13-14.8 Marski cup Mikkelissä, on hulvattattoman hyvä tunnelma. Tänä vuona pelaa perjantaina TPS-SAIPA ja perjantaina ilta-ottelussa JOKERIT-HIFKI lauantaina pronssi ja loppu-ottelu. lisä tiotoa suapi www.marskicup.fi. MIKKELISSÄ NÄHÄÄ.
Marski cuppiin kaikki siis!!!
2
359
Vastaukset
- juutalainen
Mikä tämä turnaus oikein on.Mikkelissä järjestetään tasokas turnaus,mutta kaupungin oma joukkue loistaa vähintään jo toisena vuonna peräkkäin poissaolollaan?Vähintäänkin outoa?
Edelliskerralla joukkueen selitys oli se:"ei sopinut kalenteriin"???
Ei sopinut?Turnaus järjestetään joka vuosi.
Eikö olisi järkevää rukata kalenteri siihen malliin että voisi ottaa osaa.
Sitten lähestulkoon samaan aikaan kuitenkin pelataan toisella paikkakunnalla Ivalon vilskettä vastaan.Ei sopinut kalenteriin???
Eikö turnaukselle,joukkueelle,kaupungille jokaiselle olisi eduksi että kaupungin oma joukkue pelaisi turnauksessa myös???
Vittu sanon minä,amatöörejä saatana,mä lähden himaan vittu....omituisten otusten kerho!
Oletteko kuulleet turnauksesta joka järjestetään Raumalla,jossa ei pelaa lukko???En minä ainakaan....eikä ilmeisesti kukaan muukaan....
Että näin....vittu mä lähden saatanan amatöörit...- Make
Eipä ole Jukureita näkyny yhtenäkään vuona näissä geimeissä, taitaa olla liian lähellä ja liian kovat vastukset ja vielä liigaan....HUH HUH?! Mä olen ollunna monena vuotena katsomassa kisoja, tunnelma hyvä ja porukkaakin on ollu! Kähösen Pekalle iso kiitos et on jaksannu vuodesta toiseen järjestää
huippu lätkää Mikkeliin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13713124Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen823599Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952884Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361359Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2721351Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1441279Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121236Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S121147- 801031
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin184923