Ostin Ruohonjuuresta ihonhoitoon tarkoitettua Argan-öljyä, ja kotona huomasin sen olevan paahdettua ja tarkoitettu salaatteihin ja ruuanlaittoon :(
Olin sen jo sekoittanut jasmiiniöljyyn, ennen kuin huomasin, niin ettei sitä voi enää palauttaa. Nyt on sitten sekä argan- että jasmiiniöljy pilalla. >sob
Argan öljy Ruohonjuuresta
5
1455
Vastaukset
- Eroja tuotteissa
Alussa itsekkin vahingossa kokeillut väärää tuotetta. Täytyy olla tarkkana ostaako ruuanlaittoon tarkoitettua arganöljyä tai ihonhoitoon, joka on paljon hienompaa öljyä. Itse olen tilannut kyseistä tuotetta Arganöljy Finland nettikaupasta ja olen ollut hyvin tyytyväinen. Ihon lisäksi olen levittänyt sitä hiuksiin suihkun jälkeen ja enään en käyttäkkää muita hoitotuitteita.
- kakkaa kasvoihin
Parhaan, perinteisen argan-öljyn valmistuksessa käytetyt siemenet kerätään arganpuun hedelmiä syöneiden elukoiden paskasta. Hienoin kahvikin on kerran syödyistä kahvipavuista jauhettua.
- oikeita_paiseita
Saako hiuksiin laitettavaa argan- tai kookosöljyä jostain hajusteettomana? Toivon, että tähän vastaisivat ne, jotka oikeasti tietävät mistä puhun. Tai joku sellainen, jolla on pakkaus etiketteineen edessä: ainesosaluettelossa ei lue seuraavia eli citronellol, limonellol, parfum, fragrances. Kiitos oikein kovasti etukäteen!
- saa5
Emma Noel merkkinen Argan öljy on hajusteeton, sitä saa Life myymälöistä, sokokselta ja ehkä ruohonjuuresta
- Öljynaama
Minäkin olen ostanut joskus sitä paahdettua argan-öljyä mutta käytin kyllä koko pullon ihonhoitoon. Onhan siinä kuitenkin ne vitamiinit tallessa. Minun iholleni se ei ainakaan tehnyt mitään hallaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584