Tapaan vain miehiä jotka etsivät seksiä

huolestunutjo

Olen kyllästynyt tähän tilanteeseen, olen jo pitkään ollut sinkkuna koska tapaan vain miehiä jotka etsivät seksiä ja myöntävät asian yleensä jo ekalla tapaamiskerralla. Tyhmintä tässä on se että minä teen aina aluksi hyvin selväksi etten etsi hauskanpitoa tai pelejä, mutta kun mies kuin mies näkee minut hän unohtaa asian..
Joukossa on sekä miehiä jotka eivät ole korkeasti koulutettuja että myös korkeasti koulutettuja, osan olan tavannut netissä mutta osan en. En voi myöskään luottaa mieheen joka ehdottaa yhteisiä sänkyhetkiä liian nopeasti, koska silloin hän varmaan ehdottaa niitä monille muillekin.

En ymmärrä mikä tähän voi olla syynä? olen nuori ja kauniiksi kehuttu mutta ovathan muutkin kauniit nuoret löytäneet pysyvän parisuhteen ja perheen jopa Megan Fox!
Olen alkanut etsimään myös vikoja itsestäni, vaikka ei pitäisi, sillä minähän teen selväksi mitä etsin ja mitä en, silti se on huolestuttavaa kun juuri kukaan ei etsi pysyvää suhdetta. Tietysti seksi kuuluu parisuhteeseen mutta minulla on jo tarpeeksi huonoja kokemuksia siitä ettei käydä alussa treffeillä ja tutustuta toiseen kunnolla, olen sen seurauksena tullut vain jätetyksi ja petetyksi, enää en suostu helposti sänkyyn ja haluan oikeat treffit eikä mitään toisen kotiin ryntäystä koska se ei vaan tunnu oikealta ja sopivalta käytökseltä.

Etsin ja mietin mikä on vikana, pukeudunko väärällä tavalla? en käytä edes minihameita enkä yleensä huippukorkeita korkokenkiä, mutta en myöskään lättäpohjaisia kenkiä. Eikö minun pitäisi enää pukeutua naisellisesti treffeille vaan vaikkapa lenkkareihin ja poolopaitaan? tai pitäisikö mennä treffeille meikittä? vaikka en muutenkaan käytä liikaa meikkiä. Ainakaan jatkossa en halua että vaatetuksen perusteella joku olettaa minun olevan tietynlainen ihminen, se myös satuttaa.
Tiedän näyttäväni erilaiselta ja olen saanut kuulla siitä koko ikäni siksi viime aikoina olen alkanut jopa pelkäämään näyttäväni joltain tietynlaiselta helpolta ulkomaalaisnaiselta, vaikka en ole. Saan myös välillä huuteluita perääni, enkä ole niistä kovinkaan imarreltu. Mietin myös osoitanko jo alussa käytökselläni jotenkin liikaa mielenkiintoa miestä kohtaan, katson silmiin ja hymyilen mutta mielestäni se ei ole liikaa vaikka miehet ehkä tulkitsevat senkin jonain suostumuksena. Haluaan poistaa kaikki sellaiset miehet elämästäni jotka alkavat vain ehdotella eivätkä oikeasti etsi mitään muuta, mutta usein he sitten vakuuttavat etsivänsä myös muutakin kuin seksisuhdetta ja jäävät roikkumaan.

23

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sinussa ole mitään vikaa. Asia vaan on niin et harva mies haluaa pitkäaikaisen parisuhteen ja loput on niitä seksiä perässä olevia. Itse olen kummajainen enkä kenenkään naisen ihannemies joten en saa parisuhdetta vaikka haluaisin sitäenemmän kuin mitään muuta tässä elämässä. On siis ihan sama miten pukeudut kun miehet ei halua sitoutua kuitenkaan.

    • N52 - luovuttanut jo

      Tuskinpa sinussa on mitään vikaa, en usko. Yksinkertaisesti - nykysuuntaus maailmassa on vain kääntynyt tämänkaltaiseksi...

    • Naisten syy

      Kyllähän se on tällaiseksi muodostunut, kun naiset itse suosivat sillä tavoin käyttäytyviä miehiä. Naiset sukupuolena tekevät valinnan. Miehet muuttavat käytöstään sen mukaan, millaista käytöstä naiset suosivat.

    • 1656

      Olisiko parempi jos tapaisit vain miehiä jotka eivät etsi seksiä?

    • tillin tallin

      ..öööh, tapailet vääränlaisia miehiä?

    • carambola87a

      Etkö sitten halua seksiä? En jaksanut lukea vuodatustasi loppuun asti mutta taidat olla idiootti. Itse rupesin naisia vihaavaksi panomieheksi kun huomasin etteivät naiset halua suhdetta kanssani. Ks taustat ja lisätietoja: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10852202 ja http://keskustelu.suomi24.fi/node/10856821

    • Mr Groove

      Mielestäni vika ei ole sinussa, vaan tässä kertakäyttökulttuurissa. Ihmissuhteista on tullut kertakäyttötavaraa kuten kaikesta muustakin. Itse olen senvarran seksualinen mies, että en jatka tapailua seurustelumielessä, jos molemminpuolinen seksuaalinen mielenkiinto ja halu koskettaa toista ei herää viimeistää kolmansilla treffeillä. Silloin olemme toisillemme kamuainesta. En kuitenkaan hae seksiseuraa, vaan pysyvää kumppanuutta, jossa on mukana rakkaus kaikkine vaiheineen, molemminpuolinen luottamus ja toisen hyväksyntä kaikkine vikoineen ja epätäydellisyyksineen. Mutta seksi on mulle niin tärkeä osa elämää, että en halua jatkaa tapailua, jos molempien liskoaivot eivät herää alkumetreillä.

      Sulla on haastava tilanne, kuten monella muullakin ja väitän, että puolet samassa tilanteessa olevista on miehiä (väittäkää vastaan vaan palstalaiset :) Kuinka me oikeasti sitoutumiskykyiset ja - haluiset eroittuisimme kertakäyttöseksin metsästäjistä. Vastausta mulla ei ole. Tämä kertakäyttökulttuuri vaan tuhoaa kaiken kauniin :(

      Mieheksi olen ehkä siinä mielessä onnekas, että tutustun helpost naisiin, mutta kuinka löytää oikea sielu, kun kaikki ajattelevat ja osa jopa toivoo, että olisin pelkän seksin perässä liikenteessä.

      Älä van kyynisty. Vaikutat ihanalta nuorelta naiselta paitsi, että olet aivan liian nuori minulle. Ihmistuntemuksesi kehittyy ajan myötä, joskin takapakkien kautta.

      • huomauttaisin:

        Varsin tekopyhää tekstiä kun olet itse tyypillinen panomies.


      • Mr Groove
        huomauttaisin: kirjoitti:

        Varsin tekopyhää tekstiä kun olet itse tyypillinen panomies.

        Lol, millähän perusteella tuonkin väitteen heität? Panomiehrn maineen olen saanut vain ja ainostaan tällä palstalla ihmisiltä, jotka eivät minua tunne.


      • Olen samaa mieltä.


    • huolestunutjo

      Voin kyllä ensimmäisilläkin treffeillä suostua pienempiin asioihin kuten halailu pussailu, en minä vastusta kaikkea läheisyyttä heti alussa. Mutta silti tapaamani miehet haluavat aina enemmän heti jo ekoilla treffeillä, ei puhettakaan enää kahvilaan tai leffaan menosta kun jo puhutaan yhdessä nukkumisesta! ja minulla on kokemus kun antaa pikkusormen se vie koko käden, eli sitten ollaan vaatimassa aina lisää ja lisää uusia asioita kun mikään ei riitä, etenkään pelimiehille..

      Mistä löytyy vakavia miehiä?

      Olen tavannut myös ulkomaalaisia miehiä mutta kaikkia yhdistäneet nämä samat piirteet kuten se että tahdotaan liian nopeasti kaikki ja mustasukkaisuus myös heti alussa, olen yrittänyt myös valikoida hyvin kouluttautuneita miehiä jos he olisivat fiksumpia ja tosissaan mutta kun ei niin ei.. Aion nyt ainakin kokeilla tyylin vaihtamista, vaikka sitten joskus uusilla treffeillä.

      • eye of the beholder

        Pukeudutko treffeille liian seksikkäästi kuten minihameisiin tai avokaulaisiin paitoihin?


      • grgerger

        Jos oot käyttänyt nettideittejä älä ainakaan laita ilmoitukseen ettet halua seksisuhdetta. Monesta eri paikasta lukenut, että sellaiset naiset antaa ekoilla treffeillä, vaikka kuinka eivät muka seksiseuraa hakisikaan. Tämä on noiden pelimiesten tiedossa oleva juttu tosin ne taitaa muutenkin saada aina eka treffeillä.


      • Ei se koulutus älykkyydestä kerro.


    • rumamies

      No ei se puketumisesta ole kiinni. Ihan sama vaikka pukeutuisit pilkki haalareihin niin ne miehet haluu seksiä kun näkevät että olet kaunis. Monet ei halua sitoutua todellakaan. On täälläkin mies joka haluu sitoutua mut naiset ei haluu tutustuu kun olen ihan tavis eikä ole ihanne miehen kroppaa. 5-10 kg riittää karkottamaan naiset kauas pois.

    • Ei aloittajassa mitään vikaa ole, maailma on vaan tälläinen nykyisin. Seksi on se tärkein asia ja sitoutuminen se viimeinen yhä useammalla. Ja kaikki pitää saada nyt heti, yhtään ei voi odottaa.
      Nettideiteissä etsitään sitä täydellistä listaa ja unohdetaan se ihminen siellä takana. Kummalliset pikkuseikat aiheuttavat hylkäämisen heti. Kun se on niin helppoa klikkailla seuraavaan profiiliin. Ja loppujen lopuksi kaikki vaan turhautuu.

    • Pitää koittaa vaan elää pilke silmäkulmassa ja tietää mitä haluaa ;) Ei saa liikaa ettiä, kyllä se tulee. Jos ei tule, niin kyllä ite ainakin mielummin yksin kuin kierrellen.

      • muumipappa.

        jos ton näkösellä muijalla ei oo poika kaveria niin mä on muumipappa


      • muumipappa. kirjoitti:

        jos ton näkösellä muijalla ei oo poika kaveria niin mä on muumipappa

        No ei kyllä oo, ku täydellinenkää en ole ;)


    • aloittajanvastaus

      Kerrassaan fiksuja vastauksia! Huomaa ettei tuo mies ole lukenut edes aloitusta, kuten kirjoitin olen nuori kauniiksikin haukuttu parikymppinen nainen, en ole yh-äiti ja miehiä on tähän mennessä kertynyt niinkin paljon kuin muutama, en myöskään viihdy baareissa enkä ole tavannut siis näitä miehiä baareissa. Taidat nyt olla "hieman" väärässä ketjussa? mitä jos menisit haukkumaan sellaisia ihmisiä joille on aihetta suunnata haukkumisesi.

      Jotenkin luulen että pukeutuminen hieman vaikuttaa, onhan tutkimussakin todettu miesten pitävän esim. korkokenkiä seksikkäinä, minulla on myös kokemus että saan vähemmän huomiota ns. tavallisissa vaatteissa, ei kun lisää hankkimaan niitä ainakin pitää testata minkälaista kohtelu on.

    • mä vaan

      Ei sun kannata edes seurustella ikinä kun kuitenkin mies pettää sua ja sit sä itket surusta viikkoja. Paitsi jos otat oikein ruman nörtin joka ei muuten saa naisia niin sellanen ei uskalla edes pettää ja pitää susta kiinni ja kohtelee sua tosi hyvin.

    • huhheijaa.

      Toivottavasti tuo muita haukkuva mies on sitten neitsyt papin aameneen asti ja seurustelee koko loppuikänsä yhden ja saman naisen kanssa jos nyt tuolla asenteella saisi edes maailman ruminta ja tyhmintä naista, jos se nyt on mitenkään mahdollista, koska ihmiset ja suhteet muuttuvat, kuka vain voi joutua lopettamaan suhteen (syitä on erilaisia, pettäminen, sairaus, matkustaminen, työkiireet, sitoutumiskammo tai mitä tahansa!) 10v päästä hän on varmaan vieläkin tällä palstalla haukkumassa kaikki maailman naiset suohon, kun itse ei varmaan saa edes deittiprofiilia aikaan! 10v päästä olen itse perheellinen tai jos en perheellinen niin hyvässä suhteessa tai sitten onnellinen sinkku jolla hyvät välit ystäviin ja perheeseen.


      Omituisia käsityksiä ihmisillä, eivät kaikki ihmiset petä tai etsi suhdetta vain sitä varten että saavat pettää, pettäminen on lähinnä vain vajavaisten ihmisten toimintaa etenkin jos siihen syyllistyy kerta toisensa jälkeen, ikävää jos se pettäminen on teille joillekin ihmisille ainoa elämän tarkoitus ja harrastus! olette sitten aika tyhjiä ja tyhjämielisiä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1785
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1382
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      72
      1382
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      25
      1150
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      115
      1122
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1039
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      967
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      889
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe