Kumppanin isän raivarit seksistä heidän kotonaan

itkeäkkövainauraa

Eli tyttöystäväni isä on nyt saanut kunnon raivarit kun harrastin heidän 18v tyttärensä kanssa, hänen suljetussa huoneessaan, seksiä, kun nämä olivat kotona paikalla. Asia selvisi heille kun vanhemmat yhdessä tuumin tonkivat kumppanin huoneen roskiksen ja löysivät "raskauttavia todisteista". Isän mielestä kyseessä on pahin pyhäinhäväistys mitä voi tehdä enkä kuulemma kunnioita häntä ja hän haukkui kusipääksi, joka käyttää heidän lastaan hyväksi ja hylkää tämän kyllästyttyään.

Ensinnäkin omasta mielestäni tuntuu täysin typerältä jo se, että vanhemmat tonkivat täysi-ikäisen lapsensa roskista salaa ja kaiken lisäksi väittävät ettei heitä kunnioiteta sen jälkeen. He eivät itse kunnioita lainkaan aikuisen lapsensa yksityisyyttä. Omat vanhempani eivät ole reagoineet vastaavalla tavalla, kuten eivät myöskään ketkään kaverini vanhemmat. Miten tässä tilanteessa tulisi toimia kun isä sanoo ettei heille ole enää tulemista ja olen täysi kusipää?

Kaaliini ei vain mahdu, mitä häpäisemistä on harrastaa seksiä tyttären ainoossa privaatissa paikassa kotona suljettujen ovien takana. Jos en itse asuisi omillani, niin pitäisikö aina vuokrata joku omenahotelli kalliilla, kun haluaisi lemmiskellä tai tehdä se autossa tai kännissä jossain ulkona???

Laittakaa muut vanhemmat tähän näkökulmia, niin käytän niitä apuna kumppanini isukin, hillitsemisessä. Kiitos.

35

1410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläjatka suhdetta !

Todella päästään vinksahtaneita vanhempia tommoset kun tonkivat jonku täysikäsen ihmisen roskiksia-- ja kehtaavat syyllistää teitä-- eivät kunnioita isojen ihmisten yksityisyyttä -- ihan pervoa sanon minä-- on noita nähty --- eli ---juokse poika ja lujaa ja kauas !!!!!!!!!!

• Anonyymi
        UUSI

Ei sitä jokapaikassa tehdä. TAPOJA täytyy olla

• Kunnioitus

Te ette sitä vielä ymmärrä, mutta kun olette itse vanhempia ja elämää takana, varmasti ymmärrätte isän raivarin syyt.

Isä toivoo tyttärelleen hyvän elämän, mutta kuuluuko seksin harrastaminen hyvän elämän aloittamiseen.
      Kun täältä luette miesten viestejä, he kovin suuresti halveksuvat naisia, joilla on seksikokemuksia paljon takanaan
      Miehet kertovat näistä kokeilustaan ja kerskailevat varsin kuuluvasti ja tyttö saa halvan nimityksen sen jälkeen.
      Minä ymmärärän täysin oman lapsen suojelemisen tuholta.

• ihan hävytöntä

Kyllä 18 vuotias on täysi-ikäinen, eikä lapsi.
        Sori, mut on tommonen likan huoneesta roskiksista mahdollisten kortujen kaivaminen isältä ja äidiltä ihan kipeetä.

Ja oma tasapainottomuus puretaan sitten nuorten parin seksin tuomitsemiseen.

Voi vitsit, että joku kehtas vielä ymmärtää ja puolustaa tommosta epäkunioittavaa käytöstä!

• p.s-lp
        ihan hävytöntä kirjoitti:

Kyllä 18 vuotias on täysi-ikäinen, eikä lapsi.
        Sori, mut on tommonen likan huoneesta roskiksista mahdollisten kortujen kaivaminen isältä ja äidiltä ihan kipeetä.

Ja oma tasapainottomuus puretaan sitten nuorten parin seksin tuomitsemiseen.

Voi vitsit, että joku kehtas vielä ymmärtää ja puolustaa tommosta epäkunioittavaa käytöstä!

pahimpia horttanoita on juuri nää joita on kotona liikaa kytätty.

• äitikintykkääseksist

Itse olen juuri täysi-ikäisten tytön ja pojan äiti ja sun mielipiteeseen en vaan voi yhtyä. Tottakai vanhemmat toivoo lapselleen parasta ja hyvää elämään. Hyvään elämään kuuluu luonnollisena osana myös seksi. Vai eikö teidän perheessä? Kyllä meillä sitä harrastetaan. Lukitun oven takana jos lapset on kotona ja aina kun lapset ei ole kotona niin vaikkapa keittiön pöydällä :).

Musta on naurettavaa kieltää täysikäistä harrastamasta seksiä. Hänellä on oikeus päättää siitä aivan itse. Asetuppa itse nuoren pöksyihin: eikö turvallisin paikka harrastaa seksiä ole oma huone, ovi lukossa ja kortsut käytössä? Tuskin kukaan raiskaamaan käy kenenkään kotona, kun tietää vanhempien olevan siellä. Musta oli nuorena erittäin kiihottavaa touhuta lukitun oven takana, vanhempien tuijottaessa telkkaria. Onko sulta jäänyt nuoruudessa jotain kokematta?

Valitettavan usein ne, joiden kotona ei edes saa mainita sanaa seksi, ovat niitä, jotka todellakin ajavat itsensä tuhoon. Kaikki kiellettyhän kiinnostaa, vai mitä? Et kai toivo sellaista omille lapsillesi?

• Jööööps taas

No vähemmän kai se tyttö saa kotonaan huoran maineen ko jossaki julkisessa hotellissa jossa voi olla tuttuja silminnäkijöitä ennen ko pariskunta kerkiää huoneeseensa asti.
        Sitäpaitsi jos se jatkuva hotellissa laukkaaminen toistuu ja joku sekottaa tytön poikaystävän johonki toiseen nii sittehä siinä taas on ihmisillä syytä tyttyä huoraksi luulla.
        Vanhempien läsnäollessa kotona ajatus seksistä ei ylleesä oikee houkuttele, mutta monesti nuorten ihmisten himot on ylleisiä hyviä tapoja voimakkaampia ja sillo nuorille riittää yksi tyhjä huone jonka ove saa kiinni.
        On luonnollista että vanhemmat on lastesa seksielämästä huolissaan, mutta jos täysikänen assuuki vielä kotonaan eikä sillä oo muuta paikkaa tommosia puuhasteluja varten, nii onko kenties parempi että se juoksee mielititettysä kans pitkin kyliä ja nai sielä misä sopiva pusikko sattuu vastaan tulemaan?

Aikonaan omien ylisuojelevaisten vanhempien takia mulla on just tommosia "piilossa hässimis-kokemuksia" autossa oman poikakaverin kans ja voin kertua että se ei aina mittää nii herkkua ollu. Parempi ois olla ollu kotona ja tehä se sallaa vaikka vanhemmat ehkä ois arvannukki.

Nyt asun ite poikakaverin kans kahestaan omassa kämpässä ja se on just kaikista parasta.
        Ja nimeommaa hyvä seksi kuuluu hyvvään elämään, huono ei.

• Jööööps vieläki vaa
        p.s-lp kirjoitti:

pahimpia horttanoita on juuri nää joita on kotona liikaa kytätty.

Nii, mustaki tuntuu että oon aika kova horo vaikka on kokoaja
        vaa ollu yks ja sama seksikumppani ja aina on kotona asuessa vanhemmat
        vahtineet tekemisiä. :D

• Anonyymi
        UUSI
        äitikintykkääseksist kirjoitti:

Itse olen juuri täysi-ikäisten tytön ja pojan äiti ja sun mielipiteeseen en vaan voi yhtyä. Tottakai vanhemmat toivoo lapselleen parasta ja hyvää elämään. Hyvään elämään kuuluu luonnollisena osana myös seksi. Vai eikö teidän perheessä? Kyllä meillä sitä harrastetaan. Lukitun oven takana jos lapset on kotona ja aina kun lapset ei ole kotona niin vaikkapa keittiön pöydällä :).

Musta on naurettavaa kieltää täysikäistä harrastamasta seksiä. Hänellä on oikeus päättää siitä aivan itse. Asetuppa itse nuoren pöksyihin: eikö turvallisin paikka harrastaa seksiä ole oma huone, ovi lukossa ja kortsut käytössä? Tuskin kukaan raiskaamaan käy kenenkään kotona, kun tietää vanhempien olevan siellä. Musta oli nuorena erittäin kiihottavaa touhuta lukitun oven takana, vanhempien tuijottaessa telkkaria. Onko sulta jäänyt nuoruudessa jotain kokematta?

Valitettavan usein ne, joiden kotona ei edes saa mainita sanaa seksi, ovat niitä, jotka todellakin ajavat itsensä tuhoon. Kaikki kiellettyhän kiinnostaa, vai mitä? Et kai toivo sellaista omille lapsillesi?

Muistan ajan omalta kohdalta.OLI SE KIIHOTTAVAA KUN......

• Anonyymi
        UUSI

Hyvin sanottu, näin se yleensä mielletään. Itsellä ei ole lapsia, mut osaan asettua tytön isän saappaisiin. Ja en katsoisi tällaista käyttäytymistä hyvällä tyttären miesystävää kohtaan.

• mk

Tyypillinen isä joka ei huomaa että pikkutytöstä on tuullut jo täysi-ikäinen nainen aj mitä se isälle kuuluu mitä tytär tekee koska on täysi-ikäinen.

• Jööps

Mulla kans aikonaan ylisuojelevat vanhemmat ois kieltäneet täysin tommosen huvin (niin kauan ko asu kotona) siksi kaikki piti tehä salassa poikakaverin kans, esim. sillon ko omat vanhemmat ei olleet kotona. Poikakaverin kotona hässiminen taas onnistu iha huoletta, eikä kukkaan tullu kurkkimaan vaikka hiljaa oltiinki.
      Täytyy sanua etten itekkään ymmärrä vanhempien roskisten tonkimista vaikka ite hävitinki aina ns. maholliset tojisteet seksistä. (Ja vältyin mahollisilta raivareilta.)
      Tuosta ainaki oppii sen mite joskus itekki vanhempana tekis toisin; eli täysikästen tekemisiin ei tosiaan tarvi puuttua vaikka ne asuski vielä kotonaan.
      Maailmasa tapahtuu paljon huolestuttavampiaki asioita ko omien aikuisten lasten seksikokeilut kotona.

• aikuisia ihmisiä-

Kun asiallisesti keskustelee nuorten aikuisten kanssa soveliaasta seksuaalikäyttäytymisestä ja ehkäisystä, niin ei tarvitse roskiksia tonkia ja raivota ku idiootti.

• Niin typerää

Koko tämä viestiketju kertoo kieroutuneista asenteista.

Kunnioituksen mielipide on tosiaan hyvä!
      Näin hän kirjoittaa:

"Kunnioitus

Te ette sitä vielä ymmärrä, mutta kun olette itse vanhempia ja elämää takana, varmasti ymmärrätte isän raivarin syyt.

Isä toivoo tyttärelleen hyvän elämän, mutta kuuluuko seksin harrastaminen hyvän elämän aloittamiseen.
      Kun täältä luette miesten viestejä, he kovin suuresti halveksuvat naisia, joilla on seksikokemuksia paljon takanaan
      Miehet kertovat näistä kokeilustaan ja kerskailevat varsin kuuluvasti ja tyttö saa halvan nimityksen sen jälkeen.
      Minä ymmärärän täysin oman lapsen suojelemisen tuholta"

Tämä Kunnioituksen kirjoitus on ainut järkevä kannanotto!
      Kuitenkin 6 antaa miinuksen?????

Kun sitten muut yhtyvät aloittajaan omahyväiseen uhoon, niin heille jaetaan mannaa! (Voi miten tyhmiä keskustelijoita täällä!)

Tämä aloittaja "itkeäkkövainauraa" joka itserakkaasti ja vain omaa nautintoaan ajatellen pateettisesti voihkii on täysi sika, jolla ei ole mitään kunnian tunnetta.

Ensinnäkin kunniallinen mies ei mene sekstailemaan nuoren tytön kotiin (ei mitään tyyliä).
      Toisekseen että ko nahjus katsoo välttämättömäksi vetää asian tänne palstalle on täysin typerää, - jätkä ei osaa edes itse hoitaa asiaa, vaan tulee tänne nyyhkimään..., tosi nyyhky! Voihan hellanduudeli sentään! - Onko tämä raukkis kertaakaan ajatellut sitä nuorta tyttöä?

Isä ajattelee ja näkee tilanteen.

• :-/

Onpa vastenmielisesti kirjoitettu viesti.

• Anonyymi
        UUSI

On varmaan ajatellut... aina kun

• älä lässytä.

-" Onko tämä raukkis kertaakaan ajatellut sitä nuorta tyttöä?"

No tottakai. Tarpeet ne on hei naisellaki, vaikka faija skitsois.

• ööööööö.......

18 vuotias ei vielä ole aikuinen vaikka mitä laki sanois? Olisko sun mielestä hänellä tarve tulla äidiksi jo kun on 18 koska jos harrastaa seksiä niin sitähän se aika paljon tarkottaa?

• 23

Tyttöä ei ole tarpeen hylätä (siis todella nurinkurista, isä itse aiheuttanut tyttärensä "käytettynä hylkäämisen" raivoamisellaan) vaan teidän kahden on nyt aika hakea asuntoa. Itse muutin maalaistytöntyllerönä 18-vuotiaana opskelija-asuntolaan suureen kaupunkiin, ja se oli elämäni viisaimpia tekoja. Tytön isä on ainoa sukupuolielämään oikeutettu alfauros oman kattonsa alla, omasta mielestään, eikä juuri nyt pidä sinua muuna kuin röyhkeänä kukkopoikana.
      Mutta välinne voivat korjaantua, kunhan itse jaksat toimia luottamuksen arvoisesti.

• Kukkopojalle

Nimenomaan näin. Sinä kukkopoika ota vastuu kuin mies!

Olet nimenomaan nyyhky-kukkopoika, joka on niin saamaton, että ei edes kykene järjestämään panopaikkaansa muualla kuin tytön kotona!
      Siis on niin täysin typerää ja halpaa, että kukkopoika ei keksi muuta paikkaa.
      Onko rahat loppu, eikö voi edes kuskata tyttöä muualle, fiksata päivälliset ym?
      Mitä sellaisella jätkällä tekee, joka nussii tytön kotona?
      (Vaikkakin tyttö olisi mukana juonessa).

Isä on tosiaan oikeassa kun reagoi!

Mietihän vähän omaa käytöstäsi ja elä tule tänne nyyhkimään!

• :-/

Joo, varmaan suomessakin on matkustajakoteja tms. Jenkeissähän on näitä tienvarsimotelleja. Ehkä jossain jopa tuntivuokrilla huoneita, elokuvissa ainakin näkee, usein alalla toimivien ammattilaisten käytössä? Suomessa ei taida valitettavasti löytyä. Se olis niinku kaikinpuolin puhtosampaa ja romanttisempaa käydä vuokraamassa huone, kotona moinen on niin saastaista ja hirveää käytöstäkin vielä.

Niin, voihan se olla että nuoren miehen rahat ei ihan riittäisi laadukkaampiinkaan huoneisiin. Satanen näyttää olevan Cumuluksen taksa Tampereella, ja se on tarjous... Selviäisköhän parilla tonnilla per kk. Ehkä sinullekin maittaisi siis vävy jolla olisi kunnon taskurahat jo sukunsa puolesta, ja ehkä hänestä vielä tulisikin joku liikemiäs. Sellainen saa harrastaa seksiä tyttösi kanssa, mutta mikään helkkarin remonttireiska amislainen ei. Asiat tärkeysjärjestykseen, sano...

• *huokaus*

Niin kauan kun se tyttöystäväsi asuu KO-TO-NA, sielä vanhempien nurkissa, tulee hänen noudattaa talon sääntöjä. Samoin pitää sinunkin, sinä olet siellä VIE-RAA-NA, joten.... Sun on ap. pikkasen hankala tollasesta asiasta angstata!!!
      Sulla ei kyllä ole mitään sanomista siihen asiaan miten siinä talossa eletään. Olen erittäin vahvasti sitä mieltä että tyttöystäväsi vanhemmilla on todellakin oikeus sanoa mitä siinä talossa tehdään tai ollaan tekemättä.

Jos minun talossani joku VIERAS käyttäytyisi sillä tavalla mistä en pidä, niin ei se kyllä näiden seinien sisällä kauaa nokkaansa koputtelisi.

Harrastakaa sitä seksiä jossain MUUALLA.
      Sitten kun asutte omillanne, tehkää mitä lystäätte.

• tre 123

Vain yksi kysynys aloittajalle. Minkä ikäinen SINÄ olet? Tässä voi piillä jutun avain..

• kolmekymppinen30

Niimpä kyllä minuakin isänä kismittäisi jos alottaja onkin joku kolmekymppinen äijä

• ,lj,nmb

Eikö kenellekään muulle tule mieleen että sen TYTÖN pitäisi paremminkin tietää kotinsa säännöt ja vanhempiensa huoneenpenkomistaipumukset ja käyttäytyä sen mukaan? Mistä se vieras voi tietää? Huudot ovat menneet siis täydellisesti väärään osoitteeseen, jos nyt kerran huutaa pitää.

Ja älkää antako niille kakaroillenne alunperinkään omaa huonetta jos se ei kerran mitään tarkoita. Yhtä hyvin voitte virittää olkkariin kakaralle oman nurkkauksen, pysyypähän paremmin aisoissa valvovan silmän alla, siis kotonaan. Muualla meneekin varmaan sitten kaikissa asioissa kirkkaasti lujempaa kun kotona ei voi yhtään mitään tehdä, eikä varmaan edes säilyttää. Yksityisasiat ovat yksityisasioita, ihan sama minkälainen ihmissuhde, ikä, taloudellinen suhde jne. Saako asunnon omistaja avata myös postit, lukea kirjeet, tekstiviestit, päiväkirjat, penkoa laatikot? Saako myös lapsi tonkia talon jokaisen kolkan ja vanhempien lelulaatikot ja lukea myös kirjeet ja tekstiviestit?

• wIOHFÄQEIHG
    • ...........34343

Jos tuntisin sellaisen vanhemman, joka etsii lapsensa roskiksesta kortsuja... pitäisin huolen, että henkilö saisi potkut töistään, menettäisi vaimonsa ja näinollen koko ihanan elämänsä. Koska tämän kusipään lapset haluaisivat sen tapahtuvan, että voisivat katsella isänsä kärsimystä. Lopulta isi tekeekin itsemurhan kännipäissään ja ei ikinä tajunnut mikä meni pieleen.

• Anonyymi
        UUSI

Tule kukkakeppi kokeileen ideasi toimivuutta.

• qqqqq7

hmmmm must ton likan isä on kyl ihan oikeessa..toi likka ton poikkiksesakaa ei kunnioita yhtää tän likan vanhempia,jos ihan rehellisesti pitää sanoa nii kyl toi on nii hävytöntä touhua tolta nuorelta parilta,terveet ihmiset menisvätte muualle touhuilemaa,ei tarvitsis vanhemmmittesa talossa touhuilla.sikamaista käytöstä :O et ihan oikeessa tän likan isä on .....ps nuoriso hupakot painukoot muualle touhuilemaa huoh

• Soffensohvallatavata

Tä sama viesti oli Sofian sohvalla Iltiksessä.

• Äitineljästi

Sulla ei ilmeisesti ole kunnioitusta omia vanhempiasi kohtaan myöskään. Tyttö on ehkä aikuinen iältään MUTTA hän asuu vanhempiensa kotona ja siellä hän tekee niinkuin vanhemmat sanoo. Vanhemmille on iso paikka kun lapset kasvaa eivätkä he voi noin vain päästää mielestään että heidän tyttö on kasvanut isoksi eli se on kanssa aikamoinen järkytys heille. Jos et tämmöistä asiaa tajua niin olet aika lapsellinen harrastamaan seksiäkin. Mee tekee sitä omien vanhempies eteen ja katotaan miltä tuntuu. Tyttöillä on myös se seikka että he voivat tulla raskaaksi ja sinä voit luiskia siitäkin noin vain. Eivät kaikki ole niin vapaa mielisiä kuin ehkä sinä ja luulenpa että sulla on nyt tässä vaan yhet asiat mielessä ja se ei ole naimisiin meno!? Sä haluut vaan naida ja sit ku saat tarpeeksi niin huit hait, jos olisit tosissas hänestä niin kunnioitat vanhempia ja et todellakaan jättäs mitään todisteita roskiksiin sehän jo on tyhmää.
      Muuten minkä ikänen oot?

• iso_äijä

3 lapsen isä..2 tytärtä 1poika. Niin kauanku asuvat kotona tai viihtyvät:) Täytyy kunnioittaa sääntöjä! Mutta en ikinä ole tutkinu lasteni roskiksia tai yleensä huonetta! Saavat vapaan kasvatuksen, mutta silmille ei hypitä...
      Olen kyllä luonteeltani kova ääninen ja vittumainen..huumorilla siis"iso roteva äijä" Ei varmaan kovin moni poika uskalla tulla meille kortsuja heitteleen roskiin...
      Eräs sanoi kerran et en mä niin kamala ole kun oppii tuntemaan.. mitäs tein.. lähdin pihalle tupakille ja naureskelin itsekseni"

• voijjjumalauta...

Asenteet eivät ole siis vieläkään muuttuneet!
      Lähes kolmekymmentä vuotta olin 19-vuotias. MInulla oli pitkäaikainen suhde. Juttelimmme kerran äidin´kahdestaan kanssa huoneessani ihan niitä näitä.
      Ihmettelin kun hän läksi yhtäkkiä kesken lauseen ja heitti syliini muovikäärössä olevan kondomin :Käyttämätön varmuusväline oli pudonnut pakkauksestaan lattialle.
      Hän ilmaisi suuttumuksensa ja inhonsa avoimesti.
      Myöhemmin ollessani jo 21, (saman kumppanin kanssa) ehkäisy petti ja jouduin teettämään abortin.
      Äidin kommentti oli: Mitäs menit levittämään jalkasi.
      Että näin kivasti ne vanhemmat/vanhempi voi suhtautua AIKUISEN perillisensä seksielämään.

• Milloin ja missä sit

Niinkö se tosiaan on, että täysi-ikäisen lapsen pitää noudattaa selibaattisääntöjä, jos ei ole varaa vielä omaan huusholliin?
        Saa kyllä seurustella, mutta vaan pussata liiterin takana.
        Siis edelleen puhutaan täysi-ikäisestä: Hän saa asua kotonaan, ajaa autolla, olla oikeudessa vastuussa teoistaan, ostaa alkoholia, mennä avioliittoon MUTTA HÄRREGUD hän EI saa olla YHDYNNÄSSÄ huoneessaa siellä lapsuuden kodissaan! Entä sitten kun tämä tytär menee vaikka naimisiin, saa lapsen ja tulee vierailemaan kodissaan. Ja tästä kaikesta olisi kulunut vaikkapa 10 kk. Eli tytär olisi vieläkin sen vaarallisen 18- vuotta mutta hän olisi aviovaimo ja hänellä olisi vauva.
        Eikö hän sittenkään saisi harrastaa seksiä aviomiehensä kanssa jossain huoneessa, jonka oven saisi lukkoon jne...

• Anonyymi
      UUSI

Vaikka itse suuttumisen aiheessa ei mitään järkeä olekaan, niin et sä tikannetta helpota alkamalla riitelemään siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      52
      2989
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1712
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1042
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      92
      992
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      893
    6. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      796
    7. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      163
      790
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      771
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      752
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      695
    Aihe