Crosstrainer ja sykevyö? Apua!

Niki5

Hommasin Bremshey CF7 crosstrainerin ja joissakin kaupoissa oli lisävarusteena analoginen 5 khz sykevyö. Tässä sitä ei kuitenkaan tullut mukana, enkä löytänyt mistään kaupasta erikseen myytävänä tuota. Tietysti tuolla voi sykkeen mitata käsiantureilla, mutta ne on jotenkin hankalat ja ilmeisesti epätarkemmatkin kuin sykevyö.

Olen ihan aloittelija enkä ymmärrä näistä mitään, joten jos haluan tilata näin jälkeenpäin sykevyön, niin millainen on yhteensopiva? Yritin googlettaa, mutta huonolla menestyksellä. Mitä kaikkea siinä pitäisi siis tulla mukana, että saan sykkeen näkymään tuossa oman crosstrainerini näytöllä? Menin jo sekaisin lähettimistä ja muista.

6

1148

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielestäni lainattu

Suunto sykemittarin vyö lähetti suoraan sykkeen crosstrainerini näyttöön.
      Nyt minulla on halvempi Lidlistä ostettu sykemittari, joka ei lähetä suoraan crossarini näyttöön sykearvoja. Nähtävästi sen lähettimen pitää olla oikealla taajuudella ja tarpeeksi voimakas, että se lähettää suoraan crosstrainerin näyttöön.

• Niki5

Kiitos vastauksesta. Oon nyt tutkaillut noita ja tulin siihen tulokseen, että ois kiva hankkia sellainen sykevyö mikä lähettäisi tiedot myös älypuhelimeen tai tabiin, niille kun on olemassa kaikenlaisia hyviä ohjelmia joilla vois sitten sykettä seurailla muussakin liikunnassa.

Ongelma on nyt siis sellainen, etten löytänyt mistään sykevyötä joka lähettäisi sekä tuolla 5 khz taajudella, että bluetoothilla. Bluetooth kun sattuu olemaan 3.0 sekä puhelimessa että samsung galaxy tabissa. Esim. Polarin hybrid lähettää 5 khz ja bluetooth 4.0, ja Polarin bluetooth taas lähettää pelkkää bluetoothia eli ei toimisi sitten crosstrainerin kanssa?

Pitääköhän siis tyytyä ainoastaan tuohon bluetoothiin, sitä kun voisi muuallakin käyttää? Crosstrainerilla treenatessa olis vaan paljon helpompaa kun saisi sykkeen näkymään siinä näytöllä.

• Lidlin sykemittari

Minun sykemittarini käyttöohjeessa ainakin lukee:

"Rintavyön lähettämät tiedot koodataan digitaalisesti. Näin voit harjoitella ilman häiriöitä tyypiltään samanlista laitetta käyttävän urheilijan kanssa. Ensimmäisellä rintavyön käyttökerralla laite valitsee automaattisesti sattumaperiatteella kanavan..."

• Lidlin sykemittari

Jos kanavaa yrittää vaihtaa, täytyy sykevyön patteri poistaa ja panna takaisin. Sitten antaa sen uudelleen valita kanavan

• Sykevyöstä

Eikös Bremsheyn kanssa ole Polar yhteensopiva? Bremsheyhän on vähän halvempi malli Tunturista, ja Tuntsikassa pelaa mulla ainakin Polar.

Käsianturoista ei oikein tahdo saada lukemaa.

• lidlin sykemittari

"Käsianturoista ei oikein tahdo saada lukemaa"

kyllä niistä saa, kun puristaa tarpeeksi ja odottaa nousua oikeisiin lukemiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      80
      3529
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe