Milloin viimeksi kävit ja mitä sieltä "tarttui" mukaan?
Ikea. Tuo shoppailun suosikkikohde.
30
80
Vastaukset
Ei oo tullu ikinä käytyä. Sivistyksessä yksi aukko lisää.
- gima stadist
Ookko skurulla ajanu?:)
Ratikkakuski kirjoitti:
Et ole jäänyt mistään paitsi.
Onkai ne jotkut bonganneet siellä näitä julkkiksia. Mut ne jutut voi lukee lööpeistäkin, jos kiinnostaa.
- onko...
maniamaria kirjoitti:
Onkai ne jotkut bonganneet siellä näitä julkkiksia. Mut ne jutut voi lukee lööpeistäkin, jos kiinnostaa.
genio lapsesi isä?
gima stadist kirjoitti:
Ookko skurulla ajanu?:)
En. Mut ratikan kyydissä oon kyllä ollu muutaman kerran. Ei tullu kysyttyä, kuka ajoi.
maniamaria kirjoitti:
Oletko ostanut?
En vastaa henkilökohtaisiin kysymyksiin tällä palstalla, enkä muutenkaan vaikka olisimme intimisti toistemme kanssa tekemisissä.
modelli kirjoitti:
En vastaa henkilökohtaisiin kysymyksiin tällä palstalla, enkä muutenkaan vaikka olisimme intimisti toistemme kanssa tekemisissä.
Emme me varmaan olisi osanneet koota edes sitä ikean pinnasänkyä. Joten ihan ymmärrettävää, ettei kaikkeen kannata vastata.
- M.V.
Rimpsenssa.-
- ei poikennu
Laadultaan huonompiako huonekalut? Ei ole tullut siellä koskaan käytyä
Ei siitä montaa päivää ole. En ostanut mitään olin vain kuskina ja lompakon vahtina.
- määmy
Ei määmyn muisti riitä vuosien taakse. Ehkä Lundia hyllyn kaltaista palapelikamaa.
- Kyöstix
Pitäisi varmaan joskus siellä vierailla. Toisaalta vastaaavia tavaroita saa varmasti lähempääkin. :)
- Kyöstix
Mikä se muuten ihmiset saa sinne ryntäämään pitkienkin matkojen takaa? Hinnat vai se että saa sanoa muille että on tullut siellä käytyä?
- Kyöstix
Kyöstix kirjoitti:
Mikä se muuten ihmiset saa sinne ryntäämään pitkienkin matkojen takaa? Hinnat vai se että saa sanoa muille että on tullut siellä käytyä?
Mallia a la Tuuri?
Se oli viime vuonna tai sitä edellisenä. Taisin olla ostamatta mitään. Ihan varmaksi en muista ostinko lucky bambun sieltä vai jostain muualta. Joskus olen ostanut Ikeasta, mut ne saattoi olla ne aikaisemmat bambut.
- Kyöstix
Mitäs pidit kaupasta?
Kyöstix kirjoitti:
Mitäs pidit kaupasta?
Noh ei ihan mun tyyliin kauppa eikä materiaalia. Mutta joskus voi jonkun heräteostoksen tehdä sielläkin, kuten kukka tai kukkien kastelukannu. :)
- Kyöstix
voopotin kirjoitti:
Noh ei ihan mun tyyliin kauppa eikä materiaalia. Mutta joskus voi jonkun heräteostoksen tehdä sielläkin, kuten kukka tai kukkien kastelukannu. :)
Tulee itellä mieleen visio paikasta: suuri halli, jossa voi jopa eksyä tavaroitten sekaan. Eli jotain pientäkin voi löytää :)
Turun (tai Raision) ikeassa olen käynyt, aika useasti. Mattoa viimeks tuli etittyä, huonolla menestyksellä eli ei löytynyt.
Eniten on tarttunut mukaan lasten huoneisiin kaikenlaista varustusta: laatikostoja, "prinsessa"-verho, tyynyjä, lamppuja ym.
Ei ikea ole ollenkaan huonoimmmasta päästä noista halpis-kalustojen myyjistä. Tykkään monista ikean huonekaluista mm. sohvista, ja esim. keittiöistä, mutta ei nyt sovi nykyisen kodin tyyliin kovin hyvin. Jos tarviin jonkun uudempityylisen huonekalun meen kyl ekaks kattomaan ikeasta, esim. Sotkan tai Maskun kalustetalon (tai muiden Sukari-konsernin) sijasta. Niissä on surkeampi hinta/laatu-suhde.- ?
Oletko käynyt Helsingin tai Tampereen ikeassa?
- huhuako vain
yybee kirjoitti:
Ai minä? En ole käynyt kummassakaan. Ohi kyllä joskus ajanut molemmista kai.
Itsepalvelukassojakin siel? Jotkut sanoivat, että jotain ilmasia syömisiäkin olis tarjottu.
Olin oppaana koulun uudelle talkkarille, joka tuli ties mistäpäin Suomea. Ei kestänyt kuukautta pidempään tai sitten hänen maailmasta löytyi jotain, mitä ei olisi saanut löytyä.
joskus 5 tai 6 vuotta sitten, silloisen opinahjoni järjestämällä reissulla käytiin ikeassa. jotain tuikkukippoja ostin.
mur- KoppavaHoro
Pitäisi käydä hakemassa yksi juttu yksiä polttareita varten, mutta jostain syystä olen jättänyt viimetippaan. :( Viimeksi ostin riippumaton, lahjaksi, toisen henkilön puolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982