Olin tiistaina delegaatiossa, joka teki matkan mahdottomuuden rajan lävitse. Suoraan Möhköstä Megriin.
Everstit siellä ja täällä olivat isäntämme.
Täällä olevalla everstillä oli lahjana kolme snapsipikaria, Kaksi meni rajan tuolle puolelle yksi tänne.
Delegaatiossamme oli viisi akateemisesti sivistynyttä. Olin ainut kansakoulu pohjalta. Eversti antoi snapsipikarin minulle.
Herättikö ajatuksia?
Kyllä eversti tietää
38
121
Vastaukset
- rose 18
Ja millähän perusteilla tuon snapsipikarin muka sait?
- ap.
En tiijä. Kysy evertstiltä.
- ap.
ap. kirjoitti:
En tiijä. Kysy evertstiltä.
Asiasta toiseen, joko verhot sait paikoilleen ja vaatteet päällesi?
- rose 18
ap. kirjoitti:
Asiasta toiseen, joko verhot sait paikoilleen ja vaatteet päällesi?
Joo sain. Ne verhot.
- Suminagachi
Herätti minussa. Varpaan kynsien leikkaaminen ja tuttipullo.
- ap.
Tuittipullosi muistan. Mitä on varpaan kynsien leikkaaminen?
- Sumi ite
ap. kirjoitti:
Tuittipullosi muistan. Mitä on varpaan kynsien leikkaaminen?
No se vain oli se. Unohda koko juttu.
- Nasdaq
Susitaival alkoi Möhköstä; levähtänyt reitti mutkittelemassa maailman korpia. Fillareita tuli vastaan.
(Möhkömäistä naurua)- ap.
Kukas sinä sitten muka olet? Googletitko?
- Nasdaq
Ei mutta oikeesti kävelemisen arvoinen mesta.
(propsit Möhkölle) - ap.
Nasdaq kirjoitti:
(propsit Möhkölle)Mukako olet kävellyt?
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
(propsit Möhkölle)Mä en nyt oikein jaksa löytää karttaa kyseisestä reitistä, mutta siellä on aivan tajuttoman kaunis harju, jonka loppumista ei oikein toivo. No tämän harjun laelta mä kotkana hokasin jotain omituista, ja lähdin pitkin jyrkkää rinnettä alas.
Kyllä korpeaa talloa ja naarmuttaa niinkin hienoa sammalta kuin se oli.
Kun pääsin kohdalle, niin huomasin poliisin piirittäneen nauhallaan pienen kuopan. Olin täysin hämilläni.
Tarina ei jatku. - Nasdaq
ap. kirjoitti:
Mukako olet kävellyt?
Joo. Yheksänkymppiä ja yksi vuorokausi.
- ap.
Nasdaq kirjoitti:
Mä en nyt oikein jaksa löytää karttaa kyseisestä reitistä, mutta siellä on aivan tajuttoman kaunis harju, jonka loppumista ei oikein toivo. No tämän harjun laelta mä kotkana hokasin jotain omituista, ja lähdin pitkin jyrkkää rinnettä alas.
Kyllä korpeaa talloa ja naarmuttaa niinkin hienoa sammalta kuin se oli.
Kun pääsin kohdalle, niin huomasin poliisin piirittäneen nauhallaan pienen kuopan. Olin täysin hämilläni.
Tarina ei jatku.Luuletko muka että uskon tarinaasi. Hei kuule ollaan ML-palstalla. Tosin samapa tuo mulle, olit Möhkössä tai sitten et.
- Nasdaq
ap. kirjoitti:
Luuletko muka että uskon tarinaasi. Hei kuule ollaan ML-palstalla. Tosin samapa tuo mulle, olit Möhkössä tai sitten et.
Siinäpä se. Kaikki se mitä ei tapahdu sinulle on valhetta..
(oikeudenmukaista naurua) - ap.
Nasdaq kirjoitti:
Siinäpä se. Kaikki se mitä ei tapahdu sinulle on valhetta..
(oikeudenmukaista naurua)Höpö höpö. Kaikki se mikä minulle tapahtuu on live-elämässä. Kaikki se aivojen ylirasituksen kuormitus puretaan huuhaa-palstopilla, kuten ML. Se on siinä.
- Nasdaq
ap. kirjoitti:
Höpö höpö. Kaikki se mikä minulle tapahtuu on live-elämässä. Kaikki se aivojen ylirasituksen kuormitus puretaan huuhaa-palstopilla, kuten ML. Se on siinä.
Ai mikä on missä?
Mä en nyt oikein tajunnut. - ap.
Nasdaq kirjoitti:
Ai mikä on missä?
Mä en nyt oikein tajunnut."Ai mikä on missä?"
Sorry, itse en ymmärtänyt mitä tarkoitit. - Nasdaq
ap. kirjoitti:
"Ai mikä on missä?"
Sorry, itse en ymmärtänyt mitä tarkoitit.Siis missä on sun "ylirasittuneiden aivojesi" tuotto?
Mä en oikein hahmota.
(hahmotonta naurua) - ap.
Nasdaq kirjoitti:
Siis missä on sun "ylirasittuneiden aivojesi" tuotto?
Mä en oikein hahmota.
(hahmotonta naurua)Mene siitä Möhköön. Muista ettet tallaa jyrkänteellä jäkälillöä, joka on kultaakin arvokkampaa.
- Nasdaq
ap. kirjoitti:
Mene siitä Möhköön. Muista ettet tallaa jyrkänteellä jäkälillöä, joka on kultaakin arvokkampaa.
No en mä nyt ole menossa tallomaan mitään. Huomenna tallon straadaa ja katselen vähän kattoja.
Jäkälä on läheltä katsottuna yksi maailman ihmeistä: eli siis siitä kuinka vähällä voi saada aikaan niin paljon kaunista.
(kaunista naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
No en mä nyt ole menossa tallomaan mitään. Huomenna tallon straadaa ja katselen vähän kattoja.
Jäkälä on läheltä katsottuna yksi maailman ihmeistä: eli siis siitä kuinka vähällä voi saada aikaan niin paljon kaunista.
(kaunista naurua)Pitäisikö sanoa sitä eikä siitä?
(nos siitähän tätä -naurua) - ap.
Nasdaq kirjoitti:
Pitäisikö sanoa sitä eikä siitä?
(nos siitähän tätä -naurua)Taidat olla sekopäisempi kuin minä itse. Tai sitten olet Eniron palkkalistalla viihdyttämässä meitä yksinäisiä.
- Nasdaq
ap. kirjoitti:
Taidat olla sekopäisempi kuin minä itse. Tai sitten olet Eniron palkkalistalla viihdyttämässä meitä yksinäisiä.
Mjaa
(lyhyttä ja ytimekästä naurua)
Tähän sopis jokain Rihannaa... tai jotain mixteippiä. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mjaa
(lyhyttä ja ytimekästä naurua)
Tähän sopis jokain Rihannaa... tai jotain mixteippiä.Jeesusteippiä?
(jeesustelevaa naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Jeesusteippiä?
(jeesustelevaa naurua)Mielettömät pohkeet!
(Auuuuu-uu)
http://www.youtube.com/watch?v=TqYR99L-05s&feature=related - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mielettömät pohkeet!
(Auuuuu-uu)
http://www.youtube.com/watch?v=TqYR99L-05s&feature=relatedHärre gyd!
Siinähän on uuvahtanut nainen sateessa lenkkipolulla. Just kun murehdin sateesta ja muusta syyspaskasta
Ai että mä rakastan mun uutta lajia. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Härre gyd!
Siinähän on uuvahtanut nainen sateessa lenkkipolulla. Just kun murehdin sateesta ja muusta syyspaskasta
Ai että mä rakastan mun uutta lajia.Mullon kristallipallo, joka toimii vain lauantai aamuisin.
(katsoo tarkkaavaisesti)
http://www.youtube.com/watch?v=ylzwS3n6-YM - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Mullon kristallipallo, joka toimii vain lauantai aamuisin.
(katsoo tarkkaavaisesti)
http://www.youtube.com/watch?v=ylzwS3n6-YMSunnuntaina pitäisi juosta elämäni ensimmäinen (yksityinen) puolimaratoni.
(jännää) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Sunnuntaina pitäisi juosta elämäni ensimmäinen (yksityinen) puolimaratoni.
(jännää)Mitähän tästä kaikesta tulee, on kysymys niiden huulilta, jotka eivät tiedä.
http://www.youtube.com/watch?v=tg00YEETFzg
Majurina mies on tyhmimmillään, everstinä näkäräismiehen uransa huipulla. Kestää mitä vaan, mutta ei ole sisuskalut vielä sökönä kun kenraaleilla.
- Nasdaq
Kaikki kapteenia alemmat tasot ovat spöpöjä.
Kapteenien jälkeen alkaa vitun julma maailma. En itse pidä siitä tasosta, sillä siellä on liikaa idiootteja ja aivan liian vähän todellisuutta. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Kaikki kapteenia alemmat tasot ovat spöpöjä.
Kapteenien jälkeen alkaa vitun julma maailma. En itse pidä siitä tasosta, sillä siellä on liikaa idiootteja ja aivan liian vähän todellisuutta.Muistan itse joutuneeni aliupseerikouluun sen takia, että saavuin komppaniaan täysin päissäni ja minuuttia vaille keskiyön.
Kuulin siinä jonkun sanovan, että tämä jätkä lähtee AUKiin. Toivottavasti en pahemmin vittuillut.
(heh heh) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Muistan itse joutuneeni aliupseerikouluun sen takia, että saavuin komppaniaan täysin päissäni ja minuuttia vaille keskiyön.
Kuulin siinä jonkun sanovan, että tämä jätkä lähtee AUKiin. Toivottavasti en pahemmin vittuillut.
(heh heh)Ikävikseni olen saanut tietooni, että Etelä-Savossa mielenterveys- ja ylipaino-ongelmat ovat tyrehdyttäneet puolustus- ja elämäntahdon nuorilta miehiltä.
Kun siirrytään sata kilometriä itään, niin tilanne on päälaellaan.
(naurua päälaelta) Nasdaq kirjoitti:
Ikävikseni olen saanut tietooni, että Etelä-Savossa mielenterveys- ja ylipaino-ongelmat ovat tyrehdyttäneet puolustus- ja elämäntahdon nuorilta miehiltä.
(naurua päälaelta)Puumalaanko? Sinne vaan nuoret miehet elämänhaluaan palauttamaan.
- Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ikävikseni olen saanut tietooni, että Etelä-Savossa mielenterveys- ja ylipaino-ongelmat ovat tyrehdyttäneet puolustus- ja elämäntahdon nuorilta miehiltä.
(naurua päälaelta) - Nasdaq
bravo.bravi kirjoitti:
Puumalaanko? Sinne vaan nuoret miehet elämänhaluaan palauttamaan.
No mä en tiedä missä Et. Savo o, mut jossain siellä.
Puumalassa mä otin aurinkoa, kun mä ja mun muija oltiin nuoria. En tiennyt, että se oli sitä Savoa.
(siistii) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Vittu tää on eeppinen biisi.
Mä oon ihan prinksuissa.
(naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743750Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1762946Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472926Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572411Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3622190- 1601870
- 781565
- 281390
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352