Joo, se on todella nähty asia ettei raha vähene antamisesta, vaan päinvastoin lisääntyy. Ihminen pystyy olemaan niin paljoista turhakkeista paitsi.
Kun ihminen tässäkin asiassa uskoo Raamatun sanaa ja tekee omantuntonsa mukaan niin on varmaa, että Herran siunaus lepää hänen päällään.
Kun rahaa ei kulu esim, alkoholiin ja tupakkaan, niin sekin on jo iso säästö ja se korvautuu terveelisempänä elämänä.
On ilo antaa Herran työhön, kun tietää ettei raha iloiselta antajalta lopu, vaan se siunaantuu sitä enemmän, kuta enemmän annat.
Herra kehoittaa kokeilemaan Häntä.
Mutta eihän nämä ateisti poloiset, iloiset naurajat kumppanit niin tee, kun eivät USKO E l ä v ä ä n J u m a l a a n.
Oikeata sydämen iloa on olla uskossa ja saada joka hetki tuntea Jumalan rakkautta ja huolenpitoa.
Iloista auttajaa Jumala rakastaa:
9
78
Vastaukset
- Liian vähän
muistan lähimäisijäni:
>>>Joo, se on todella nähty asia ettei raha vähene antamisesta, vaan päinvastoin lisääntyy. Ihminen pystyy olemaan niin paljoista turhakkeista paitsi. Amen! Hieno aloitus, vahvaa sanomaa joka lause.
Luuk. 6:38
Antakaa, niin teille annetaan. Runsas mitta, tiiviiksi paineltu, ravisteltu ja kukkurainen, annetaan teidän syliinne. Niin kuin te mittaatte, niin teille mitataan."
Matt. 14:16
Mutta Jeesus sanoi: "Ei heidän tarvitse mihinkään mennä. Antakaa te heille syötävää."SAAT SEN MISTÄ LUOVUT = ANTAESSAAN SAA
http://www.bookplus.fi/search?category=862&q=Saat%20sen%20mist%E4%20luovut&gclid=CMDF-P3a9bECFe4vmAod6gkAsA#category_group_id=4¤t_price_10-from=¤t_price_10-to=&sort-order=16&display=2&q=Saat%20sen%20mist%E4%20luovut&mode=&page=1
Otteita siunatusta luopumisesta . . . http://www.kolumbus.fi/m.sipola/hellsten.htm
Psykaitrikirjailija Hellstenin tuotantoa . . . http://fi.wikipedia.org/wiki/Saat_sen_mist%C3%A4_luovut
Jos meillä ei mieelstämme ole mitään pois annettavaa, olemme ehkä pulassa, sillä kirjoitettu on . . .
Matt. 25:29
Jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hän on saava yltäkyllin, mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin mitä hänellä on.
Antakaa, niin teille annetaan -- Luukas 6;38- Just niin:
Hyviä Raamatunpaikkoja Antti!
- missä siunaukset?
Eräs veli liittyi adventtikirkkoon ja rupesi maksamaan joka kuukausi kymmenyksiä ja laittoi vielä enemmän kuin 10% eläkkeestään kymmenyspussiin, sekä laittoi joka sapatti kolehtiin rahaa.
Muutaman kuukauden päästä miehen vaimo kuoli syöpään ja sitten vielä perheen koira jäi auton alle. Mies itse sai kauhkoveritulpan ja joutui kuukaudeksi sairaalaan.
Sairaalassa olosta kertyi lasku, joka vei puolet miehen kuukauden eläkkeestä.
Tapahtumien jälkeen mies lopetti kymmenysten maksamisen välittömästi ja ei ole sen jälkeen astunut jalallaankaan adventtikirkkoon.
Näinkö Herra siunaa kymmenyksen maksajia?
Kannattaa todella uskoa mitä adventtikirkko opettaa kymmenyksistä?- elämä on lahja
"missä siunaukset"lle!
Outoa mielikuvitusta, ei Jumala ole ostettavissa!
En minä osta mitään Jumalalta kymmenyksilläsni, minä teen vain niinkuin ihmisen tuleekin tehdä ja saan siitä sen hyvän omantunnon, mikä täyttää mielen kun elää oikein.
Jumala laittoi tämän miehen koetukselle ja vaikka hän ei kestänyt koetusta, niin Jumala armossaan antoi hänelle uuden mahdollisuuden elämään. Pelastamalla hänet kuoleman kidasta.
Näin Herra siunaa kymmenyksten maksajia?
Kannattaa todella uskoa mitä adventtikirkko opettaa kymmenyksistä? elämä on lahja kirjoitti:
"missä siunaukset"lle!
Outoa mielikuvitusta, ei Jumala ole ostettavissa!
En minä osta mitään Jumalalta kymmenyksilläsni, minä teen vain niinkuin ihmisen tuleekin tehdä ja saan siitä sen hyvän omantunnon, mikä täyttää mielen kun elää oikein.
Jumala laittoi tämän miehen koetukselle ja vaikka hän ei kestänyt koetusta, niin Jumala armossaan antoi hänelle uuden mahdollisuuden elämään. Pelastamalla hänet kuoleman kidasta.
Näin Herra siunaa kymmenyksten maksajia?
Kannattaa todella uskoa mitä adventtikirkko opettaa kymmenyksistä?>>> Kannattaa todella uskoa mitä adventtikirkko opettaa kymmenyksistä?
Kymmenykset = rahat pois tyhmiltä.
Näin se on.
T: Iloinen nauraja## Sairaalassa olosta kertyi lasku, joka vei puolet miehen kuukauden eläkkeestä.
Tapahtumien jälkeen mies lopetti kymmenysten maksamisen välittömästi ja ei ole sen jälkeen astunut jalallaankaan adventtikirkkoon.
Näinkö Herra siunaa kymmenyksen maksajia?
Kannattaa todella uskoa mitä adventtikirkko opettaa kymmenyksistä? ##
Hienoa, että noinkin pitkälle pääsi! Vielä jäi kokematta koettelemusten kestäminen siten, että kiitollinen mieli säilyy, eikä ala sydämessään arvostella Luojaa pettäjäksi.
Job lienee niitä harvoja, joiden voima on kiitollisuudessa Jumalaa kohtaan . . .
Job 2 19
kun autiomaan tuolta puolen nousi suuri tuuli, joka tarttui rakennuksen neljään kulmaan ja luhisti sen sinun lastesi päälle, niin että he kaikki kuolivat. Minä yksin jäin jäljelle kertomaan tästä sinulle."
20 Silloin Job nousi ja repäisi viittansa. Hän ajoi päänsä paljaaksi, kumartui maahan
21 ja sanoi: -- Alastomana minä tulin äitini kohdusta, alastomana palaan täältä. Herra antoi, Herra otti, kiitetty olkoon Herran nimi!
22 Kaiken tämän keskellä Job ei kapinoinut Herraa vastaan eikä syyttänyt häntä.
Job 2:9
Niin hänen vaimonsa sanoi hänelle: "Vieläkö pysyt hurskaudessasi? Kiroa Jumala ja kuole."
10 Mutta hän vastasi hänelle: "Sinä puhut niinkuin mikäkin houkka nainen. Otammehan vastaan Jumalalta hyvää, emmekö ottaisi vastaan pahaakin?" Kaikessa tässä Job ei tehnyt syntiä huulillansa.
Jaksatteko kuunnella vielä hetkisen, vai pidättekö Jobia hölmönä?
Job 42:10 Ja kun Job rukoili ystäväinsä puolesta, käänsi Herra Jobin kohtalon, ja Herra antoi Jobille kaikkea kaksin verroin enemmän, kuin hänellä ennen oli ollut.
Tiesitkö että Job pani toivonsa Kristukseen? Hän tiesi Adamille ja Evalle annetun lupauksen (1.Moos.3:15) Lunastajasta ja riippui Kristuksessa kiinni tuhansia vuosia ennen Golgatan tapahtumia, paljon ennen kuin ... Gal. 4:4 =
Mutta kun aika oli täytetty, lähetti Jumala Poikansa, vaimosta syntyneen, lain alaiseksi syntyneen, .
JOB 19:23
Oi, jospa minun sanani kirjoitettaisiin muistiin, jospa ne piirrettäisiin kirjaan,
24 rautataltalla ja lyijyllä hakattaisiin kallioon ikuisiksi ajoiksi!
25 Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.
26 Ja sittenkuin tämä nahka on yltäni raastettu ja olen ruumiistani irti, saan minä nähdä Jumalan.
27 Hänet olen minä näkevä apunani; minun silmäni saavat nähdä hänet-eikä vieraana.
ANTTI
- Iloinen uskova :D
Kiitos Antti hyvästä tulkinnasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604