LUONNOSTAAN keltaiset hampaat!!

Helppii:)

Miten saisi ihan kotikonstein valkaistua luonnostaan keltaisia hampaita? Olen kokeillut hiilellä, appelsiininkuoren valkoisella osalla, mansikoilla joista olen lukenut mutta mikään ei oikein ole auttanut:( Eli hyviä vinkkejä onko? :)

Ja turha tulla sanomaan että lopeta tupakanpoltto tai kahvin juonti, sillä en tee kumpaakaan;))

17

2830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hampaat-on

      Itse aloin pestä hampaani aamuin illoin ja huomasin huiman eron!

    • Tulosta haluavalle
    • Turus

      Mä olen käynyt Turun HS:ssa valkaisuttamassa hampaani parina vuonna jo ja mun hampaat oli luonnostaan tosi keltaiset. Huomaan hymyileväni paljon enemmän nykyään ja mun mielestäni valkaisu oli koko rahan arvoinen. Suosittelen miettimään siis myös laser valkaisu vaihtoehtoa!

    • N

      Eipä luuston rakenteelle voi mitään.

    • N

      Turha ehdottaa mulle

    • oma suu..

      hassun näköstä kun on liian valkeat hampaat, minä hyväksyn keltaiset hampaani ja nauran myös avoimesti..

    • Sähköä elämään

      Mulla ainakin tuli parissa viikossa huomattavasti valkeammat hampaat, kun ostin sähköhammasharjan ja aloin käyttää vain sitä.

    • 16+1

      Suosittelen myös sähköhammasharjaa mutta unohtakaa valkaisutahnat niissä vaikuttaa vain korkeampi hinta.
      Hammaslääkärille aikaa varaamaan se valkaisu kovin kallista ole.
      Muistakaa myös kalsiumin riittävä saanti.

      ps. jotkut valkaisutahnat kuluttaa kiillettä ja sitä vahinkoa ei voi korjata.

    • säihkyXiau

      Olen ruvennut käyttämään hammaslankaa, ja hampaani ovat valkoisemmat.

    • kiiti1

      sooda vedellä pesu ja sokerinpalalle tummentumien hionta normaali pesut sähköhammasharjalla ja lankaukset

    • Ei pepsodenttia

      Olen vuosia ostanut hammastahnat Tallinnasta. Käyn siellä useita kertoja vuodessa muutenkin. Tahna on kotoisin Puolasta (olen ostanut sieltäkin) Blendamed merkkistä 3D tahnaa. Se todella toimii. Suomesta sitä ei saa. Pepsodentit ja Colgatet yms. aiheuttavat aftoja. Hammaskiveä ei tule juuri ollenkaan käyttämälläni tahnalla. Hampaat pysyvät puhtaina eikä hampaan pinnalle kerry töhnää.

    • hoitsu2020

      Hampaiden keltaisuus voi johtua myös terveydestä . milloin sinusta viimeks otettu verikokeita.

    • hammaspeiokko

      aamin illoin harjaus 2 min. lankaus ja säännöllinen suuhygienistillä käynti ja hammaslääkärissä. Itsellä kahden vuoden välein hammaslääkäri. Minulla erroosio hampaissa. Laitatin muovikuoret ja auttoi jo paljon puhtaus .

    • kemiaaa,,,

      Murskattu hiili on yksi kotikonsti. Huuhtele kunnolla harjauksen jälkeen!!!

      • hampaat kunnossa

        Mistä sellaista hiiltä saa? Eikös sellainen sitten kuluta hampaan omaa kiiltoa?


    • big brother

      No totta helvetissä kuluttaa!!!!

    • olisikin

      Hammasluuta ei saa valkoiseksi millään hampaan pintaan vaikuttavalla keinolla, ne ovat pinnallisten värjäytymien poistoon (siis valkaisevat tahnat ja hiilimenetelmät ym). Eli ainoa mahdollisuus on karbamidiperoksidia tai vetyperoksidia sisältävä valkaisu. Kotona tai hammaslääkärissä. Mieluiten hammaslääkärissä.

      Kun joku kirjoittaa, että "hampaat ovat keltaiset", ei kukaan toinen voi tietää todellista tilannetta. Onko kyseessä vain ihmisen oma kokemus vai todellinen ongelma. Itselläni on pahempia hammasongelmia, eikä varaa hammashoitoon. Ihailen siis nuorten ihmisten terveitä hampaita, vaikka hammasluu olisikin hieman kellertävää.

      Katsokaa kuvia eläinten hampaista, niin näette normaalin variaatiot. Hampaat voivat olla valkoiset tai hieman kellertävät. Ruskeat tai mustat niiden ei kuulu olla, eikä reiät tai kulumat kuulu asiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe