Haluaisin aloittaa siis saxofonin soiton. Olen soittanut poikkihuilua 3 vuotta opetuksen kanssa ja 1 ilman opetusta joten otteet ei olisi varmaan vaikeaa opetella fonissakaan, vai? Olen 14 joten ehdin vielä hyvin aloittamaan soiton. Mietin vain, että minkälainen foni olisi hyvä ostaa näin aluksi? Olen katsellut soitin laineesta ja muualta, että halvimmat ovat 500e ja nettikapasta löytyy jopa alle 200e mutta se tuntuu jo joltain lelulta, joten minkälainen pitäisi ostaa?
Vastaukset 1
- fonistina jo vuoden
kannattaa ostaa alkuun halpa foni, että jos se ei ookkaan se sun juttus nii ei tuu kalliiksi. Itsekkin oon alottanut alttosaxofonin n. vuosi sitten ja oon myös 14 :DDD aiemmin soitin pianoa. Oma foni oli kaupan halvin (650) ja sillä pärjää ihan hyvin musiikkiluokkalaisena orkesterissa ym... MUTTA OIKEESTI ONNEA SULLE tosi kiva ku oot valinnu kunnon soittimen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761069- 42784
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218648Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34492- 23468
- 37443
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70435Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga44409Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409- 18404