Onko kenelläkään kokemusta yllä mainitusta kuntosalista? Onko hyvät ja uudehkot laitteet? Onko infrapunasauna miehille ja naisille yhteinen?
Fressi Leppävaara
6
4173
Vastaukset
- foo bar
Olen jäsenenä siellä, ollut useamman vuoden nyt putkeen ja sitä ennen aikanaan Dana Fitnessillä (Fressin edeltäjä siis). Välillä ehdin olla mm. Finnbodyllä Pitäjänmäki/Leppävaara.
Tässä lyhyesti:
- Kuntosalin puoli on hyvä, erityisesti pärjää Leppävaarassa mm. Elixialle siinä että vapaita painoja on huomattavasti reippaammin. Miehille tämä on yleensä tärkeä kriteeri, eikä tarvitse jonotella samoja käsipainoja kun 20 kiloon asti löytyy kahdet parit jokaista.
- Yleisesti laitteita on paljon, joista useimmat uudehkoja mutta joukossa myös hieman vanhempia. Kannattaa käydä katsomassa niin voit itse päätellä tilanteen.
- Lämmittelylaitteet (ellipsit, kuntopyörät) on vuoden sisään vaihtuneet uudempiin. Merkkiä en muista mutta sellaisia joissa on oma näyttö ja iPod-kytkentä.
- Infrapunasauna sijaitsee altaan vieressä, sellainen lasikoppi jossa lehtiä luettavana. Infrapunasaunaan varataan vuoro tiskiltä, joten jos haluat niin siellä ei ole ketään muita kuin sinä. Itse olen 1-2 kertaa käynyt, ihan rauhassa siellä sai olla vaikka lasiovi onkin altaalle päin. IP-saunassa siis ollaan pyyhe päällä joka tapauksessa, ei alasti. :)
En keksi hirveästi negatiivista sanottavaa salista. Tällä hetkellä ainoa haitta on sijainti, kun alikulkutunneli on suljettuna ja pitää Leppävaarasta kiertää aseman kautta.- Kuntoileva lukiolainen
Paras sali, josta minulla on kokemuksia. Jonkun verran olen kokeillut treenata myös mm. Lady linessa, Esport Centerissä ja joku kerta Elixiassa). Olen 16-vuotiaasta (nyt 19v.) äitini innoittamana käynyt enemmän tai vähemmän säännöllisesti salilla. Fressi Leppävaarassa paikka, laitteet ja tilat ovat hyvät. Esim. Verrattuna Lady Lineen, Fressissä on mielestäni panostettu oleellisempiin asioihin (laitteisiin, esim. Ilmaisten hiustenhoitotuotteiden ja väljän sisustuksen sijaan). Henkilökunta on mukavaa ja ystävällisiä. Olemme useamman kerran saaneet joustavaa palvelua, esim. maksaneet vasta seuraavalla kerralla tms. Koska harrastan paljon muutakin, olen käyttänyt ainoastaan 10krt-kortteja, kun taas äitini on jäsen. 10-kerran kortteja ei monilla saleilla ole, mikä on hyvin ongelmallista minun kaltaisille satunnaisille kävijöille. Iso miinus kuitenkin tuli, kun Fressi muutti sääntöjä niin, että 10krt-kortilla pääsee sisään vain kassojen auki ollessa. Jäsen-kortilla pääsee sisään joka päivä klo 6-10. Toinen miinus on numerokoodilla lukittavat kaapit (koodi on itse valittavissa). Olen kahteen kertaan hajamielisesti lukinnut kaapin virheellisellä koodilla. Ensimmäisellä kerralla kassa oli jo kiinni, enkä saanut tavaroitani kuin vasta seuraavana päivänä. Toisella kerralla kassa oli auki, joten työntekijä tuli avaamaan kaapin. En ole taas hetkeen salilla käynyt, mutta luullakseni he ovat ottaaneet nykyään tuon riskin paremmin huomioon. Muistaakseni seinällä on ainakin joku numero, johon voi soittaa, jos tarvitsee jotakuta avaamaan kaapin. Pidin anyway enemmän vanhoista perinteisesti lukittavista kaapeista.
Jäsenkortti, joka äidilläni on, on siitä mukava, että hän voi "vuokrata" sitä minulle n. pariksi viikoksi, kun ei itse pääse käymään salilla. Ryhmäliikuntatunneilla olen itse ollut vähän, kun taas äitini käy hyvin monilla tunneilla. Niistä kokemuksemme ovat olleet oikein hyviä. Mm. Body pump on hyvin tehokasta. Hinnasto on käsittääkseni varsin kohtuullinen verrattuna moniin muihin saleihin. Salilla on sauna ja hieronta tuoli vapaasti käytettävissä, mikä on myös mukavaa.
- eop21
onko täällä vipuvarsilaitteita, vai pelkästään painopakkalaitteita? onko pohkeille konetta? (monilla saleilla tätä ei ole, esim Evolla)
onko miten avara ja iso sali? - tampero2
onko fressissä paljon käsipainoja?
onko tuo leppävaaran isoin sali? evo oli ainakin pieni. - jiri4
hinta on aika tyyris tuolla. 72e/kk !! onko ruuhkainen ? saako treenata 23.30 asti
- rukkaset
täällä ei ilmeesti kukaan enää käykään - saakin ruksata vaihtoehdoista pois kylmän viileesti, selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783190
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313301752- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51310Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264