Luultavavasti tarvitsemme palstavahdin.

sefuilija

Minä ehdotan SkillaN ia.On muuten tomera immeinen

27

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatan lämpimästi SlillaNia, sillä Kahvipirttiin voi mennä kuin turvakotiin silloin kun riivinraudat hyökkäävät!

Aivan ihmeen hyvän tunnelman pystyy Skillan Kahvipirtissä ylläpitämään!

Kyllä hyvät tavat kuuluvat tässä iässä jo jokaisen osata! :)

• hyvä ajatus

On toki tomera, mutta miten voi vaatia SkillaN'in ottavan noin vaativan homman kaiken emännyyden lisäksi! Kahvipirtin ja oman kerhonsa lisäksi ?
      Toki tarvitsisimme shefua karsimaan törkeimmät henkilöön menevät vinoilut, joita todella täällä kukoistaa kuin pahuksen rikkaruohot, pilaamassa ilmapiiriä!

Katsotaan ja mietitään.

PS. Minusta olisi hyvä, jos ei ilmoitettaisi uuden sheriffin henkilöllisyyttä lainkaan, hänen itsensä kannalta. Vain uusi nikki esimerkiksi.

• uusi-uusi

Milloin täällä on sefut valittu kansanäänestyksellä?

Uusi olen, en tiedä käytäntöä. Luulen vain meidän keskustelun aiheesta turhaksi.
      Mutta pääasiahan on keskustelu.,

• Kiitoksia kovasti luottamuksesta, mutta en ole kuulut sheriffiä etsittävän, ja minä en siihen virkaan halua, en pysty ja en jaksa.
      Taitaa olla niin tuulinen paikka, että ei halukkaita löydy, mutta toivotaan, joku tolkku on palstalle saatava.

Pelkkää kiusantekoa ei kenenkään ole pakko aina silmissään nähdä.
      Asiallisia, hauskoja, huumorilla höystettyjä juttuja meidän ikäisten elämästä, niitä kaivataan.

Katsotaan, josko joku tarjoutuisi;)

• hyvä ajatus

Kyllähän jokaiselle tulee kysely lähtisitkö palstan sheriffiksi?
      Silloin siis kun on asia ylläpidolle, niin, että ei ole huono tapa keskustella siitä, kuka olisi keskustelijoiden mielestä hyvä ja oikeudenmukainen tehtävään!

• Kannatan kanssa että joku alkais seriffiksi Ihan vaikka Ruuneperi . Hän olis paras , tuntee porukkansa jo vuosien aikana saanyt kokemustakin . Ei hassumpi minunmielestäni .
      Tiedän jo että kova paikka se olis hänellekkin , varsinkin kun täälä nyt on Terrorismi ollut ja valloittanut koko esilläolevan aloitussivun .
      Hän osaa puolustaa omaa reviriään tarpeentullen , niin että luulisin että hän pärjää tehtävässä.
      Kannatetaanko ?

( huom. ensanonut Haaremia :=) ) Oikea mies osaa senkin tehtävän., jos tarvis on .

• ??

Kuka alkaa leffalippujen toivossa haaskaamaan aikaansa palstavalvontaan?
      En minä ainakaan.

Mikä ihmeen kärkijuttu, olisi olla seriffi?
      Luulenpa, että heidän seulontaan tarvitaan erittäin pikkuruisista aukoista kudottu sumppu.

Itse en alkaisi, jos en ehkä täytäkään sefuksi haluavan kriteereitä.
      Niitähän on.

Mutta juttu kiertää. :))

Tuskinpa alussa nimetty kokee aikaansa niin halvaksi, kuin siitä täällä ansaitsisi.
      Eikäpä, tosin, kukaan sefu saa henkilöään paljastaa.

• karaistunut kylläkin

Aivan, mutta siitä olemme kai yhtä mieltä viimeaikaisen ryöpytyksen osalta, että t a r v i t s e m m e valvojaa,! Vahvat pärjäävät jo, vaikkakaan ei kukaan voi olla tuntematta pettymystä turhapäiväisten luokkauksien sadellessa, nii onhan uusienkin tuloa voitava ajatella. Ei kukaan uskalla kovin raastavassa ilmapiirissä esiintuoda omaa herkkyyttään. Meitäkin kun on monenlaisia!

Täällähän iskostetaan väärää informaatiota päivät pitkät nykyään, miten voisivat uudet tulokkaat välttyä "saastumasta" vanhoista inhoittavista kaunoista!

• Palstan rauhoittaminen olis kyllä aiheellista.Kuka haluais ristiinnaulittavaksi vapaaehtoisesti,en minä ainakaan.Minulla on jo oma ristini, jota kannan niin kauan kuin jaksan,omaishoitajuus

• Minustakin on väärin

hokea, että minä se uskallan hyökätä omalla nikilläni.
      Sitten vielä kehuu itseään!

Olen samaa mieltä, kun joku tuolla sanoi, että nikillä tai ei, kunhan viesti on ystävällinen ja asiallinen.

Nikittömyys on aivan S24:n sääntöjen mukainen ja sallittu kirjoittamistapa. Samoin kuin nikin käyttökin.

• Hei!

"Minustakin on väärin"-viesti oli vastaus "karaistunut kylläkin"-nikille.

• Tarpeen todella
        Hei! kirjoitti:

"Minustakin on väärin"-viesti oli vastaus "karaistunut kylläkin"-nikille.

olisi puolueeton palstavahti.

• Leenukka P
        Tarpeen todella kirjoitti:

olisi puolueeton palstavahti.

Ehdottomasti Susmorsian. Hän on ulospäinsuuntautunut laaja-alaisen näkemyksen omaava henkilö. Ei mikään sissänpäin kääntynyt mökkeilijä.
        On selvästi tasa-arvoisin keskustelija, tuoilmi jos on eri mieltä.
        Ei täällä tarvita poliittisesti suuntautunutta, kaikki on hyvin henkilöä joka peesailee vain saman näkökannan omaavia henkilöitä. Tasapuolisuutta tarvitaan, tietoa ja taitoa hoitaa tehtävä, ei liene pahitteeksi koulutus taustakaan.

• leenukalle
        Leenukka P kirjoitti:

Ehdottomasti Susmorsian. Hän on ulospäinsuuntautunut laaja-alaisen näkemyksen omaava henkilö. Ei mikään sissänpäin kääntynyt mökkeilijä.
        On selvästi tasa-arvoisin keskustelija, tuoilmi jos on eri mieltä.
        Ei täällä tarvita poliittisesti suuntautunutta, kaikki on hyvin henkilöä joka peesailee vain saman näkökannan omaavia henkilöitä. Tasapuolisuutta tarvitaan, tietoa ja taitoa hoitaa tehtävä, ei liene pahitteeksi koulutus taustakaan.

Sinä kun tiedät niin hyvin, minkälaisia täällä tarvitaan ja olet kirjannut kaikkien kannat ja sanomiset vuosien ajalta, voit itse ottaa tämän tehtävän. Susmorsianta ja monia muitakin arvostan niin paljon, etten ehdottaisi kenellekään fiksulle kirjoittajalle tuota inhottavaa tehtävää. Poliittisesti suuntautuneet täällä eivät kylläkään peesaile muita ja paljonkin valittavat. Kaikki on hyvin henkilöitä kyllä löytyy, heidän mielestään poliitikoista ei saisi edes valittaa .
        Leenukka on varmasti joku vanha tuttavamme joka haluaa vinoilla ja saada riitaa aikaan, aletaanko arvailla ?? tarvitaanko tuollaisia leenukoitakaan , mitä jos äänestetään ???

• mitäs suotta
        leenukalle kirjoitti:

Sinä kun tiedät niin hyvin, minkälaisia täällä tarvitaan ja olet kirjannut kaikkien kannat ja sanomiset vuosien ajalta, voit itse ottaa tämän tehtävän. Susmorsianta ja monia muitakin arvostan niin paljon, etten ehdottaisi kenellekään fiksulle kirjoittajalle tuota inhottavaa tehtävää. Poliittisesti suuntautuneet täällä eivät kylläkään peesaile muita ja paljonkin valittavat. Kaikki on hyvin henkilöitä kyllä löytyy, heidän mielestään poliitikoista ei saisi edes valittaa .
        Leenukka on varmasti joku vanha tuttavamme joka haluaa vinoilla ja saada riitaa aikaan, aletaanko arvailla ?? tarvitaanko tuollaisia leenukoitakaan , mitä jos äänestetään ???

Arvailemaan, saahan täällä esiimtyä leenukkana ja liisukkana, miten millonnii sattuu.

• .

Onko 70 palsatalla yhtään tervejärkistä kirjoittajaa,
      onko kaikki tullu hulluksi,
      mitä ihmeen palstavahtia kaipaatte,
      eikös tämän pitäisi olla kaikille avoin kirjoittaa ajatuksiaan.

• nikitön joka käyttää pustyviivaa..:=) on aivan oikeassa siihenhän on tarkoituskin ,että saadaan kirjoitella mukavia ja asiaa kaikilta laidoilta ,ilman jonkinlaista kyräilyä ja henkilöön kohdistuvaa kiusaamista .
      Sopua haetaan Suomi 24 kirjoituksiin . Ja vapautta mielipiteen ilmaisuun.

• lankkituotanto

Rasittavaksi on tullut tämä munavahti. Missä vaiheessa hän ryhtynyt kuvittelemaan , että palstan pitäisi pyöriä hänen napansa ympärillä. Pysyttelisi vaan siellä munia vahtimassa.

• jotain sanoakseni ,

kuka on munavahti ?

onko mustis, pelkääkö että joku vie hänen ilonsa ja kalleutensa,

miulta vei kalleudet luoja tuonpuoleiseen, ei oo enään mitä vahtia.

• .........

tuossahan tuo kehskelee saaneensa itseensä kohdistuvia viestejä poistetuksi.
        höperö akka joka hourii yksinään kumiankan kanssa. Seuraillen munista tyhjää ankan pesää...

• Voi olla että kun olemme valppaana ja luetaan karkeat ilkeydet jotka voivat kohdistua johonkuhun täällä kirjoittajaan , Poiston voi tehdä tästä jos on mainittu kirjoitus ja se kohde
      (henkilö , tai muu rivous) olen ainakin minä saanut poiston .
      tekemällä ilmoituksen .
      Mutta tämä toinen tapaus onkin hassumpi , laittaa yhden sanan ja saa näin linkin ylys . Ei halua muita näkyvän .

• Reino´

En taida ymmärtää miksi tarvitsemme palstavahtia. Siispä "MIKSI?".

Jos joku palstalla on pottumainen jollekulle, hän saa kiksinsä siitä, että on pottumainen. Mielestäni keskustelu palstalla on mitä parhainta terapiaa.

Shefun tärkein tehtävä on poistaa mainokset ja pomminteko-ohjeet. Muun voisi jättää aikuisten keskustelijoiden varaan. Ei kaikkea voi kuitenkaan lukea.

• u-atu

Tämän kirjoittaja on aivan samaa mieltä edellä esiintyvän veli Reiskan kanssa.

Annetaan kaikkien kirjoitella rauhassa, kunhan ei tehdä laitonta.

Ei se mitään laitonta ole, jos toista kirjoittajaa nälväisee. Sehän vain osoittaaq, että on lukenut toisen laatiman kirjoituksen.

Mitä enemmän saa osakseen huomiota, sitä parempi. Huomion laadullahan ei ole väliä. Pahintahan on, kun kukaan ei kiinnitä mitään huomiota eikä ota millään tavalla kantaa.

Eihän tänne palstalle pakko ole tulla. Voi lähteä ovet paukkuen pois. Harmi vain, jos ei siihenkään kukaan ota kantaa.

• kateusmittarit

kyllä kaiken kattava kateus eri muodoissaan täällä velloo kuin haiseva suo. Se lemuaa vaikka sitä miten koittaisi kärkeä. Väärinhän se on kun jollakin on parempi elämä kuin jollakin ja kehtaa vielä siitä kertoakkin.

• Mg

Täällä pelaa ilmoituksien perusteella poistot ihan kiitettävästi, vaikkei aina poistoa tapahdukaan heti.

Jopa riitaan saakka ehdotuksia tuossa matkan varrella.
      Ei täällä ole yhtään hyvää tai yhtä parasta, turhaan siinä varaslähtöjä omilla mielipiteillä joihin ei ole mitään perusteita.
      Parempi vain on että moninikki kirjoittelee omissa ketjuissaan, ei niitä ole kenenkään pakko avata.

• hevat

Olen mielestäni ikäihmisten palstalla vieläkö pitäisi äitee olla

neuvomassa kuinka käyttäydymme..?.........ELÄMÄÄ voi ymmärtää vain

taaksepäin, mutta sitä on elettävä eteenpäin.......

• hevat . onkoos minun uusittava silmälasit --koska en näe uhtään huonoo aloitusta tällepäivälle ,niin että katsellaan vaan eteenpäin -- Hyvä suomi -- Naiset voittaa maaottelun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      625
      2633
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      418
      2076
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2050
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1616
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      69
      1587
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      65
      1502
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      126
      1272
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1090
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      19
      1064
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      998
    Aihe