Mistä niitä nuoria miehiä löytää

Sateenlasittaja.

Nii mistä? Ikää on jo 20 vuotta enkä ole koskaan ollut parisuhteessa tai ei ole koskaan ollut mitään 'säätöjä'.

Ja ei, en ole mikään sotanorsu tai niin ruma ettei kestä katsoa, en polta enkä juo. Alkaa pikkuhiljaa alkaa tympimään tämä jatkuva yksin oleskelu.

Niih.

5

223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zfgfjdhj

sanoisin että sinulla on VASTA ikää 20 vuotta ja elämä edessä.Kun kerran olet fiksu ettet juo tai polta,niin sinun kannattaa etsiä kundeja sellaisista pakoista jossa liikkuu kundeja jotka eivät pahemmin juo tai polta.Urheilutalot,liikuntapaikat jne siellä ne fiksut kundit hengaavat ja odottavat sinua.Oletko kenties ujo vai miksi ei ole ollut "säätöjä"?

• 2+10

Itse olen 23-vuotias mies enkä minäkään ole koskaan seurustellut eikä ole ollut säätöjä. Seksiä olen harrastanut vasta kerran elämässäni sekin vasta aivan lähiaikoina. Syynä omaan menestymättömyyteeni näissä asioissa on aivan järjettömät mittasuhteet saanut ujous. Eipä siitä toisen ihmisen seurassa olemisesta tule oikein mitään jos on ihan liian ujo. Läheisyyskin tuntuu todella vaikealta asialta vaikka sitä seksiä tekee mieli enemmän kuin mitään muuta. Sanoisin että tuo 20-vuotta ikää ei ole vielä mitään. Tai jos näin on niin sitten minä olen jo aivan vanhus ja itsekin auttamattomasti myöhässä näissä asioissa.

Tuosta kun kuluu vielä joku 5 vuotta ja jos siihen mennessä ei ole ollut mitään niin sitten ehkä kannattaa jo pikkuhiljaa alkaa vähän huolestumaan. Tosin itsekin olen kyllä ollut jo ainakin vuoden huolissani omasta tilanteestani ja syytä varmaan ollakkin ainakin näin miessukupuolen edustajana.

• Noir

Minä olen 21-vuotias nainen, enkä ole koskaan seurustellut. En ole myöskään seksiä harrastanut saati suudellut ketään. Joten älä huoli. On meitä muitakin :P

Ja minäkään en ole lihava. Olen hoikka ja omaan ulkonäkööni tyytyväinen. En polta enkä juo.

• carambola87a
    • Vähän samassa tilanteessa ollaan, mutta mulla on yksi "teini"suhde takana. Omista sosiaalisista piireistä ei löydy niin helposti sellaisia, johon voisi ottaa syvempää kontaktia. Netti (ei tosin tämä sivusto) on auttanut jonkin verran. Kaippa pitäisi joku uusi harrastus löytää että uusia tuttavuuksiakin löytyisi.

Sanoisin, ettei ulkonäkö ole ongelma kuin vasta aivan viimekädessä. Jos ajattelee olevansa tarpeeksi menevä, niin mikäs siinä. Sellaiset jotka kauhistuvat jo katsoessa eivät ole oikea kohde aloittaa. Tuntuu vain, että ei saa sitä syvempää yhteyttä niihin, jotka kiinnostaisivat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      82
      8023
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      89
      6053
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      86
      5552
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      67
      5466
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      113
      4710
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      122
      2465
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      5
      1329
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1324
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      43
      1164
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      52
      1153
    Aihe