neutrogena pink grapefruit

KL

Onko kukaan kokeillu nuita neutrogenan uusia pink grapefruit -tuotteita?:) kertokaa kokemuksia!! näyttää tosi ihanilta nuo purkit, tekisi mieli ostaa;)

11

2612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o

Haisi pahalle. Muusta vaikea sanoa, kun otin vaan apteekista näytepakkauksen ja sitä kokeilin.

• dgkjlgörkg

Haluaisin tietää myös!! tuoksu oli musta aivan hyvä, mutta siihen saattaa kyllä kyllästyä aika nopeaa.

• 546y

Varmasti paskaa, lactoline toimii tuhat kertaa paremmin - eikä tarvitse lisäillä välttämättä kasvorasvaakaan kun kasvot eivät ole rusinat. (:

• onnellinen :)

Kokeilin kaverin suosittelemana ja TOIMII!! Olen käyttänyt pesugeeliä ja kosteusvoidetta. Itselläni on hyvin herkkä, punoittava ja pintakuiva iho, kuitenkin epäpuhdas ja alta hyvin rasvainen. Nämä tuotteet ovat toimineet kuin unelma! Olen käyttänyt kalliita tuotteita aina apteekista luonnonkosmetiikkaan, mutta nyt löysin taas yhden toimivan sarjan. Geeli ei kuivata ihoa niinkuin aluksi ajattelin, ja kosteusvoidekin on melko rasvainen jos sitä laittaa paljon. Lisäksi hintakaan ei päätä huimaa! Olisin vielä halukas kuulemaan kokemuksia puhdistusvoiteesta ja kuorinnasta, joita en ole vielä kokeillut. Olen siis käyttänyt tuotteita aamuin illoin n. viikon ajan ja naama näyttää tuhat kertaa paremmalta! :) voin vain suositella! :)

• kokeilu2vk

Itse juuri ostin tuota neutrogenan "pinkkiä geeliä" ja aloitan kahden viikon kokeilun tänään, tulen sitten kertomaan tänne tuloksia ja mielipiteeni. Itselläni on melko kuiva iho, jossa esiintyy epäpuhtauksia vähän jokapaikassa. Välillä on niitä jaksoja, kun iho on hyvässä kunnossa ja niitä, jolloin ei kehtaisi edes astua ovesta ulos.

olen 17-vuotias, tyttö

• EiAinakaanVieläTehoa

Oon käyttänyt pari viikkoa. Se kuivattaa ihoa, eikä kyllä poista mustapäitä ja finnejä nii kuin väittää. Mutta oon miettiny, että ehkä siinä menee vähän aikaa ennen kuin se tehoaa? Tuoksu ja koostumus kyllä natsaa!

• fugghdfu

mistä sitä voi ostaa?

• kiristelee

Kuivatti mun ihoa ihan sikana, mutta tykkäsin kyllä tuoksusta. Tehosta en osaa sanoa kun vain näytepakkauksen verran kokeilin. En kuitenkaan ostaisi kun ihoa kiristeli niin paljon..

• Raikokeilija

Oon käyttänyt neutrogenan pink grape fruit kuorintaa ja cream washia kaksi kuukautta. Erittäin tyytyväinen olen, että uskalsin epäilevänä lähteä kokeilemaan halpistuotetta. Itellä puhkes hullu akne, kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn ja tuntu ettei mikkään aineet auttaneet että iho rauhottuisi.. Se on kuitenkin pintakuiva ja herkkä iho. Nyt tulee satunnaisia finnejä sinne tänne, käytän kuorintaa myös selkään. Mutta iho on niin paljon paremmassa kuosissa ja finnejä tulee vähemmän. Plus on puhdas olo iholla pesun jälkeen. Meikki ei lähde ihan kunnolla cream washilla, joten joutuu ensin poistamaan kyllä meikin muulla aineella.. Ja kuorinta on minusta toimivampi kuin cream wash, tai syväpuhdistavampi.. Sitä en oo kyllä uskaltanut käyttää kuin 2-3 kertaa viikossa. Oon kyllä tyytyväinen!!! Suosittelen herkälle ja kuivalle iholle jossa paljon epäpuhtauksia!! Ihovoide pitää kyllä olla tosi kosteuttava.. ite käytän lancomen seerumia ja päivä ja yö-voiteita sekä clarinsia.

• Ilmainen sample

Kokeilin sitä kasvopesuainetta. En tykännyt, halvemmallakin saa parempaa. Tuoksu oli ihan hyvä tosin. :)

• Tykkään

Oon jonkun aikaa käyttänyt sitä pink grapefruit naamarasvaa ja pakko myöntää että tosi hyvä!!! En yleensä nuku tarpeeks ja tuntuu ettei mikään herätä mun ihoa mutta se voide kyllä virkistää tosi paljon. Ja jättää ihon ihanan tuntuiseksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      80
      6582
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6127
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      3956
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      125
      2413
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1559
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      422
      1466
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1275
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1105
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      63
      1098
    10. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      30
      1060
    Aihe