Mitä ajattelet juuri nyt?!

(-:

118

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi vitussa digi-boxi tilttaa ja haetuttaa kanavat uudelleen.

• Että miten tuosta Rakkauden mysteeri dokkarin toisesta osasta ei ole vaahdottu sinkut palstalla, kun siinä on esimerkkitarinana lutkaileva nainen.

• En kerro!

• Kerro. Ei ku mä tiiän. Voi sua.

• hahmotelma kirjoitti:

Kerro. Ei ku mä tiiän. Voi sua.

Kerros mulleki! :D

• Kuka tässä ajatteli saastasia? x))

Enkä mä sille mitään voi, jos mietin tiettyjä asioita useammin päivässä kuin keskivertonainen. Yllän aika miehiselle tasolle varmaan.

• Kehtaa*

Hyi helvetti mikä kirjoitusvirhe.

• hahmotelma kirjoitti:

Kehtaa*

Hyi helvetti mikä kirjoitusvirhe.

Söpöä. :3

• kanasutra kirjoitti:

Söpöä. :3

EI ole. Kyseinen murrepaska pitäisi kieltää lailla ja käyttäjät piestä.

• hahmotelma kirjoitti:

Siis se olisi lain mukainen rangaistus.

• hahmotelma kirjoitti:

...saisit aika monta pieksettävää täällä savossa.... =)

• iivar-runoilija kirjoitti:

No ei ne kirjoita savoa.

Ja poliisit tai muu vastaava virallinen taho tietysti hoitaisi rankaisemisen. En minä.

• hahmotelma kirjoitti:

Ja poliisit tai muu vastaava virallinen taho tietysti hoitaisi rankaisemisen. En minä.

Savoon voisi tietysti julistaa poikkeus tilan ja päästää armeijan irti kovat piipussa.

• hahmotelma kirjoitti:

Savoon voisi tietysti julistaa poikkeus tilan ja päästää armeijan irti kovat piipussa.

....susirajalla on omat lait.... =))

• hahmotelma kirjoitti:

Siis se olisi lain mukainen rangaistus.

Noh noh... ;)

• kanasutra kirjoitti:

Noh noh... ;)

No älänyt sano että sä kaipaat rangaistusta siellä... menee juttu liian kinkyksi kättelyssä.

• hahmotelma kirjoitti:

No älänyt sano että sä kaipaat rangaistusta siellä... menee juttu liian kinkyksi kättelyssä.

En mä mitää oo vielä sanonut ;)

• kanasutra kirjoitti:

En mä mitää oo vielä sanonut ;)

Paljonkin.

• hahmotelma kirjoitti:

Paljonkin.

Luulet vaan ;)

• kanasutra kirjoitti:

Luulet vaan ;)

Niin ehkä kaikkeen siihen verrattuna mitä tulet vielä sanomaan...

• GayLoordi
        hahmotelma kirjoitti:

Topi. Se on nainen, ei mies ;D

• GayLoordi kirjoitti:

Topi. Se on nainen, ei mies ;D

Minuahan naiseksi epäilet kanssa... vaikka kuinka monella aloituksella ja vastauksella päivässä.

• hahmotelma kirjoitti:

Teothan ne asioita kertoo enemmän ku sanat....

• kanasutra kirjoitti:

No ihan miten haluat kertoa.

• Kot Kot!
        kanasutra kirjoitti:

Totta kotkottaa tyttönen!

• GayLoordi
        hahmotelma kirjoitti:

Minuahan naiseksi epäilet kanssa... vaikka kuinka monella aloituksella ja vastauksella päivässä.

Eikös me homot olla hieman neitejä?

• hahmotelma kirjoitti:

No ihan miten haluat kertoa.

... Punatulkkuja nähty täälläpäin. :D

Ja ei, kenenkään ei pitänyt olla niin fiksu, että olisi tajunnur mihin mun kommentti viittasi.

• kanasutra kirjoitti:

... Punatulkkuja nähty täälläpäin. :D

Ja ei, kenenkään ei pitänyt olla niin fiksu, että olisi tajunnur mihin mun kommentti viittasi.

Mäyrä on puussa.

Ei paljasteta koodia muille.

• Kovin on puinen...

• ou nou!
        hahmotelma kirjoitti:

Kovin on puinen...

tänään hetero,huomenna homo?milloin astuu kuvaan määäät ja bääät?

• Ei niin iso... mutta onneksi se mäyrä oli vain koodia ja tarkoitti mun *****.

• hahmotelma kirjoitti:

Ei niin iso... mutta onneksi se mäyrä oli vain koodia ja tarkoitti mun *****.

Sähän oot sit pervompi ku minä xD

• kanasutra kirjoitti:

Sähän oot sit pervompi ku minä xD

Eiku hups....

• kanasutra kirjoitti:

Eiku hups....

No ainakin puheissa, mutta kertovatko ne teot muuta.

Mutta hyvää yötä kulta, jos nyt olit menossa unelmoimaan.

• hahmotelma kirjoitti:

No ainakin puheissa, mutta kertovatko ne teot muuta.

Mutta hyvää yötä kulta, jos nyt olit menossa unelmoimaan.

Varoitan. Se uni voi olla kuin jakso avarasta luonnosta tänä yönä.

• röh!
        hahmotelma kirjoitti:

Varoitan. Se uni voi olla kuin jakso avarasta luonnosta tänä yönä.

tunnetko vetoa eläimiin?

• No sitten kun sen seuraavan olet dumpannut, niin mua saat kutsua miksi vaan... paitsi muffiniksi...

• röh! kirjoitti:

tunnetko vetoa eläimiin?

Ai anteeksi en ole huomioinut sinua tarpeeksi tämän ketjun aikana arvon homoloordi...

Mene pois.

Näin huomiota jaettu ja nyt voit tosiaan painua helvettiin.

• Eiku hä...

Mulla on jo hunajapupu nimenä, mutta seuraavallekin on jo päätetty.
        Ei perkele nainen, musta tuntuu että tämä meidän juttu on nyt loppu !

• ou nou!
        hahmotelma kirjoitti:

Ai anteeksi en ole huomioinut sinua tarpeeksi tämän ketjun aikana arvon homoloordi...

Mene pois.

Näin huomiota jaettu ja nyt voit tosiaan painua helvettiin.

sä taidat olla jo siel?

• helevetin liekeissä
        ou nou! kirjoitti:

sä taidat olla jo siel?

Hahmiksen persehän on alati liekeissä:D

• hahmotelma kirjoitti:

Eiku hä...

Mulla on jo hunajapupu nimenä, mutta seuraavallekin on jo päätetty.
        Ei perkele nainen, musta tuntuu että tämä meidän juttu on nyt loppu !

Nyt kyllä ymmärsit jotain väärin! :D

Ja miksei saa kutsua muffiniksi kun se on just söötti? :( Mieti nyy. Sanoo äänee "mun muffinini..."

• ...uusi biisi lyö nuotteja paperille.... =)

• <3

Tahtois olla kärpäsenä katossa!

• <3 kirjoitti:

Tahtois olla kärpäsenä katossa!

.....en tee pahaa kärpäsellekkään.....yleensä... =)

• //Mies//

Olin nyt torstaina Hesassa (vai kuuluuko sanoa: Stadissa?) koulutuksessa ja kävin lounaalla MorriSon´s -nimisessä ravintolassa ja vaihdoin pitkiä ja "merkitseviä" katseita tuntemattoman naisen kanssa.. :D

• Lähestyvä syksy ja kuumuus. Ällöttävän kuumaa ja kosteeta joka paikassa, viilenisi nyt äkkiä että voi alkaa taas elää normaali elämää.

• ...talvi on pitkä ja kylmä.... =)

...talvi on pitkä ja kylmä.... =)

Ihana synkkä talvi. Tämä on jo ties miten mones kesä kun en kertakaikkiaan nauti yhtään valosta ja lämmöstä kuin ajoittain. Pimeys sopii mulle paremmin, ja kylmyys.. kotona voi lämmitellä kuuman kaakaon kanssa :)

• hyytävää
        iivar-runoilija kirjoitti:

...talvi on pitkä ja kylmä.... =)

-40 astetta....ja tuuli pohjoisesta

• alruna kirjoitti:

Ihana synkkä talvi. Tämä on jo ties miten mones kesä kun en kertakaikkiaan nauti yhtään valosta ja lämmöstä kuin ajoittain. Pimeys sopii mulle paremmin, ja kylmyys.. kotona voi lämmitellä kuuman kaakaon kanssa :)

..... edelleen siis jääkuningatar.... no...olen kuulemma jääkarhu joka pitää auringosta.... =))

• rek.puskasta =mustis
    • Topi Orimattilasta

• määmy

Miks en oo unimaas... ai ni, ei väsytä.

• vili.
    • <3

Mitä yybee tekee tai ajattelee juuri nyt..

• Nasdaq

Pillua ja kehitysvammaisia lapsia

• .

Sitä videoa emme halua rekkaantuneen puskasta linkittävän.

• Nasdaq
        . kirjoitti:

Sitä videoa emme halua rekkaantuneen puskasta linkittävän.

Mjoo.

Ei kai kukaan muukaan.

Euroopan unioni hommasi kreikkalaisille yksitoista kopteria, joilla heidän oli määrä osallistua frontsuun.

Koneet lahosivat kentälle ja kaverit lensivät baareissa. Kun Suomi-pilotti meni kyselemään, että kuinka täällä lennetään (raja-alueilla, niin kreikkalainen vastasi, että ei kuinkaan. Pääasia oli, että muija himassa pysyy tyytyväisenä ja naapurit luulevat, että olet somebody.

(naurua)

• <3

Olisinki ahven, tirkistelisin häntääs ;0

• Hyvät, hullut ja narkkarit kuolee nuorina.

"Schwichtenberg syntyi vuonna 1965 Saksassa varakkaaseen perheeseen. Perheen ainoana lapsena hänellä ei ollut ongelmia koulumaksujen kanssa ja hän kävi koulun loppuun. Muut opinnot hän rahoitti itse Helloweenin (tuolloin nimi oli vielä Second Hell) keikkatulojen avulla.
      Schwichtenberg teki itsemurhan vuonna 1995 hyppäämällä metron alle. Hän oli kärsinyt skitsofreniasta joitakin vuosia"

• Tai ainakin hyvät hullut narkkarit...

• ed

empä juuri mitään. avaisko pullon, vai kitkuttelisko vielä.

• *lisää kaljaa*

• voe sun perrrkele

Sitä että MIKSI vitussa join tallinnan laivalla aivan tolkuttomat kännit. Olin ekaa kertaa uuden hoidon kanssa laivalla (tunnettu n.1 viikko)

Lähdettiin sieltä baariin ja hilluin vaan kaikkien random akkojen kanssa ja oli täys mulkku mutenkin.

Nyt ei neito enää vastaa kapulaan ja totaali vitutus käynnissä.

Jos menette uuden mimmin kanssa laivalle. Älkää ottako sitä tuoppi jekku tarjousta kertaakaan!!!

• zisel

Että harmi kun tuli otettua niin pitkät päikkärit niin nyt ei nukuta ja on rytmi ihan sekasin. Huomenna aamulla herään klo 6, menen treeneihin ja univajeen sekä rankkojen treenien jälkeen kaadun sänkyyn ja nukun päikkärit ja valvon sitten taas myöhään :(

• zisel

Ei täällä ole näköjään ketään enää :( Mä rupeen sitten pelaa ja meen kohta koittaa saisko nukuttua.

• Mitä sä yleensä
        zisel kirjoitti:

Ei täällä ole näköjään ketään enää :( Mä rupeen sitten pelaa ja meen kohta koittaa saisko nukuttua.

pelailet?

• Ajatus navasta kuuluvasta hevosenlaukasta.

• näkemiin.

Olet harvinaisen törkeä tyyppi.

• näkemiin. kirjoitti:

Olet harvinaisen törkeä tyyppi.

En ole, se on sydämenääni. :)

• näkemiin.
        voopotin kirjoitti:

En ole, se on sydämenääni. :)

Törkeää esittää raskautta, kun on niin paljon lapsettomuudesta kärsiviä.

• näkemiin. kirjoitti:

Törkeää esittää raskautta, kun on niin paljon lapsettomuudesta kärsiviä.

Törkeää väittää toisen esittävän.

• Ihan kun sun luottamuksesta kukaan olis riippuvainen. x)

• ?
        voopotin kirjoitti:

Semmoinen ihana pumpsutus.

Niin missä?

• Joudutte vielä häpeämään sanojanne.

• ? kirjoitti:

Niin missä?

Masussa. :)

• ?
        voopotin kirjoitti:

Kenen masussa?

• onko..
        voopotin kirjoitti:

laskin.väärin siittänyt sinut?

• ===
        voopotin kirjoitti:

Ihan kun sun luottamuksesta kukaan olis riippuvainen. x)

Lähtikö xena tämän takia palstalta?

• === kirjoitti:

Lähtikö xena tämän takia palstalta?

Hölmö.

• onko.. kirjoitti:

laskin.väärin siittänyt sinut?

Tietysti posteljooni. :) Se on nainen mutta ei anneta sen häiritä yhtään.

• ?
        voopotin kirjoitti:

Tietysti posteljooni. :) Se on nainen mutta ei anneta sen häiritä yhtään.

Kenen masussa?

• ? kirjoitti:

Kenen masussa?

Nalle Puhin. :)

• ?
        voopotin kirjoitti:

On hyvä, ettet sentään pysty suoraan valehtelemaan.

• voopotin kirjoitti:

Siellä on joku suuri opettaja taas opettamassa sinulle kaiketi jotain, että "kel onni on sen kätkeköön", ymmärtämättä lauseen tarkoitusta.

• ? kirjoitti:

On hyvä, ettet sentään pysty suoraan valehtelemaan.

Koko ajan valehtelen sun mieliksi, kun et totuutta kestä lukea.

• dazu kirjoitti:

Siellä on joku suuri opettaja taas opettamassa sinulle kaiketi jotain, että "kel onni on sen kätkeköön", ymmärtämättä lauseen tarkoitusta.

No niinpä. Näitähän "opettajia" täällä piisaa. :)

• ?
        voopotin kirjoitti:

Koko ajan valehtelen sun mieliksi, kun et totuutta kestä lukea.

Kerrohan vaan, toivoisin kovasti, että olisit raskaana.

• voopotin kirjoitti:

No niinpä. Näitähän "opettajia" täällä piisaa. :)

Kukakohan onnellinen sen footjobin muuten sai?

• ? kirjoitti:

Kerrohan vaan, toivoisin kovasti, että olisit raskaana.

Noinkohan toivoisit. Ethän pahastu jos kehtaan epäillä. Sovitaan niin, että nautin itsekseni, ettei kukaan pahoita mieltään minun takiani. :)

Nyt takas työntouhuun.

• ?
        voopotin kirjoitti:

Noinkohan toivoisit. Ethän pahastu jos kehtaan epäillä. Sovitaan niin, että nautin itsekseni, ettei kukaan pahoita mieltään minun takiani. :)

Nyt takas työntouhuun.

Olen iloinen, ettet kyennyt siihen. Sinussa on vielä ihmistä. Toivon todella, että joskus vielä onnistut, onhan sinulla vielä vuosia aikaa.

• n puska
        ? kirjoitti:

Olen iloinen, ettet kyennyt siihen. Sinussa on vielä ihmistä. Toivon todella, että joskus vielä onnistut, onhan sinulla vielä vuosia aikaa.

Miksi olet voopotille ilkeä?

• ?
        n puska kirjoitti:

Miksi olet voopotille ilkeä?

Ilkeä? Voi Luoja! Voopotilla on ymmärtääkseni vielä vuosia mahdollisuus tulla raskaaksi. Hänen kannattaisi yrittää löytää oikea mies, joka kykenee hänen kanssaan muutakin kuin etäsuhteeseen. Koska hän selvästi kaipaa äitiyttä. Kukaan tasapainoinen ihminen ei valehtele raskautta jossain keskustelupalstalla, jossa moni kertoo avoimestikin oikeasta elämästään. Se on oire jostain. Olen huolissani. Etäsuhdekaan ei ole hävettävä asia, mutta joistakin vakavista asioista valehteleminen voi sitä olla.

• ? kirjoitti:

Ilkeä? Voi Luoja! Voopotilla on ymmärtääkseni vielä vuosia mahdollisuus tulla raskaaksi. Hänen kannattaisi yrittää löytää oikea mies, joka kykenee hänen kanssaan muutakin kuin etäsuhteeseen. Koska hän selvästi kaipaa äitiyttä. Kukaan tasapainoinen ihminen ei valehtele raskautta jossain keskustelupalstalla, jossa moni kertoo avoimestikin oikeasta elämästään. Se on oire jostain. Olen huolissani. Etäsuhdekaan ei ole hävettävä asia, mutta joistakin vakavista asioista valehteleminen voi sitä olla.

Sun kannattaisi hankkia apua tohon trollailu vimmaasi ja mikäli et edes trollaa, sitäkäin kipeämmin hakisit apua.

Et kuulosta ihan terveeltä ihmiseltä.

• ?
        voopotin kirjoitti:

Sun kannattaisi hankkia apua tohon trollailu vimmaasi ja mikäli et edes trollaa, sitäkäin kipeämmin hakisit apua.

Et kuulosta ihan terveeltä ihmiseltä.

Minulla voikin olla sairauksia, en kiellä sitä. En trollaa, olen vain huolissani. Kaikista asioista ei kannata tehdä pilaa ja valehdella. Sellainen koituu vielä kohtaloksesi ja menetät tärkeiden ihmistesi luottamuksen. Sinä alat muistuttaa eewaria hokiessasi "totuuksiasi". En usko, että hänenkään hyvin kävi.

• ? kirjoitti:

Minulla voikin olla sairauksia, en kiellä sitä. En trollaa, olen vain huolissani. Kaikista asioista ei kannata tehdä pilaa ja valehdella. Sellainen koituu vielä kohtaloksesi ja menetät tärkeiden ihmistesi luottamuksen. Sinä alat muistuttaa eewaria hokiessasi "totuuksiasi". En usko, että hänenkään hyvin kävi.

Miksi minä valehtelisin? Sanos yksi hyvä syy.

• :(
        ? kirjoitti:

Voopotin on niin syvällä palstassa ja nettimaailmassa, ettei häntä pelasta enää mikään. Hän ei tajua tilaansa.

• :( kirjoitti:

Voopotin on niin syvällä palstassa ja nettimaailmassa, ettei häntä pelasta enää mikään. Hän ei tajua tilaansa.

Odota nyt aikas, niin näät omat floppauksesi. ;)

• ?
        voopotin kirjoitti:

Miksi minä valehtelisin? Sanos yksi hyvä syy.

En osaa arvioida syytäsi.Olet luvannut etämiehellesi, että todistat palstalaisille seurustelevasi irl, vaikka valehtelemalla raskauden? En osaa sanoa, miksi, mutta tämä voisi olla ainoa syy, jonka käsitän. Onko miehesi mustasukkaista tyyppiä ja ajattelee, että olet kovasti suosittu palstalla?

• ?
        voopotin kirjoitti:

Odota nyt aikas, niin näät omat floppauksesi. ;)

Kyllä, varmasti on tulossa ultrakuvia, raskausmahoja ym. ym.Näitähän löytyy. Sinulle tulee yhä pahempi olo, mitä syvemmälle menet ja mitä useampi sinua uskoo, ymmärrätkö? Ei siis parempi.

• ? kirjoitti:

En osaa arvioida syytäsi.Olet luvannut etämiehellesi, että todistat palstalaisille seurustelevasi irl, vaikka valehtelemalla raskauden? En osaa sanoa, miksi, mutta tämä voisi olla ainoa syy, jonka käsitän. Onko miehesi mustasukkaista tyyppiä ja ajattelee, että olet kovasti suosittu palstalla?

Heh, ei vaan sulla on pakkomielle leimata mut valehtelijaksi. Syytä siihin en tiedä. Sulla vaan on joku ongemla mua kohtaan. Onneksi se ei tee musta kuitenkaan valehtelijaa, että sinä väität niin. :)

Suosittelen sitä avun hakemista itsellesi pikemmiten. Et anna toisten olla onnellisia edes silloin, kun se on aiheellista. Olet nolo tyyppi.

• ? kirjoitti:

Kyllä, varmasti on tulossa ultrakuvia, raskausmahoja ym. ym.Näitähän löytyy. Sinulle tulee yhä pahempi olo, mitä syvemmälle menet ja mitä useampi sinua uskoo, ymmärrätkö? Ei siis parempi.

Luuletko sinä, että palstalla on yhtäkään niin tärkeää ihmistä, että mun luottamus kärsisi sun niin väittäessä? Kyllä ne tärkeimmät ihmiset on kuvaruudun tällä puolella ja jo mun elämässä. Ei tuo sinun manipulaatiosi tule onnistumaan. :)

• ?
        voopotin kirjoitti:

Heh, ei vaan sulla on pakkomielle leimata mut valehtelijaksi. Syytä siihin en tiedä. Sulla vaan on joku ongemla mua kohtaan. Onneksi se ei tee musta kuitenkaan valehtelijaa, että sinä väität niin. :)

Suosittelen sitä avun hakemista itsellesi pikemmiten. Et anna toisten olla onnellisia edes silloin, kun se on aiheellista. Olet nolo tyyppi.

Asia on nyt vain niin, että tiedän jotain enemmän kuin sinä. Ei ole tärkeää leimata sinut valehtelijaksi, vaan toivon, että pääset jotenkin tästä kuin koira veräjästä etkä uppoa enää yhtään syvemmälle. Ajattelin, että esität keskenmenon tms. mutta näköjään olet niin syvällä jutussa, että et pääse enää irti.Ainoa toivo on, että olet käynyt hedelmöityshoidoissa, ja et olekaan kokonaan valehdellut. Silloin pitäisin sinua kuitenkin inhimillisenä ja ymmärtäisin pikku valheesi. Jos näin on, olen iloinen puolestasi ja raskaudestasi. Todella. Mitään ei ole myöskään miestäsi vastaan ja toivon, että te vielä päädytte yhteen joku päivä.

• ? kirjoitti:

Asia on nyt vain niin, että tiedän jotain enemmän kuin sinä. Ei ole tärkeää leimata sinut valehtelijaksi, vaan toivon, että pääset jotenkin tästä kuin koira veräjästä etkä uppoa enää yhtään syvemmälle. Ajattelin, että esität keskenmenon tms. mutta näköjään olet niin syvällä jutussa, että et pääse enää irti.Ainoa toivo on, että olet käynyt hedelmöityshoidoissa, ja et olekaan kokonaan valehdellut. Silloin pitäisin sinua kuitenkin inhimillisenä ja ymmärtäisin pikku valheesi. Jos näin on, olen iloinen puolestasi ja raskaudestasi. Todella. Mitään ei ole myöskään miestäsi vastaan ja toivon, että te vielä päädytte yhteen joku päivä.

Älä viitsi olla noin järjetön. Lopeta omat valheesi jo, alat kuulosta psykoottiselta.

• +
        voopotin kirjoitti:

Älä viitsi olla noin järjetön. Lopeta omat valheesi jo, alat kuulosta psykoottiselta.

Enhän minä tiedäkään, oletko raskaana vai et. Toivon, että olet. Mutta suhteessa et valitettavasti voi olla, vielä. Ehkä jonakin päivänä, toivotaan. Mut nyt lopetan tämän. Mietiskele asioita.

• ? kirjoitti:

Siks toisekseen sinä et tiedä mistään mitään, mitä muhun ja mieheeni tulee. Vain sen mitä luet palstalta. Siinä se. :)

Surkea reppana sinä olet, vaikka urhoollista kaiken tietävää yrität esittää. Ei sulle voi olla edes vihainen, minkä sitä vipotukselleen voi. :/

• + kirjoitti:

Enhän minä tiedäkään, oletko raskaana vai et. Toivon, että olet. Mutta suhteessa et valitettavasti voi olla, vielä. Ehkä jonakin päivänä, toivotaan. Mut nyt lopetan tämän. Mietiskele asioita.

Olen ollut jo pitkään suhteessa ja juuri kyllä sen miehen kanssa jota sinä et mulla salli olevan. Mutta se ei ole Serpico vieläkään. :)

Lopeta vaan, joudut vaan noloon valoon joku päivä vielä. :)

• :(
        voopotin kirjoitti:

Siks toisekseen sinä et tiedä mistään mitään, mitä muhun ja mieheeni tulee. Vain sen mitä luet palstalta. Siinä se. :)

Surkea reppana sinä olet, vaikka urhoollista kaiken tietävää yrität esittää. Ei sulle voi olla edes vihainen, minkä sitä vipotukselleen voi. :/

Sä olet tällä sivulla jo muissa ketjuissa todistanut tietämättömyytesi "miehesi" toilailuista, sori.

• :( kirjoitti:

Sä olet tällä sivulla jo muissa ketjuissa todistanut tietämättömyytesi "miehesi" toilailuista, sori.

Höpö höpö. :)

Yritä enemmän.

• Täys tiltti päällä.

• Sellaisia,

Kuten miten tylsä päivä oikeastaan oli. Miten joutui olemaan yksin äänessä eikä syntynyt mitään kivaa juttelutuokiota kenenkään kanssa. Joutui tilanteisiin, joihin ei halua. Sitten törttöili liikenteessä, risteysalueella, ihan omaa hölmöyttään. Typerä auto. Aamu alkoi mukavasti, mutta mikä nyt tämän päivän enää pelastaisi...?

maanantai, maanantai... ankeuden huippu

• Laaja haku >>

Ajattelen että kanasutra ei kauaa vapaana pysy ja tuskin on pitkään ollutkaan.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9096
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3692
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2163
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1357
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1125
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1112
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1095
    9. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      106
      1046
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55