Milloin vanhojen mekko pitäisi varata?

myöhäne

Vanhojen tanssit on siis joskus helmikuussa ja kun monet on jo ostaneet itselleen mekon, ja vielä useammat käyvät katselemassa niitä liikkeissä. Milloin siis olisi hyvä aika ostaa tuo mekko? Itse ajattelin vasta joskus marraskuussa, mutta onks se liian myöhään?

5

4088

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pööpöö

no marraskuussa et välttämättä saa enää kuin alushameita. Karu totuus.

• ruw

Ei ole totta, muutama viikko ennen tanssejakin mekkoa saa vaikka kuinka paljon!

• mekkoilua
    • jippii mulla on jo

Ajoissa liikkeelle, nopeat syövät hitaat.

• Chillas

Mä kävin tänään myday.fi-verkkokaupan sivuilla ja laitoin sinne viesin, että haluan niiden Tilsa-puvun tarjoukseen. Niillä oli facebookissa kamppis, että tarjousta voi toivoa haluamastaaan puvusta. Ja otin sen kaikkein hienoimman puvun. Joka on liila. Huomenna pitäisi alennettu hinta näkyä verkkosivuilla.Jos ne alentaa hintaa, otan sen heti. Marraskuussa on liian myöhästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5278
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1741
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1604
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1216
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe