Raamattu on totisinta totta, mutta ei niillä merkityksillä joita adventismi meille haluaa tyrkyttää.
Eikö olekin metkaa?
Adventismi on uskoa adventtikirkon tulkintaan mutta ei Raamatun ilmoitukseen.
Raamattu on totta!
11
94
Vastaukset
- pyh!
Eikös olekin metkaa, että sinä valehtelet koko ajan.
>>> Eikös olekin metkaa, että sinä valehtelet koko ajan.
Kyllä. Hän valehteli Raamatun olevan totisinta totta, vaikka todellisuudessa kyse on satukirjasta.
T: Iloinen nauraja- pyh!
iloinen_nauraja kirjoitti:
>>> Eikös olekin metkaa, että sinä valehtelet koko ajan.
Kyllä. Hän valehteli Raamatun olevan totisinta totta, vaikka todellisuudessa kyse on satukirjasta.
T: Iloinen naurajaValehteli kylläkin siitä toisesta asiasta. Sinä nyt valehtelet aina ja koko ajan.
pyh! kirjoitti:
Valehteli kylläkin siitä toisesta asiasta. Sinä nyt valehtelet aina ja koko ajan.
>>> Valehteli kylläkin siitä toisesta asiasta
Ei, vaan sanoi virheellisesti Raamatun olevan totta.
>>> Sinä nyt valehtelet aina ja koko ajan.
Päinvastoin. En valehtele lainkaan.
T: Iloinen nauraja
- Uskova.
Kerrohan tarkemmin missä klikkaa. Niin katsotaan oletko oikeassa:
- nöyrä kulkia
Ellen G. White on mainittu adventtikirkon uskontunnustuksessa.
"Tämä lahja kuuluu jäännösseurakunnan tuntomerkkeihin, ja se ilmeni Ellen G. Whiten palvelutyössä. Hän oli Herran sanansaattaja, jonka kirjoitukset ovat jatkuvana ja arvovaltaisena totuuden lähteenä."
Pelkästään tuo menee "yli sen mitä on kirjoitettu".
Ja EGWn opetuksen mukaanotto tuo adventismiinne uskontulkintoja jotka ovat antikristillisiä.
Aloittaja on vain osittain oikeassa: raamattu ei suinkaan ole kokonaan totta. Sen sijaan se sisältää runsaasti propagandaa kansallistunnon kohentamiseksi ja naapurien pelottamiseksi.
Uteljas aloitus otsikko: ## Raamattu on totta! ##
Kuule, ei se sinua pelasta, että uskot Raamatun olevan totta, sillä jokainen sivistynyt yksilö sen tietää. Raamatusta pitää löytää Totuus persoonana, siis Kristus.
Joh. 14:6
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.
antti- Mikä siis neuvoksi?
voisitko uteljas, tuoda meidän silmille nähtäväksi, ne Raamatun merkitykset jotka Raamattu haluu meille tyrkyttää?? Sen jälkeenhän voidaan verrata, mitä merkityksiä adventistit ovat halunneet meille tyrkyttää?
Onhan kirjoitettu: " Sinun sanasi on kokonansa totuus" ..Ja mikään raamatun kirjoitus ei ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä"
Voisiko Uteljas kertoa, keneltä saamme neuvoa Raamatun selittämiseen? Jos Raamattu ei ole kenenkään adventistin neuvoilla selitettävissä, niin voisitko antaa nimen ja puhelinnumeron, kenenkä neuvoilla Raamattu olisi selitettävä?
Onko Raamattu siis selitettävissä luterilaisten neuvoilla?..entä helluntalaisten?...entä vartiotorniseuralaisten?..entä vapaakirkollisten, tai adventisteiltako neuvoa Raamatun selittämiseen on kysyttävä?? terv. benkku/benedi - uteljaalle.
olen benedin kanssa samoilla kysymysareenoilla.
terv. helluntai- ystävä. - Uskova..
Kyllä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604