Vinkkejä kaivataan! Treffit Helsingissä

hmmm...

Eli pitäisi nyt keksiä jotain tekemistä treffeille. Tämän henkilön kanssa olen jo jonkin aikaa treffaillut ja yleensä olemme syöneet ja/tai juoneet ravintoloissa, mutta nyt olisi kiva keksiä jotain vaihtelua. Mielellään sisätiloissa, koska säät alkaa olemaan viileitä ja sateisia. Mitkä ovat parhaat treffit, joilla olet ollut? En ole asunut Helsingissä kauaa, joten en tiedä edes mitä kaikkea täällä voi tehdä :D
Joten jos jollain on kivoja ideoita niin olisin kiitollinen!

11

4753

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenytg

Vie se kirkkoon.

• 7+7

Minä kyllä tykkäisin ulkoilmatreffeistä näin ulkoilmaihmisenä mutta jos viihdytte sisällä niin mikäs siinä.

Parhaat treffit Helsingissä on ollut piknikki Suomen linnaan. Kopassa viltti, kuohuviiniä ja hallista ostettuja täytettyjä patonkia, torilta marjoja ja hedelmiä jne.

Yksi mies vei minut myös ekoille treffeille Harakansaareen, mikä oli ihan outo tuttavuus minulle mutta mukava reissu kaikin puolin. Siellä oli katseltavaa ja nähtävää, taitelijoiden taloa yms. ja saarella on myös mielenkiintoinen historia.
      Mies oli tehnyt mukaan voileipiä ja varannut kylmää olutta, istuttiin kaltsilla syömässä ja katseltiin merta.

• ....................

Ensin tuli mieleen kauppahallit, mutta enpä tiedä... Onhan niissä ruokapaikkojakin ja on hassu seurata turisteja, jotka ottavat kuvia ihan kaikesta :D
      En tiedä ovatko nämä huonoja ehdotuksia, mutta en tiedä millaisia olette...

- Jokin kiinnostava näyttely
      - Museot
      - Keilaaminen
      - Flamingon kylpylä (Vantaalla) Siellä on mahtava se aikuisten spa-osasto :D
      - Elokuviin, menette takariviin ja otatte hyviä eväitä mukaan ja pidätte toisianne koko ajan kädestä.

• ....................

Ja vielä...

- Entäs teatteri?
        - Stand up -esitys. Olen ollut vain kerran ja nauroin niin että sattui. Väliajalla sai alkoholijuomia.

• eee999

Käyt ostamassa pussikaljaa ja vedätte perseet ollalle jossain leikkipuistossa.
      Seuraavana aamuna voitte vertailla kokemuksianne Cafe Ursulan terassilla.

• HOHTAA SULLKII !

HOHTO KEILAAMAAN !

• 7+13

Ite tykkäsin kun jonkun deitin kanssa mentiin pelaamaan biljardia ja sen jälkeen kävelylle :)

• eksyit

Et edes asu sielä kuule ukkomies, hoitoja vain.

• Erik af Venusberg

Kävelyretki krematorion kulmilla Hietaniemessä herkistää kummasti. Romantiikannälkäisille merimaisema Kolera-altaan tienoilla toimii aina.

• vovod

Joo voi kremis vetää hiljaseksi! :D

• Viime vuonna

No noi treffit oli jo yli puol vuotta sitten. Ehkä se jotain keksi...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5592
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4207
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2906
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      152
      2170
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1906
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      124
      1728
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      978
    Aihe