Oon 17-vuotias tyttö vai pitäiskö jo sanoa nuori nainen.Mulla on vähän erikoinen ongelma.Harrastan erästä poikavoittoista joukkuelajia aika pienessä urheiluseurassa ja oon ainoa naispuolinen koko joukkueessa.Joukkueen pojat on mua kaksi vuotta nuorempia siis joudun siis pelaamaan nuorempien kanssa kun se on ainoa vaihtoehto.Tyttöjoukkuetta kun ei ole. Mulla on tietysti oma pukkari jos sitä nyt siksi voi kutsua.Enemmän se muistuttaa siivouskomeroa eli se on hiton ahdas ja epäsiisti.Se nyt vielä jotenkin menettelee mut kun siellä ei oo vessaa.Sitä ei ole suunniteltu pukkariksi eli siis se on kai joku normi huone johon on roudattu yks pitkä puinen penkkin ja seinään kiinnitetty naulakko.
No me sovittiin valmentajan kanssa että saan käyttää poikien vessaa silloin jos siellä ei oo sillä hetkellä muita asioillaan.Poikien vessassa on yksi vessakoppi ja kaksi pisuaaria.Mulle on kuitenkin koitunut ongelmaksi vessan likaisuus.Arvatenkaan ton ikäiset kundit ei juuri piittaa siisteydestä ja sihti on hakusessa.Vessanpönttö on jatkuvasti tukossa ja joka paikassa on kusta. Istuimelle on aina ruikittu samoin kuin lattialle ja jopa seinistä valuu joskus pissaa!! Ei tee mieli pyyhkiä istuinta eikä käyttää koko pönttöä kun en rupea muiden jälkiä siivoamaan enkä siinä kusenhajussa pysty edes kauaa olemaan. Sanoin tästä joukkueen aikuisille valmentajille ja ehdotin jopa että pojat toimittaisivat pienemmän hätänsä istuallaan.Naurettiin tietysti päin naamaa ja sanottiin että käytä sitten kahvion vessaa. No sinne on pukkarikäytävältä tosi pitkä matka ja usein siellä on kahvion ovet lukossa ettei sinne edes aina hädän tullen pääsisi.
Päätin sitten käyttää pisuaaria ja se onkin hyvä keksintö!Se on sopivan matalalla joten toista jalkaa nostamalla sihti osuu kohdilleen täydellisesti.Olen käynyt useamman kerran pissalla poikien pisuaarilla ja kerran oli vähällä jäädä kiinni kirjaimellisesti housut nilkoissa.SIlloin ajattelin ettei tämä voi olla mikään pitkä apu sillä mun tuurilla joku rientää laarille samaan aikaan ja sitten onkin selittelemistä.
Mut oonko teidän mielestä oikeutettu käyttämään pisuaaria? Onko kellään muulla naisella tällaista ongelmaa ja mitä voi oikein tehdä kun kaikki tuntuu kuittaavan tämän vaan huumorilla!? :(
Voiko nainen käydä pissalla poikien pisuaarilla?
22
4188
Vastaukset
- ...jatkoa...
sen verran vielä että oon tuon läheltä piti tilanteen jälkeen tehnyt niin että oon melkein istunut siihen pisuaarin päälle siis peräpää siellä pisuaarissa.Jos kuulee jonkun tulevan niin siitä asennosta on vähän helpompi vetää housut jalkaan.Pisuuari on kuitenkin paljon puhtaampi kuin se pönttö eli siihen oon uskaltanut istua. :)
olishan kiva jos jollain olisi sama ongelma niin ehkä löydetään yhdessä ratkaisu :) - Peeing
Totta kai voit käyttää pisuaaria. Mainio ratkaisu ongelmaasi!
- pisuaarityttö
Oot siis sitä mieltä et se on ihan soveliasta?Miten siihen mahdetaan suhtautua jos sattuu käymään niin et jään kiinni siellä hädällä ollessani?Pojat ei varmaan siitä välitä kun oon kuulunut samaan jengiin jo vuosia.Ainoa ero löytyy tuolta jalkojen välistä ja välillä tuntuu et se on miesvaltaisissa harrastuksissa liian iso ero.Joudun pukeutumaan likaisissaja vessattomissa kopeissa vain sen takia kun mulla ei oo heppiä ja palleja.Pukkari on tiimilajeissa vielä sellainen paikka jossa voi kaverien kanssa puhella levottomia ja pitää henkeä yllä ja jään siitä kaikesta paitsi :(
- Anonyymi
Pojat todennäköisesti tykkää siitä.
- pisuaarityttö
Noh tuolla miesten palstan puolella mua rohkaistiin vaan käyttämään pisuaaria kaikessa rauhassa.Ei siinä pitäisi olla mitään sanomista kellään mut kun toisaalta mun on käsketty käyttää nimenomaan poikien vessan pyttyä mut käytänkin siitä huolimatta pisuaaria.Pisuaari on pojille eikä sitä ole kai tarkoitettu naisten käytettäväksi.Se pisuaari on avoimessa tilassa eli kun vessan oven aukaisee niin pisuuarit näkyy heti siinä takaseinällä.Siis jos joku jengin pojista tulee vessaan ja mä oon pisuaarin päällä istumassa pöksyt nilkoissa tai nostamassa jalkaa niin kuin koira niin siinäpä saakin selitellä!!!Ei se muutenkaan tuntunu kivalta kun kerran yritin siellä pytyllä istua ja siihen seinän taa pisuaarille tuli kaksi kundia kuselle.Eihän naisen kuulu olla miesten puolella vessassa!EN oikein tienny miten huomaamattomasti olis päässyt sieltä pois livahtamaan kun koko ajan vessassa oli joku.Mut yritin pujahtaa nopeesti kun ei enää kuulunut ääniä seinän takaa mut siitä huolimatta näin poislähtiessä et siinä oli joku vehje kourassa.
- käykö monikin?
Onko tällainen yleinenkin tapa naisten keskuudessa? En oikein usko, että "hienojen naisten" sopii mennä hameinensa miesten käymälöihin?
- Kuse hunajaa
Tai hanki elämä.
- senkun
Totta kai voit käydä poikien pisuaarilla, kun tytöille ei ole kunnollisia tiloja. Ei tässä tapauksessa "kiinni jääminen" ole edes kiinni jäämistä. Sen kun vain jatkat, niinkuin mitään epätavallista ei osisi tapahtunut, kun pojat sattuvat paikalle. Eikä haittaa, jos jotakin "intiimiä" näkyy. Et toki ole enää mikään lapsi.
- Anonyymi
Mä oon 22 vuotias nainen ja mulla on pisuaari kotona sentakii mulon pisuaari kotona koska siihen on helpompaa pissiä mä pissaan silleen et mä oon siinä pisuaarin reunassa kiinni ja pissaan
- vcxvcxvxc
Nyt setä ottaa munan pois kädestään ja lopettaa fantasioinnin.
- sinitiainen
vcxvcxvcx, minkä takia sun pitää olla ilkeä. Minusta kommentti oli ihan asiallinen. Keskustelut on täynnä epäilyjä, että takana olis "setä". Mistä sä tiedät? Sitä paitsi, miks sedät ei sais fantasioida, mut muut saa?
- senkun
Ei oikein luonnistu, kun aina on joku vajaakehittynyt sotkemassa ja sössäämässä, että se on joku fantasioiva setä.
- suu auki ! tulee
Syöksyn allesi oitis juomaan kaiken mitä päästät vapauteen !
- joopa joo 123456789
Ja sitten sä heräsit ja sänky oli märkä!
Keksikää jotain parempaa.
Kuse pulloon poika. Ja jos noi pissaleikit jaksaa kiinnostaa yhtään enempää, kun provoilu keskustelupalstoille, niin mene hoitoon: lapsi on kyllä terve kun leikkii, mutta sairas kun ei osaa lopettaa! - hätä ei tunne lakia
Tätä varten on kehitetty "putkiloita", jotka ohjaavat suihkun siististi. http://www.go-girl.com , varmaankin vastaavia saa jo Suomestakin, googlaile :)
- passo1
VOI
- ittam2
kiitos olen aivan samaamieltä kanssasi.
hätä ei lue lakia.mutta jotakin kummallista tässä nyt kuitenkin on.
joko ne pojat haluaa sinua, tai eivät sitten uskalla sattua sinuun.
se on heidän ongelmansa. itse he siitä käkrsivät ole oma itsesi
ja näytä ns närhenmunat.se vahvistaa. - Vera B.
Joo mulla on ollu sama vika monta kertaa mä olin tos muutama kuukaus sitten semmoses lätkä joukkuees ja jouduin käyttää poikien vessaa. Sitte täs yks kerta kävi niin et vessa oliki varattu ja lähin kahvion vessaan ja kuinka ollakkaan ovi oli lukossa. Enkä mä sitte enää kerenny toisee vessaa ni lirahti sit housuu! Vähän nolotti. PS. Oon 16v ihan kohta.
- Niksipirkka300
Ei helkutti on ongelmat kaikilla...kuule mene kyykkyyn siihen tavan vessanpöntön säiliön päälle ja laske siitä, sama jos roiskuu, kun kusta on muutenkin pitkin pyttyä. Ja kakkosenkin voi laskea, mutta kannattaa laittaa paperia veden päälle tai iskee peräaalto! ;o)
- Anonyymi
Jännää kun aikuinen nainen kysyy tuollaista. Eikö seksin tiimellyksessä voi itse kokeilla asiaa vaikka suihkussa. Toivottavasti aloittaja on tutkinut asiaa. Tonen tymä kysymys on voiko erektiossa kusta.
- Anonyymi
Dear teinityttöjä esittävä hyvin epäilyttävä palstasetä- ehkä, jos hän on todella notkea tms. Meneekö tämmöinen läpi vielä jossain facen naisten ryhmissä, joissa vähän höynän oloiset kottaraiset nauraa röhöttää ja hypettää?
- Anonyymi
Jos oikein pyllistät pisuaarin nin kaki samallaki sitten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807