä sänkyyn niin sitten ei halua.

• Revi Siitä

Niinpä niin. Olen päälle kolmenkympin ei enää montaa vuotta neljäänkymppiin eikä mitään siis mitään naisten kanssa takana.

• ap

Onhan minulla sittenkin kohtalotovereita, tsemppiä kaikille muillekin kokemattomille, toivottavasti elämäänne vielä jossain vaiheessa siunaantuu läheisyyttä, rakkautta ja ihan oikeita tunteita.

• 30vuotta aivopieruja

Täällä kanssa kolkyt ja risat. Minulla on itsellänikin samankaltaisia ajatuksia. On välillä sellainen tunne että elämä lipuu ohi katsoessasi sitä ikään kuin ulkopuolisena. Pääosin olen kuitenkin tyytyväinen poikamiehen elämääni vaikka välistä se on tylsää. Itse en ole treffeillä päässyt edes pussaamaan. Seksuaaliset tarpeeni olen hoitanut huorien luona mutta todennut että haluan enemmän. Mieleeni tuli että en ole koskaan edes rakastunut joten ajatus siitä että viettäisi koko ikänsä saman naisen kanssa tuntuu oudolta. Tai tuntuu mahdottomalta tehdä koko elämän suunnan muuttava päätös. Kuitenkin kolmekymppisenkin miehenkin pitäisi jo ruveta tietämään mitä tahtoo varsinkin kun saman ikäryhmän naisilla alkaa olla kiire lapsen teon kanssa. Taidan potea kaikenlisäksi kolmenkympin kriisiä.

• ap

Tietysti on vaikeampaa aloittaa mitään suhteita näin erakoituneena ja yksinäisyyteen tottuneena. On jo omat jutut ja omat kuviot, niihin on kai vaikeampi ketään sovittaa. Tai ehkä sekin on sitten tekosyy ettei mitään tarvitse uskaltaa?
        No en minä tiedä, kunhan tuumailen. Välillä yksinolo on ihan ok, välillä mukavaakin ja välillä taas ahdistavaa ja masentavaa.
        Haitat ja hyödyt puntariin ja menoksi, jos vaaka kääntyy miinukselle, ei homma kannata. Jos se tuntuu pelkältä ponnistelulta ja pakkopullalta, miksi edes vaivautua. Ei ainakaan sen vuoksi että kun muillakin on joku. Meidän oma elämä, eletään se vain itsellemme ei muille.

• rvauneton

Saanko hieman neuvoa sinua? Pulmaasi saattaisi auttaa, jos kohentaisit itseäsi hieman: panostaisit aiempaa enemmän ulkonäköösi ja olisit astetta enemmän ekstrovertti. Muut ihmiset tykkäävät kivannäköisistä ja puheliaista ihmisistä :)

• eipäluovuteta

Miehenä haluaisin rohkaista hieman siinä, että ei useimmat meistä ole kiinnostunut naisen seksikokemuksesta tai kokemattomuudesta ollenkaan. Seksissä miehille tärkeintä on yhteensopivuus, eli että ne vehkeet sopii yhteen. Useimmat meistä eivät hae yhden yön suhteita, vaan loppupeleissä perhettä. Koska et ole tästä huolimatta vielä löytänyt miestä, liikut todennäköisesti väärissä paikoissa. Kapakoista et tule seuraa löytämään. Suosittelen nettiä alkukarsinnan tekemiseksi.

Pitää kuitenkin olla kylmän realistinen ja kysyä: onko ulkonäössäsi jotakin vakavampaa ongelmaa? Me miehet olemme todella vaatimattomia myös tässä asiassa, joten lähes aina ongelmat voi korjata. Jos nainen on hoikka tai edes sinne päin, ottajia riittää takuuvarmasti. En nyt mene sanomaan, että laihduttaminen on helppo juttu, mutta onnistuu useimmissa tapauksissa.

Kannattaa myös ehkä laajentaa hieman ikähaitaria. Onko täysin poissuljettu ajatus, että mies olisi hieman vanhempi, vaikka 40-50-vuotias? Monet miehet kypsyvät vasta nelikymppisinä tajuamaan mikä elämässä on oikeasti tärkeää, ja voin sanoa, että tuollaiset vähän päälle kolmekymppiset, älykkäät ja herkät naiset ovat kysyttyjä siinä porukassa.

• ap

Olisi mukavaa, että mies olisi lähes samanikäinen kanssani, ei ainakaan paljolti päälle 40. Vaikea kuvitella, että minulla olisi samanlaisia kiinnostuksenkohteita tai mitään yhteistä kovin paljon vanhemman miehen kanssa.
        Ajattelen, että sellainen /- 5 vuotta omasta iästä olisi ihan ok, parin vuoden heiton tuohon tietty vielä kestäisi molempiin suuntiin. Minulla on jo isä ja vaari. kymmenen vuotta vanhempi isoveikkakin löytyy ;)
        ulkonäköni on ihan ok, kuten aiemmin kirjoitin, seksiseuraa löytyisi, mutta pelkkä pano ei kiinnosta.

• mies32
        ap kirjoitti:

Olisi mukavaa, että mies olisi lähes samanikäinen kanssani, ei ainakaan paljolti päälle 40. Vaikea kuvitella, että minulla olisi samanlaisia kiinnostuksenkohteita tai mitään yhteistä kovin paljon vanhemman miehen kanssa.
        Ajattelen, että sellainen /- 5 vuotta omasta iästä olisi ihan ok, parin vuoden heiton tuohon tietty vielä kestäisi molempiin suuntiin. Minulla on jo isä ja vaari. kymmenen vuotta vanhempi isoveikkakin löytyy ;)
        ulkonäköni on ihan ok, kuten aiemmin kirjoitin, seksiseuraa löytyisi, mutta pelkkä pano ei kiinnosta.

Miksi ei voisi olla samoja kiinnostuksenkohteita vanhemman kanssa?
        Miten se nuoren ja vanhan elämä niin kovasti eroaa? Sekä nuoret että vanhat kuuntelevat musiikkia, käyvät tanssimassa, juhlimassa, vaeltamassa, kaupunkilomilla, kuntoilemassa, katsovat tv:tä, käyvät elokuvissa, autoilevat, harrastavat kulttuuria, naivat jne...

Yksilöstä tuo tuntuisi enemmänkin olevan kiinni.

• fjfklö
        mies32 kirjoitti:

Miksi ei voisi olla samoja kiinnostuksenkohteita vanhemman kanssa?
        Miten se nuoren ja vanhan elämä niin kovasti eroaa? Sekä nuoret että vanhat kuuntelevat musiikkia, käyvät tanssimassa, juhlimassa, vaeltamassa, kaupunkilomilla, kuntoilemassa, katsovat tv:tä, käyvät elokuvissa, autoilevat, harrastavat kulttuuria, naivat jne...

Yksilöstä tuo tuntuisi enemmänkin olevan kiinni.

Ihme jankkaaja tämä mies32. Jos ap ei halua 10 v. tai yli vanhempaa miestä niin sitten hän ei halua. That's it. Ei tuota tarvitse kenellekään perustella, varsinkaan sinulle. Monet 40-50 vuotiaat voivat olla jo aikamoisia papparaisia 30 v. naisen näkövinkkelistä. Varsinkin jos on haaveissa pitempi parisuhde, mahd. perheen perustaminen ym.

• mies32
        fjfklö kirjoitti:

Ihme jankkaaja tämä mies32. Jos ap ei halua 10 v. tai yli vanhempaa miestä niin sitten hän ei halua. That's it. Ei tuota tarvitse kenellekään perustella, varsinkaan sinulle. Monet 40-50 vuotiaat voivat olla jo aikamoisia papparaisia 30 v. naisen näkövinkkelistä. Varsinkin jos on haaveissa pitempi parisuhde, mahd. perheen perustaminen ym.

Eikä tarvitse kiukutella minulle, jos ei halua perustella näkemystään. Ei etenkään kolmannen osapuolen tarvitse kiukutella jos se kenelle vastasin ei halua / ole ehtinyt perustelemaan.

Sanoin vaan, että ei ole mitenkään sanottua, että kiinnostuksenkohteet olisivat niin erit.
        Asia erikseen jos ei muuten vaan näe vanhempaa vetovoimaisena, mutta kiinnostuksenkohteista ja yhteisistä asioista se ei jää kiinni, ainakaan läheskään aina.

40-50v mies kyllä hyvinkin perheen panee alulle ja helposti kasvattaa lapset aikuisiksi asti.

En minäkään 40 naisen kanssa ihan helposti alkaisi seurustelemaan, mutta en väitä, että se kiinnostuksenkohteista jäisi kiinni.

• ap
        mies32 kirjoitti:

Eikä tarvitse kiukutella minulle, jos ei halua perustella näkemystään. Ei etenkään kolmannen osapuolen tarvitse kiukutella jos se kenelle vastasin ei halua / ole ehtinyt perustelemaan.

Sanoin vaan, että ei ole mitenkään sanottua, että kiinnostuksenkohteet olisivat niin erit.
        Asia erikseen jos ei muuten vaan näe vanhempaa vetovoimaisena, mutta kiinnostuksenkohteista ja yhteisistä asioista se ei jää kiinni, ainakaan läheskään aina.

40-50v mies kyllä hyvinkin perheen panee alulle ja helposti kasvattaa lapset aikuisiksi asti.

En minäkään 40 naisen kanssa ihan helposti alkaisi seurustelemaan, mutta en väitä, että se kiinnostuksenkohteista jäisi kiinni.

En todellakaan koe päälle nelikymppisiä kovin nuorekkaina tai muutenkaan kiinnostavina. Oman ikäinen muutaman vuoden ikäheitolla on paras vaihtoehto. Olen itse pitänyt itseni kunnossa ja nuorekkaana, ihan oikeasti(eikä sillä tavalla mitä vanhemmat meihet yleensä mainostavat, naiset ainakin tietävät mitä tarkoitan..).
        Tuo toinen keskustelija osuvasti kuvasikin myös mahdolliseen perheen perustamiseen liittyviä tekijöitä, eli en lähtisi esim45-vuotiaan miehen kanssa enää lapsia tekemään, mies olisi jo 65 lapsen täytettyä 20. Liian vanhalla iällä ei lapsia kannata tehdä, lapsista tulee huolehtia eikä tehdä lapsia vanhuudenvaralle itsestä huolehtimaan.
        Usein miehet eivät ajattele kovin pitkälle näitä asioita, vaan ovat himojen vietävissä. On outoa, että pitkästi päälle nelikymppiset miehet haikailevat parikymppisten neitosten perään, eivätkö he tunne vastuuta valinnoistaan vai mikä on. Emme voi elää vain hetken huumassa, asioita täytyy oikeasti ajatella ja pohtia sekä kaikesta tapahtuneesta ja valinnoista tulee kantaa vastuu.

Ja kyllä, kymmenen vuotta vanhemman ihmisen kanssa on vaikeampaa löytää yhteistä. Ei mahdotonta, mutta vaikeampaa. Yksilön persoonastahan kaikki on kiinni, mutta jos itse on ihan oikeasti nuoremman oloinen kuin ikäisensä(myös treffikumppaneilta kuultua, ei pelkästään kaverien ja tuttavien kehumaa) niin kyllä nelikymppinen mies on jo minulle liian vanha, ellei ole sitten samanlainen kuin minä(erittäin epätodennäköistä).

• mies32
        ap kirjoitti:

En todellakaan koe päälle nelikymppisiä kovin nuorekkaina tai muutenkaan kiinnostavina. Oman ikäinen muutaman vuoden ikäheitolla on paras vaihtoehto. Olen itse pitänyt itseni kunnossa ja nuorekkaana, ihan oikeasti(eikä sillä tavalla mitä vanhemmat meihet yleensä mainostavat, naiset ainakin tietävät mitä tarkoitan..).
        Tuo toinen keskustelija osuvasti kuvasikin myös mahdolliseen perheen perustamiseen liittyviä tekijöitä, eli en lähtisi esim45-vuotiaan miehen kanssa enää lapsia tekemään, mies olisi jo 65 lapsen täytettyä 20. Liian vanhalla iällä ei lapsia kannata tehdä, lapsista tulee huolehtia eikä tehdä lapsia vanhuudenvaralle itsestä huolehtimaan.
        Usein miehet eivät ajattele kovin pitkälle näitä asioita, vaan ovat himojen vietävissä. On outoa, että pitkästi päälle nelikymppiset miehet haikailevat parikymppisten neitosten perään, eivätkö he tunne vastuuta valinnoistaan vai mikä on. Emme voi elää vain hetken huumassa, asioita täytyy oikeasti ajatella ja pohtia sekä kaikesta tapahtuneesta ja valinnoista tulee kantaa vastuu.

Ja kyllä, kymmenen vuotta vanhemman ihmisen kanssa on vaikeampaa löytää yhteistä. Ei mahdotonta, mutta vaikeampaa. Yksilön persoonastahan kaikki on kiinni, mutta jos itse on ihan oikeasti nuoremman oloinen kuin ikäisensä(myös treffikumppaneilta kuultua, ei pelkästään kaverien ja tuttavien kehumaa) niin kyllä nelikymppinen mies on jo minulle liian vanha, ellei ole sitten samanlainen kuin minä(erittäin epätodennäköistä).

Itse en oikeastaan edes tajua mistä "nuoren oloisuudessa" on kyse paitsi ulkonäöstä? Naiiviudesta? Energisyyshän ei välttämättä ala laskemaan ennen eläkettä, eikä kaikilla silloinkaan.
        Mutta joo, kyllä minä ymmärrän jos ei vanha kiinnosta, kyse oli vain syistä sille.

Mutta tuota suunnitelmallisuutta rakkaudessa en ymmärrä. Olen sen verran romantikko, että haluan pitää itse tunteen ykkösenä. Silloin ei voi alkaa järkeilemään, että joku on liian vanha tai köyhä tai lyhyt lasteni äidiksi. Jos Se Oikea on liian vanha, nii sittenpä eletään kaksin. Sitäpaitsi itseäni täyspäisenä pitäen, uskon, että olisin ihan kelpo isä myös 50 . Ainakin moni paljon huonompi nuori on isä.

• 5+7

Jokainen suhdetta haluava joutuu ottamaan riskejä ja laittamaan itsensä jossain vaiheessa peliin. Jos suhteen hakemiseen lähtee "kaikki tai ei mitään" -asenteella, niin jää todennäköisesti tyhjä arpa. Rakkaus ja suhteen syveneminen tapahtuu vähitellen. Seksi on varmasti jonkinlainen edellytys syvempien tunteiden muodostumiselle, eli se tulee kyllä kuvioihin jo ennen kuin suhde on täysin vakaalla pohjalla. Manhen syvemmät tunteet voivat rakentua ajan kanssa, vaikka alkuun kiinnostus olisikin herännyt lähinnä seksuaalisessa mielessä. Uskon, että näin päin se yleensä menee ihmisillä. Tunteet ja kiintymys ennen pidempää yhdessä oloa seksin kanssa ovat vain ihastusta. Samalla tavalla mies ottaa riskin lähtiessään sinun kanssa suhteeseen. Mies saatetaan jättää, kun nurkan takaa vastaan tulee vielä salskeampi uros.

• 5+7

miehen, ei manhen

• ap

Tottahan se on tuokin.

• /1/

Kaikessa tässä suhdesekoilussa maksetaan sukupuolten tasa-arvon hintaa. Jotkut maksavat siitä suurimman osan toisten kerätessä hyödyn. Paluu järjestettyihin avioliittoihin olisi lopulta helpotus monelle miehelle ja naiselle.

• ap

En usko, että järjestetyillä avioiliitoilla saataisiin mitään hyvää aikaiseksi. Ehkä median pornoistumista voisi toppuutella, photoshoppia sun muuta aivopesua vähentää, siinäkin olisi jo hyvä alku.

• turha mies
        ap kirjoitti:

En usko, että järjestetyillä avioiliitoilla saataisiin mitään hyvää aikaiseksi. Ehkä median pornoistumista voisi toppuutella, photoshoppia sun muuta aivopesua vähentää, siinäkin olisi jo hyvä alku.

Mä olen kohta 38 vuotias ja musta ei ole kukaan koskaan tykännyt. En ole kovinkaan sosiaalinen ja puhelias joten jään aina ilman huomiota. Kavereita ei ole ja olenkin jo luopunut toivosta löytää naisen. Meneehän se elämä näinkin ilman mitään kaveria. En osaa varmaan edes enään puhua naiselle kun en ole pahemmin koskaan puhunut naisille joten yksinäinen loppu elämä edessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3047
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      77
      2704
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      176
      2363
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2125
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1466
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1393
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1386
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1269
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10