Vanhojen tanssit on siis joskus helmikuussa ja kun monet on jo ostaneet itselleen mekon, ja vielä useammat käyvät katselemassa niitä liikkeissä. Milloin siis olisi hyvä aika ostaa tuo mekko? Itse ajattelin vasta joskus marraskuussa, mutta onks se liian myöhään?
Milloin vanhojen mekko pitäisi varata?
5
4113
Vastaukset
- pööpöö
no marraskuussa et välttämättä saa enää kuin alushameita. Karu totuus.
- ruw
Ei ole totta, muutama viikko ennen tanssejakin mekkoa saa vaikka kuinka paljon!
- mekkoilua
Kannattaa olla hyvissä ajoin liikkeellä, mutta kyllä mekkoja vielä myöhemminkin saa! :) Mutta tietysti sitä varmemmin löytyy mieluinen, mitä aikaisemmin on liikkeellä!
Ja pakko vielä mainostaa, että itse myyn tälläistä:
http://www.tori.fi/pirkanmaa/Vanhojentanssimekko_tai_iltapuku_4319888.htm?ca=11&w=1 - jippii mulla on jo
Ajoissa liikkeelle, nopeat syövät hitaat.
- Chillas
Mä kävin tänään myday.fi-verkkokaupan sivuilla ja laitoin sinne viesin, että haluan niiden Tilsa-puvun tarjoukseen. Niillä oli facebookissa kamppis, että tarjousta voi toivoa haluamastaaan puvusta. Ja otin sen kaikkein hienoimman puvun. Joka on liila. Huomenna pitäisi alennettu hinta näkyä verkkosivuilla.Jos ne alentaa hintaa, otan sen heti. Marraskuussa on liian myöhästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199