Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

GALLUP! Milloin avoliittoon?

Utelias nuori..

Kertokaas, kauanko seurustelitte ennenkuin muutitte yhteen? Kauan yhteiseloa kesti/ on kestänyt tähän asti?

Itse muutin exän kanssa yhteen 4n vuoden seurustelun jälkeen. 3 vuotta asuttiin yhdessä sitten erottiin.

11

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 v ja 15 v

      En muista tarkkaan, vähän yli vuosi. Yhdessä ollaan oltu nyt 15 vuotta.
      Itse pidän avoliittoakin aika isona askeleena ja en usko, että muuttaisin parin kuukauden seurustelun jälkeen yhteen.

    • yhteenmuuttajat

      Puoli vuotta, ja mielestäni oli ihan hyvä aika muuttaa yhteen.

      • 5kk/3kk/2kk

        Exän kanssa aloimme seurustelemaan 22.02.2008, kihloihin mentiin 29.02.2008 ja yhteen muutettiin 10.03.2008. Parisuhdetta kesti 1v 7kk, kihloja kesti 1v 7kk ja avoliittoa kesti 1v 6kk.

        Erosimme syyskuun alussa 2009, koska miehellä oli ollut koko meidän suhteen ajan toinen nainen, josta oli kiinnostunut.

        1-vuoden verran olin sinkkuna, kunnes tapasin uuden miehen. Tämän miehen kanssa emme muuttaneet yhteen. Kerkesimme seurustella 5kk, ennen eroa. Erosimme koska miehellä ei riittänyt enää aika parisuhtelle.

        1-viikon kerkesin olla sinkkuna, kunnes tapasin uuden miehen. Tämän miehen kanssa emme muuttaneet yhteen, vaikka sitä suunniteltiinkin. Tämä mies oli äitinsä ja isänsä helmoissa ja he päättivät saako mies muuttaa yhteen vaiko ei. Tämän miehen kanssa seurustelimme 7kk, joista 2kk olimme koeajalla. Erosimme tämän vuoden alussa, koska miehellä ei jäänyt aikaa parisuhteelle, vaan wow niminen peli vei pääsääntöisesti aikaa.

        1kk verran olin sinkkuna, kunnes tapasin uuden miehen. Eli nykyiseni. Nykyiseni kanssa tapasimme, tutustuimme ja aloimme seurustelemaan 28.03.2012, yhteen muutimme 10.05.2012 ja kihloihin menimme 12.06.2012 ja häitä juhlitaan ensi kesänä (2013). Parisuhteessa olemme olleet 5kk, avoliitossa olemme olleet 3kk ja kihloissa olemme olleet 2kk.

        Tiedän että teidän mielestämme etenimme nopeasti, mutta se on meidän oma asiamme ja jos siltä tuntuu, että on näinkin lyhyessä ajassa valmis muuttamaan yhteen ja kihloihin, niin mitäs siitä?


      • 1v/11,5kk/11kk
        5kk/3kk/2kk kirjoitti:

        Exän kanssa aloimme seurustelemaan 22.02.2008, kihloihin mentiin 29.02.2008 ja yhteen muutettiin 10.03.2008. Parisuhdetta kesti 1v 7kk, kihloja kesti 1v 7kk ja avoliittoa kesti 1v 6kk.

        Erosimme syyskuun alussa 2009, koska miehellä oli ollut koko meidän suhteen ajan toinen nainen, josta oli kiinnostunut.

        1-vuoden verran olin sinkkuna, kunnes tapasin uuden miehen. Tämän miehen kanssa emme muuttaneet yhteen. Kerkesimme seurustella 5kk, ennen eroa. Erosimme koska miehellä ei riittänyt enää aika parisuhtelle.

        1-viikon kerkesin olla sinkkuna, kunnes tapasin uuden miehen. Tämän miehen kanssa emme muuttaneet yhteen, vaikka sitä suunniteltiinkin. Tämä mies oli äitinsä ja isänsä helmoissa ja he päättivät saako mies muuttaa yhteen vaiko ei. Tämän miehen kanssa seurustelimme 7kk, joista 2kk olimme koeajalla. Erosimme tämän vuoden alussa, koska miehellä ei jäänyt aikaa parisuhteelle, vaan wow niminen peli vei pääsääntöisesti aikaa.

        1kk verran olin sinkkuna, kunnes tapasin uuden miehen. Eli nykyiseni. Nykyiseni kanssa tapasimme, tutustuimme ja aloimme seurustelemaan 28.03.2012, yhteen muutimme 10.05.2012 ja kihloihin menimme 12.06.2012 ja häitä juhlitaan ensi kesänä (2013). Parisuhteessa olemme olleet 5kk, avoliitossa olemme olleet 3kk ja kihloissa olemme olleet 2kk.

        Tiedän että teidän mielestämme etenimme nopeasti, mutta se on meidän oma asiamme ja jos siltä tuntuu, että on näinkin lyhyessä ajassa valmis muuttamaan yhteen ja kihloihin, niin mitäs siitä?

        Parisuhteessa nyt 1v

        Avoliitossa 1pvän päästä 1v

        Kihloissa 1kk päästä 1v

        Häitä siirrettiin minun pyynnötäni 1-2-vuoden päähän

        Ent. 5kk/3kk/2kk


    • NäinMeillä

      Nelisen kuukautta oli seurusteltu kun huomattiin että asun käytännössä naiseni luona. Kotoa hain enää vain joskus vaatteita. Laitettiin sitten minun muuttoilmitus sinne kun se ei enää tehnyt muuta kun virallisti asian.
      Voi tuntua nopealta mutta yhdessä asuminen vain tuntui niin helpolta ja luontevalta että mitä sitä lykkäämään. Ja sen jälenn yhteisiä vuosia on tullut jo 17 joista 15 naimisissa. Joten ei siinä edes huonosti käynyt.

    • ..

      6kk seurusteltiin ennen yhteenmuuttoa ja nyt on vasta 1,5 vuotta oltu yhdessä. Toivon mukaan kestää,vielä monen monta vuotta.

    • P+N

      Oltiin seurusteltu 3 vuotta. Saman vuoden syksyllä kihlauduttiin ja sitten marraskuun lopulla muutettiin yhteen. Nyt yhdessä oltu melkein 5 vuotta, josta kohta 2 vuotta kihloissa ja saman verran asuttu yhdessä.

    • menopaluu__

      Seurusteltiin n. neljä vuotta ennen kuin muutettiin yhteen. Asuttiin vaille kolme vuotta yhdessä, kunnes tuli ero. Uuden kanssa oon seurustellut n. 8 kk, mutta en harkitse yhteenmuuttoa, eroa pikemminkin. Ilman eroaikeitakin en haluaisi muuttaa miehen luokse, koska asuu sellaisessa kaupunginosassa, jossa en halua asua. Minun asuntooni hän ei voisi muuttaa, koska itse asun pienessä yksiössä ja hän kaksiossa.

      Minusta avoliittoon kannattaa muuttaa silloin kun se luontevalta ja hyvältä tuntuu. On se sitten pari kk:den jälkeen tai vuosienkin päästä. Kyllä sen sitten tietää.

    • _g_

      Meillä on vasta harkinnassa yhteen muutto. Mies tekee reissuhommia ja on viikot reissun päällä. Emme ole seurustelleet kovin kauaa mutta mielestäni sillä ei ole merkitystä. Viikot saan kuitenkin olla itsekseni ja onhan miehellä mukava tulla kotiin kun joku siellä odottaa. Minä olen muuttamassa vasta ensimmäistä kertaa miehen kanssa asumaan ja olen 23vuotias. Mies muuttaa jo kolmannen kerran ja ikää hänellä on 31v. Periaatteessa ei pidä miettiä kauan on seurustellut tai tuntenut toisen. Jos tuntuu hyvältä ja aika tuntuu sopivalta niin mikäs siinä :)

    • Heitizx

      9 kk seurustelun jälkeen, 6 vuottaa yhdessä asuttu, ja nyt maksetaan jo omaa taloa :)

    • näin meillä

      2kk seurustelua /15v saman katon alla tähän mennessä

      Ei se ajasta ole kiinni, vaan siitä sovitteko toisillenne ja osaatteko aikanaan selvittää eteen tulevat konfliktit niin että ne yhdistävät teitä eivätkä erota teitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe