Olen onnellinen Suomen saamista mitalleista,olen onnellinen mustikkasadosta,
Olen onnellinen sateetomasta päivästä,onni tuo myös hyvänolontunteen,kun vatsa toimii ja ja minulla ruokaa vielä huomisen varalle.
Olen onnellinen kaikesta siitä
12
80
Vastaukset
- *Kukkahame*
Kuulostaa hyvältä ja peräti harvinaiselta tällä palstalla!! Kiitos, hurttijurtti!
Ei minullakaan mitään kiukuttelun tai pahoittelun aihetta, hyvin menee mutta menköön.
Kaunis elokuun päivä, lämmin perhoset leikkii ja ruokailee keltanoissa, omenien posket punottaa auringossa ja oma pieni kyyhöttäjälintuni ilmestyi aidalle, se on punarinta.
Keväällä taisivat lapset säikyttää tuon pökkelöpesijän kun leikkivät jotain siinä lähellä, luulin jo että se oli mennyt menojaan, Luojalle kiitos, se palasi!
Tein keskipäivällä Hyrylän hiekkakuopalla melkoisen lenkin, tunti meni kun piti kaikki kauniit kivet 'tarkistaa', mieleni virkeä ja elämä hymyilee! Hyrylän VPK tanssipaikkana oli aikoinaan tuttu.Korsossa tienasin leipääni silloin,kun hain sulkaa hattuuni alkavilta kilometreiltä elämäni taipaleelta.
Se oikea ei vain osunut kohdalle,kyllä niitä kellistäjiä olis ollut,mutta vältyin jopa raiskauksilta nokkeluuteni avustuksella.
Paluu tänne juurille kasvattikotini rantamaisemiin oli harppaus lapuuteen ja niiden tuomiin muistoihin.
Päivä tuhlaantunut aurinkoista odotellessa,siis pilvipoutaa aman pihapiirissä- *Kukkahame*
Joskus olen käynyt Hyrylän Lordissa pyörähtelemässä, ei hassumpi , nyt taitaa olla purettu koko talo ;-DD.
Ikävä on minullakin lapsuuden kotirantani kaislikkoon, vaikka mato-ongelle, vaan vieraat siellä isännöi, joten uimahalliin ja mökkilammelle pistäydyn kun oikein kovasti 'uitattaa'.
Nyt kun lastenlapseni ovat jo ½aikuisia eivätkä viihdy mökillä ei minuakaan kiinnosta mennä sinne syömään ja mässäämään, sitä se noiden lasteni vapaa-ajan vietto on.
Silti kaikki hyvin hyvä tässä on ilta-auringon valossa naputella vastausta.Kiitos kukkis,tuli niin ihana olo,kuin ystäävää olisin halannut kotiovella.
Minun pihapiirini ei paljon muutu.Paitsi viikonloppuna naapurin kissan koirani ajoi puuhun ja siitähän tuli poliisiasia,.Koirani ajoi sen katin pihakuuseeni ja siitähän alkoi melkoiset sempalot.Minulla pari hehtaaria omaa perunapeltoa ja naapurilla rantatontti.
Se saatanan katti on ollut maanvaiva minulle ja kissoilleni koko kesän.
Se naapurin kissa peittos minun vanhan kissani ihan rapakuntoon.
Olisin sen vienyt lopetettavaksi,mutta muitisairasukkoni itki,että annetaan sille vielä mahdollisuus jatkaa elämää.Olen ihan puhki ama
- ikionni!
Onneksi olkoon -hurttijurtti-!
Sinulla on lääkitys kohdillaan.Kiitos ikionni! Lääkityksenä minulla rippunen hyvää mieltä,kun oikein on paha olla ja ulkoisenolemuksen vietinti luonnonhelmaan.Terveydenhoito on paras tapa ehkäistä sairaudenhoitoa.Kaiketi ikionnikin on tämän oivaltanut
Niistähän ne koostuu onnenmurut, pienistä hyvistä hetkistä :D
Olin minäkin iloinen nostaessani kuivuneet puhtaan pyykit sisälle,...onnistuneesta tapaamisesta eilen, ruuan maistuvuudesta, ja ennenkaikkea keskustelusta, joka vei pienet levottomuuteni pojantyttöni suhteen:)
Jälkiselvittelykin toi oman mielihyvänsä.käsin pestyine astioineen, valmis ruka minullakin ja uuden kirjan lukeminen, ( Lyhyt historia lähes kaikesta,... Bill Bryson) sitten kun työt oli tehty.
Illan rauhaa!- *Kukkahame*
Otsikko reipasti taas kummasti oloa.
Ikkunasta katselen aurinkoista kirpeän viileää aamua, muutama pieni ohut pilvi jossain korkeuksissa.
Lintujen laulu ei enää kiiri korviin kun avaan terassin oven, kesä hiljenee näin voi vain todeta.
Eilen näin valtaisan pääskyparven voimalinjoilla avaran viljapellon keskellä, sekin tarkoittaa muutosta sekä lähtijöille että tänne jääville, syksy on tulossa.
Näitä 20 päivän seutuja on joka vuosi pääskysten paluu lähtö, kämpimään on suunta.
Onni on tänään lähteä maastoon ja ruovikolle tarkastelemaan viimeisten satoaineiston määrää, karpalo on oikea lääkemarja, niitä kai se Väinämöinenkin nautti kun 'laski laulellen vesiä'. Ohoh..
Iloa päiväänne ja mieluummin ulkoilun merkeissä.- *Kukkahame*
Kuten aina niin nytkin...
kämpimään...lämpimään (kuulostaa uskottavammalta)
Niistä hyvistä hetkistä, joita palstallakin olen saanut sentään kokea!
Katri Helena: Kauniinpaa en enää milloinkaan,...
http://www.youtube.com/watch?v=9tx5VQ7DhCERituliinille iltaterveiset tämän kappaleen myötä.
terkkuja tex'iltä:D
http://www.youtube.com/watch?v=cuFy-if_N74- kaikki tympii,,, ,,
Mä en ole onnellinen yhtikäs mistään,
onnellinen ihminen on onnellinen eli o u t o ,
ei elämä voi olla onnellista,
se on työtä ja hikeä,
otsasi hiessä sinun tulee leipäsi ansaita,,
kummallista jos joku on aina onnelinen,, höh
olen elämäni eläny, nyt tahtoisin vain kuolla.
lääkkeillä saa onnellisen tunteen, lentää kuin pilvissä, siis on huumeen vaikutuksen alaiunen,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881845Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781567Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641368Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H181357- 110958
- 51909
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19906Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15761Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65756Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka10751