Mistä niitä nuoria miehiä löytää

Sateenlasittaja.

Nii mistä? Ikää on jo 20 vuotta enkä ole koskaan ollut parisuhteessa tai ei ole koskaan ollut mitään 'säätöjä'.

Ja ei, en ole mikään sotanorsu tai niin ruma ettei kestä katsoa, en polta enkä juo. Alkaa pikkuhiljaa alkaa tympimään tämä jatkuva yksin oleskelu.

Niih.

5

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zfgfjdhj

sanoisin että sinulla on VASTA ikää 20 vuotta ja elämä edessä.Kun kerran olet fiksu ettet juo tai polta,niin sinun kannattaa etsiä kundeja sellaisista pakoista jossa liikkuu kundeja jotka eivät pahemmin juo tai polta.Urheilutalot,liikuntapaikat jne siellä ne fiksut kundit hengaavat ja odottavat sinua.Oletko kenties ujo vai miksi ei ole ollut "säätöjä"?

• 2+10

Itse olen 23-vuotias mies enkä minäkään ole koskaan seurustellut eikä ole ollut säätöjä. Seksiä olen harrastanut vasta kerran elämässäni sekin vasta aivan lähiaikoina. Syynä omaan menestymättömyyteeni näissä asioissa on aivan järjettömät mittasuhteet saanut ujous. Eipä siitä toisen ihmisen seurassa olemisesta tule oikein mitään jos on ihan liian ujo. Läheisyyskin tuntuu todella vaikealta asialta vaikka sitä seksiä tekee mieli enemmän kuin mitään muuta. Sanoisin että tuo 20-vuotta ikää ei ole vielä mitään. Tai jos näin on niin sitten minä olen jo aivan vanhus ja itsekin auttamattomasti myöhässä näissä asioissa.

Tuosta kun kuluu vielä joku 5 vuotta ja jos siihen mennessä ei ole ollut mitään niin sitten ehkä kannattaa jo pikkuhiljaa alkaa vähän huolestumaan. Tosin itsekin olen kyllä ollut jo ainakin vuoden huolissani omasta tilanteestani ja syytä varmaan ollakkin ainakin näin miessukupuolen edustajana.

• Noir

Minä olen 21-vuotias nainen, enkä ole koskaan seurustellut. En ole myöskään seksiä harrastanut saati suudellut ketään. Joten älä huoli. On meitä muitakin :P

Ja minäkään en ole lihava. Olen hoikka ja omaan ulkonäkööni tyytyväinen. En polta enkä juo.

• carambola87a
    • Vähän samassa tilanteessa ollaan, mutta mulla on yksi "teini"suhde takana. Omista sosiaalisista piireistä ei löydy niin helposti sellaisia, johon voisi ottaa syvempää kontaktia. Netti (ei tosin tämä sivusto) on auttanut jonkin verran. Kaippa pitäisi joku uusi harrastus löytää että uusia tuttavuuksiakin löytyisi.

Sanoisin, ettei ulkonäkö ole ongelma kuin vasta aivan viimekädessä. Jos ajattelee olevansa tarpeeksi menevä, niin mikäs siinä. Sellaiset jotka kauhistuvat jo katsoessa eivät ole oikea kohde aloittaa. Tuntuu vain, että ei saa sitä syvempää yhteyttä niihin, jotka kiinnostaisivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3715
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3300
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3132
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2322
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1889
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1829
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      37
      1824
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1698
    Aihe