Mitä jos paskajengi kuten anzzy, dazu tukinikkeineen, Ratikkakuski, puskalisko, modelli, Jazuli, hahmotelma, y.b monte24, kanasutra ym hylkäisivät palstan?
Muuttuisivatko keskustelut laadukkaammaksi ja realistisemmiksi?
Niin?
Viikon kysymys
26
74
Vastaukset
- etä-mesettäjä
Etämies unohtui
- !!!
Ei muutu miksikään koska Sinä jäät!!!
- ..
Jazulihan on pitkällä tauolla, enkä ole huomannut muutosta palstassa.
- Iaskin..väärin
LoL
- Nasdaq
Itseni kannalta on tietenkin samantekevää mitä ja minne nämä kirjoittajat kirjoittavat, koska en ymmärrä heidän höpinöistään tuon taivaallista. Ja se jos jostain ei ymmärrä mitään, eikä se ole millään nuotoa tajuttavissa, niin sillä ei siten ole mitään sijaa missään elämässäni tai tavassani ajatella.
tämä tietenkin johtuu siitä että olen varsin tavallinen ihminen.
(tavallista naurua)- deft
Erittäin hyvin sanottu.
...tämä tietenkin johtuu siitä että olen varsin epätavallinen ihminen. Välinpitämättömyys on merkki ihmisen sisällä vellovasta masennuksesta tai jostan muusta erittäin vaarallisesta sairaudesta. Ymmärtämättömyys ei ole sairaus.
- deft
modelli kirjoitti:
Välinpitämättömyys on merkki ihmisen sisällä vellovasta masennuksesta tai jostan muusta erittäin vaarallisesta sairaudesta. Ymmärtämättömyys ei ole sairaus.
Kas kummaa kun välinpitämättömyydestä ei vedetä suoria johtopäätöksiä psykopaattisuuteen. Masennukseen se toki voi liittyä, mutta silloin olisi kyse jostain itsetuhoisesta ja sitä myöten epäsosiaalisesta käytöksestä. Sairausluokituksia jos sokeasti seuraa niin voisi myös masentua siinä sivussa.
No ainakin kyseiset henkilöt muuttuisivat "laadukkaammaksi ja realistisemmiksi" kertaheitolla ja itse nuortuisin puolella:D
- deft
Eiköhän se realismi ja laatu nimenomaan tule niiltä, jotka ovat valmiita laittamaan niin sanotusti kroppaa likoon sen sijaan että huutelevat puskista.
Jokainen sammaloituneen kiven alta palstalle ryöminyt mörrimöykky voisi hylätä palstan ja pyrkiä parantamaan omaa elämäänsä muutenkin kuin trollaamalla tai vänisemällä.- 2004
Kuka sinutkaan on tälle palstalle käskenyt. Ole nöyrä, kun olet kerran uusimpia kirjoittajia.
2004 kirjoitti:
Kuka sinutkaan on tälle palstalle käskenyt. Ole nöyrä, kun olet kerran uusimpia kirjoittajia.
Haista sinä pa*ka.
- 2004
hahmotelma kirjoitti:
Haista sinä pa*ka.
_nöyryys_
Lue ja opi. - 2004
hahmotelma kirjoitti:
Minähän olen säkillinen nöyryyttä ja kumartelua.
No ole äläkä lampaita puolustele...
- deft
2004 kirjoitti:
Kaverit käski....eiku....
Mä en tiennytkään että mä olen "uusi" kirjoittaja kun oon näillä palstoilla kirjoittanut jo useita vuosia. Vasta.
Ehkä mä vain olen turhan nirso niistä ketjuista johon kannattaa vastata.
...ja vitut, hah!
- ÖÖPYST
Anzzy on hävinnä jonnekki.
Aha, tämmönen kysymys. Seuraava.
- Oopustin äiti
Miksette leiki mun äpäräni kaa? Pikku-Oopustin mielenvikaisuus tekee sen niin surulliseksi ja kiukkuiseksi, että syö omaa kakkaansa surusta itkien,
pissaa litkien
- n.
Palsta on ollut jo pidemmän aikaa rupujengin kokoontumispaikka.
Varmasti helpottaisi tilannetta, jos nuo tyhjäpäät ryhtyisivät mesettämään keskenään eli häviäisivät palstalta.- luuseri n
pata kattiloita soimaa.
Mä en kyllä tiiä millä perustein oon päässyt paskajengiin, mut mitä oon oppinut näiltä palstoilta, niin sen, että ihmisillä ei oo mitään tilannetajua olemassakaan.
Siis luuletteko tosiaan, että typerään aloitukseen viittis vastata mitään kovin fiksua takaisin? :D Aivot narikkaan on täällä paras.
Sen lisäks, jos mun kanssa haluaa syvellisempiä jutella, niin msn löytyy profiilista.- deft
Joskus aikoinaan(?) oli yhen (palstalta tutun) ystävän kanssa puhetta siitä, että pitäisikö sitä olla imarreltu jos pääsee/joutuu tämmöisiin paskajengeihin tai muuten vain saa itselleen täältä perskärpäsiä ja sen semmoisia. Päädyttiin molemmat samankaltaiseen johtopäätökseen kuin toi aivot narikkaan-ratkaisu :D
Huumorintaju ja itseironia taitaa onneksi kantaa yli typerien aloitusten.
Niin! ja Hähä! kukoistaisivat vielä elinvoimaisempina.
- Elekee mollatko:.!1%
.
Totaalinen laaduttomuus on palstan laadun paras tae!!!!1!!!!!1!!!!
Har!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934478Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473106Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15957
- 184854
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah17812