Blueberry Curl Mascara Waterproof POISTAMINEN

Köyhä"#opiskelija

En saa kyseistä ripsaria pois ripsistä. Vinkkejä kaipaisin.
Kokeilin kaapista löytyvää raimbow:ta, siitä ei tullut mitään.
Sitten ostin nivean aineen, ei auttanut..
Ruokaöljy, hinkkasin ja hinkkasin, sain piiitkän hinkkauksen jälkeen ripsarin jotenkin pois ja ripsiäkin tippui sen verran, että en rupea päivittäin samaa..
Maksoin tästä ripsarista sen verran, etten voi vaan heittää sitä kaapin pohjalle ja ostaa uutta ja vielä kun ripsari on muuten niin hyvä.

Millä edullisella keinolla tämän rripsarin saa helpoiten pois?
Auttakaa, olen jo aika epätoivoinen :(

9

1214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

oletko kokeillut "liottaa" ripsiä silmämeikinpuhd.aineeseen kastelulla vanulapulla?

• hanki oikea tuote

mun mielestäni vedenkestäville meikeille on eri poistotuotteet kuin näille ei-vedenkestäville. Itse en käytä mitään vedenkestävää, mutta olen huomannut että ainakin Lorealin silmämeikin poistovedestä on kaksi versiota, toinen on semmoinen jossa on kahta eri ainetta, ilmeisesti ravistetaan aina ennen käyttöä.

Mene kempparihyllylle ja etsi tuote, jossa lukee että on tarkoitettu vedenkestävän silmämeikin poistamiseen. Säästät silmänympäryksiä kun käytät oikeaa tuottetta.

• Köyhä"#opiskelija

On kyllä tuo nivea ihan vedenkestävälle ripsarille ja olen "liottanut"..
        Nytten ei ripsari lähde muulla kun oliiviöljyllä (pitkän työn jälkeen), mutta jää vaan naama ihan rasvaseks ja ripsiä tippuu. :(
        Mutta kiitos vinkeistä, täytyypi katsoa sitä lorealia. :)

• your eyes

Ihan vaikka Lumenen waterproof Eye make-up remorver(sellainen sininen pullo), tai jotain sinnepäin. Sitä saa ihan vaikka Prismastakin (:

• spurde opiskelija

Juuri tuota multa löytyykin, mutta ei lähde pois, liotin 15 min ja pyyhin monesta eri suunnasta, lopputuloksena, takkuuntuneet (edelleen ripsivärissä mörjätyt) ripset.

• vedenkestävä tosiaan

Itse kokeilin kyseiseen ripsiväriin vedenkestävän silmämeikinpoistoainetta. "Haudoin" ripsiäni kyseiseen meikinpoistoaineeseen upotetulla vanulapulla eikä ripsari meinannut irrota ollenkaan. En kyllä enää moista ripsiväriä osta kun tuntuu että tärpätillä pitäis hinkata se naamasta pois. :/

• julia,

Minulla on tuo samainen ripsari, ja Lumenen vedenkestävän silmämeikin poistoaineella lähtee hyvin.

• nainen23v.

itse laitan vaseliinia ensiksi ripsiini. sen jälkeen laitan vaseliinin päälle kerroksen meikkivoidepuuteria. (dippaan sormeni puuteriin, taputan sormea pari kertaa kädelle, jottei puuteri irtoile ja levitän sen vaseliinin päälle). tämä on aika hankala prosessi, mutta vaseliini on hyväksi ripsille ja ripsiväri lähtee todella helposti pois ripsistä illalla :) silmämeikin poistan yleensä kookosöljyllä joka on muuten loistava hoitotuote myös hiuksille. se samalla hoitaa ja poistaa tehokkaasti ripsiväriä. eikä hintakaan ole paha.

• sirpuli234

Vanha viesti-mutta pakko vastata:)

Itsselläni oli sama ongelma supersuositun Kanebo-38 ripsivärin kanssa. Ei lähtenyt lämpimällä vedellä, ei silmämeikinpuhdistusaineella - ei millään. Ja kun lopulta lähti, hinkaten ja eri aineita käyttäen, tuntui kuin puolet ripsistä olisi mennyt mukana. Ei ikinä enää Kaneboa.

Oli pakko lahjoittaa ripsiväri yhden käyttökerran jälkeen ystävälle ( joka vannoo sen nimeen).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe