Pienet rintani VS. Kaverien uhkeat povet

rinnaton

Pienirintaisuuteni vaivaa minua ajoittain. Huomaan usein poikaystäväni tuijottavan ystävieni rintoja. Tunnen suurta ahdistusta. Omat tissini eivät enää kasva vaikka lihoisin 20kg. Parempi hoikkana ja lautana.

Sänkypuuhissa en usko miellyttäväni miestäni olemattomalla rintavarustuksellani. Hän kuitenkin sanoo rakastavansa minua, eikä ole koskaan sanonut pahaa sanaa tisseistäni. Tosin teot puhuvat puolestaan, eikä hän toisaalta ole erityisesti kehunutkaan rintojani. Push-Upeilla ja toppauksilla aikaansaadut rinnat sen sijaan innostavat häntä, muutoin olen kuin ilmaa.

Asiasta on tulossa iso ongelma. Itsetuntoni laskee päivittäin. Olen puhunut hänelle silikoneista, ja hän ei osaa sanoa juuta tai jaata - luultavasti koska ei halua pahoittaa mieltäni. Minä sen sijaan haluaisin olla se nainen, joka kiihottaa häntä seksuaalisesti ja tuntea itseni naiseksi.

Kannattaako minun vain unohtaa ongelma, ja koittaa elää sen asian kanssa, että miestäni kiihottaa isot rinnat? Minua harmittaa, etten voi olla hänen ihannenaisensa.. :(

44

1617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhaton olet

      ''...Huomaan usein poikaystäväni tuijottavan ystävieni rintoja...''
      >se johtuu siitä että hän on lisääntymisikäinen heteromies, ei kannata ottaa sitä itseensä tuolla tavalla.

      ''...muutoin olen kuin ilmaa. ''
      >ettet nyt vaan yritä kärjistellä asiaa? >:/

      ''...haluaisin olla se nainen, joka kiihottaa häntä seksuaalisesti ja tuntea itseni naiseksi...''
      >etkö jo maininnut että olette jo sänkypuuhissa; toisinsanoen sinä jo kiihotat hänet aika lailla, ette te varmaan shakkiakaan sängyssä pelaa.

      Diagnoosi:
      jälleenkerran, kuten useimmat naisten kokemat ongelmat, ongelmasi on vain ja ainoastaan korviesi välissä.

      Lääkitys:
      Kerää naisellinen itsetuntosi kunnolla kasaan ja kohota itsevarmuutta siitä tiedosta että miehesi, siitä huolimatta että pitää (sanojesi mukaan) suuremmista maitorauhasista, sanoo rakastavansa SINUA ja on valinnut SINUT kaikkien niiden isompirintaisten naisten joukosta.

      • Samaa mieltä!

        Samaa mieltä!


      • =)

        Paras viesti näistä! Eipä noita muita tarvitsekaan lukea.


      • FAKTAA hommaaa

        MIEHILLÄ ON AINA TISSIFETISSI...JOS EI OLISI ON SIINÄ JO JOTAIN OUTOA....


      • Outo & iloinen siitä
        FAKTAA hommaaa kirjoitti:

        MIEHILLÄ ON AINA TISSIFETISSI...JOS EI OLISI ON SIINÄ JO JOTAIN OUTOA....

        "MIEHILLÄ ON AINA TISSIFETISSI...JOS EI OLISI ON SIINÄ JO JOTAIN OUTOA.... "

        Miksi muka tarvitsisi olla? En minä ainakaan koe mitään menettäväni sen takia, etten näe tissejä sellaisenaan paljon minään muuna kuin eliminä, joilla ihmiset ja muut nisäkkäät ruokkivat jälkikasvuaan.
        Itseasiassa pidän itse tuota miesten valtavirran rintojen perään kuolaamista aika oumituisena, koska se kuulostaa pakostakin aika freudilaiselta fetismiltä...


    • ylpeä A-kuppi

      Mä otin silikonit ex-poikastävän takia. Viisastuin vuosia myöhemmin, nyt on silikonit pois ja nykyinen mieheni rakastaa minua juuri sellaisena kuin olen. Arvet ja silikoneista löystynyt nahka eivät tosin häviä mihinkään, ne aina mua muistuttavat siitä mitä tuli tehtyä.

      ÄLÄ ota silikoneja miehen takia, homma ei sillä parane! (kokemuksella: ei ne edes tunnu aidoilta ja moni mies dissaa niitä paaaljon enemmän kuin pieniä luomuja eli voi mennä ojasta allikkoon)

    • D.S.

      Hoi,

      Minä rakastan naisia. Nainen on kaunein ja ihanin asia maan päällä (ja samalla kieltämättä kauhein). Minulla on ollut paljon naisia ja varmaan tulee vielä olemaan jokunen.

      Minua on aina viehättänyt ennemmin pienet ja sirot naiset kuin runsasmittaiset. Olen aina himoinnut pieniä rintoja, en suuria. Teinimäiset, pienet, terhakkaat pikkutisut - ihanat:

      Siis - ei kaikki miehet tykkää isoista. Luulen,e ttä isoista rinnoista tykkää sellaiset miehet, jotka tykkää vaikka amerikanraudoista. Mutta ne jotka ymmärtävät jalokivimäisten ferrarien ja porschejen päälle pitävät urheilullisista, suorituskykyisistä ja hyvä tehopainosuhteisista mirreistä.

      Voinsinpa tulla taaksesi ja punnita rintasi kämmenilläni. Auts ... saan erektion :)

      • rinnaton

        Viestisi jäi kaivelemaan.

        Mieheni pitää muskeliautoista. Hänen edellisensä ovat olleet muodokkaita, ja kaikin puolin minun vastakohtiani. Tuntuu todellakin, ettei hän arvosta minussa niitä asioita, joita toivoisin. Olen mallin mitoissa, pitkä ja hoikka. Omaan lantion kaaren, josta moni uhkeampikin on kateellinen. Olen kaunis tavoilla, joista hän ei välitä.

        Kaipaan edellisen poikaystäni kehuja upeasta takamuksestani tai urheillullisuudestani. Nyt tuntuu, että kaikki "hyvät" puoleni ovat miinusta. Miten tällainen asian voisi ottaa edes puheeksi.. ?


      • rinnaton kirjoitti:

        Viestisi jäi kaivelemaan.

        Mieheni pitää muskeliautoista. Hänen edellisensä ovat olleet muodokkaita, ja kaikin puolin minun vastakohtiani. Tuntuu todellakin, ettei hän arvosta minussa niitä asioita, joita toivoisin. Olen mallin mitoissa, pitkä ja hoikka. Omaan lantion kaaren, josta moni uhkeampikin on kateellinen. Olen kaunis tavoilla, joista hän ei välitä.

        Kaipaan edellisen poikaystäni kehuja upeasta takamuksestani tai urheillullisuudestani. Nyt tuntuu, että kaikki "hyvät" puoleni ovat miinusta. Miten tällainen asian voisi ottaa edes puheeksi.. ?

        Se on ihan sama, mitä miehesi ajattelee rinnoistasi. Oikeasti. Ainoastaan se merkkaa, mitä sinä itse ajattelet niistä.

        Jos sinä opettelet pitämään rinnoistasi, niin sinun ei tarvitse välittää, tykkääkö miehesi, naapurisi, minä, baarikärpäset, työkaverisi tai joku muu ihminen niistä. Jos miesystävälläsi sattuisi olemaan jokin ongelma rintojesi suhteen, niin sekin on ihan hänen ongelmansa, kunhan sinä vain pidät niistä itse.

        Rintasihan ovat osa sinua: miten loppujen lopuksi voisit edes olla pitämättä ja hyväksymättä niitä?


    • JackyDan

      Jos miehellä on pieni penis, mutta nainen on ottanut hänet siitä huolimatta, niin kannattaako hänen mielestäsi stressata asian suhteen? Onko mies enemmän mieliksi naiselle, jos valittelee sitä miten pieni hänen peniksensä on ja antaa itsetuntonsa laskea sen takia? Vittu arvosta itseäsi niin olet enemmän mieliksi poikaystävällesi. Täydellisen näköisiä naisia on ehkä 2% nuorista naisista ja heistäkin isolla osalla on pienet tissit. Yritä nyt vaan kelvata itsellesi sellaisena kuin olet. Ei tosta tule mitään että sä murehdit asioita joihin et voi vaikuttaa. Tollasella touhulla pahimmillaan ajaa miehen tiehensä.

    • Vastaava

      Usko nyt noita vastaajia, jotka ovat tähän mennessä kirjoittaneet ja unohda "ongelmasi".
      Minunkin ex-mieheni piti isoista rinnoista ja vieläpä rehevämmistä naisista. Hän ei sanonut sitä minulle suoraan vaan asia selvisi minulle muuta kautta.
      Ja kuvittele, että minä olen ollut aina hoikka ja rintaliivien koko on ollut läpi koko aikuselämän 75B, lukuunottamatta raskausaikoja.
      Siltikin elimme yhdessä onnellisina ja rakastuneina sekä harrastimme seksiä normaalisti 25 vuotta. Ja hän huomioi seksin aikana rintani vaikkeivät ne hänen kriteereitään täyttäneetkään. Eikä hän olisi halunnut edes erota.
      Ikinä ei tuona aikana tullut edes mieleen, että olisin alkanut hänen takiaan lihottamaan itseäni saatikka hankkimaan silikonit.

      • Anonyymi

        Noin ainakin jos mies ei olekkaan tissimies!


    • cupponen

      Kultaseni, jo se että poikaystäväsi on valinnut olla kanssasi ja harrastaa ilomielin seksiä kanssasi kertoo siitä että olet hänestä kaunis, ihana ja seksuaalisesti haluttava. Usko minua ja poikaystävääsi kun hän kehuu sinua :)

      saisi hän varmasti jonkun toisenkin, mutta haluaa olla juuri sinuna kanssasi, harrastaa seksiä juuri sinun kanssasi, ei jonkun toisen jolla olisi "tarjota" ne isot utareet! ;)

    • sutisutisutisu

      Naisen rinnat ovat silloin kauniit koosta riippumatta kun niiden kantaja kokee ne omikseen ja osaksi omaa persoonaansa, ei miksikään erillisiksi "varustuksiksi".

    • Totuus

      Jos hän on tissimies, niin suosittelen harkitsemaan kannattaako tosissaan seurustella, koska ennemmin tai myöhemmin saattaisi vaihtaa sinut "parempaan" tai pettää jonkun isompirintaisemman kanssa. Jos hän onkin sitten sen sijaan persemies, ovat ne isommat vaan lähinnä pientä extraa.

    • ei tajuu ei

      Yksi naisen elämän psyykkisistä kehitystehtävistä olis hyväksyä itsensä ja kehonsa sellaisenaan. Kuulostaa järjettömältä tällaisessa yhteiskunnassa, missä joka asiaan pistetään sisäisiä ja ulkoisia paineita. Etenkin naisen rintoihin, niin henkilökohtaiset värkit kuin ne ovatkin. Järkytyin, kun erästä kautta tiedostin tuonkin kehitystehtävän. Eli jos naisella on vaikeuksia hyväksyä riippuvat, lattana, isot, pienet, rumat, vääränamalliset, sisäänpäinkääntyvät nännit, imetykseenkäymättömät rinnat, muille kelpaamattomat rinnat, niin se tulkitaan, että naisen psyykkinen kehitystehtävä on epäonnistunut.
      Taitaa jäädä tuokin kehitystehtävä monelta onnistumatta.
      Eikä miehet millään tavoin tajuat sitä, mikä psyykkinen työ siinä voi olla, eikä sitä vahinkoa, mitä vahinkoa voi saada aikaan jollain egoboostereiden palvonnalla pienitissisen korvien välissä.
      Eli pitääkö sitä mennä psykiatrille, jos on ongelmia naiseuden psyykkisen kehitystehtävän eli rintojensa hyväksymisen kannalta, jos mies tykkää erilaisista?

    • Onnenpotkuksi

      Todella oksettavaa käytöstä mieheltä tuijottaa kavereidesi rintoja. Hän varmasti rakastaa sinua, mutta tuollainen käytös ei ole sinua kohtaan oikein. Kannattaa miettiä onko mies sinua varten. Itse en voisi sietää, jos mies kyyläisi kaverini tissejä. On miehiä, jotka pitävät pienistä rinnoista. Sinun ei tarvitse olla hänen ihannenaisensa vaan saat olla oma itsesi.

    • 135136161544

      Itse pidin nuorempana isoista rinnoista, mutta nyt jotenkin mieltymykseni ovat jostain syystä muuttuneet. Rintojen koolla ei enää ole hirveästi väliä, kunhan eivät ole ihan A-kuppia. Enemmän vaikuttaa muu kroppa ja kasvonpiirteet.

      • kysyy

        Minkä kokoisista silloin tykkäsit?


      • 8
        kysyy kirjoitti:

        Minkä kokoisista silloin tykkäsit?

        Turha sitä on kysyä. Miehet ei tajua naisen kuppikoosta mitään =)


      • Kysyjä
        8 kirjoitti:

        Turha sitä on kysyä. Miehet ei tajua naisen kuppikoosta mitään =)

        No paskat. Kyllä minä ainakin tiedän ja aika moni moni muukin jätkä näyttää tietävän ainakin edes jotain!


      • wäärät

        jaahas jos ihastut naiseen ja paljastuu että hänellä on pienet ilmoitat sitten että sori kuppi a ei käy?


      • Kysyjä
        wäärät kirjoitti:

        jaahas jos ihastut naiseen ja paljastuu että hänellä on pienet ilmoitat sitten että sori kuppi a ei käy?

        No ei kyllä kovin helpolla tapahdu ihastusta jos naisella liian pienet omaan makuun. Isot vaan innostaa enemmän, minkäs teet asialle. Kai minä nyt tietenkin etsin isorintaisen, jos nyt kerta isorintaisista enemmän tykkään, ihan samalla tavalla kun joku joka vaikka tykkääkin paljon enemmän tai pelkästään vaikka aasialaisista taikka vihreäsilmäisistä taikka tukevammista, niin kai sekin nyt samalla tavalla valitsee mieltymystensä mukaan.

        Eiköhän se nyt ole sitä naistakin kohtaan itseasiassa paljon reilumpaa, kun ei tarvi tuntea riittämättömyyden tunnetta :) Sillekin löytyy sitten oma ihailijansa. Mitäs se minussa sitten lopulta menettääkään?

        Ja tämä sitten on vaan yhden ihmisen mielipide, että ihan vaan no hard feelings for no one.


      • äskeinen
        Kysyjä kirjoitti:

        No ei kyllä kovin helpolla tapahdu ihastusta jos naisella liian pienet omaan makuun. Isot vaan innostaa enemmän, minkäs teet asialle. Kai minä nyt tietenkin etsin isorintaisen, jos nyt kerta isorintaisista enemmän tykkään, ihan samalla tavalla kun joku joka vaikka tykkääkin paljon enemmän tai pelkästään vaikka aasialaisista taikka vihreäsilmäisistä taikka tukevammista, niin kai sekin nyt samalla tavalla valitsee mieltymystensä mukaan.

        Eiköhän se nyt ole sitä naistakin kohtaan itseasiassa paljon reilumpaa, kun ei tarvi tuntea riittämättömyyden tunnetta :) Sillekin löytyy sitten oma ihailijansa. Mitäs se minussa sitten lopulta menettääkään?

        Ja tämä sitten on vaan yhden ihmisen mielipide, että ihan vaan no hard feelings for no one.

        korjaus: No hard feelings for anyone


      • kysyjä
        Kysyjä kirjoitti:

        No ei kyllä kovin helpolla tapahdu ihastusta jos naisella liian pienet omaan makuun. Isot vaan innostaa enemmän, minkäs teet asialle. Kai minä nyt tietenkin etsin isorintaisen, jos nyt kerta isorintaisista enemmän tykkään, ihan samalla tavalla kun joku joka vaikka tykkääkin paljon enemmän tai pelkästään vaikka aasialaisista taikka vihreäsilmäisistä taikka tukevammista, niin kai sekin nyt samalla tavalla valitsee mieltymystensä mukaan.

        Eiköhän se nyt ole sitä naistakin kohtaan itseasiassa paljon reilumpaa, kun ei tarvi tuntea riittämättömyyden tunnetta :) Sillekin löytyy sitten oma ihailijansa. Mitäs se minussa sitten lopulta menettääkään?

        Ja tämä sitten on vaan yhden ihmisen mielipide, että ihan vaan no hard feelings for no one.

        Hups, sori! Ei kysymys ollutkaan minulle^^


      • 135136161544
        kysyy kirjoitti:

        Minkä kokoisista silloin tykkäsit?

        Silloin pidin isoista E-G kuppi


    • sammy cock

      Olen mies 24v eikä rinnat ole koskaan ollu minulle tärkeässä osassa. Esim Jenni vartiaisella on melko pienet tíssit mutta hän on tajuttoman ihana ja seksikäs koska itsetunto näyttää riittävän ilman silikonejakin. Ole vain juuri tuollainen kun oot äläkä mee silikoni linjalle vain muitten mielipiteitten takia.

      • persoonallisuus +++

        No se on justnäin! Oli tissit minkä kokoset tahansa se ratkaisee miten kokonaisuus toimii ja itsetunto miten kokonaisuuteen suhtautuu. Jenni vartiainen on tosiaan hyvä esimerkki tästä, ei varmasti ns.häpeä itseään tai hanki silikoneja jotka eivät edes hänen kokonaisuuteen sopisi. Niin että nauti siitä minkälainen olet!


    • Itsestä se on kiinni

      Minä olen jo nyt aikuisena itseni täysin hyväksynyt "lauta" nainen ;) murkkuiässä ja siinä alle 20-vuotiaana ruikutin miltei jatkuvasti olemattomista rinnoistani... Kaikilla muilla tuntui olevan isommat (ainakin C-kuppia) ja näyttivät kauniilta avoinaisissa paidoissa jne. Olen aina ollut urheilullinen ja muutenkin kovin siro - joskus tuntui olo jopa ihan poikamaiselta vaikka omistinkin pitkät hiukset ja olin muutenkin naisellinen... Nyt olen tajunnut, että 70B rintani ovat kauniit ja osa minua vaikka eivät olekaan ihan täydellisen pyöreät ja selkeää rintavakoa tekevät ja tykkään korostaa parhaita puoliani eli peppua ja jalkoja! Rintojani ei kukaan ole koskaan kehunut, mutta takapuolta ja sääriäni kylläkin... ;) Omasta pääkopasta se on kiinni ja miehesi varmasti pitää sinua kauniina ja haluttavana.

    • boobiton

      Lopeta puhuminen silikoneista yms. Parempi kun et puhu mitää niin ei mies kiinnitäa siaan huomiota. Kun sinulla on hyvä itsetunto pinirintaisena peittoat isotissisemmät sillä. jatkuva valitus pienistä tisseistäsi ennemmin voi alkaa kyllästyttää. Mietippä mitä itse ajattelet jos mies valittaisi rintalihastensa/hauistensa pakaroidensa jen koosta tai peniksensä ulkonäöstä. Ei kai ne tosiaan vaikuta sinuun, miten siis tissien koko Pääasia että ne toimii. Leikkausriskiä en itse kyllä ota vaikka pienet tissit on täälläkin.

    • hoikka a-kuppi

      Elän aivan samanlaisessa tilanteessa erona tosin se, että pidän itse pienistä rinnoistani ja olen tavannut miehiä, jotka niistä ovat myöskin pitäneet ;)
      Ongelma on tosiaan se, että mieheni tuijottelee ystävieni isoja rintoja ja silloin tunnen itseni vähemmän naiseksi kuin he, vaikka minulla on kaunis ja muodokas vartalo (pyöreä muhkea peppu jne) ja olen hoikka (toisin kuin isorintaiset ystäväni).
      Vaikeinta on ymmärtää miksi mies valitsi minut, kun en vastaa hänen kauneusihannettaan. Kummallisia ovat miehet...

    • helou

      Heistopstopstop, onko oikeasti jollain miehellä tällä palstalla ihannenainen? Täysin virheetön vaimo? Juuri sellainen kun aina on unelmoinut? Epäilen... Eihän miehesikään ole sinun ihanteesi kun joudut miettimään tämmöisiä asioita. Jos hän olisi ihannemiehesi, hän ei esimerkiksi vilkuilisi kavereittesi rintoja, eikö vaan? Jos silikonit todella nostavat itsetuntoasi, go for it. Miksi et käyttäisi sitten push upeja jos ne saavat sinut tuntemaan itsesi naiselliseksi ja miehesikin innostuu niistä?! Vaihtoehtoja on muitakin kuin tämä kallein ja vaarallisin. Itselläni myös pienehkö varustus ja vaikea on löytää alle D-kuppisena edes liivejä, joissa ei olisi jonkinlaista täytettä, esim. H&M, Lindex, Kapp ahl...

      Jos rakastat miestäsi ja kun hän rakastaa sinua, ei asiassa pitäisi olla ongelmaa, ongelma on nyt itsetuntosi ja kieltämättä törkeä kavereiden vilkuilu. Voisitko sanoa miehellesi, että sinulle tulee paha mieli kun hän vilkuilee kavereitasi? Hän ehkä kieltäisi tuijottaneensa ja todennäköisesti lopettaisi. Katselee sitten vieraita kun sinä et ole paikalla, vai mitä? Punnitse vaihtoehtoja. Paranisiko olosi, jos sinulla olisi silikonit? Kannattaako suhdetta jatkaa, jos se vaikuttaa näin negatiivisesti minäkuvaasi?

      • jokurandomohikulkija

        Mulla on ihannenainen. Vai johtuukohan se siitä, että en odota omalta ihannenaiseltani ihmeitä? Itse ainakin ajattelisin, että ihannekumppani on sellainen, jossa ei haluaisi muuttaa mitään. On mukavaa, kun voi katsoa muitakin naisia ja samalla ajatella, että on mahtavaa ettei tarvitse havitella ketään, kun oma kumppani on niin loistava. Ei muiden vilkuileminen ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, että oma kumppani olisi ihanteellinen itselleen.

        Keskustelun aloittajakin voisi ehkä miettiä, onko se, että tulkitsee kumppaninsa vilkuilut omaksi huonoudeksi enemmän merkki huonosta itsetunnosta kuin siitä, että mies haluaisi jotain muuta. Mun kumppanilla on ihan suht kookkaat rinnat, joista pidän ja silti vilkuilen huvikseni myös pieniä ja isompia rintoja. Musta olisi aika surullista, jos se tulkittaisiin vähättelyksi.


    • Mietis tätä

      Sillä on varmaan äitiä ikävä? Odotas kun ne sun kamut jolla on isot tissit tulee keski-ikään tai pyöräyttää pari tenavaa miltä ne sitten näyttää? Harvoin kukaan keski-ikäinen on hoikka ja myös isotissinen. Katsos ympärillesi. Arvaa kuka näyttää vieläkin silloin tyttömäiseltä ja viehättävämmältä? No..SINÄ! Kannataa jo iloita tulevasta.

      • pienet ja pystyt

        Itsekin ajattelen asiaa tulevaisuuden näkökulmasta. Pienirintainen nainen on seksikäs vanhempanakin, isorintainen näyttää rintojensa osalta vanhemmalta...


    • äeräh,ä,rä

      Varmasti kavereistasikin on todella häiritsevää, jos miehesi heidän tissejään tuijottelee. Pienirintaisuus on kirous, ei siitä pääse mihinkään. Kamalaa kuinka joutuu häpeämään omaa kroppaansa ja ärsyttää uimarannalla kun miehen pää kääntyy isojen tissien suuntaan. Miehet voivat kasvattaa lihaksiaan, mutta naiset eivät voi saada tissejään suuremmiksi kuin leikkauksilla.

      • föwgöööwmh

        Hohhoijaa, kyllä naisena oleminen on sitten hankalaa. Milloinkohan täällä tulee miehet valittamaan, kuinka uimarannalla tyttöystävä katselee miehen kavereiden parempia lihaksia, kiinteämpää peppua tai isompaa penistä kuola valuen. Mitä jos alat sinä kehumaan kuinka hyvältä miehesi ystävä näyttää uudessa kampauksessaan tai uudessa paidassaan. Näpäytystä tuollainen tissejä tuijotteleva juntti-poikaystäväsi kaipaa..


    • relax.......

      Jossain välissä sitä vaan hoksaa että on upea juuri niillä avuilla mitä on annettu, ja loppuu haaveileminen isommista tisseistä, timmimmästä ulkomuodosta jne. Ja yllätys yllätys vientiä tulee ovista ja ikkunoista, koska itsevarmuus on seksikästä! Ap:lle, hanki hyvin istuvat push upit ammattiliikkeestä niin olo on varmempi, mutta älä nyt tekotissejä mene hankkimaan :O Ongelma on yleensä aina pään sisällä, eikä ulkokuoressa :-) Tsemppiä!

    • aisa mies

      Opettele ottamaan hyvin suihin, niin ongelmasi katoaa.

    • mies kertoo

      Opette olemaan seksuaalisesti sinut itsesi kanssa. Ei ne tissit nyt kaikkia taitoja ja haluttavuutta sanele. Jos otat suohin olet jo 80% todennäköisyydellä älyttömän tyydyttävä sängyssä.

    • mar4kati

      Kauneusleikkaukseen lähdetään vain ja ainoastaan siinä tapauksessa, että itse 100% varmuudella haluaa käydä sen läpi ja on varma olevansa onnellisempi itsensä kanssa leikkauksen jälkeen. Kenenkään muun mielipiteiden takia ei pidä mennä omaa kroppaansa rääkkäämään isoilla operaatioilla.
      Itse mietin 10 vuotta rintaleikkausta rintojeni tubulaarisen kehityshäiriön takia - ei siis koon, vaan muodon ja ulkonäön vuoksi. Rintojeni muodon takia tunsin oloni aina epämiellyttäväksi, liivejä oli hankala löytää ja bikineiden käyttö hävetti. Rintojen ulkonäön takia häpesin olla alasti jopa pitkäaikaisten poikaystävien kanssa. Rinnoistani oli siis jatkuvaa päänvaivaa ja ahdistusta.
      Päädyin lopulta 27 vuotiaana menemään rintaleikkaukseen. 10 vuoden aikana ehdin rauhassa mm. tutkia mitä kaikkia riskejä siihen kuului ja punnita olinko valmis kohtaamaan ne. Lopputulos oli parempi kuin olin uskaltanut kuvitella, joten minun kohdallani leikkaus kannatti.
      Ei päätöstä kauneusleikkauksesta tehdä hätiköiden tai muita miellyttääkseen. Jos et itse ole tyytyväinen itseesi, voit harkita asiaa. Jos tuntuu että poikaystävän mieltymykset on isoin syy miksi edes pohdit leikkausta, unohda koko juttu! Jos joskus eroatte, ja otit silikonit vain miehen takia, kadut sitä karvaasti.

    • Anonyymi

      Onko kuvia?

      • Anonyymi

        Anteeksi, nyt kun olen tullut järkiin, huomaan kuinka asiaton kommenttini oli. Olen syvästi pahoillani.


    • Anonyymi

      Minä katson netistä kun pyykkilauta vatsaiset miehet tanssii nätisti ja hymyilee. Koska niitä kiva katsella. Mutta ei se haittaa oma mies ois mallia pesupallo. Ihan eri asioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      956
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      923
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      741
    5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      692
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      630
    Aihe